quote:Op donderdag 29 oktober 2009 03:54 schreef popolon het volgende:Die bal die Lee achter de rug pakt.
Lee staat te splen alsof 'ie op het strand met z'n zoontje staat te spelen. En nog een run voor de Phillies, 5-0.quote:
Die wedstrijd was ook z'n 4e wedstrijd op rij die hij op 3 dagen rust pitchte.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:40 schreef The_Playmaker het volgende:
Ik ben benieuwd of de Yanks CC op 3 dagen rust Game 4 laten pitchen. De Brewers deden het vorig jaar ook tegen de Phillies en dat mislukte volkomen.
Benieuwd of Girardi hem de volgende wedstrijden in het outfield zet.quote:
Ik had het er met mijn vrouw nog over..... tegenwoordig is het wel zo dat - met name in de laatste 10 jaar ongeveer - de techniek een handje helpt. De commentatoren zitten in een box vol met computers en high definition schermen waar ze binnen enkele seconden weer precies kunnen nagaan wat er gebeurde.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 03:45 schreef Version2 het volgende:
KLOTE UMPIRES WEER
ongelooflijk wat een prutsers weer![]()
Klopt, natuurlijk heeft de technologie ervoor gezorgd dat alles (dus ook foute calls) beter waarneembaar is. Het is dan ook in ieder geval een stap in de goede richting dat er een replay mogelijkheid is voor HRs. Maargoed, de technologie is er... waarom maken ze er geen gebruik van.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:46 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik had het er met mijn vrouw nog over..... tegenwoordig is het wel zo dat - met name in de laatste 10 jaar ongeveer - de techniek een handje helpt. De commentatoren zitten in een box vol met computers en high definition schermen waar ze binnen enkele seconden weer precies kunnen nagaan wat er gebeurde.
Er zijn tevens meer camera's etc, dus het is veel makkelijker voor ons, en voor de commentatoren om te zien dat er een foute call gemaakt is. Ik kijk op MLB network zo af en toe wel eens een oude World Series, dan zenden ze bijv de series van zeg 1993 uit of zo.... en er is gewoon veel minder camerawerk, replays etc....
Ik denk eigenlijk dat de umps niet perse slechter zijn geworden - alhoewel ik het er zeker wel mee eens ben dat er geblunderd wordt deze keer (en daarom zijn de regels ook al aangepast) - maar dat we gewoon beter zijn geworden in het spotten van fouten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |