You talking 'bout your dick, niggah? I heard you was haven problems...quote:
Jij moet wel de minst grappige Fokker zijn.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:23 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
You talking 'bout your dick, niggah? I heard you was haven problems...
Ik vind jullie allemaal grof kut!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:38 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Jij moet wel de minst grappige Fokker zijn.
Ja maar het zijn luie grafbakken die maar niet op de proppen komen!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:45 schreef toxikon het volgende:
dit topic heeft bestaansrecht om de Black Bana Crew tekst te geven voor hun aankomende diss.
1 geil klote filmpje en de vlam gaat weer in de pan.
De reeks moet toch een beetje in leven blijven.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:07 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Fokkers die smeken om die stoere banana negers in het topic te krijgen
zo lijkt het net of dit topic afhankeljk wordt van een stel nep negersquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:11 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
De reeks moet toch een beetje in leven blijven.
Dat worden dus nog zo'n 691 topics:Pquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:13 schreef blackbandanacrew het volgende:
Hè verdomme. Ik zit een jaar vast aan m'n domein.
Sterf aan een gezwel bij je kontgat.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het spijt me. Ik laat jullie je autistische gang wel weer gaan hier
Ik ruik een negerquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:25 schreef snowy1 het volgende:
joke joke joke hahahahahaha jullie zijn kanker wanhopig
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:46 schreef TimmiiG het volgende:
]
[..]
Dat worden dus nog zo'n 691 topics:P
Beetje OffTopic:
Maar volgens mij is het raadsel van de lage broeken cultuur bij die buitenlanders opgelost:
[ afbeelding ]
Curbstomp voor de blanke negerquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:47 schreef thingamajig het volgende:
Zijn jullie nou nog niet uitgespeeld met die trieste schreewapen? Enkeltje jungle + gratis banaan kunnen ze krijgen. En die blanke de rest van z'n leven in een werkkamp. Er is maar 1 ding erger dan een neger: een blanke die doet alsof ie neger is.
En wat is een zagbi ofzo.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:10 schreef Sigmund666 het volgende:
WTF is een 'zemel'?
Behalve dat er veel zemels in brood zitten dan.
Is het zemel of zemmel?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:11 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
En wat is een zagbi ofzo.
Dat verklaart een hoop.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:12 schreef TimmiiG het volgende:
[..]
Is het zemel of zemmel?
Ze zeggen altijd zemmel, maar typen zemel. Dat klinkt toch ff heel anders xD
Zagbi : Ik zag een bi?
Het verkeer, als je oversteekt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:21 schreef TimmiiG het volgende:
[..]
Voor wat eigenlijk, als ik vragen mag?
Nah doe ik niet aan. Laat ik wel over aan de buschauffeur! (Waar ik netjes mijn OV-kaart aan laat zien, ja DuShorty, die mensen zijn er ook nog!)quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:25 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Het verkeer, als je oversteekt.
Het is een belediging voor die dieren dat jullie ze zo noemen. Chimpsansees, oerang oetans en zelfs bonobo's hebben meer intellegentie en leven voor de community weet jequote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:43 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Hmmmwaa, als ie iets mooier was kon ik erom lachen.
Het concept is wel leuk.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:03 schreef tliciouz het volgende:
Ik denk dat een volgend topic niks word jongensDushaury heeft zijn beste tijd gehad.
Ik ben er ook bang voor, over een jaar zal iemand wel weer een kick geven.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:03 schreef tliciouz het volgende:
Ik denk dat een volgend topic niks word jongensDushaury heeft zijn beste tijd gehad.
Misschien is die opgepaktquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:29 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor, over een jaar zal iemand wel weer een kick geven.
Misschien komen ze vrijdag avond nog even bij elkaar voor een video reactie.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:29 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor, over een jaar zal iemand wel weer een kick geven.
Dit kan nog wel eens een leuke photoshop worden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:33 schreef Raznet het volgende:
[..]
Misschien is die opgepakt![]()
[ afbeelding ]
Hoe dat zo, mogen ze doordeweeks opbijven dan ? Ik vind zeven uur al laat voor die boefjes.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:33 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Door de week moeten ze om half 10 naar bed.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:51 schreef blackbandanacrew het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben niet zo goed in photoshop.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:51 schreef blackbandanacrew het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben niet zo goed in photoshop.
Mwa, DuShaury heeft nog niks van zich laten horen en het begint hier een beetje dood te raken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:10 schreef _Towelie het volgende:
1 dag verder gelijk 11 pagina's verder, hot topic. Kan iemand even een samenvatting geven van de recente ontwikkelingen. Zijn er alweer nieuwe filmpjes?
Ik zei al: Die heeft zich aan zijn bandana verhangenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:12 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Mwa, DuShaury heeft nog niks van zich laten horen en het begint hier een beetje dood te raken.
Ik ben net uitgeroepen tot minst leuke Fokker, dus van mij hoef je niets te verwachtenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:08 schreef blackbandanacrew het volgende:
Nu moet iemand nog een leuke levensverhaal met foto's erbij uittypen, plaats ik het op de site en dan zijn we compleet.
ik mis shorty .quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:12 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Mwa, DuShaury heeft nog niks van zich laten horen en het begint hier een beetje dood te raken.
Dat verklaart ook waarom hij zo weinig op Fok! is en veel geld heeft (quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:17 schreef jesperrrrsss het volgende:
[..]
ik mis shorty .
en misschien zag hij eindelijk dat we hem alleen aan het uit lachen waren en niet ze street rep aan belachelijk aan het maken waren..
o wacht dat deden we wel, want we zeggen de hele tijd dat ze moeder een hoer is, ze een hoer is, en hij ook een hoer is, en dat die andere neger een hoer is en dat die ene neger de hoer is van de andere neger.
eigenlijk komen de 9 topic neer op dat shaury een hoer is. wat ook is ......
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:29 schreef Sigmund666 het volgende:
Op 14 mei 1994 werd Shaury Janssens (liever Johnsson uiteraard, Janssen is niet bepaald een achternaam van the streets en al helemaal niet gangsta) geboren in de ghettokliniek. Hoeren, smatjes en flexibel masterlijke hosselaars brulden minder hard dan zijn moeder, die KK hard moest persen.
Na 2 uur, 17 minuten en 48 seconden kwam hij ter wereld in de ghettokliniek en werd hij Shaury genoemd, wat zoveel betekend als 'het grapje van de dag' in het Swahili.
Terwijl hij ouder werd, begon hij die echt dope strakke tupac bootlegs van neef Flip uit Detroit -Neef Flip is een zorgzame, verstandelijk beperkte alcoholische inteeltpapegaai met de intelligentie van een komkommer- af te spelen op zijn Fisher Price radio-cassettespeler, half masturberend over een barslechte Betamax-tape van P.Diddy.
Rond 2003, na heel wat gehossel op het schoolplein, meisjes van groep 8 pimpen en playen en ze uitmaken voor 'kk hoer en putanaatje', ontmoette hij zijn ultiem skaga zemels 4 life! Te weten Young Soulja en DJ Young Voice. Het waren barre tijden in 2003, want jongens en meisjes, 50 cent had net nummer 1 gescoord met in da club en players en wanabe thugs werden tegen de muur geduwd door de G-Unit. Het fenomeen gangsters en rappen leken uitgemoord te worden. Maar, zo luidt het spreekwoord:
"Waar een wigger is, ben ik weg"
En zo, jongens en meisjes, ontstond een pakje nichtelijke jongens die denken dat ze met wartaal praten, stoer doen en de gangsta uithangen hun geaardheid voor de hood kunnen verbergen.
Dus schreef ik in 5 minuten een vreselijk beknopt kutverhaaltje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:46 schreef IkBenOzan het volgende:Hey das big soldier of iets dergelijks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:46 schreef IkBenOzan het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Had nog niet eerder gepost maar tering zeg.
Internet is geweldig, echter nu pas begrijp ik dat sommige mensen dit aan banden willen leggen, nou mijn stem hebben ze als ze dit soort retarded asswhipe's er meteen aftiefen, om ooit nog te voorkomen dat zulks pulp voor het grote publiek te zien is.
Deze fags zijn het schoolvoorbeeld van vooroordelen van andere mensen. Het beginnende kankergezwel van de maatschappij.
Deze "homeboys" (echt) bevestigen elk vooroordeel, wat iemand maar kan hebben over zulke lui, en achteraf maar huilen dat wij rascisten/bitches of zoiets zijn.
Het ergste is nog dat jullie een nepneger in jullie clubje hebben "opgenomen", die ook nog eens een aantal jaar jonger is. Waarom is dat? Zodat je toch nog "ass"in de buurt hebt als je bitch die tijd van de maand heeft?
Ik wens het niet veel mensen toe, maar ik hoop dat er morgen een buschauffeur, wraak neemt en ze als clubje platrijd, omdat volk als hun hem vorige week hebben afgeslagen omdat hij zijn werk deed.
Fucking triest, kinderlijk en daarbij ronduit belachelijk dat er zulk volk op deze aardkloot mag rondlopen zonder een witte jas zonder mouwenmensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:46 schreef IkBenOzan het volgende:WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar moet shorty's hoofd op (op de wigger)
en op de geit een van de spreekwoordelijke hoeren(die andere negers op ze kamer). .
ik doe dit zelf niet want heb geen zin als een van me ouders (of broer) binnen komt
en ik met een plaatje van een neger die gedwongen (of vrijwillig) een andere zwarte geit anaal bevredigt![]()
![]()
het is patat
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:46 schreef IkBenOzan het volgende:WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:01 schreef jagga het volgende:
[..]
![]()
Had nog niet eerder gepost maar tering zeg.
Internet is geweldig, echter nu pas begrijp ik dat sommige mensen dit aan banden willen leggen, nou mijn stem hebben ze als ze dit soort retarded asswhipe's er meteen aftiefen, om ooit nog te voorkomen dat zulks pulp voor het grote publiek te zien is.
Deze fags zijn het schoolvoorbeeld van vooroordelen van andere mensen. Het beginnende kankergezwel van de maatschappij.
Deze "homeboys" (echt) bevestigen elk vooroordeel, wat iemand maar kan hebben over zulke lui, en achteraf maar huilen dat wij rascisten/bitches of zoiets zijn.
Het ergste is nog dat jullie een nepneger in jullie clubje hebben "opgenomen", die ook nog eens een aantal jaar jonger is. Waarom is dat? Zodat je toch nog "ass"in de buurt hebt als je bitch die tijd van de maand heeft?
Ik wens het niet veel mensen toe, maar ik hoop dat er morgen een buschauffeur, wraak neemt en ze als clubje platrijd, omdat volk als hun hem vorige week hebben afgeslagen omdat hij zijn werk deed.
Fucking triest, kinderlijk en daarbij ronduit belachelijk dat er zulk volk op deze aardkloot mag rondlopen zonder een witte jas zonder mouwen
ik hoop het eigenlijk niet,quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:12 schreef blackbandanacrew het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een trol?
Dit um zeker niet,, praat te netjes! xDquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:12 schreef blackbandanacrew het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een trol?
Vergeet zijn moeder neit! Die heb ik ook nog ergens voorbij zien komen!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:17 schreef toxikon het volgende:
nou dat wordt lachen als sjonnie shauny met z'n doorgesnoven kop dit leest allemaal![]()
![]()
![]()
mc Mini die hem aanmoedigt fok te 'bossen' ;
iedereen wil de zus van Shauny ballen;
zn mattie op een geit;
ik zou kk kwaad zijn als ik hem was.
Zeg, ben jij eigenlijk een kloon of een nieuwe user?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:21 schreef TimmiiG het volgende:
[..]
Vergeet zijn moeder neit! Die heb ik ook nog ergens voorbij zien komen!
Ow en snuift hij ook al? :|
Dacht dat ie alleen blowde ^^!
Nja goodluck allemaal zometeen.. ik ben er vantussen.
Lees het morgen wel allemaal.
Owja en Shaudy/Shorty/Shauty/Dash|Vanish/whatever.. Nog lekker gemosseld vandaag of was het weer kop in wc en gebukt staan, lekker genomen door je "matties" dag?
Hee, mijn username, wat doe je?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:22 schreef BIackBandanaCrew het volgende:
Brandon gaat niet meer reageren hier.
We hebben een 273a op hem gedaan met my brada's.
Het was toch de zus van die chemokuur gangster die iedereen wilt ballenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:17 schreef toxikon het volgende:
nou dat wordt lachen als sjonnie shauny met z'n doorgesnoven kop dit leest allemaal![]()
![]()
![]()
mc Mini die hem aanmoedigt fok te 'bossen' ;
iedereen wil de zus van Shauny ballen;
zn mattie op een geit;
ik zou kk kwaad zijn als ik hem was.
wist ook niet dat ie snoof, maar gisteravond kwam ie een beetje prikkelbaar op mij over en van wiet wordt je relaxed weetjewel duss zodoendequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:21 schreef TimmiiG het volgende:
[..]
Vergeet zijn moeder neit! Die heb ik ook nog ergens voorbij zien komen!
Ow en snuift hij ook al? :|
Dacht dat ie alleen blowde ^^!
Nja goodluck allemaal zometeen.. ik ben er vantussen.
Lees het morgen wel allemaal.
Da fok man. Ik was hier eerder jwz.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:24 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Hee, mijn username, wat doe je?
Je zei na 2 3 komt 4 in je youtube filmpje, waarom dan 273aquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:22 schreef BIackBandanaCrew het volgende:
Brandon gaat niet meer reageren hier.
We hebben een 273a op hem gedaan met my brada's.
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:26 schreef BIackBandanaCrew het volgende:
[..]
Da fok man. Ik was hier eerder jwz.
ja die ook. hockeykutje is dat toch?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:25 schreef Raznet het volgende:
[..]
Het was toch de zus van die chemokuur gangster die iedereen wilt ballen??
Lees de post waarin ik hem introduceer aan de FOK! Communityquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:29 schreef toxikon het volgende:
[..]
ja die ook. hockeykutje is dat toch?
mc Mini wordt al chemogangsta genoemd?
quote:luister eeey mensen julie laten mij lachen man
wij vinden het alleen maar leuk
maar wij houden ons niet een bezig met zulke onbelangrijke mensen net als julie
respect out forthe people that love os
AFZ young soulja - black bandana crew menber
gast snel geef link waarin ze dat zien danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |