iddquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zie dat jij alweer de 100k voorbij bent
Oef , wat een domme actie. Moet zeggen dat ik weinig meekrijg van de dj duels , het is stervens druk door collega die op vakantie is.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De chat van KX als hulplijn gebruikt.
gaat zo dan niet echt lukken.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:47 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en dus moet je iets verzinnen zodat ze meteen roepen *jaaaaah die man motten we hebben*
O help, wat heb ik aangericht?!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:04 schreef Marc63 het volgende:
Kings of Leon... Toch maar weer ff Heartbreak Warfare luisteren
Hai !quote:
aijaijaijaiquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hai !![]()
![]()
.
Ik luister nu een zomerplaat. Juan Luis Guerra & 4.40 - Burbujas De Amor. Lekker chanson
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha.
Heb wel zin in een portie Fake Blood
Dat neem je terugquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Omruilen voor bert van lent
jamaar die liegtquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Niks ervan. EJ lekker bij Rick laten en met een beetje mazzel MIDNR bij PowNed laten doen!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
jaaavandaag trouwens nog gehoord bij Paul met NeM
Veenstraquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[ afbeelding ]
nog meer zwervers in de studio
Jammer ! zelfs Dune kwam langs. Even een fijn hakkuuuh! momentquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:24 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik kon vandaag niet luisteren
"Wil jij een lolly?"quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[ afbeelding ]
nog meer zwervers in de studio
dat was de foto van de winkel in Utrecht, daar moest ik vandaag invallenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jammer ! zelfs Dune kwam langs. Even een fijn hakkuuuh! moment. Heb de foto van je winkel gezien. Gaaf!
ook prima, dan komen ze op de plek van bert in de nachtquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Niks ervan. EJ lekker bij Rick laten en met een beetje mazzel MIDNR bij PowNed laten doen!
en hoe was het om terug te zijn op je oude plekjequote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:27 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat was de foto van de winkel in Utrecht, daar moest ik vandaag invallen![]()
gister had ik er 1 getweet van mn eigen winkel....of was t eergister
Daar mag je geen grappen over maken. Bertje is tof.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ook prima, dan komen ze op de plek van bert in de nacht
gezelligquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
en hoe was het om terug te zijn op je oude plekje
In elk geval niet voor is John Mayer?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:32 schreef Marc63 het volgende:
Allemaal de hand bij de volumeknop? Zometeen kan ie One Louder!
Eergisteren, geloof ikquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:27 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat was de foto van de winkel in Utrecht, daar moest ik vandaag invallen![]()
gister had ik er 1 getweet van mn eigen winkel....of was t eergister
nou viel wel mee eigenlijk...wel goede omzet hoor, maar 3 afspraken die niet komen vind ik echt zo ongepastquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eergisteren, geloof ik. Maar in Utrecht? zeker heel druk gehad of niet dan??
Afspraak = afspraak zou ik zo denken, maar schijnbaar heeft het geen haast? Beetje vaag..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nou viel wel mee eigenlijk...wel goede omzet hoor, maar 3 afspraken die niet komen vind ik echt zo ongepast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |