quote:
Dat doet Roel goed idd, maar zou echt niet weten hoe het werkt. Idem trouwens voor het hele RT gebeurenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:10 schreef muisje-eliza het volgende:
ik wil dat twitter bij joesoep video's die ik leuk vind ook zegt dat t mn favo is...net als bij Roel
gewoon post copieren, RT en @ er voorzetten en kloarquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat doet Roel goed idd, maar zou echt niet weten hoe het werkt. Idem trouwens voor het hele RT gebeuren
nog n beebie erbijquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:16 schreef Thijs3FM het volgende:![]()
![]()
![]()
http://twitter.com/EricCorton/status/5051211432 Gefeliciteerd Sharid!
Dat is alles?! dat moet ik dan ook wel kunnenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
gewoon post copieren, RT en @ er voorzetten en kloar
Dat kan via http://www.youtube.com/my_videos_upload -> Opties van Automatisch Delen -> Twitter.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:10 schreef muisje-eliza het volgende:
ik wil dat twitter bij joesoep video's die ik leuk vind ook zegt dat t mn favo is...net als bij Roel
Het kan zelfs nog makkelijker in een Twitter programma. Daar zit gewoon een Retweet-knopje in.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
gewoon post copieren, RT en @ er voorzetten en kloar
jah dat ookquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het kan zelfs nog makkelijker in een Twitter programma. Daar zit gewoon een Retweet-knopje in.
haha ik ben blij dat ik jou unfollowed hebquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:10 schreef muisje-eliza het volgende:
Roel en borisz zijn ook Twitter monsters !!!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
haha ik ben blij dat ik jou unfollowed heb, werd gek van je op twitter, lees nu gewoon aan einde van de dag je twitters
Best wel , ik ben al blij met 2-3 twits per dag.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Roel en borisz zijn ook Twitter monsters !!!
Idem hieroquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Best wel , ik ben al blij met 2-3 twits per dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |