You talking 'bout your dick, niggah? I heard you was haven problems...quote:
Jij moet wel de minst grappige Fokker zijn.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:23 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
You talking 'bout your dick, niggah? I heard you was haven problems...
Ik vind jullie allemaal grof kut!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:38 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Jij moet wel de minst grappige Fokker zijn.
Ja maar het zijn luie grafbakken die maar niet op de proppen komen!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:45 schreef toxikon het volgende:
dit topic heeft bestaansrecht om de Black Bana Crew tekst te geven voor hun aankomende diss.
1 geil klote filmpje en de vlam gaat weer in de pan.
De reeks moet toch een beetje in leven blijven.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:07 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Fokkers die smeken om die stoere banana negers in het topic te krijgen
zo lijkt het net of dit topic afhankeljk wordt van een stel nep negersquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:11 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
De reeks moet toch een beetje in leven blijven.
Dat worden dus nog zo'n 691 topics:Pquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:13 schreef blackbandanacrew het volgende:
Hè verdomme. Ik zit een jaar vast aan m'n domein.
Sterf aan een gezwel bij je kontgat.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het spijt me. Ik laat jullie je autistische gang wel weer gaan hier
Ik ruik een negerquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:25 schreef snowy1 het volgende:
joke joke joke hahahahahaha jullie zijn kanker wanhopig
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:46 schreef TimmiiG het volgende:
]
[..]
Dat worden dus nog zo'n 691 topics:P
Beetje OffTopic:
Maar volgens mij is het raadsel van de lage broeken cultuur bij die buitenlanders opgelost:
[ afbeelding ]
Curbstomp voor de blanke negerquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:47 schreef thingamajig het volgende:
Zijn jullie nou nog niet uitgespeeld met die trieste schreewapen? Enkeltje jungle + gratis banaan kunnen ze krijgen. En die blanke de rest van z'n leven in een werkkamp. Er is maar 1 ding erger dan een neger: een blanke die doet alsof ie neger is.
En wat is een zagbi ofzo.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:10 schreef Sigmund666 het volgende:
WTF is een 'zemel'?
Behalve dat er veel zemels in brood zitten dan.
Is het zemel of zemmel?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:11 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
En wat is een zagbi ofzo.
Dat verklaart een hoop.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:12 schreef TimmiiG het volgende:
[..]
Is het zemel of zemmel?
Ze zeggen altijd zemmel, maar typen zemel. Dat klinkt toch ff heel anders xD
Zagbi : Ik zag een bi?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |