Ja, en dan kan ESPNAmerica gewoon de hele zaterdag College Football uitzenden ipv mogelijk Game sixes in MLBquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:45 schreef Colplay het volgende:
Nog maar 1 zege nodig. Dit mag niet meer fout gaan. Laat ze het maar snel afmaken ook, kan iedereen even uitrusten voor de World Series van woensdag.
CC is een heldquote:Op woensdag 21 oktober 2009 05:21 schreef Version2 het volgende:
Sabathia8 Innings, 5 hits, 1 ER, 2 Walks, 5 K's. En dat met maar 3 dagen rust
En de Angels....quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Kunnen de Dodgers de klap te boven komen is dan de vraag van vannacht ...
In de ESPN top 10 vandaag allemaal even op rij. Als je ze allemaal achter elkaar ziet is het gewoon om te janken. Nou ben ik geen Yankees fan maar dit is echt onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:35 schreef The_Playmaker het volgende:
Umpiring tijdens deze postseason is wel erg bedroevend zeg.
hehe, nee idd.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:35 schreef mitt het volgende:
Yanks vs Phillies, je moet er toch niet aan denken
Leuke serie! Wordt iig geen 4-0. En CC tegen Cliff Lee. Die speelden vorig jaar nog samen bij de Indians.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:35 schreef mitt het volgende:
Yanks vs Phillies, je moet er toch niet aan denken
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:57 schreef Terreros85 het volgende:
Oh wacht, de Angels kunnen nog terug komen
Eens.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 04:47 schreef popolon het volgende:
Toch denk ik dat het eruit halen van LAckey fout was.
't Pakte toch goed uit. Gelukkig maar.quote:
Toch jammer dat de bad umpiring een schaduw werpt over de postseason tot nu toe. Op TV en de diverse grote sports sites hebben ze het er eigenlijk alleen maar over. Zonde.quote:NEW YORK (AP)—Stung by a rash of blown calls in the playoffs, Major League Baseball is breaking tradition and sticking with only experienced umpires for the World Series.
Longtime crew chiefs Joe West, Dana DeMuth and Gerry Davis, along with Brian Gorman, Jeff Nelson and Mike Everitt will handle the games, three people with knowledge of the decision told The Associated Press this week.
The people spoke on condition of anonymity because an official announcement has not been made.
In 24 of the last 25 World Series, the six-man crew has included at least one umpire working the event for the first time—baseball likes to reward newer umpires, plus replenish the supply of umps with Series experience.
In each of the last two years, there were three new umps working the World Series.
CB Bucknor was in line to work the World Series for the first time this year. But he missed two calls in Game 1 of the division series between the Red Sox and Angels, damaging his chance to get picked, one of the three people said.
Umpiring mistakes caused anxious moments for MLB in the first two rounds: Phil Cuzzi’s foul call on a drive by Joe Mauer that was fair by a foot, Jerry Meals’ error on a ball that bounced off Chase Utley’s leg, Dale Scott’s miss on a pickoff and Tim McClelland’s call on a tag play, among others.
Scott missed again Thursday night in Game 5 of the AL championship series, ruling New York’s Johnny Damon out after he clearly beat Angels first baseman Kendry Morales’ toss to pitcher John Lackey.
The problems have ramped up calls by fans for expanded use of instant replay. Loading up with veteran umpires, however, is no guarantee of getting it right. McClelland missed an obvious double play Tuesday night in the ALCS.
West, DeMuth and Davis each have worked three World Series and have been major league umpires for more than 25 years. Gorman, Nelson and Everitt all have called one World Series, and have been on the big league staff for at least 11 years.
Dat denk ik ook. Alleen valt het dan gewoon minder op tussen al die andere games. Maar nu kijkt iedereen mee en staat er meer op het spel dus valt het extra op. Ik ben wel benieuwd wat voor gevolgen dit gaat krijgen in de toekomst. Ik ga ervan uit dat ze willen proberen dit soort fouten in de toekomst te voorkomen. Ik ben alleen benieuwd hoe.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:28 schreef mitt het volgende:
Ik denk toch echt dat in het normale seizoen er ook zoveel fouten worden gemaakt, maar het dan minder belangrijk is. Nu wordt er veel scherper op gelet en zie al die fouten.
Nog 6 te gaan.quote:
Uitgesteld / Afgelast?quote:
Toch nietquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:04 schreef Veritaz het volgende:
[..]
Ze verwachten dat ze wel kunnen spelen..
Terecht toch in dit geval? Hier kijken genoeg mensen naar die normaal nooit naar MLB kijken.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:23 schreef jmac het volgende:
Mart vind dat die expert een beetje te moeilijk praat. Het moet wel voor de leken duidelijk zijn volgens mart
Hoe doet Mart's zoon het tegenwoordig? Speelt die nog?quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:33 schreef maril het volgende:
Even voor de duidelijkheid Charel Urbanus is de expert, en een van de beste nederlandse honkbalspelers ooit, en nu coach van de amsterdamse Pirates(blijf ze zo noemen)
Zijn Vader was ook een groot honkballer en de zoon van Charel komt eraan
De honkbalcompetitie in nederland is voorbij, hij was wel gebleseerd. Weet niet of het dusdanig is dat hij met honkbal moet stoppen, destijds zei Urbanus dat het een moielijk verhaal werd. Maar hij zou zich laten opereren daaraan. dus.....??????quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:45 schreef jmac het volgende:
[..]
Hoe doet Mart's zoon het tegenwoordig? Speelt die nog?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 05:01 schreef Colplay het volgende:
Game Over![]()
Yankees voor het eerst in zes jaar weer in de World Series
We beat.... no wait, we SWEPT the Red Sox!quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:30 schreef mitt het volgende:
Season over.
Maar wat voor een seizoen. We kunnen trots zijn na alles wat er is gebeurd dit jaar.
Yankeesquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:23 schreef mitt het volgende:
World Series begint vannacht, voorspellingen?
Later vanavond weet ik wie Game 1 en de World Series gaat winnenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:23 schreef mitt het volgende:
Als we weer van de Red Sux verloren hadden was het een dramatisch seizoen geweest, zo is het wel.
World Series begint vannacht, voorspellingen?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:55 schreef mitt het volgende:
1 uur, maril.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 03:54 schreef popolon het volgende:Die bal die Lee achter de rug pakt.
Lee staat te splen alsof 'ie op het strand met z'n zoontje staat te spelen. En nog een run voor de Phillies, 5-0.quote:
Die wedstrijd was ook z'n 4e wedstrijd op rij die hij op 3 dagen rust pitchte.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:40 schreef The_Playmaker het volgende:
Ik ben benieuwd of de Yanks CC op 3 dagen rust Game 4 laten pitchen. De Brewers deden het vorig jaar ook tegen de Phillies en dat mislukte volkomen.
Benieuwd of Girardi hem de volgende wedstrijden in het outfield zet.quote:
Ik had het er met mijn vrouw nog over..... tegenwoordig is het wel zo dat - met name in de laatste 10 jaar ongeveer - de techniek een handje helpt. De commentatoren zitten in een box vol met computers en high definition schermen waar ze binnen enkele seconden weer precies kunnen nagaan wat er gebeurde.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 03:45 schreef Version2 het volgende:
KLOTE UMPIRES WEER
ongelooflijk wat een prutsers weer![]()
Klopt, natuurlijk heeft de technologie ervoor gezorgd dat alles (dus ook foute calls) beter waarneembaar is. Het is dan ook in ieder geval een stap in de goede richting dat er een replay mogelijkheid is voor HRs. Maargoed, de technologie is er... waarom maken ze er geen gebruik van.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:46 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik had het er met mijn vrouw nog over..... tegenwoordig is het wel zo dat - met name in de laatste 10 jaar ongeveer - de techniek een handje helpt. De commentatoren zitten in een box vol met computers en high definition schermen waar ze binnen enkele seconden weer precies kunnen nagaan wat er gebeurde.
Er zijn tevens meer camera's etc, dus het is veel makkelijker voor ons, en voor de commentatoren om te zien dat er een foute call gemaakt is. Ik kijk op MLB network zo af en toe wel eens een oude World Series, dan zenden ze bijv de series van zeg 1993 uit of zo.... en er is gewoon veel minder camerawerk, replays etc....
Ik denk eigenlijk dat de umps niet perse slechter zijn geworden - alhoewel ik het er zeker wel mee eens ben dat er geblunderd wordt deze keer (en daarom zijn de regels ook al aangepast) - maar dat we gewoon beter zijn geworden in het spotten van fouten.
quote:Op zondag 1 november 2009 05:30 schreef djmarshal het volgende:
2-1 Yankees, niet verwacht.
Leuk wanneer is die ene game vanacht? want morgen kan ik uitslapenquote:Op maandag 2 november 2009 06:19 schreef maartena het volgende:
Wow, aardige 9th inning!
Yankees doen het behoorlijk goed..... had ik niet verwacht. Het kan in 1 wedstrijd afgelopen zijn nu.
Volgende wedstrijd is net zoals de vorige om 17:00 PST, 20:00 EST, en dus om 02:00 CET.quote:Op maandag 2 november 2009 07:10 schreef maril het volgende:
Leuk wanneer is die ene game vanacht? want morgen kan ik uitslapen
Die was echt te geniaal,quote:
Phillies zijn inderdaad vreselijk team, met al die Hit-By-Pitch. Wat ik niet snapte: Na die eerste pitch op A-Rod worden beide teams gewaarschuwd en vervolgens gooit Lidge nog op Teixeira maar die mag blijven staan. Terwijl commentators heel dramatisch deden over dat als CC nou per ongeluk foutje zou maken dat hij er dan af zou moeten. hoe zit het nou? Waarom werd Lidge niet gewoon ejected? Of wisten de umpires dat de straf zwaarder zou zijn om hem te laten staanquote:Op maandag 2 november 2009 02:27 schreef Version2 het volgende:
klote Phillies3e keer dat A-Rod geraakt wordt
Een volgende HBP zou niet gelijk betekenen dat iemand eruit zou worden gegooid. Ik dacht dat dat ter sprake kwam in het het korte gesprek tussen de commentatoren en Girardi ergens in de 3e of 4e inning, weet niet meer zeker. Volgens mij lieten de umpires aan Girardi weten dat ze een eventuele HBP eerst zouden beoordelen ipv gelijk de eerst volgende HBP te bestraffen zodat CC nog gewoon naar de binnenkant van de thuisplaat kon pitchen zonder gelijk in problemen te komen als hij iemand per ongeluk zou raken. Denk niet dat die HBP van Lidge intentional was. Als dat wel wasquote:Op maandag 2 november 2009 21:13 schreef Colplay het volgende:
[..]
Phillies zijn inderdaad vreselijk team, met al die Hit-By-Pitch. Wat ik niet snapte: Na die eerste pitch op A-Rod worden beide teams gewaarschuwd en vervolgens gooit Lidge nog op Teixeira maar die mag blijven staan. Terwijl commentators heel dramatisch deden over dat als CC nou per ongeluk foutje zou maken dat hij er dan af zou moeten. hoe zit het nou? Waarom werd Lidge niet gewoon ejected? Of wisten de umpires dat de straf zwaarder zou zijn om hem te laten staan
In ieder geval 3-1 Yankees en denk dat ik vannacht toch maar ff live ga kijken nu.
Nog 45 minuten tot first pitch.quote:Op maandag 2 november 2009 23:38 schreef Armani XL het volgende:
mmmm, nog anderhalf uur... nu douchen en dan maar gewoon half slapen op de bank en live meemaken hoe de yankees de titel pakken
quote:PHILADELPHIA – Phillies pitchers Brett Myers(notes) and Cole Hamels(notes) had a short but tense confrontation in the team’s clubhouse following Game 5 of the World Series, according to one witness, words that stemmed from Hamels’ recent statement that he was eager for his season to end.
As Myers walked past Hamels near Hamels’ locker he said, mocking, “What are you doing here? I thought you quit.”
Hamels, the witness said, responded with an expletive.
Before the situation escalated, Myers was guided away by a team official.
In an otherwise happy Phillies clubhouse – they beat the Yankees, 8-6, on Monday night to force Game 6 – Myers poked at a sore topic for Hamels. The 25-year-old left-hander has had a difficult regular season, then in four postseason starts has a 7.58 ERA. When the Yankees beat him in Game 3, an unhappy Hamels said of the season, “I can’t wait for it to end. It’s been mentally draining. At year end, you just can’t wait for a fresh start.”
His quote did not sit well with some teammates, apparently, and even manager Charlie Manuel was perplexed by it.
“I was surprised when I heard that,” Manuel said. “I was surprised at that. But I don’t really understand exactly how he meant that.”
Hamels is said to be disturbed by the reaction to what he believed to be an innocuous comment. In the same interview, he repeatedly said he hoped to pitch Game 7 if the series goes that far
Game 6 en 7 zijn wel in NYquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:46 schreef mitt het volgende:
Zou het Pettitte wel gunnen dat hij het af mag maken.
Ben dan wel weer blij dat het niet in New York is.
Oh ik had me voorgenomen het te blijven volgen en hoewel het ook wel een aardige serie lijkt interesseert het me niet zoveel meerquote:
Van hartequote:Op woensdag 4 november 2009 19:11 schreef maartena het volgende:
Ik heb ook maar 2 van de 5 wedstrijden gezien mitt...
Maar dat komt meer door allerlei sociale verplichtingen..... vandaag 10 jaar getrouwd, dus vanavond mooi restaurantje gereserveerd..... dus deze mis ik ook.
Gefeliciteerd, geniet ervan!quote:Op woensdag 4 november 2009 19:11 schreef maartena het volgende:
Maar dat komt meer door allerlei sociale verplichtingen..... vandaag 10 jaar getrouwd, dus vanavond mooi restaurantje gereserveerd..... dus deze mis ik ook.
http://veetle.com/viewChannel.php?cid=4aef5a87cb4f7quote:Op donderdag 5 november 2009 02:15 schreef Bjoro het volgende:
is er ergens een stream (gratis offcourse) ?
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 4 november 2009 19:11 schreef maartena het volgende:
klasse Boezquote:Op donderdag 5 november 2009 02:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
http://veetle.com/viewChannel.php?cid=4aef5a87cb4f7
quote:Op donderdag 5 november 2009 03:04 schreef tong80 het volgende:
Beeld valt steeds weg. Commentaar blijft wel
Hier perfect beeld en geluid !quote:
quote:
Goin' out with a bang!quote:Op donderdag 5 november 2009 11:06 schreef zjroentje het volgende:
Zou ook goed de laatste wedstrijd van Matsui kunnen zijn geweest. Geen betere manier om afscheid te nemen denk ik.
idd.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:22 schreef Leatherface het volgende:
Ik zal niet sjaggo zijn als ze winnen, maar ik houd er ook geen feestjes om.
quote:Op donderdag 5 november 2009 13:36 schreef Valandil het volgende:
[..]
idd.![]()
Liever NYY dan 2x op rij de Phillies
Zo is het wel.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:36 schreef Valandil het volgende:
[..]
idd.![]()
Ja dat mag ook wel met zo'n payroll, 210 miljoen per jaar aan spelers alleen. Maar goed, zolang er geen salary cap is blijven dit soort wantoestanden gebeuren helaas.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:48 schreef mitt het volgende:
[..]
En Sabathia en Teixeira zijn wel twee geweldige aankopen gebleken.
I'm still undecided about that...quote:Op donderdag 5 november 2009 13:36 schreef Valandil het volgende:
[..]
Just my two cents. De Yankees zijn een wereldwijd merk, met ook veel faam buiten de VS. Commercieel slim als ze zijn, hebben ze dan ook de nodige niet-Amerikaanse topspelers. Zo ook met de Lakers, die zelfs een Belg in hun team hebben.quote:Matsui's Yankees boost baseball's world profile
Posted: 1911 GMT
The New York Yankees are one of those teams that fans love to hate. You either love the Yankees or you hate them, rarely is there middle ground. Winning the 27th World Series title in franchise history has given the “lovers” of this storied Major League Baseball club reason to smile and the “haters” even more ammunition!
But there’s something that the Yankees have done that can be lauded by even the so-called “haters”: they’ve helped make the very American sport of baseball become even more of a global game.
Nine of the World Series-winning players on the New York roster were born outside of the United States. The list is fronted by Hideki Matsui, the first Japan-born player to win the World Series' Most Valuable Player award.
Matsui came to the Yankees as a superstar in his native land, a winner of three titles in Japan. But what he did on the game’s biggest stage was simple remarkable. His batting average in the World Series was .615 and he was 8-for-13 at the plate with three home runs and eight runs batted in. Through a translator, Matsui said that he amazed himself: “It’s awesome. Unbelievable.”
Millions of baseball fans in Japan watched Matsui’s heroics. They tuned in at home, in offices, in bars and restaurants, and many even filled downtown Tokyo electronics stores to check out the World Series clinching game. The word “proud” was used time and time again when Japanese baseball fans spoke of the historic performance of their native son.
Asia has always been a hot bed of baseball talent, with Japan feeding the Major Leagues with a number of mouth-watering prospects. Taiwan is now considered an up and coming, talent-rich nation in the region. Of course, Latin America’s contributions to the Major League landscape can not be overstated and now Europe may even be getting in on the mix! This past summer, one Major League team even signed a prospect who calls Germany home. Sure, football will always be king in many parts of the globe, but it’s good to see a sport that I grew up with making major inroads outside of North America.
Forbes magazine has listed the New York Yankees as the fifth most valuable sports franchise in the world. Don’t be surprised if you see Yankees hats and shirts in places where baseball is still a curiosity. After all, who doesn’t want to count themselves as being associated with a winner? Okay, I’m sure the world’s Yankees Haters will take a pass!
Bron: CNN
Ik denk dat als je inderdaad een Nederlander, of een andere Europeaan zou vragen.....quote:Op donderdag 5 november 2009 21:35 schreef Leatherface het volgende:
Just my two cents. De Yankees zijn een wereldwijd merk, met ook veel faam buiten de VS. Commercieel slim als ze zijn, hebben ze dan ook de nodige niet-Amerikaanse topspelers. Zo ook met de Lakers, die zelfs een Belg in hun team hebben.
Dat in tegenstelling tot al die andere teams die geen niet-amerikaanse topspelers hebbenquote:Op donderdag 5 november 2009 21:35 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Just my two cents. De Yankees zijn een wereldwijd merk, met ook veel faam buiten de VS. Commercieel slim als ze zijn, hebben ze dan ook de nodige niet-Amerikaanse topspelers. Zo ook met de Lakers, die zelfs een Belg in hun team hebben.
Ik zat al te denken..... volgens mij is de NFL de enige GROTE sport die echt voornamelijk Amerikanen heeft.....quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:16 schreef Guard het volgende:
Dat in tegenstelling tot al die andere teams die geen niet-amerikaanse topspelers hebben
De Lakers hadden vorig jaar ook een Chinees: Sun Yue.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:44 schreef maartena het volgende:
In China zal je bij de vraag NBA denk ik "Houston Rockets" te horen krijgen echter.
Als ze niet voldoende niveau hebben, dan worden ze natuurlijk niet aangetrokken. Maar het is wel commercieel heel interessant om een goede Chinees of Japanner in je team te hebben.quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:16 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat in tegenstelling tot al die andere teams die geen niet-amerikaanse topspelers hebben
Baseball is nu eenmaal een redelijk globale sport, en er loopt verschrikkeliijk veel talent buiten de VS rond.
De commerciele gedachte is behoorlijk ondergeschikt aan de competatieve gedachte in dit geval.
Ik denk dan ook niet dat Steinbrenner bepaalde spelers aantrekt om meer petjes te verkopen. Hij is meer van het gedachtegoed: iedere topspeler die ik kan inlijven, kan in ieder geval niet meer van de Yankees winnen.
UPC en Ziggo hebben ESPN America in het (betaal)pakket..quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:51 schreef Intrepidity het volgende:
In de categorie beginnersvragen: Waar en hoe kan ik dit eigenlijk volgen in Nederland? Zelfs op minder legale wijzen vind ik de recente wedstrijden niet..
Ik heb UPC royaal en heb alleen ESPN Classicquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:11 schreef MOON76 het volgende:
[..]
UPC en Ziggo hebben ESPN America in het (betaal)pakket..
Daar wordt een heleboel op uitgezonden.
Of je doet het via de MLB.com site en kijkt ALLE wedstrijden live voor een redelijk bedrag per jaar...
Ja, zijn gezondheid is de afgelopen jaren verslechterd. Vandaar ook het "Win it for The Boss". Hij was wel bij Game 1 en volgens mij ook Game 2.quote:
feli en veel plezier !quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:34 schreef stinkfistje het volgende:
Ik heb een baan gekregen in seatle dus ga ik verhuizen naar de USA, en ik ga de amerikaanse sporten volgen.... GO MARINERS
Mooi! Dan zien we je vanzelf in KAA!quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:34 schreef stinkfistje het volgende:
Ik heb een baan gekregen in seatle dus ga ik verhuizen naar de USA, en ik ga de amerikaanse sporten volgen.... GO MARINERS
quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:34 schreef stinkfistje het volgende:
quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:00 schreef fanneke het volgende:
[..]
![]()
Wat een kutseizoen was het.
Die walgelijke yank$...
10x liever de Mariners dan de Yankees!quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:00 schreef fanneke het volgende:
![]()
Wat een kutseizoen was het.
Die walgelijke yank$...
quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:34 schreef stinkfistje het volgende:
quote:Pujols, who also won in 2005, received all 32 first-place votes and 448 points in balloting announced by the Baseball Writers’ Association of America. He became the first unanimous MVP since Bonds in 2002.
Ik las ergens een Japanse schrijver in Seattle. Ofzoiets. Maar dan nog steedsquote:Op maandag 23 november 2009 20:17 schreef Version2 het volgende:
AL MVP:
1.Joe Mauer
2.Mark Teixeira
3.Derek Jeter
Mauer stond op 27 van de 28 ballots op de 1e plaats. De overgebleven 1st place vote was voor Miguel Cabrera. Zal wel weer een writer uit Detroit/Michigan zijn geweestWas met de AL CY award ook al, Verlander op 1 ipv Greinke of King Felix
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook wel jammer vind. Maar er zijn ook heel veel tegenstanders van vooral Physioc.quote:Op woensdag 25 november 2009 08:42 schreef maartena het volgende:
WTF.... ontslaat Fox Sports gewoon even EN Rex Hudler, EN Steve Physioc???
(Dat zijn dus de standaard Angels broadcasters, die het al zeker een jaar of 12+ doen..... ik heb niet anders gekend eigenlijk)
Jamaar Jamaar Jamaar.... REX!quote:Op woensdag 25 november 2009 13:34 schreef mitt het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook wel jammer vind. Maar er zijn ook heel veel tegenstanders van vooral Physioc.
Zit alleen niet te wachten op Rory Markus en Mark Gubiza elke game
quote:The Chicago White Sox have signed outfielder Andruw Jones to a one-year contract for $500,000, with a chance to make $1 million in performance bonuses.
Jones, a five-time All-Star, spent the 2009 season with the Texas Rangers after being released by the Los Angeles Dodgers in January in the second year of a $36 million contract.
According to White Sox sources, Jones is not being considered as a starting outfielder at this point. With the loss of Scott Podsednik to free agency and Dewayne Wise being released, the team was interested in solidifying its bench.
Jones, who turns 33 in April, had moderate success early last season with Texas, but finished with a .214 batting average with 17 home runs and 43 runs batted in. He is a career .257 hitter with 388 home runs and 10 Gold Gloves from his days in Atlanta.
The White Sox tried to obtain Jones from the Braves five years ago but came up short.
quote:According to White Sox sources, Jones is not being considered as a starting outfielder at this point. With the loss of Scott Podsednik to free agency and Dewayne Wise being released, the team was interested in solidifying its bench.
quote:If the Minnesota Twins want to lock up Joe Mauer(notes) to a contract extension, they’re going to have to do it before the 2010 season begins.
Mauer plans on ending contract negotiations if a deal isn’t struck by the end of spring training, a source close to the American League Most Valuable Player told Yahoo! Sports on Monday. Mauer would play out the season, then enter free agency primed to land perhaps the second-biggest bonanza in baseball history.
Ik verwacht hetzelfde voor Vladimir Guerrero. Ook een speler aan het einde van zijn Latijn.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:31 schreef mitt het volgende:
Andrew is op. Toch wel jammer, zelfs een vaste plek in CF is hem niet gegund.
Zou zonde zijn. Als ik aan Mauer denk denk ik meteen aan de Twins en vice versa. Hij is het gezicht van de club.quote:
quote:Roy Halladay, the All-Star pitcher who has been the subject of much trade talk since before the July deadline, will not approve any proposed deal after he reports to spring training, according to his representatives.
This means that the Toronto Blue Jays either will have to work out a trade of Halladay by the end of the offseason, or be prepared to receive only draft-pick compensation when the pitcher becomes eligible for free agency in the fall of 2010.
Halladay, through the terms of his contract, has the power to veto any trade. He is renowned for his focus and preparation, and despite the fact the Jays have finished behind the New York Yankees or Boston Red Sox year after year in the standings, he has not lobbied for change.
But sources say that when Halladay, 32, was approached by club officials before the trade deadline, he told them he wanted a chance to play with a team with a chance to win, without making specific demands about a destination. And now the Blue Jays are headed into another period of rebuilding.
The Blue Jays made him available for trade offers before the July 31 deadline, setting a high price that some rival executives found to be unrealistic -- and there has been recent speculation that if the Jays don't trade Halladay this winter, they might wait until next July to deal Halladay.
But Halladay wants the situation settled by the time he goes to spring training, according to Jeff Berry, a partner at CAA who works with Halladay's longtime point agent, Greg Landry.
van MLBTradeRumors.comquote:
Popo, ben je er blij mee? Snap niet dat ze Granderson hebben getrade. Die verdient de komende 3 jaar $5.5 MM, $8.25 MM en $10 MM. Dat lijkt me voor een speler als Granderson vrij redelijk. Edwin Jackson weer getradequote:Granderson To Yanks, Edwin Jackson To D'Backs, Scherzer To Tigers
By Tim Dierkes [December 8 at 1:24pm CST]
As chronicled here, a three-team blockbuster trade has been agreed upon between the Yankees, Diamondbacks, and Tigers. The players:
* The Yankees receive center fielder Curtis Granderson, who turns 29 in March. Granderson is owed $5.5MM in 2010, $8.25MM in '11, and $10MM in '12, with a $13MM club option/$2MM buyout for '13. That's $25.75MM guaranteed over the next three years. Melky Cabrera could now be expendable for the Yankees, and the Cubs are one possible suitor.
* The Diamondbacks receive a pair of starting pitchers: Edwin Jackson and Ian Kennedy. Jackson, 26, is under team control for '10 and '11 and is owed an arbitration raise on this year's $2.2MM salary. Kennedy, 25 this month, missed most of the '09 season due to surgery to remove an aneurysm near his shoulder. As far as I can tell he is under team control for another six seasons. This is the second year in a row Jackson has been traded at the Winter Meetings.
* The Tigers receive four players: starter Max Scherzer, relievers Daniel Schlereth and Phil Coke, and center fielder Austin Jackson. The Tigers get five years of Scherzer, six of Schlereth, five of Coke, and six of Jackson, potentially 22 years of control in total. Scherzer, 25, and Jackson, 23 in February, are probably considered the prizes of the haul.
Ik heb daar maar 1 reden voor nodig:quote:Op woensdag 9 december 2009 00:55 schreef popolon het volgende:
Weer een reden om de Yanks nog meer te haten.![]()
Angels willen hem wel terug, maar dan moeten ze diep in de buidel tasten. Ook de Mets zijn geinteresseerd. Zou het vrij dom vinden als de Mets hem signen. Prima pitcher, maar ik denk dat ze het geld beter kunnen gebruiken om te investeren in diepte.quote:Op woensdag 9 december 2009 02:24 schreef maartena het volgende:
Ik vraag me af waar John Lackey heen gaat.....
Dat snap ik ook niet zo goed. Lowell was wel een van mijn favoriete spelers van de Red Soxquote:Op donderdag 10 december 2009 09:34 schreef Colplay het volgende:
Lowell volgens de geruchten naar Texas in ruil voor catcher Ramirez. Sox betalen wel flink gedeelte van het salaris van Lowell, die bij de Rangers 1B en DH moet worden. Benieuwd of beide ploegen hier iets mee opschieten...
quote:After the 2008 season ended, Ramírez played in the Venezuelan Winter League for the La Guaira Sharks. In 50 games, he batted .298 with 15 home runs, 53 RBI, and 42 runs scored en route to winning the Rookie of the Year Award over fellow catcher Pablo Sandoval.[1]
Het wordt steeds erger voor de Angelsquote:Op maandag 14 december 2009 21:40 schreef mitt het volgende:
Lackey taking physical in Boston
Matsui on the verge of signing with Angels.
Dit lijkt steeds meer een heel slechte offseason te worden
King Felix and Cliff Leequote:2:56pm: Heyman tweets that a three-way deal has been agreed to with Halladay going to the Phillies and Lee to the Mariners. The Phillies are now trying to sign Halladay to an extensin.
Wow!quote:Heyman tweets that a three-way deal has been agreed to with Halladay going to the Phillies and Lee to the Mariners. The Phillies are now trying to sign Halladay to an extension.
Dat wist ik al voor het einde van het seizoen..... 2010 wordt voor de Angels een team-building year, waar ze putten uit de AAA teams, en jonge rookies naar voren brengen en laten opgroeien in het team.quote:Op maandag 14 december 2009 22:01 schreef Version2 het volgende:
Het wordt steeds erger voor de Angels![]()
Angels zullen het moeilijk gaan krijgen in de AL West.
Ik bedoel eigenlijk ook dat Seattle nu een waardige tegenstander in de AL West wordt. Angels zullen waarschijnlijk wel competitief blijven maar met de Rangers die alleen maar beter worden en de Mariners met hun laatste "aankopen" zal het wel leuker worden in de AL West. Met Felix en Lee hebben de Mariners iig de beste 1-2 punch in heel MLB. Nu eigenlijk nog een run producer (Bay?) en dan hebben ze ook een aardige line-up.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:03 schreef maartena het volgende:
[..]
Dat wist ik al voor het einde van het seizoen..... 2010 wordt voor de Angels een team-building year, waar ze putten uit de AAA teams, en jonge rookies naar voren brengen en laten opgroeien in het team.
Iedereen vergeet natuurlijk weer dat de Yankees zelf ook nog een aantal homegrown spelers hebben: Jeter, Posada, Pettitte, Rivera, Cano, Chamberlain, Hughes, Melky Cabrera. Afgelopen jaar zijn Gardner, Pena, Cervelli, Robertson, Aceves er bijgekomen. Coke en Kennedy zijn nu getrade. Austin Jackson, 1 van de betere prospects van de Yankees, is getrade maar de kans was erg groot dat hij komend seizoen zijn debuut zou maken in de majors.quote:Angels zijn geen "throw money at it" type team zoals de Yankees en de Red Sox, waarbij vooral de eerste haar team heeft "gekocht."
Baseball America heeft de farm system van de Angels bij "Worst of the rest (16-25 range)" staan.quote:Gelukkig hebben de Angels altijd enorm goed geinvesteerd in het farmen van spelers, dus ik verwacht gewoon een paar rookies volgend jaar.![]()
Knul? Je hebt het wel over de WS MVPquote:Matsui? Hmmmm.... leuke knul voor DH inderdaad, maar dat 1 jarig contract stinkt een beetje naar rent-a-player, net zoals bij Texeira. Ik zie ze net zo lief starten zonder Matsui moet ik eerlijk zeggen, maar het is natuurlijk geen verkeerde slugger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |