quote:
Op maandag 2 november 2009 21:13 schreef Colplay het volgende:[..]
Phillies zijn inderdaad vreselijk team, met al die Hit-By-Pitch. Wat ik niet snapte: Na die eerste pitch op A-Rod worden beide teams gewaarschuwd en vervolgens gooit Lidge nog op Teixeira maar die mag blijven staan. Terwijl commentators heel dramatisch deden over dat als CC nou per ongeluk foutje zou maken dat hij er dan af zou moeten. hoe zit het nou? Waarom werd Lidge niet gewoon ejected? Of wisten de umpires dat de straf zwaarder zou zijn om hem te laten staan

In ieder geval 3-1 Yankees en denk dat ik vannacht toch maar ff live ga kijken nu.
Een volgende HBP zou niet gelijk betekenen dat iemand eruit zou worden gegooid. Ik dacht dat dat ter sprake kwam in het het korte gesprek tussen de commentatoren en Girardi ergens in de 3e of 4e inning, weet niet meer zeker. Volgens mij lieten de umpires aan Girardi weten dat ze een eventuele HBP eerst zouden beoordelen ipv gelijk de eerst volgende HBP te bestraffen zodat CC nog gewoon naar de binnenkant van de thuisplaat kon pitchen zonder gelijk in problemen te komen als hij iemand per ongeluk zou raken. Denk niet dat die HBP van Lidge intentional was. Als dat wel was

Wie pitcht er nou liever tegen A-Rod dan tegen Teixeira. Gelukkig bleef Lidge erin ja
Ach die commentatoren van Fox

Tim McCarver heeft voor de Phillies gespeeld en laat dat tijdens de wedstrijd gewoon merken. Wat een fanboy. Echt een incompetente gast, zo riep hij gister tijdens de top of 9e; "Or they could send Chamberlain back out there" gevolgd door complete stilte van 10 seconden en dan "Oh, they can't because Matsui pinched hit for him". Joe Buck is gewoon een Yankee hater. Buck en McCarver zijn nóg dramatischer dan ESPN's Joe Morgan en Jon Miller.
We play today. We win today. Das it.