jah graag je lenzen laten controleren of niet hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Afspraak = afspraak zou ik zo denken, maar schijnbaar heeft het geen haast? Beetje vaag..
Precies, snap het ook niet hoor. Naja, als ze dan maar een andere keer komenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah graag je lenzen laten controleren of niet hoort zijn gelukkig niet mijn ogen, maar t scheelt wel wat omzet natuurlijk
of gewoon even bellen dat ze niet komen...maakt me ook niet uit...maar met je middaghap wachten omdat er elk moment een klant kan binnenkomen die niet komt heb ik zo n hekel aanquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Precies, snap het ook niet hoor. Naja, als ze dan maar een andere keer komen
Best wel erg asociaal inderdaadquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:48 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
of gewoon even bellen dat ze niet komen...maakt me ook niet uit...maar met je middaghap wachten omdat er elk moment een klant kan binnenkomen die niet komt heb ik zo n hekel aan
ik zou ook weer eens lenzen moeten gaan proberen, lijkt mij dat er de afgelopen 15 jaar aardig wat veranderd is op dat gebied. Toen hield ik het niet uit in ieder geval...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah graag je lenzen laten controleren of niet hoort zijn gelukkig niet mijn ogen, maar t scheelt wel wat omzet natuurlijk
hm, laat ik dan mijn mond maar verder houdenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:51 schreef muisje-eliza het volgende:
oh mooi! vanavond niet luisteren dus...bevallingenbabies
weinig aan veranderd hoor, blijft zelfde principe. misschien iets dunner.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zou ook weer eens lenzen moeten gaan proberen, lijkt mij dat er de afgelopen 15 jaar aardig wat veranderd is op dat gebied. Toen hield ik het niet uit in ieder geval...
lijkt mij dat de materialen van zachte lenzen toch wel wat veranderd zijnquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
weinig aan veranderd hoor, blijft zelfde principe. misschien iets dunner.
ik had jou toch n keertje proeflenzen gestuurd? *of was dat iemand anders van hier*quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zou ook weer eens lenzen moeten gaan proberen, lijkt mij dat er de afgelopen 15 jaar aardig wat veranderd is op dat gebied. Toen hield ik het niet uit in ieder geval...
niet dat ik weetquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik had jou toch n keertje proeflenzen gestuurd? *of was dat iemand anders van hier*
ach is mens eigen afspraken maken en niet nakomen. helaas.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
echt welquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
lijkt mij dat de materialen van zachte lenzen toch wel wat veranderd zijn
nou jah, pm me je sterkte, en ik stuur wel een setje van die syliconen lenzen op naar jequote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
niet dat ik weetmaar alleen de gedachte vind ik al heel lief van je
jah maar is ook mijn tijd hehquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ach is mens eigen afspraken maken en niet nakomen. helaas.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
en zijn vrouw Gonnie Komen
Daar denkt deze overvaller heel anders over http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/17654quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:00 schreef muisje-eliza het volgende:
kom..laten we lekker schieten op elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |