Dat denk ik ook. Alleen valt het dan gewoon minder op tussen al die andere games. Maar nu kijkt iedereen mee en staat er meer op het spel dus valt het extra op. Ik ben wel benieuwd wat voor gevolgen dit gaat krijgen in de toekomst. Ik ga ervan uit dat ze willen proberen dit soort fouten in de toekomst te voorkomen. Ik ben alleen benieuwd hoe.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:28 schreef mitt het volgende:
Ik denk toch echt dat in het normale seizoen er ook zoveel fouten worden gemaakt, maar het dan minder belangrijk is. Nu wordt er veel scherper op gelet en zie al die fouten.
Nog 6 te gaan.quote:
Uitgesteld / Afgelast?quote:
Toch nietquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:04 schreef Veritaz het volgende:
[..]
Ze verwachten dat ze wel kunnen spelen..
Terecht toch in dit geval? Hier kijken genoeg mensen naar die normaal nooit naar MLB kijken.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:23 schreef jmac het volgende:
Mart vind dat die expert een beetje te moeilijk praat. Het moet wel voor de leken duidelijk zijn volgens mart
Hoe doet Mart's zoon het tegenwoordig? Speelt die nog?quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:33 schreef maril het volgende:
Even voor de duidelijkheid Charel Urbanus is de expert, en een van de beste nederlandse honkbalspelers ooit, en nu coach van de amsterdamse Pirates(blijf ze zo noemen)
Zijn Vader was ook een groot honkballer en de zoon van Charel komt eraan
De honkbalcompetitie in nederland is voorbij, hij was wel gebleseerd. Weet niet of het dusdanig is dat hij met honkbal moet stoppen, destijds zei Urbanus dat het een moielijk verhaal werd. Maar hij zou zich laten opereren daaraan. dus.....??????quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:45 schreef jmac het volgende:
[..]
Hoe doet Mart's zoon het tegenwoordig? Speelt die nog?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 05:01 schreef Colplay het volgende:
Game Over![]()
Yankees voor het eerst in zes jaar weer in de World Series
We beat.... no wait, we SWEPT the Red Sox!quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:30 schreef mitt het volgende:
Season over.
Maar wat voor een seizoen. We kunnen trots zijn na alles wat er is gebeurd dit jaar.
Yankeesquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:23 schreef mitt het volgende:
World Series begint vannacht, voorspellingen?
Later vanavond weet ik wie Game 1 en de World Series gaat winnenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:23 schreef mitt het volgende:
Als we weer van de Red Sux verloren hadden was het een dramatisch seizoen geweest, zo is het wel.
World Series begint vannacht, voorspellingen?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:55 schreef mitt het volgende:
1 uur, maril.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |