abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 december 2009 @ 16:13:59 #276
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_75316348
Tigers hebben ook uitverkoop.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 5 december 2009 @ 17:40:05 #277
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_75318731
http://mlb.mlb.com/news/article.jsp?ymd=20091204&content_id=7755454&vkey=news_mlb&fext=.jsp&c_id=mlb

1 van mijn favoriete spelers..... Maar ja, hij zit dan ook al 8 of 9 jaar bij de Angels, en was van de partij toen ze de Series wonnen in 2002.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_75428412
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 16:13 schreef popolon het volgende:
Tigers hebben ook uitverkoop.
van MLBTradeRumors.com
quote:
Granderson To Yanks, Edwin Jackson To D'Backs, Scherzer To Tigers
By Tim Dierkes [December 8 at 1:24pm CST]

As chronicled here, a three-team blockbuster trade has been agreed upon between the Yankees, Diamondbacks, and Tigers. The players:

* The Yankees receive center fielder Curtis Granderson, who turns 29 in March. Granderson is owed $5.5MM in 2010, $8.25MM in '11, and $10MM in '12, with a $13MM club option/$2MM buyout for '13. That's $25.75MM guaranteed over the next three years. Melky Cabrera could now be expendable for the Yankees, and the Cubs are one possible suitor.

* The Diamondbacks receive a pair of starting pitchers: Edwin Jackson and Ian Kennedy. Jackson, 26, is under team control for '10 and '11 and is owed an arbitration raise on this year's $2.2MM salary. Kennedy, 25 this month, missed most of the '09 season due to surgery to remove an aneurysm near his shoulder. As far as I can tell he is under team control for another six seasons. This is the second year in a row Jackson has been traded at the Winter Meetings.

* The Tigers receive four players: starter Max Scherzer, relievers Daniel Schlereth and Phil Coke, and center fielder Austin Jackson. The Tigers get five years of Scherzer, six of Schlereth, five of Coke, and six of Jackson, potentially 22 years of control in total. Scherzer, 25, and Jackson, 23 in February, are probably considered the prizes of the haul.
Popo, ben je er blij mee? Snap niet dat ze Granderson hebben getrade. Die verdient de komende 3 jaar $5.5 MM, $8.25 MM en $10 MM. Dat lijkt me voor een speler als Granderson vrij redelijk. Edwin Jackson weer getrade Tigers krijgen wel een toptalent in Scherzer en Austin Jackson.

Wel jammer dat de Yankees Austin Jackson hebben getrade Hopelijk weet Granderson de lefties wat beter te raken vanaf volgend seizoen, een career BA van 0.210 tegen lefties en vorig seizoen 0.185 Ben benieuwd hoe die het gaat doen in Yankee Stadium met de short porch
We play today. We win today. Das it.
  dinsdag 8 december 2009 @ 22:53:25 #279
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_75428763
Opvallende trade. Denk dat dit voor alle teams wel goed uit kan pakken. Max Scherzer is iig een goeie speler voor de Tigers. En met Edwin Jackson is het toch altijd afwachten. 26 en nu al bij zijn vierde team.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  woensdag 9 december 2009 @ 00:55:49 #280
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_75432225
Tja, geruchten gingen al dagen. Op het eerste gezicht een 'big blow' voor de Tigers maar als je er langer naar kijkt is het misschien helemaal zo slecht nog niet. Curtis BA is vrij laag voor een lead off man, vraag me af of ie dat bij de Yanks gaat spelen, 't is niet een echte lead off batter. Wel een hele goede CF natuurlijk.

Jammer, vond 't tweede leuke kerels ook. Weer een reden om de Yanks nog meer te haten.

Krijgen er goede prospects voor terug, misschien pakt 't wel uit.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 9 december 2009 @ 02:24:37 #281
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_75433107
Ik vraag me af waar John Lackey heen gaat.....
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 9 december 2009 @ 02:26:09 #282
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_75433119
quote:
Op woensdag 9 december 2009 00:55 schreef popolon het volgende:
Weer een reden om de Yanks nog meer te haten.
Ik heb daar maar 1 reden voor nodig:

Het zijn de Yankees.
-
  woensdag 9 december 2009 @ 02:39:36 #283
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_75433188
Oh ik haat ze niet echt hoor, maar ik moet ze ook.
  woensdag 9 december 2009 @ 02:49:50 #284
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_75433248
Niet. Ik vergat 't woordje niet.
  woensdag 9 december 2009 @ 11:15:58 #285
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_75438575
quote:
Op woensdag 9 december 2009 02:24 schreef maartena het volgende:
Ik vraag me af waar John Lackey heen gaat.....
Angels willen hem wel terug, maar dan moeten ze diep in de buidel tasten. Ook de Mets zijn geinteresseerd. Zou het vrij dom vinden als de Mets hem signen. Prima pitcher, maar ik denk dat ze het geld beter kunnen gebruiken om te investeren in diepte.
  woensdag 9 december 2009 @ 18:27:25 #286
30919 mitt
Michael Corleone
pi_75454460
Tigers krijgen met Scherzer wel een toppitcher in spe terug. Jackson was nogal overrated tijdens de rumors. Sowieso maar een vage deal, hoe kom je er op.

Lackey? Als ie 6/100 vraagt komt ie nergens aan de bak. Red Sox of Mets gok ik.

Winter Meetings
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  donderdag 10 december 2009 @ 09:34:23 #287
67205 Colplay
How you doin??
pi_75472926
Lowell volgens de geruchten naar Texas in ruil voor catcher Ramirez. Sox betalen wel flink gedeelte van het salaris van Lowell, die bij de Rangers 1B en DH moet worden. Benieuwd of beide ploegen hier iets mee opschieten...
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_75475459
quote:
Op donderdag 10 december 2009 09:34 schreef Colplay het volgende:
Lowell volgens de geruchten naar Texas in ruil voor catcher Ramirez. Sox betalen wel flink gedeelte van het salaris van Lowell, die bij de Rangers 1B en DH moet worden. Benieuwd of beide ploegen hier iets mee opschieten...
Dat snap ik ook niet zo goed. Lowell was wel een van mijn favoriete spelers van de Red Sox .

Ik lees wel dit over Max Ramirez:
quote:
After the 2008 season ended, Ramírez played in the Venezuelan Winter League for the La Guaira Sharks. In 50 games, he batted .298 with 15 home runs, 53 RBI, and 42 runs scored en route to winning the Rookie of the Year Award over fellow catcher Pablo Sandoval.[1]
  maandag 14 december 2009 @ 21:40:23 #289
30919 mitt
Michael Corleone
pi_75629665
Lackey taking physical in Boston

Matsui on the verge of signing with Angels.

Dit lijkt steeds meer een heel slechte offseason te worden
pi_75630693
quote:
Op maandag 14 december 2009 21:40 schreef mitt het volgende:
Lackey taking physical in Boston

Matsui on the verge of signing with Angels.

Dit lijkt steeds meer een heel slechte offseason te worden
Het wordt steeds erger voor de Angels . Van MLBTradeRumors.com:
quote:
2:56pm: Heyman tweets that a three-way deal has been agreed to with Halladay going to the Phillies and Lee to the Mariners. The Phillies are now trying to sign Halladay to an extensin.
King Felix and Cliff Lee . Angels zullen het moeilijk gaan krijgen in de AL West.
  maandag 14 december 2009 @ 22:02:02 #291
30919 mitt
Michael Corleone
pi_75630727
quote:
Heyman tweets that a three-way deal has been agreed to with Halladay going to the Phillies and Lee to the Mariners. The Phillies are now trying to sign Halladay to an extension.
Wow!
  maandag 14 december 2009 @ 22:36:28 #292
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_75632421
Halladay naar de Phillies, Cliff Lee naar Seattle voor een aantal prospects. Prospects naar de Blue Jays. Waarom wil Philly zelf geen prospects weggeven a Kyle Drabek.

Maar het is idd wel een grote Wow!
  maandag 14 december 2009 @ 22:38:47 #293
30919 mitt
Michael Corleone
pi_75632534
Angels blijven achter met Matsui (en zonder Guerrero) en met Lowe, let maar op.

Bah.
  dinsdag 15 december 2009 @ 00:03:53 #294
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_75636288
quote:
Op maandag 14 december 2009 22:01 schreef Version2 het volgende:
Het wordt steeds erger voor de Angels
Angels zullen het moeilijk gaan krijgen in de AL West.
Dat wist ik al voor het einde van het seizoen..... 2010 wordt voor de Angels een team-building year, waar ze putten uit de AAA teams, en jonge rookies naar voren brengen en laten opgroeien in het team.

Angels zijn geen "throw money at it" type team zoals de Yankees en de Red Sox, waarbij vooral de eerste haar team heeft "gekocht." - Ze gaan slim om met de resources die ze hebben, en dat houdt dus ook in dat je af en toe een jaartje hebt waar door free-agency en weinig beschikbaarheid van goede spelers gewoon weer spelers moet halen uit je farm-systeem.

Gelukkig hebben de Angels altijd enorm goed geinvesteerd in het farmen van spelers, dus ik verwacht gewoon een paar rookies volgend jaar.

Matsui? Hmmmm.... leuke knul voor DH inderdaad, maar dat 1 jarig contract stinkt een beetje naar rent-a-player, net zoals bij Texeira. Ik zie ze net zo lief starten zonder Matsui moet ik eerlijk zeggen, maar het is natuurlijk geen verkeerde slugger.
-
  dinsdag 15 december 2009 @ 00:09:07 #295
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_75636482
Dat wordt wel even wennen. Matsui in een ander tenue dan dat van de Yankees.
pi_75645578
hehehe lol, die poll op Halos Heaven:

Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  dinsdag 15 december 2009 @ 12:19:22 #297
30919 mitt
Michael Corleone
pi_75645834
Ik ben een van die 1502 votes

maartena:

Ben het niet helemaal met je eens. Brandon Wood zal op 3B mogen starten, maar zelfs bij hem is het geen succes dat het goedkomt, laat staan bij andere prospects, ze staan nog niet aan de deur te rammelen.

OF bestaat uit Rivera, Hunter, Abreu en Matsui, allemaal 30+ en dan hebben we ook nog Matthews

Ze zullen nu nog wel achter Bay aangaan, Lowe als SP en Rivera naar Atlanta. En ook dat bevalt me niet echt. Bullpen is ook nog niet sterk, Arredondo gaat 2010 missen en komt misschien niet eens terug en Oliver? Nog steeds niet getekend.

Ik zie liever een SP zoals Bedard of Duscherer en bullpen hulp, Matt Capps in ieder geval.
  dinsdag 15 december 2009 @ 12:52:05 #298
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_75646896
Matt Capps is een prima arm voor de bullpen.

Red Sox halen Mike Cameron alvast als vervanger voor Bay. Bruikbare speler, maar ook wel iemand die al wel aardig over-the-hill is. Goed als diepte-aankoop, verder niet.
pi_75651043
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 00:03 schreef maartena het volgende:

[..]

Dat wist ik al voor het einde van het seizoen..... 2010 wordt voor de Angels een team-building year, waar ze putten uit de AAA teams, en jonge rookies naar voren brengen en laten opgroeien in het team.
Ik bedoel eigenlijk ook dat Seattle nu een waardige tegenstander in de AL West wordt. Angels zullen waarschijnlijk wel competitief blijven maar met de Rangers die alleen maar beter worden en de Mariners met hun laatste "aankopen" zal het wel leuker worden in de AL West. Met Felix en Lee hebben de Mariners iig de beste 1-2 punch in heel MLB. Nu eigenlijk nog een run producer (Bay?) en dan hebben ze ook een aardige line-up.
quote:
Angels zijn geen "throw money at it" type team zoals de Yankees en de Red Sox, waarbij vooral de eerste haar team heeft "gekocht."
Iedereen vergeet natuurlijk weer dat de Yankees zelf ook nog een aantal homegrown spelers hebben: Jeter, Posada, Pettitte, Rivera, Cano, Chamberlain, Hughes, Melky Cabrera. Afgelopen jaar zijn Gardner, Pena, Cervelli, Robertson, Aceves er bijgekomen. Coke en Kennedy zijn nu getrade. Austin Jackson, 1 van de betere prospects van de Yankees, is getrade maar de kans was erg groot dat hij komend seizoen zijn debuut zou maken in de majors.
Van het huidige team zijn Sabathia, Burnett en Teixiera de grote FA "aankopen".
A-Rod, Swisher, Marte, Granderson zijn via trade bij het team gekomen.
Dus dat "team bij elkaar kopen" valt allemaal wel mee.

Ook leuk hoe sommige fans op internet reageren.
Van 2001 t/m 2008 was het "Money can't buy championship".
Yankees winnen in 2009 "Yankees bought their championship"
quote:
Gelukkig hebben de Angels altijd enorm goed geinvesteerd in het farmen van spelers, dus ik verwacht gewoon een paar rookies volgend jaar.
Baseball America heeft de farm system van de Angels bij "Worst of the rest (16-25 range)" staan.
quote:
Matsui? Hmmmm.... leuke knul voor DH inderdaad, maar dat 1 jarig contract stinkt een beetje naar rent-a-player, net zoals bij Texeira. Ik zie ze net zo lief starten zonder Matsui moet ik eerlijk zeggen, maar het is natuurlijk geen verkeerde slugger.
Knul? Je hebt het wel over de WS MVP Waarom stinkt het naar een rent-a-player? Vond je dat ook van Abreu het afgelopen jaar? Het enige wat de Angels kwijt zijn is cash, geen prospects. Maargoed, ik zou het wel weten.. Matsui als DH of Gary Matthews Jr als DH
  dinsdag 15 december 2009 @ 15:02:55 #300
30919 mitt
Michael Corleone
pi_75651187
Hoewel dit betekent dat Guerrero niet meer terugkomt snap ik de move wel vanuit het oogpunt van een bedrijf. Matsui zorgt natuurlijk voor veel meer exposure dan Guerrero, hoewel het voor veel fans wel pijnlijk is dat we in 1 offseason Figgins, Lackey en Guerrero kwijtraken.

Fans van de Yankees raken ook in stressmode, behalve Granderson geen echt grote aankopen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')