You talking 'bout your dick, niggah? I heard you was haven problems...quote:
Jij moet wel de minst grappige Fokker zijn.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:23 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
You talking 'bout your dick, niggah? I heard you was haven problems...
Ik vind jullie allemaal grof kut!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:38 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Jij moet wel de minst grappige Fokker zijn.
Ja maar het zijn luie grafbakken die maar niet op de proppen komen!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:45 schreef toxikon het volgende:
dit topic heeft bestaansrecht om de Black Bana Crew tekst te geven voor hun aankomende diss.
1 geil klote filmpje en de vlam gaat weer in de pan.
De reeks moet toch een beetje in leven blijven.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:07 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Fokkers die smeken om die stoere banana negers in het topic te krijgen
zo lijkt het net of dit topic afhankeljk wordt van een stel nep negersquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:11 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
De reeks moet toch een beetje in leven blijven.
Dat worden dus nog zo'n 691 topics:Pquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:13 schreef blackbandanacrew het volgende:
Hè verdomme. Ik zit een jaar vast aan m'n domein.
Sterf aan een gezwel bij je kontgat.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het spijt me. Ik laat jullie je autistische gang wel weer gaan hier
Ik ruik een negerquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:25 schreef snowy1 het volgende:
joke joke joke hahahahahaha jullie zijn kanker wanhopig
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:46 schreef TimmiiG het volgende:
]
[..]
Dat worden dus nog zo'n 691 topics:P
Beetje OffTopic:
Maar volgens mij is het raadsel van de lage broeken cultuur bij die buitenlanders opgelost:
[ afbeelding ]
Curbstomp voor de blanke negerquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:47 schreef thingamajig het volgende:
Zijn jullie nou nog niet uitgespeeld met die trieste schreewapen? Enkeltje jungle + gratis banaan kunnen ze krijgen. En die blanke de rest van z'n leven in een werkkamp. Er is maar 1 ding erger dan een neger: een blanke die doet alsof ie neger is.
En wat is een zagbi ofzo.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:10 schreef Sigmund666 het volgende:
WTF is een 'zemel'?
Behalve dat er veel zemels in brood zitten dan.
Is het zemel of zemmel?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:11 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
En wat is een zagbi ofzo.
Dat verklaart een hoop.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:12 schreef TimmiiG het volgende:
[..]
Is het zemel of zemmel?
Ze zeggen altijd zemmel, maar typen zemel. Dat klinkt toch ff heel anders xD
Zagbi : Ik zag een bi?
Het verkeer, als je oversteekt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:21 schreef TimmiiG het volgende:
[..]
Voor wat eigenlijk, als ik vragen mag?
Nah doe ik niet aan. Laat ik wel over aan de buschauffeur! (Waar ik netjes mijn OV-kaart aan laat zien, ja DuShorty, die mensen zijn er ook nog!)quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:25 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Het verkeer, als je oversteekt.
Het is een belediging voor die dieren dat jullie ze zo noemen. Chimpsansees, oerang oetans en zelfs bonobo's hebben meer intellegentie en leven voor de community weet jequote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:43 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Hmmmwaa, als ie iets mooier was kon ik erom lachen.
Het concept is wel leuk.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:03 schreef tliciouz het volgende:
Ik denk dat een volgend topic niks word jongensDushaury heeft zijn beste tijd gehad.
Ik ben er ook bang voor, over een jaar zal iemand wel weer een kick geven.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:03 schreef tliciouz het volgende:
Ik denk dat een volgend topic niks word jongensDushaury heeft zijn beste tijd gehad.
Misschien is die opgepaktquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:29 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor, over een jaar zal iemand wel weer een kick geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |