Zo, flinke klappen voor Santana, 9 runs en exit in de 4e.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:16 schreef Dos37 het volgende:
Yankees winnen de laatste wedstrijden tegen de Mets, met 0-15.
Had ik ook last van idd, na de Santana exit heb ik geen run meer gezien en zag ik via MLB.com dat het eerst 0-11 en daarna 0-13 stond.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:16 schreef Dos37 het volgende:
mlb.tv deed raar bij mij, hij bleef steeds in commercial break staan daardoor miste ik zowat de hele 4de inning
Veel plezier!! volstadt gooit hard, maar kan tegen een Hr aanlopen. Wakefield lijkt me leuk om eens echt te zien hoe zo'n knuckleball aankomt.quote:Op maandag 15 juni 2009 04:55 schreef Terreros85 het volgende:
Nu mogen ze naar Boston. Wakefield - Volstadt dinsdag. En ik ben erbij
Ik ga morgen naar Boston. Ik kan geen Yankee petje meer zien hier in NY
Scott P.quote:Five People I Would Never Give a Talk Show To
• Joe Buck (constantly smug)
• Joe Buck (not funny)
• Joe Buck (consistently annoying)
• Joe Buck (his dad was overrated, too)
• Joe Buck (fill in your own comment here)
Balen van de rain delay. Hij gooide niet zo heel overtuigend in die paar innings.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:56 schreef Colplay het volgende:
Vanavond ook weer Jurrjens in actie. Kijken of hij dit keer eens een beetje runsupport kan krijgen. Ongelooflijk hoe matig de hitters presteren bij de Braves. Qua pitching kan het makkelijk mee in de divisie, alleen door het gebrek aan productiviteit staan ze er niet goed voor. Hopelijk dat nog een trade hier verandering in kan brengen.
Easy win voor Wakefield, Big Papi laat van zich horen, moet mooi geweest zijn. Tot nu toe heeft Big Papi voor "al" zijn HR's de toeschouwers een saluut moeten gevenquote:Op maandag 15 juni 2009 04:55 schreef Terreros85 het volgende:
Nu mogen ze naar Boston. Wakefield - Volstadt dinsdag. En ik ben erbij
Ik ga morgen naar Boston. Ik kan geen Yankee petje meer zien hier in NY
Belachelijke serie waar Jurrjens mee bezig is zeg. Heeft alle drie zijn starts in juni tot nu toe verloren, maar in die wedstrijden heeft hij slechts zeven runs tegen gekregen. Gisteren dus al na twee innings door de regen van de heuvel, al had hij al wel een punt moeten incasseren. Dus bij 1-0 achterstand na twee innings van de heuvel en uiteindelijk een 7-2 nederlaag.quote:Op woensdag 17 juni 2009 05:01 schreef Almighty het volgende:
[..]
Balen van de rain delay. Hij gooide niet zo heel overtuigend in die paar innings.
Werd dus zijn vijfde loss. Wel zijn beste start van het seizoen, 3 Runs tegen in 5 innings. Waarschijnlijk krijgt hij volgende week een nieuwe kans.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:36 schreef Dos37 het volgende:
Nou het wordt tijd voor Wang zijn eerste win van het seizoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |