quote:Op donderdag 29 oktober 2009 03:54 schreef popolon het volgende:Die bal die Lee achter de rug pakt.
Lee staat te splen alsof 'ie op het strand met z'n zoontje staat te spelen. En nog een run voor de Phillies, 5-0.quote:
Die wedstrijd was ook z'n 4e wedstrijd op rij die hij op 3 dagen rust pitchte.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:40 schreef The_Playmaker het volgende:
Ik ben benieuwd of de Yanks CC op 3 dagen rust Game 4 laten pitchen. De Brewers deden het vorig jaar ook tegen de Phillies en dat mislukte volkomen.
Benieuwd of Girardi hem de volgende wedstrijden in het outfield zet.quote:
Ik had het er met mijn vrouw nog over..... tegenwoordig is het wel zo dat - met name in de laatste 10 jaar ongeveer - de techniek een handje helpt. De commentatoren zitten in een box vol met computers en high definition schermen waar ze binnen enkele seconden weer precies kunnen nagaan wat er gebeurde.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 03:45 schreef Version2 het volgende:
KLOTE UMPIRES WEER
ongelooflijk wat een prutsers weer![]()
Klopt, natuurlijk heeft de technologie ervoor gezorgd dat alles (dus ook foute calls) beter waarneembaar is. Het is dan ook in ieder geval een stap in de goede richting dat er een replay mogelijkheid is voor HRs. Maargoed, de technologie is er... waarom maken ze er geen gebruik van.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:46 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik had het er met mijn vrouw nog over..... tegenwoordig is het wel zo dat - met name in de laatste 10 jaar ongeveer - de techniek een handje helpt. De commentatoren zitten in een box vol met computers en high definition schermen waar ze binnen enkele seconden weer precies kunnen nagaan wat er gebeurde.
Er zijn tevens meer camera's etc, dus het is veel makkelijker voor ons, en voor de commentatoren om te zien dat er een foute call gemaakt is. Ik kijk op MLB network zo af en toe wel eens een oude World Series, dan zenden ze bijv de series van zeg 1993 uit of zo.... en er is gewoon veel minder camerawerk, replays etc....
Ik denk eigenlijk dat de umps niet perse slechter zijn geworden - alhoewel ik het er zeker wel mee eens ben dat er geblunderd wordt deze keer (en daarom zijn de regels ook al aangepast) - maar dat we gewoon beter zijn geworden in het spotten van fouten.
quote:Op zondag 1 november 2009 05:30 schreef djmarshal het volgende:
2-1 Yankees, niet verwacht.
Leuk wanneer is die ene game vanacht? want morgen kan ik uitslapenquote:Op maandag 2 november 2009 06:19 schreef maartena het volgende:
Wow, aardige 9th inning!
Yankees doen het behoorlijk goed..... had ik niet verwacht. Het kan in 1 wedstrijd afgelopen zijn nu.
Volgende wedstrijd is net zoals de vorige om 17:00 PST, 20:00 EST, en dus om 02:00 CET.quote:Op maandag 2 november 2009 07:10 schreef maril het volgende:
Leuk wanneer is die ene game vanacht? want morgen kan ik uitslapen
Die was echt te geniaal,quote:
Phillies zijn inderdaad vreselijk team, met al die Hit-By-Pitch. Wat ik niet snapte: Na die eerste pitch op A-Rod worden beide teams gewaarschuwd en vervolgens gooit Lidge nog op Teixeira maar die mag blijven staan. Terwijl commentators heel dramatisch deden over dat als CC nou per ongeluk foutje zou maken dat hij er dan af zou moeten. hoe zit het nou? Waarom werd Lidge niet gewoon ejected? Of wisten de umpires dat de straf zwaarder zou zijn om hem te laten staanquote:Op maandag 2 november 2009 02:27 schreef Version2 het volgende:
klote Phillies3e keer dat A-Rod geraakt wordt
Een volgende HBP zou niet gelijk betekenen dat iemand eruit zou worden gegooid. Ik dacht dat dat ter sprake kwam in het het korte gesprek tussen de commentatoren en Girardi ergens in de 3e of 4e inning, weet niet meer zeker. Volgens mij lieten de umpires aan Girardi weten dat ze een eventuele HBP eerst zouden beoordelen ipv gelijk de eerst volgende HBP te bestraffen zodat CC nog gewoon naar de binnenkant van de thuisplaat kon pitchen zonder gelijk in problemen te komen als hij iemand per ongeluk zou raken. Denk niet dat die HBP van Lidge intentional was. Als dat wel wasquote:Op maandag 2 november 2009 21:13 schreef Colplay het volgende:
[..]
Phillies zijn inderdaad vreselijk team, met al die Hit-By-Pitch. Wat ik niet snapte: Na die eerste pitch op A-Rod worden beide teams gewaarschuwd en vervolgens gooit Lidge nog op Teixeira maar die mag blijven staan. Terwijl commentators heel dramatisch deden over dat als CC nou per ongeluk foutje zou maken dat hij er dan af zou moeten. hoe zit het nou? Waarom werd Lidge niet gewoon ejected? Of wisten de umpires dat de straf zwaarder zou zijn om hem te laten staan
In ieder geval 3-1 Yankees en denk dat ik vannacht toch maar ff live ga kijken nu.
Nog 45 minuten tot first pitch.quote:Op maandag 2 november 2009 23:38 schreef Armani XL het volgende:
mmmm, nog anderhalf uur... nu douchen en dan maar gewoon half slapen op de bank en live meemaken hoe de yankees de titel pakken
quote:PHILADELPHIA – Phillies pitchers Brett Myers(notes) and Cole Hamels(notes) had a short but tense confrontation in the team’s clubhouse following Game 5 of the World Series, according to one witness, words that stemmed from Hamels’ recent statement that he was eager for his season to end.
As Myers walked past Hamels near Hamels’ locker he said, mocking, “What are you doing here? I thought you quit.”
Hamels, the witness said, responded with an expletive.
Before the situation escalated, Myers was guided away by a team official.
In an otherwise happy Phillies clubhouse – they beat the Yankees, 8-6, on Monday night to force Game 6 – Myers poked at a sore topic for Hamels. The 25-year-old left-hander has had a difficult regular season, then in four postseason starts has a 7.58 ERA. When the Yankees beat him in Game 3, an unhappy Hamels said of the season, “I can’t wait for it to end. It’s been mentally draining. At year end, you just can’t wait for a fresh start.”
His quote did not sit well with some teammates, apparently, and even manager Charlie Manuel was perplexed by it.
“I was surprised when I heard that,” Manuel said. “I was surprised at that. But I don’t really understand exactly how he meant that.”
Hamels is said to be disturbed by the reaction to what he believed to be an innocuous comment. In the same interview, he repeatedly said he hoped to pitch Game 7 if the series goes that far
Game 6 en 7 zijn wel in NYquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:46 schreef mitt het volgende:
Zou het Pettitte wel gunnen dat hij het af mag maken.
Ben dan wel weer blij dat het niet in New York is.
Oh ik had me voorgenomen het te blijven volgen en hoewel het ook wel een aardige serie lijkt interesseert het me niet zoveel meerquote:
Van hartequote:Op woensdag 4 november 2009 19:11 schreef maartena het volgende:
Ik heb ook maar 2 van de 5 wedstrijden gezien mitt...
Maar dat komt meer door allerlei sociale verplichtingen..... vandaag 10 jaar getrouwd, dus vanavond mooi restaurantje gereserveerd..... dus deze mis ik ook.
Gefeliciteerd, geniet ervan!quote:Op woensdag 4 november 2009 19:11 schreef maartena het volgende:
Maar dat komt meer door allerlei sociale verplichtingen..... vandaag 10 jaar getrouwd, dus vanavond mooi restaurantje gereserveerd..... dus deze mis ik ook.
http://veetle.com/viewChannel.php?cid=4aef5a87cb4f7quote:Op donderdag 5 november 2009 02:15 schreef Bjoro het volgende:
is er ergens een stream (gratis offcourse) ?
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 4 november 2009 19:11 schreef maartena het volgende:
klasse Boezquote:Op donderdag 5 november 2009 02:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
http://veetle.com/viewChannel.php?cid=4aef5a87cb4f7
quote:Op donderdag 5 november 2009 03:04 schreef tong80 het volgende:
Beeld valt steeds weg. Commentaar blijft wel
Hier perfect beeld en geluid !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |