quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/CarolineVanZijl
[..]
Ja, ik en Paul zelf ook, staat zo op rabradio.nl denk ik.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:18 schreef Broekie het volgende:
Iemand het opgenomen DJ Duel opgenomen?
Bierquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat stoppen ze in het Groningse water ?
Aan het Giel-deel van de Freaknacht mis je tegenwoordig ook weinig meer. Vroeger was dat veel leuker...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:42 schreef hayder het volgende:
ik lusiter alleen maar op vrijdag nacht. Dat is het mooiste vindt ik. maar doe ik nou ook niet meer
Ach, als je niet weet dat Suggs de zanger is van Madness, heb je niks te zoeken bij een muziekzender.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het antwoord geeft Rab al zo ongeveer in de vraag. Dit jaar Pinkpop, al jaren een feest.... Goh, welke band zou dat nou zijn?
Waarom zou iemand in godsnaam dopvleugel nog een keer vrijwillig willen horen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:11 schreef Thijs3FM het volgende:
Heeft iemand dopvleugel opgenomen? Ik kon het niet opnemen.
Of wat te denken van een DJ die denkt dat de carrière van The Beatles in 1969 begon...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ach, als je niet weet dat Suggs de zanger is van Madness, heb je niks te zoeken bij een muziekzender.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ach, als je niet weet dat Suggs de zanger is van Madness, heb je niks te zoeken bij een muziekzender.
O, en op basis van die hints had het ook Rowwen Hèze kunnen zijn![]()
Het juiste antwoord was al gegeven, dus hij had sowieso al verloren. En zoals Michiel al zei, het had een instinker kunnen zijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:19 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Of wat te denken van een DJ die denkt dat de carrière van The Beatles in 1969 begon...
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:18 schreef Broekie het volgende:
Iemand het opgenomen DJ Duel opgenomen?
Hallo MarijeH !!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:35 schreef MarijeH het volgende:
Hallo 3 fm fans. Hoe gaat het hier? Over 2 weken heb ik mijn eerste toetsweek. Ken het redelijk goed denk ik. Vandaag heb ik omgevingsanalyse (of bedrijfsanalyse) geleerd. Eerst vond ik het een raar vak, maar nadat ik de leerstof had doorgelezen bleek het best mee te vallen.
Fake Blood - I Think I Like It een hyperendeklotenummer noemen...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:53 schreef Vlindur het volgende:
Oh, dat vreselijke hyperendeklotenummer
Ik vergeef het je omdat je zwanger bent maar het is een geweldig nummerquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:53 schreef Vlindur het volgende:
Oh, dat vreselijke hyperendeklotenummer
Af en toe.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:10 schreef MarijeH het volgende:
Marczit jij toevallig op wielerflits??
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:19 schreef Sersjee het volgende:
Wedstrijdje "photoshop hoe de wereld er uit zal zien als internet vandaag ophoudt te bestaan"
De nummer 1 is haast tè grappig...[ afbeelding ]
het duurde een paar seconden voor ik zag wat er op die TV was, heel goedquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:19 schreef Sersjee het volgende:
Wedstrijdje "photoshop hoe de wereld er uit zal zien als internet vandaag ophoudt te bestaan"
Ik ben al zover dat ik er openlijk voor uitkom mee te zingen. Vorige week zelfs al!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:25 schreef Sersjee het volgende:
*stiekem meezingt*
Eens! Wat mij betreft een van de beste platen ooit in NL gemaakt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:28 schreef -Hans- het volgende:
Anita Meyer zit vandaag bij Kunststof @ radio 1. Uiteraard was ook Why Tell Me Why te horen. Wat een geweldige plaat is dat
Absoluutquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Eens! Wat mij betreft een van de beste platen ooit in NL gemaakt.
Is ook het enige nummer van haar wat ik echt super vind.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Eens! Wat mij betreft een van de beste platen ooit in NL gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |