Niet lopen zeuren, haal 'm dan op en leg 'm op een betere plekquote:
Dat doen babybel en ik normaal jaquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:33 schreef Thijz het volgende:
[..]
Niet lopen zeuren, haal 'm dan op en leg 'm op een betere plek
En waar ligt hij inmiddelsquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:11 schreef sander89 het volgende:
Mooi weer is het nu, stap nu op de motor.
Sleutel welquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:08 schreef swarmahoer het volgende:
het is nog geen kilometer grootdie fotos zijn niet eens nodig denk ik
mwa, die is meestal wel te vinden, gewoon nadenken waar je m zelf weg zou stoppenquote:
En daar gaat het misquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
mwa, die is meestal wel te vinden, gewoon nadenken waar je m zelf weg zou stoppen
ik zie 'm nietquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Oh, is best te vinden hoor
Foto is sneaky genomen, een gedeelte rechts (op de eerste foto), dan wel links (op de tweede) wat weggelaten is maakt de plek duidelijk
(en de parkeerplaats)
Helderquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
linkje via Google Maps
Bord is ook duidelijk te zien
Update: Had ik net wat kaartjes uitgeprint, is de afspraak in Utrecht met een uur vervroegd. Dus hou ik precies 0 uur over. Helaas zal hij dus (nog) niet naar het Zonnige Misttige Zuiden gaan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:45 schreef Laevid het volgende:
ok!
Dit scheelt iig flink in de zoektijd. Ik zal vanmiddag kijken of het me toch niet lukt om voldoende tijd vrij te maken. Ligt een beetje aan hoe lang ik in Tilburg bezig ben of ik genoeg tijd overhou t.o.v. de afspraak in Utrecht. Heb alleen geen mogelijkheid om vanaf over een uur tot vanavond on-line te kijken/zijn.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:26 schreef kanovinnie het volgende:
fucking briljant, ik heb een plek en als ik hem daar neerleg vind NIEMAND hem
Tussen zaandam en alkmaar.quote:
Dat duurt te langquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:21 schreef Ryoga het volgende:
Oke, de stok ligt nu hier op mijn bureau, zaterdagochtend of middag ga ik em ergens droppen.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:43 schreef Ryoga het volgende:
damnit, dacht ik een goeie plek te hebben, moeten ze zonodig ook de gemeente erbij vermelden.
Ik kom uit op Rotterdam, maar ik heb op dit moment sowieso geen tijd, dus ik ga niet eens zoekenquote:
quote:
quote:
waar gaat ie dit keer naartoe?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |