DuShaury's laatste postquote:Je weet toch..
voor iedereen die op het oude topic Kansjongeren op hyves.
op ons ging haten.. onse hyves gingen dieken..
me vrouwtje uitschelden.. me matties belachelijk maken..
en so on so on.. ga maar door..
hier voor jullie ,, 2 filmpjes..
hehe and excuse me for het taalgebruik haha
maar niet heus en dit is die beroemde shaury..
en alleen mensen reageren graag die ook toen die tijd.
reageerde op die topic over ons!.
DUSHAURY & DU BLACKBANDANACREW
Hun YouTube-channelquote:kk sukkel
aii als je het wil weten nospang.
straatroof.
ben ik alleen voor gepakt.
enne heb wat meer gedaan maar dat ga ik niet zeggen
ben niet kanker dom.. politie tjekt alles
als ik dit ga zeggen gat iemand het toch aangeven..
kanker op jongen .. praat zo tege mij zus in het echt dan
haha dappere mensen hiero hoor.. iets overe ons te zeggen damn
maak kennis dan?maak kennis wil je nummer van me zus ofzo ?
wat willen jullie dan i dont care ik heof niks te oden geloof me .. muihaha
Filmpjesquote:***************************
BlackBandanaCrew!
B.B.C (BlackBandanaCrew meschien kennen jullie ons van Beverwaard)
heeft veel haters dat weten we allemaal.. maar wie kent ons
nou echt? de meeste van die haters hebben alleen maar roddels gehoord.
dus check is keertje hoe wij zijn.
als we bijv dronken of stoned of
verdwaald zijn of in de meest vreemde situaties.. dont hate m*therf*ck*rz
We leven ons leven gwn met lol!
Also i have some movies uploaded
check them you know!
http://www.youtube.com/user/ItszBrandO
Bossenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:05 schreef reetveter het volgende:
Die laatste reactie ook weer op die anti ret hyvesEen rotjoch van 8 jaar de black bandana crew aanmoedigt fokkers te bossen
.
Ziet er meer uit als een filmpje van een FoK!er die hun probeert belachelijk te maken?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:11 schreef Lamon. het volgende:
Kan iemand me nou vertellen of die Amish Paradise "diss" echt van deze gasten af komt?
Want ik zie de diss niet zo eigenlijk.
zag de link als eerste op steengeilquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:15 schreef Igen het volgende:
[..]
Ziet er meer uit als een filmpje van een FoK!er die hun probeert belachelijk te maken?
Ze googelen hun eigen naam maarquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:02 schreef TimmiiG het volgende:
Zat er al op te wachten.
Wie smst/pmt/mailt DuShorty ff dat we een nieuw topic hebben?
Alles klinkt beter met een yo, yo.quote:
O ja, staat ook in de aftiteling. Nou, dan was het dus een reaguurder die het heeft gemaak.tquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:17 schreef toxikon het volgende:
[..]
zag de link als eerste op steengeil
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:30 schreef RaszB het volgende:
Big pimpin' moneymaking Soulja-Boy heet gewoon Dennis, wat een anticlimax...
And he got served door die andere vent tijdens het dansen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:30 schreef RaszB het volgende:
Big pimpin' moneymaking Soulja-Boy heet gewoon Dennis, wat een anticlimax...
Zoveel moeite , zoveel topicsquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:01 schreef Trollface. het volgende:
Game on!
Ik ben mobiel, je leest de vorige openingspost maar.
Shaury en zijn matties zijn ons kkzat man!!1!
Pics zijn te vinden op: www.blackbandanacrew.nl
Vorige delen
Deel 1 - Kansenjongeren op Hyves
Deel 2 - Kansjongeren op Hyves Deel 2 vanuit het jongeren hun zicht!
Deel 3 - Kansjongeren op Hyves Deel 3: Nu mét straattaal.
Deel 4 - Kansjongeren op hyves 4: Black Bandana Crew
Deel 5 - Kansjongeren op hyves 5: Black Bandana Apen
Deel 6 - Kansjongeren op hyves 6: Met de nieuwe JVT lid
Deel 7 - Kansjongeren op hyves 7: De Bokito Gangbang Club!
Deel 8 - Kansjongeren op Hyves #8: Black Banana Crew, echte niggaz.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:05 schreef marcel-o het volgende:
k heb een hoop gemist zie k![]()
die banner uit de link in de OP[ afbeelding ]
wie heeft die url gekocht?
En hard genomen wordend door zijn matties!!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Nou we zullen Shaury wel weer niet zien vandaag, die zit weer met zijn kop in de pleepot op het VMBO.
Wordt weer wachten tot vanavond dus
Enne nog even terugkomend over die zus.,.......hebben we nu al foto's van die BIATCHHH?
Huwh, mij pijpte ze voor 5?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:26 schreef TimmiiG het volgende:
[..]
En hard genomen wordend door zijn matties!!
Zijn zus? ..
Ow wacht, die lag vannacht nog hier in bed. Maar mocht geen foto's maken!
Ze bakte er trouwens niks van voor die ¤10,-
Shaury steek me dan?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:49 schreef Stephan1237 het volgende:
Zooo, even weer doorlezen hoor
[ afbeelding ]
Nieuwe foto??
Ho ho (nee niet zijn zus) dat vraag je toch niet, dat gebeurt je,...het is net als met kinderen krijgen (en dan wel normale, niet van die wcwiggers.)quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:54 schreef Michielos het volgende:
De tering.. is er alweer een deel 9 van dit nu al legendarische topic?
Shaury.. nogmaals.. ik eis dat ik nadrukkelijker in je filmpje genoemd wordt... anders word ik HEEEEEL boos....
a) mongool
b) nepneger
c) onderdaan voor de rest van je clique
d) nld heeft geen ghetto's
e) sloeber
Ik wil ook genoemd worden door die gorilla's!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:54 schreef Michielos het volgende:
De tering.. is er alweer een deel 9 van dit nu al legendarische topic?
Shaury.. nogmaals.. ik eis dat ik nadrukkelijker in je filmpje genoemd wordt... anders word ik HEEEEEL boos....
a) mongool
b) nepneger
c) onderdaan voor de rest van je clique
d) nld heeft geen ghetto's
e) sloeber
Imageshack.usquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:08 schreef snowy1 het volgende:
zijn oudere zussen ik heb ook foto maar weet niet hoe ik het erop moet doen
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:21 schreef snowy1 het volgende:
http://img43.imageshack.us/img43/5080/sdc10555t.jpg
[ afbeelding ]
He bah.. Getekende wenkbrauwen :s en ze lijkt een jaar of 35..quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:21 schreef snowy1 het volgende:
http://img43.imageshack.us/img43/5080/sdc10555t.jpg
[ afbeelding ]
Waar heb jij het over?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:25 schreef snowy1 het volgende:
joke joke joke hahahahahaha jullie zijn kanker wanhopig
Gezien zijn taaltje is dit een kloon van Douwie, of Shoury of was het Shauny? KANKER IK WEET HET NIET MEER waar is de EKTE EKTE?quote:
Shaury was het toch?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Gezien zijn taaltje is dit een kloon van Douwie, of Shoury of was het Shauny? KANKER IK WEET HET NIET MEER waar is de EKTE EKTE?
Nee een wannabee gangstaquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:57 schreef toxikon het volgende:
[..]
ja in ieder geval een gangsta wannabee
komkom, een beetje respect voor de heren. ze zijn een bron van vermaak dus helemaal niet nodig om zulk taalgebruik te bezigen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:06 schreef Mopst3r het volgende:
Ik wil ook in je filmpje vuile kankershaury met je hoerenkop
Gooi het eruit!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:13 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik heb weer zin om even te babbelen
Kijk deze slimmer neger dan:quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:27 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ook al een roze kamer
[ afbeelding ]
Hij is vast aan het hosselen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:39 schreef Trollface. het volgende:
De OP vind je nu ook op http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Kansjongeren_op_Hyves, na request van Tazar_Yoot.
Ik wil meer DuShaury zien!
Ga hem kijken http://lo-ris.hyves.nl/quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:39 schreef Trollface. het volgende:
De OP vind je nu ook op http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Kansjongeren_op_Hyves, na request van Tazar_Yoot.
Ik wil meer DuShaury zien!
Ja.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:48 schreef blackbandanacrew het volgende:
Waarom staat mijn site niet in de OP?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:21 schreef Raznet het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk eens wat ik op de fuckret hyves vind![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een chemo kuur gangster![]()
Denk dat het in elkaar slaan is.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
WTF is "bossen" trouwens.!!!
Wat een gangster
De jeugd is verrot. Ik ben voor after-abortus. Laat de abortusboot maar aanmeren in Rotterdam mensen !SCHNELL ! SCHNELLLLL !!!
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:55 schreef Cybey het volgende:
Ben je niet stiekem een beetje jaloers op die stoere gasten, BoWa?
Jouw site is geniaal, ik wil eraan meewerkenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:48 schreef blackbandanacrew het volgende:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:59 schreef Raznet het volgende:
[..]
Jouw site is geniaal, ik wil eraan meewerkenwant heeft potentie om uit te groeien. Ik kan je gratis hosting geven op me server
en de site meer stijl geven. Want je maakt niet dagelijks zoiets geniaals mee.
Als je geïnteresseerd bent PM me.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:00 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]Ik host hem al op mijn dedicated server.
Klik eens op de link in The Post That Started It All, man.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:48 schreef blackbandanacrew het volgende:
Maak maar een design.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:01 schreef Raznet het volgende:
[..]
Maar ik heb een nigeriaanse server
, je weet zelf, het gaat om de details
Ohja, ik dacht dat het de eerste topic was ofzo.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:02 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Klik eens op de link in The Post That Started It All, man.
Dus je hebt je server ingesteld op "Nigeriaans" en dan noem je het gelijk een nigeriaanse server?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:01 schreef Raznet het volgende:
[..]
Maar ik heb een nigeriaanse server
, je weet zelf, het gaat om de details
Ik maak het wel wat duidelijker.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:03 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Ohja, ik dacht dat het de eerste topic was ofzo.
Nee hij staat in Lagos, dus hij is 100% Nigeriaansquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:03 schreef Cybey het volgende:
[..]
Dus je hebt je server ingesteld op "Nigeriaans" en dan noem je het gelijk een nigeriaanse server?![]()
![]()
en voor die URL heb je wel gedokt?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:00 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]Ik host hem al op mijn dedicated server.
Denk het wel, er moet donatie button op komen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:11 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
en voor die URL heb je wel gedokt?
verkoop hem aan die ekte ekte gangstersquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:12 schreef Raznet het volgende:
[..]
Denk het wel, er moet donatie button op komen.
Ja.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:11 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
en voor die URL heb je wel gedokt?
Zeg maar watquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:21 schreef blackbandanacrew het volgende:
Gaat iemand nog photoshoppen?
http://itszbrando.hyves.nl/quote:
3 mensen van mijn hyves kennen die persoonquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:44 schreef Raznet het volgende:
[..]
Ga hem kijken http://lo-ris.hyves.nl/is een goede tijdelijke entertainment totdat we wat horen en zien van dushaury
http://xanneeeeeee.hyves.nl/quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:32 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
3 mensen van mijn hyves kennen die persoon![]()
Gefeliciteerd dan, dat ben je namelijk.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik wou dat ik zo stoer en dom was als deze gasten.
Jep. Dat is haar.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:40 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
http://xanneeeeeee.hyves.nl/
Dat is zijn zus
een hockey spelende ras-kakker als zus...? lijkt me sterk hoor.quote:
Op 1 van zijn foto's staat als reactie dat het haar kamer is. En ze heten allebei janssens.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:58 schreef toxikon het volgende:
[..]
een hockey spelende ras-kakker als zus...? lijkt me sterk hoor.
anders heb ik veel medelijden met de familie met zo'n pestventje als broer/zoon.
Oh jammer.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:04 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
We hebben het over http://lo-ris.hyves.nl/
ah ok, ik dacht dat het de zus van sjonnie shauny wasquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:04 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
We hebben het over http://lo-ris.hyves.nl/
GRAAG!quote:
Ja leuk, maar nu wel opschieten, ik blijf niet eeuwig met de broek op de enkels zittenquote:
Heeft ze nou haar hand op zijn dingquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:22 schreef Ezechielk het volgende:
Die zus van floris heeft iets met chemo's
[ afbeelding ]
Lijkt er wel opquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:23 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Heeft ze nou haar hand op zijn ding?
het is maar waar je op letquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:23 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:23 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Wat een kanker hoerquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:22 schreef Ezechielk het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben geen chemo.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:22 schreef Ezechielk het volgende:
[ afbeelding ]
http://nickschiedam.hyves.nl/quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:23 schreef Ezechielk het volgende:
Ok, welke fokker is dit?
[ afbeelding ]
zijn torriequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:23 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dat is vergelijken. Haar duim is langer en groter dan zijn penisquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:23 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Care, ik bang m'n eigen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:30 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Jullie kunnen wel stoer doen over die gast
maar hij bangt wel dat wijf
mag ik hopen voor hem
DuShaury heeft weer een aantal bericht gepost. Young Soulja is niet op komen dagen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:34 schreef MYV het volgende:
Wohooo, gisteravond was deel 7 nog open :'D
ff korte samenvatting??
Is DuShaury nog langsgeweest, en Young Soulja
of Voice
Of wie dan ook?
Ik wil het geen Nederlands noemen eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:42 schreef jesperrrrsss het volgende:
DuShaury is een paar keer boos geweest in slecht Nederlands
INSECT!!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:23 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Die andere kerel is echt goedquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:05 schreef Cybey het volgende:
Zag zo gauw niet of deze al gepost was...
Is al een keer gepost ja.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:05 schreef Cybey het volgende:
Zelfs in het enige waar die goed in dacht te zijn faalt diequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:05 schreef Cybey het volgende:
3 minuten lang z'n foto in beeld? niet echt een dissquote:
quote:
Nadruk ligt meer op het liedje.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:36 schreef powerlite het volgende:
[..]
3 minuten lang z'n foto in beeld? niet echt een diss
You Fail!quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:46 schreef Raznet het volgende:
DuShauny toen die nog bij de ku klux klan zatmet een hitler snor
[ afbeelding ]
Ja staan naast hem op de foto, liggen naast hem in bed, zitten weer in hem naast zijn zus,.....quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:48 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]En een van zijn negervrienden staat zelfs naast hem.
Ik moet nu trainen, maar ik ga denk ik maar een serie van DuShauny foto's maken als ik weer thuis benquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:48 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]En een van zijn negervrienden staat zelfs naast hem.
Lame, weak.quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:46 schreef Raznet het volgende:
DuShauny toen die nog bij de ku klux klan zatmet een hitler snor
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
Inderdaadquote:
Ik hoop dat 'ie vanavond de topic weer komt redden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
InderdaadIk denk dat shaury zijn chimi aan het ballen is of aan het hosselen is.
Dat is niet waar, er is genoeg hiphop waar zulke uitspraken niet in voorkomen en waar ze echt over iets rappen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:18 schreef versabommie het volgende:
Eigenlijk is die hele hiphopcultuur gay! Vrouwen noemen ze bitches en mannen liefkozend my niggah, of homie...
Homos!!!
Er doen ook hetero's mee met de gaypride!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is niet waar, er is genoeg hiphop waar zulke uitspraken niet in voorkomen en waar ze echt over iets rappen.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:00 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Volgens mij heb ik de zus gevonden
[ afbeelding ]Lame, weak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Derevaun Seraun.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Er doen ook hetero's mee met de gaypride!
En hier je totaal oninteressante mening verkondigen op een webforum maakt je de prins van Sadnessistan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:52 schreef NoelGallagher het volgende:
En jullie maar o zo trots zijnWat een aandacht besteden jullie hieraan.
Sadness, royal sadness![]()
![]()
Het spijt me. Ik laat jullie je autistische gang wel weer gaan hierquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:54 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
En hier je totaal oninteressante mening verkondigen op een webforum maakt je de prins van Sadnessistan.
tvpquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:04 schreef Ian.1.5 het volgende:
Heeft het zin dit topique door te lezen of zijn het allemaal verkapte tvp's?
You talking 'bout your dick, niggah? I heard you was haven problems...quote:
Jij moet wel de minst grappige Fokker zijn.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:23 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
You talking 'bout your dick, niggah? I heard you was haven problems...
Ik vind jullie allemaal grof kut!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:38 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Jij moet wel de minst grappige Fokker zijn.
Ja maar het zijn luie grafbakken die maar niet op de proppen komen!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:45 schreef toxikon het volgende:
dit topic heeft bestaansrecht om de Black Bana Crew tekst te geven voor hun aankomende diss.
1 geil klote filmpje en de vlam gaat weer in de pan.
De reeks moet toch een beetje in leven blijven.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:07 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Fokkers die smeken om die stoere banana negers in het topic te krijgen
zo lijkt het net of dit topic afhankeljk wordt van een stel nep negersquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:11 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
De reeks moet toch een beetje in leven blijven.
Dat worden dus nog zo'n 691 topics:Pquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:13 schreef blackbandanacrew het volgende:
Hè verdomme. Ik zit een jaar vast aan m'n domein.
Sterf aan een gezwel bij je kontgat.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het spijt me. Ik laat jullie je autistische gang wel weer gaan hier
Ik ruik een negerquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:25 schreef snowy1 het volgende:
joke joke joke hahahahahaha jullie zijn kanker wanhopig
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:46 schreef TimmiiG het volgende:
]
[..]
Dat worden dus nog zo'n 691 topics:P
Beetje OffTopic:
Maar volgens mij is het raadsel van de lage broeken cultuur bij die buitenlanders opgelost:
[ afbeelding ]
Curbstomp voor de blanke negerquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:47 schreef thingamajig het volgende:
Zijn jullie nou nog niet uitgespeeld met die trieste schreewapen? Enkeltje jungle + gratis banaan kunnen ze krijgen. En die blanke de rest van z'n leven in een werkkamp. Er is maar 1 ding erger dan een neger: een blanke die doet alsof ie neger is.
En wat is een zagbi ofzo.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:10 schreef Sigmund666 het volgende:
WTF is een 'zemel'?
Behalve dat er veel zemels in brood zitten dan.
Is het zemel of zemmel?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:11 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
En wat is een zagbi ofzo.
Dat verklaart een hoop.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:12 schreef TimmiiG het volgende:
[..]
Is het zemel of zemmel?
Ze zeggen altijd zemmel, maar typen zemel. Dat klinkt toch ff heel anders xD
Zagbi : Ik zag een bi?
Het verkeer, als je oversteekt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:21 schreef TimmiiG het volgende:
[..]
Voor wat eigenlijk, als ik vragen mag?
Nah doe ik niet aan. Laat ik wel over aan de buschauffeur! (Waar ik netjes mijn OV-kaart aan laat zien, ja DuShorty, die mensen zijn er ook nog!)quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:25 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Het verkeer, als je oversteekt.
Het is een belediging voor die dieren dat jullie ze zo noemen. Chimpsansees, oerang oetans en zelfs bonobo's hebben meer intellegentie en leven voor de community weet jequote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:43 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Hmmmwaa, als ie iets mooier was kon ik erom lachen.
Het concept is wel leuk.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:03 schreef tliciouz het volgende:
Ik denk dat een volgend topic niks word jongensDushaury heeft zijn beste tijd gehad.
Ik ben er ook bang voor, over een jaar zal iemand wel weer een kick geven.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:03 schreef tliciouz het volgende:
Ik denk dat een volgend topic niks word jongensDushaury heeft zijn beste tijd gehad.
Misschien is die opgepaktquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:29 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor, over een jaar zal iemand wel weer een kick geven.
Misschien komen ze vrijdag avond nog even bij elkaar voor een video reactie.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:29 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor, over een jaar zal iemand wel weer een kick geven.
Dit kan nog wel eens een leuke photoshop worden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:33 schreef Raznet het volgende:
[..]
Misschien is die opgepakt![]()
[ afbeelding ]
Hoe dat zo, mogen ze doordeweeks opbijven dan ? Ik vind zeven uur al laat voor die boefjes.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:33 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Door de week moeten ze om half 10 naar bed.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:51 schreef blackbandanacrew het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben niet zo goed in photoshop.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:51 schreef blackbandanacrew het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben niet zo goed in photoshop.
Mwa, DuShaury heeft nog niks van zich laten horen en het begint hier een beetje dood te raken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:10 schreef _Towelie het volgende:
1 dag verder gelijk 11 pagina's verder, hot topic. Kan iemand even een samenvatting geven van de recente ontwikkelingen. Zijn er alweer nieuwe filmpjes?
Ik zei al: Die heeft zich aan zijn bandana verhangenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:12 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Mwa, DuShaury heeft nog niks van zich laten horen en het begint hier een beetje dood te raken.
Ik ben net uitgeroepen tot minst leuke Fokker, dus van mij hoef je niets te verwachtenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:08 schreef blackbandanacrew het volgende:
Nu moet iemand nog een leuke levensverhaal met foto's erbij uittypen, plaats ik het op de site en dan zijn we compleet.
ik mis shorty .quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:12 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Mwa, DuShaury heeft nog niks van zich laten horen en het begint hier een beetje dood te raken.
Dat verklaart ook waarom hij zo weinig op Fok! is en veel geld heeft (quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:17 schreef jesperrrrsss het volgende:
[..]
ik mis shorty .
en misschien zag hij eindelijk dat we hem alleen aan het uit lachen waren en niet ze street rep aan belachelijk aan het maken waren..
o wacht dat deden we wel, want we zeggen de hele tijd dat ze moeder een hoer is, ze een hoer is, en hij ook een hoer is, en dat die andere neger een hoer is en dat die ene neger de hoer is van de andere neger.
eigenlijk komen de 9 topic neer op dat shaury een hoer is. wat ook is ......
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:29 schreef Sigmund666 het volgende:
Op 14 mei 1994 werd Shaury Janssens (liever Johnsson uiteraard, Janssen is niet bepaald een achternaam van the streets en al helemaal niet gangsta) geboren in de ghettokliniek. Hoeren, smatjes en flexibel masterlijke hosselaars brulden minder hard dan zijn moeder, die KK hard moest persen.
Na 2 uur, 17 minuten en 48 seconden kwam hij ter wereld in de ghettokliniek en werd hij Shaury genoemd, wat zoveel betekend als 'het grapje van de dag' in het Swahili.
Terwijl hij ouder werd, begon hij die echt dope strakke tupac bootlegs van neef Flip uit Detroit -Neef Flip is een zorgzame, verstandelijk beperkte alcoholische inteeltpapegaai met de intelligentie van een komkommer- af te spelen op zijn Fisher Price radio-cassettespeler, half masturberend over een barslechte Betamax-tape van P.Diddy.
Rond 2003, na heel wat gehossel op het schoolplein, meisjes van groep 8 pimpen en playen en ze uitmaken voor 'kk hoer en putanaatje', ontmoette hij zijn ultiem skaga zemels 4 life! Te weten Young Soulja en DJ Young Voice. Het waren barre tijden in 2003, want jongens en meisjes, 50 cent had net nummer 1 gescoord met in da club en players en wanabe thugs werden tegen de muur geduwd door de G-Unit. Het fenomeen gangsters en rappen leken uitgemoord te worden. Maar, zo luidt het spreekwoord:
"Waar een wigger is, ben ik weg"
En zo, jongens en meisjes, ontstond een pakje nichtelijke jongens die denken dat ze met wartaal praten, stoer doen en de gangsta uithangen hun geaardheid voor de hood kunnen verbergen.
Dus schreef ik in 5 minuten een vreselijk beknopt kutverhaaltje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:46 schreef IkBenOzan het volgende:Hey das big soldier of iets dergelijks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:46 schreef IkBenOzan het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Had nog niet eerder gepost maar tering zeg.
Internet is geweldig, echter nu pas begrijp ik dat sommige mensen dit aan banden willen leggen, nou mijn stem hebben ze als ze dit soort retarded asswhipe's er meteen aftiefen, om ooit nog te voorkomen dat zulks pulp voor het grote publiek te zien is.
Deze fags zijn het schoolvoorbeeld van vooroordelen van andere mensen. Het beginnende kankergezwel van de maatschappij.
Deze "homeboys" (echt) bevestigen elk vooroordeel, wat iemand maar kan hebben over zulke lui, en achteraf maar huilen dat wij rascisten/bitches of zoiets zijn.
Het ergste is nog dat jullie een nepneger in jullie clubje hebben "opgenomen", die ook nog eens een aantal jaar jonger is. Waarom is dat? Zodat je toch nog "ass"in de buurt hebt als je bitch die tijd van de maand heeft?
Ik wens het niet veel mensen toe, maar ik hoop dat er morgen een buschauffeur, wraak neemt en ze als clubje platrijd, omdat volk als hun hem vorige week hebben afgeslagen omdat hij zijn werk deed.
Fucking triest, kinderlijk en daarbij ronduit belachelijk dat er zulk volk op deze aardkloot mag rondlopen zonder een witte jas zonder mouwenmensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:46 schreef IkBenOzan het volgende:WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar moet shorty's hoofd op (op de wigger)
en op de geit een van de spreekwoordelijke hoeren(die andere negers op ze kamer). .
ik doe dit zelf niet want heb geen zin als een van me ouders (of broer) binnen komt
en ik met een plaatje van een neger die gedwongen (of vrijwillig) een andere zwarte geit anaal bevredigt![]()
![]()
het is patat
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:46 schreef IkBenOzan het volgende:WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:01 schreef jagga het volgende:
[..]
![]()
Had nog niet eerder gepost maar tering zeg.
Internet is geweldig, echter nu pas begrijp ik dat sommige mensen dit aan banden willen leggen, nou mijn stem hebben ze als ze dit soort retarded asswhipe's er meteen aftiefen, om ooit nog te voorkomen dat zulks pulp voor het grote publiek te zien is.
Deze fags zijn het schoolvoorbeeld van vooroordelen van andere mensen. Het beginnende kankergezwel van de maatschappij.
Deze "homeboys" (echt) bevestigen elk vooroordeel, wat iemand maar kan hebben over zulke lui, en achteraf maar huilen dat wij rascisten/bitches of zoiets zijn.
Het ergste is nog dat jullie een nepneger in jullie clubje hebben "opgenomen", die ook nog eens een aantal jaar jonger is. Waarom is dat? Zodat je toch nog "ass"in de buurt hebt als je bitch die tijd van de maand heeft?
Ik wens het niet veel mensen toe, maar ik hoop dat er morgen een buschauffeur, wraak neemt en ze als clubje platrijd, omdat volk als hun hem vorige week hebben afgeslagen omdat hij zijn werk deed.
Fucking triest, kinderlijk en daarbij ronduit belachelijk dat er zulk volk op deze aardkloot mag rondlopen zonder een witte jas zonder mouwen
ik hoop het eigenlijk niet,quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:12 schreef blackbandanacrew het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een trol?
Dit um zeker niet,, praat te netjes! xDquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:12 schreef blackbandanacrew het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een trol?
Vergeet zijn moeder neit! Die heb ik ook nog ergens voorbij zien komen!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:17 schreef toxikon het volgende:
nou dat wordt lachen als sjonnie shauny met z'n doorgesnoven kop dit leest allemaal![]()
![]()
![]()
mc Mini die hem aanmoedigt fok te 'bossen' ;
iedereen wil de zus van Shauny ballen;
zn mattie op een geit;
ik zou kk kwaad zijn als ik hem was.
Zeg, ben jij eigenlijk een kloon of een nieuwe user?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:21 schreef TimmiiG het volgende:
[..]
Vergeet zijn moeder neit! Die heb ik ook nog ergens voorbij zien komen!
Ow en snuift hij ook al? :|
Dacht dat ie alleen blowde ^^!
Nja goodluck allemaal zometeen.. ik ben er vantussen.
Lees het morgen wel allemaal.
Owja en Shaudy/Shorty/Shauty/Dash|Vanish/whatever.. Nog lekker gemosseld vandaag of was het weer kop in wc en gebukt staan, lekker genomen door je "matties" dag?
Hee, mijn username, wat doe je?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:22 schreef BIackBandanaCrew het volgende:
Brandon gaat niet meer reageren hier.
We hebben een 273a op hem gedaan met my brada's.
Het was toch de zus van die chemokuur gangster die iedereen wilt ballenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:17 schreef toxikon het volgende:
nou dat wordt lachen als sjonnie shauny met z'n doorgesnoven kop dit leest allemaal![]()
![]()
![]()
mc Mini die hem aanmoedigt fok te 'bossen' ;
iedereen wil de zus van Shauny ballen;
zn mattie op een geit;
ik zou kk kwaad zijn als ik hem was.
wist ook niet dat ie snoof, maar gisteravond kwam ie een beetje prikkelbaar op mij over en van wiet wordt je relaxed weetjewel duss zodoendequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:21 schreef TimmiiG het volgende:
[..]
Vergeet zijn moeder neit! Die heb ik ook nog ergens voorbij zien komen!
Ow en snuift hij ook al? :|
Dacht dat ie alleen blowde ^^!
Nja goodluck allemaal zometeen.. ik ben er vantussen.
Lees het morgen wel allemaal.
Da fok man. Ik was hier eerder jwz.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:24 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Hee, mijn username, wat doe je?
Je zei na 2 3 komt 4 in je youtube filmpje, waarom dan 273aquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:22 schreef BIackBandanaCrew het volgende:
Brandon gaat niet meer reageren hier.
We hebben een 273a op hem gedaan met my brada's.
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:26 schreef BIackBandanaCrew het volgende:
[..]
Da fok man. Ik was hier eerder jwz.
ja die ook. hockeykutje is dat toch?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:25 schreef Raznet het volgende:
[..]
Het was toch de zus van die chemokuur gangster die iedereen wilt ballen??
Lees de post waarin ik hem introduceer aan de FOK! Communityquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:29 schreef toxikon het volgende:
[..]
ja die ook. hockeykutje is dat toch?
mc Mini wordt al chemogangsta genoemd?
quote:luister eeey mensen julie laten mij lachen man
wij vinden het alleen maar leuk
maar wij houden ons niet een bezig met zulke onbelangrijke mensen net als julie
respect out forthe people that love os
AFZ young soulja - black bandana crew menber
gast snel geef link waarin ze dat zien danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |