quote:Op donderdag 5 november 2009 13:36 schreef Valandil het volgende:
[..]
idd.![]()
Liever NYY dan 2x op rij de Phillies
Zo is het wel.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:36 schreef Valandil het volgende:
[..]
idd.![]()
Ja dat mag ook wel met zo'n payroll, 210 miljoen per jaar aan spelers alleen. Maar goed, zolang er geen salary cap is blijven dit soort wantoestanden gebeuren helaas.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:48 schreef mitt het volgende:
[..]
En Sabathia en Teixeira zijn wel twee geweldige aankopen gebleken.
I'm still undecided about that...quote:Op donderdag 5 november 2009 13:36 schreef Valandil het volgende:
[..]
Just my two cents. De Yankees zijn een wereldwijd merk, met ook veel faam buiten de VS. Commercieel slim als ze zijn, hebben ze dan ook de nodige niet-Amerikaanse topspelers. Zo ook met de Lakers, die zelfs een Belg in hun team hebben.quote:Matsui's Yankees boost baseball's world profile
Posted: 1911 GMT
The New York Yankees are one of those teams that fans love to hate. You either love the Yankees or you hate them, rarely is there middle ground. Winning the 27th World Series title in franchise history has given the “lovers” of this storied Major League Baseball club reason to smile and the “haters” even more ammunition!
But there’s something that the Yankees have done that can be lauded by even the so-called “haters”: they’ve helped make the very American sport of baseball become even more of a global game.
Nine of the World Series-winning players on the New York roster were born outside of the United States. The list is fronted by Hideki Matsui, the first Japan-born player to win the World Series' Most Valuable Player award.
Matsui came to the Yankees as a superstar in his native land, a winner of three titles in Japan. But what he did on the game’s biggest stage was simple remarkable. His batting average in the World Series was .615 and he was 8-for-13 at the plate with three home runs and eight runs batted in. Through a translator, Matsui said that he amazed himself: “It’s awesome. Unbelievable.”
Millions of baseball fans in Japan watched Matsui’s heroics. They tuned in at home, in offices, in bars and restaurants, and many even filled downtown Tokyo electronics stores to check out the World Series clinching game. The word “proud” was used time and time again when Japanese baseball fans spoke of the historic performance of their native son.
Asia has always been a hot bed of baseball talent, with Japan feeding the Major Leagues with a number of mouth-watering prospects. Taiwan is now considered an up and coming, talent-rich nation in the region. Of course, Latin America’s contributions to the Major League landscape can not be overstated and now Europe may even be getting in on the mix! This past summer, one Major League team even signed a prospect who calls Germany home. Sure, football will always be king in many parts of the globe, but it’s good to see a sport that I grew up with making major inroads outside of North America.
Forbes magazine has listed the New York Yankees as the fifth most valuable sports franchise in the world. Don’t be surprised if you see Yankees hats and shirts in places where baseball is still a curiosity. After all, who doesn’t want to count themselves as being associated with a winner? Okay, I’m sure the world’s Yankees Haters will take a pass!
Bron: CNN
Ik denk dat als je inderdaad een Nederlander, of een andere Europeaan zou vragen.....quote:Op donderdag 5 november 2009 21:35 schreef Leatherface het volgende:
Just my two cents. De Yankees zijn een wereldwijd merk, met ook veel faam buiten de VS. Commercieel slim als ze zijn, hebben ze dan ook de nodige niet-Amerikaanse topspelers. Zo ook met de Lakers, die zelfs een Belg in hun team hebben.
Dat in tegenstelling tot al die andere teams die geen niet-amerikaanse topspelers hebbenquote:Op donderdag 5 november 2009 21:35 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Just my two cents. De Yankees zijn een wereldwijd merk, met ook veel faam buiten de VS. Commercieel slim als ze zijn, hebben ze dan ook de nodige niet-Amerikaanse topspelers. Zo ook met de Lakers, die zelfs een Belg in hun team hebben.
Ik zat al te denken..... volgens mij is de NFL de enige GROTE sport die echt voornamelijk Amerikanen heeft.....quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:16 schreef Guard het volgende:
Dat in tegenstelling tot al die andere teams die geen niet-amerikaanse topspelers hebben
De Lakers hadden vorig jaar ook een Chinees: Sun Yue.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:44 schreef maartena het volgende:
In China zal je bij de vraag NBA denk ik "Houston Rockets" te horen krijgen echter.
Als ze niet voldoende niveau hebben, dan worden ze natuurlijk niet aangetrokken. Maar het is wel commercieel heel interessant om een goede Chinees of Japanner in je team te hebben.quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:16 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat in tegenstelling tot al die andere teams die geen niet-amerikaanse topspelers hebben
Baseball is nu eenmaal een redelijk globale sport, en er loopt verschrikkeliijk veel talent buiten de VS rond.
De commerciele gedachte is behoorlijk ondergeschikt aan de competatieve gedachte in dit geval.
Ik denk dan ook niet dat Steinbrenner bepaalde spelers aantrekt om meer petjes te verkopen. Hij is meer van het gedachtegoed: iedere topspeler die ik kan inlijven, kan in ieder geval niet meer van de Yankees winnen.
UPC en Ziggo hebben ESPN America in het (betaal)pakket..quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:51 schreef Intrepidity het volgende:
In de categorie beginnersvragen: Waar en hoe kan ik dit eigenlijk volgen in Nederland? Zelfs op minder legale wijzen vind ik de recente wedstrijden niet..
Ik heb UPC royaal en heb alleen ESPN Classicquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:11 schreef MOON76 het volgende:
[..]
UPC en Ziggo hebben ESPN America in het (betaal)pakket..
Daar wordt een heleboel op uitgezonden.
Of je doet het via de MLB.com site en kijkt ALLE wedstrijden live voor een redelijk bedrag per jaar...
Ja, zijn gezondheid is de afgelopen jaren verslechterd. Vandaar ook het "Win it for The Boss". Hij was wel bij Game 1 en volgens mij ook Game 2.quote:
feli en veel plezier !quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:34 schreef stinkfistje het volgende:
Ik heb een baan gekregen in seatle dus ga ik verhuizen naar de USA, en ik ga de amerikaanse sporten volgen.... GO MARINERS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |