gaat zo dan niet echt lukken.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:47 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en dus moet je iets verzinnen zodat ze meteen roepen *jaaaaah die man motten we hebben*
O help, wat heb ik aangericht?!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:04 schreef Marc63 het volgende:
Kings of Leon... Toch maar weer ff Heartbreak Warfare luisteren
Hai !quote:
aijaijaijaiquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hai !![]()
![]()
.
Ik luister nu een zomerplaat. Juan Luis Guerra & 4.40 - Burbujas De Amor. Lekker chanson
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha.
Heb wel zin in een portie Fake Blood
Dat neem je terugquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Omruilen voor bert van lent
jamaar die liegtquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Niks ervan. EJ lekker bij Rick laten en met een beetje mazzel MIDNR bij PowNed laten doen!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
jaaavandaag trouwens nog gehoord bij Paul met NeM
Veenstraquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[ afbeelding ]
nog meer zwervers in de studio
Jammer ! zelfs Dune kwam langs. Even een fijn hakkuuuh! momentquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:24 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik kon vandaag niet luisteren
"Wil jij een lolly?"quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[ afbeelding ]
nog meer zwervers in de studio
dat was de foto van de winkel in Utrecht, daar moest ik vandaag invallenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jammer ! zelfs Dune kwam langs. Even een fijn hakkuuuh! moment. Heb de foto van je winkel gezien. Gaaf!
ook prima, dan komen ze op de plek van bert in de nachtquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Niks ervan. EJ lekker bij Rick laten en met een beetje mazzel MIDNR bij PowNed laten doen!
en hoe was het om terug te zijn op je oude plekjequote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:27 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat was de foto van de winkel in Utrecht, daar moest ik vandaag invallen![]()
gister had ik er 1 getweet van mn eigen winkel....of was t eergister
Daar mag je geen grappen over maken. Bertje is tof.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ook prima, dan komen ze op de plek van bert in de nacht
gezelligquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
en hoe was het om terug te zijn op je oude plekje
In elk geval niet voor is John Mayer?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:32 schreef Marc63 het volgende:
Allemaal de hand bij de volumeknop? Zometeen kan ie One Louder!
Eergisteren, geloof ikquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:27 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat was de foto van de winkel in Utrecht, daar moest ik vandaag invallen![]()
gister had ik er 1 getweet van mn eigen winkel....of was t eergister
nou viel wel mee eigenlijk...wel goede omzet hoor, maar 3 afspraken die niet komen vind ik echt zo ongepastquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eergisteren, geloof ik. Maar in Utrecht? zeker heel druk gehad of niet dan??
Afspraak = afspraak zou ik zo denken, maar schijnbaar heeft het geen haast? Beetje vaag..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nou viel wel mee eigenlijk...wel goede omzet hoor, maar 3 afspraken die niet komen vind ik echt zo ongepast
jah graag je lenzen laten controleren of niet hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Afspraak = afspraak zou ik zo denken, maar schijnbaar heeft het geen haast? Beetje vaag..
Precies, snap het ook niet hoor. Naja, als ze dan maar een andere keer komenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah graag je lenzen laten controleren of niet hoort zijn gelukkig niet mijn ogen, maar t scheelt wel wat omzet natuurlijk
of gewoon even bellen dat ze niet komen...maakt me ook niet uit...maar met je middaghap wachten omdat er elk moment een klant kan binnenkomen die niet komt heb ik zo n hekel aanquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Precies, snap het ook niet hoor. Naja, als ze dan maar een andere keer komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |