abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73892008
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 20:29 schreef blackbandanacrew het volgende:

[..]

Ik ben er ook bang voor, over een jaar zal iemand wel weer een kick geven.
Misschien komen ze vrijdag avond nog even bij elkaar voor een video reactie.
Door de week moeten ze om half 10 naar bed.
pi_73892038
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 20:33 schreef Raznet het volgende:

[..]

Misschien is die opgepakt

[ afbeelding ]
Dit kan nog wel eens een leuke photoshop worden.
pi_73892322
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 20:33 schreef AdvancedPower het volgende:

[..]

Door de week moeten ze om half 10 naar bed.
Hoe dat zo, mogen ze doordeweeks opbijven dan ? Ik vind zeven uur al laat voor die boefjes.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 20:42:56 #254
274789 MikeLitoris
Nu ook met twitter
pi_73892415
Geachte Zwarte Bananen Groep,

Ik ben Mike van de reclassering, graag wil ik met jullie een afspraak maken ivm het eventueel figureren in een volgende film.

Hoogachtend,

Mike Litoris
pi_73892780

Ik ben niet zo goed in photoshop.
pi_73892910
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 20:51 schreef blackbandanacrew het volgende:
[ afbeelding ]

dinsdag 20 oktober 2009 @ 20:58:34 #257
274789 MikeLitoris
Nu ook met twitter
pi_73893095
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 20:51 schreef blackbandanacrew het volgende:
[ afbeelding ]

pi_73893589
Nu moet iemand nog een leuke levensverhaal met foto's erbij uittypen, plaats ik het op de site en dan zijn we compleet.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 21:10:36 #259
272696 _Towelie
Wanna get high'
pi_73893712
1 dag verder gelijk 11 pagina's verder, hot topic. Kan iemand even een samenvatting geven van de recente ontwikkelingen. Zijn er alweer nieuwe filmpjes?
pi_73893792
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 21:10 schreef _Towelie het volgende:
1 dag verder gelijk 11 pagina's verder, hot topic. Kan iemand even een samenvatting geven van de recente ontwikkelingen. Zijn er alweer nieuwe filmpjes?
Mwa, DuShaury heeft nog niks van zich laten horen en het begint hier een beetje dood te raken.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 21:13:16 #261
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_73893857
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 21:12 schreef blackbandanacrew het volgende:

[..]

Mwa, DuShaury heeft nog niks van zich laten horen en het begint hier een beetje dood te raken.
Ik zei al: Die heeft zich aan zijn bandana verhangen
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 21:15:46 #262
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_73893958
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 21:08 schreef blackbandanacrew het volgende:
Nu moet iemand nog een leuke levensverhaal met foto's erbij uittypen, plaats ik het op de site en dan zijn we compleet.
Ik ben net uitgeroepen tot minst leuke Fokker, dus van mij hoef je niets te verwachten
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_73894039
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 21:12 schreef blackbandanacrew het volgende:

[..]

ik mis shorty .
en misschien zag hij eindelijk dat we hem alleen aan het uit lachen waren en niet ze street rep aan belachelijk aan het maken waren..
o wacht dat deden we wel, want we zeggen de hele tijd dat ze moeder een hoer is, ze zus een hoer is, en hij ook een hoer is, en dat die andere neger een hoer is en dat die ene neger de hoer is van de andere neger.

eigenlijk komen de 9 topic neer op dat shaury een hoer is. wat ook is ......

[ Bericht 0% gewijzigd door jesperrrrsss op 20-10-2009 21:57:31 ]
het is patat
pi_73894140
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 21:17 schreef jesperrrrsss het volgende:

[..]

ik mis shorty .
en misschien zag hij eindelijk dat we hem alleen aan het uit lachen waren en niet ze street rep aan belachelijk aan het maken waren..
o wacht dat deden we wel, want we zeggen de hele tijd dat ze moeder een hoer is, ze een hoer is, en hij ook een hoer is, en dat die andere neger een hoer is en dat die ene neger de hoer is van de andere neger.

eigenlijk komen de 9 topic neer op dat shaury een hoer is. wat ook is ......
Dat verklaart ook waarom hij zo weinig op Fok! is en veel geld heeft ( ). Hij heeft vast veel klanten.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 21:29:29 #265
187674 Sigmund666
pi_73894581
Op 14 mei 1994 werd Shaury Janssens (liever Johnsson uiteraard, Janssen is niet bepaald een achternaam van the streets en al helemaal niet gangsta) geboren in de ghettokliniek. Hoeren, smatjes en flexibel masterlijke hosselaars brulden minder hard dan zijn moeder, die KK hard moest persen.
Na 2 uur, 17 minuten en 48 seconden kwam hij ter wereld in de ghettokliniek en werd hij Shaury genoemd, wat zoveel betekend als 'het grapje van de dag' in het Swahili.

Terwijl hij ouder werd, begon hij die echt dope strakke tupac bootlegs van neef Flip uit Detroit -Neef Flip is een zorgzame, verstandelijk beperkte alcoholische inteeltpapegaai met de intelligentie van een komkommer- af te spelen op zijn Fisher Price radio-cassettespeler, half masturberend over een barslechte Betamax-tape van P.Diddy.
Rond 2003, na heel wat gehossel op het schoolplein, meisjes van groep 8 pimpen en playen en ze uitmaken voor 'kk hoer en putanaatje', ontmoette hij zijn ultiem skaga zemels 4 life! Te weten Young Soulja en DJ Young Voice. Het waren barre tijden in 2003, want jongens en meisjes, 50 cent had net nummer 1 gescoord met in da club en players en wanabe thugs werden tegen de muur geduwd door de G-Unit. Het fenomeen gangsters en rappen leken uitgemoord te worden. Maar, zo luidt het spreekwoord:

"Waar een wigger is, ben ik weg"

En zo, jongens en meisjes, ontstond een pakje nichtelijke jongens die denken dat ze met wartaal praten, stoer doen en de gangsta uithangen hun geaardheid voor de hood kunnen verbergen.

Dus schreef ik in 5 minuten een vreselijk beknopt kutverhaaltje

[ Bericht 3% gewijzigd door Sigmund666 op 20-10-2009 21:35:27 ]
pi_73894858
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 21:29 schreef Sigmund666 het volgende:
blablabla
Janssens? Dat is die kleine dwerg.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 21:38:50 #267
187674 Sigmund666
pi_73895011
Kan me niet verrotten. Losers heten bijna altijd Janssen(s) vandaar
pi_73895137
Ik typ hem wel ff verder uit.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 21:41:51 #269
272696 _Towelie
Wanna get high'
pi_73895157
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 21:29 schreef Sigmund666 het volgende:
Op 14 mei 1994 werd Shaury Janssens (liever Johnsson uiteraard, Janssen is niet bepaald een achternaam van the streets en al helemaal niet gangsta) geboren in de ghettokliniek. Hoeren, smatjes en flexibel masterlijke hosselaars brulden minder hard dan zijn moeder, die KK hard moest persen.
Na 2 uur, 17 minuten en 48 seconden kwam hij ter wereld in de ghettokliniek en werd hij Shaury genoemd, wat zoveel betekend als 'het grapje van de dag' in het Swahili.

Terwijl hij ouder werd, begon hij die echt dope strakke tupac bootlegs van neef Flip uit Detroit -Neef Flip is een zorgzame, verstandelijk beperkte alcoholische inteeltpapegaai met de intelligentie van een komkommer- af te spelen op zijn Fisher Price radio-cassettespeler, half masturberend over een barslechte Betamax-tape van P.Diddy.
Rond 2003, na heel wat gehossel op het schoolplein, meisjes van groep 8 pimpen en playen en ze uitmaken voor 'kk hoer en putanaatje', ontmoette hij zijn ultiem skaga zemels 4 life! Te weten Young Soulja en DJ Young Voice. Het waren barre tijden in 2003, want jongens en meisjes, 50 cent had net nummer 1 gescoord met in da club en players en wanabe thugs werden tegen de muur geduwd door de G-Unit. Het fenomeen gangsters en rappen leken uitgemoord te worden. Maar, zo luidt het spreekwoord:

En zo, jongens en meisjes, ontstond een pakje nichtelijke jongens die denken dat ze met wartaal praten, stoer doen en de gangsta uithangen hun geaardheid voor de hood kunnen verbergen.

Dus schreef ik in 5 minuten een vreselijk beknopt kutverhaaltje
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 21:45:25 #270
254493 Trollface.
gr rob fruithof, groningencity
pi_73895324
Waar een wigger is, ben ik weg
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
pi_73895372

Op een latere leeftijd moesten Shaury en zijn nichtelijke matties voor hun zelf gaan zorgen, werken wouden ze natuurlijk niet. Er moest gewoon een manier om geld te kunnen krijgen zonder te werken. En zo kwamen ze op het idee om oude vrouwtjes te gaan beroven. Even een beetje gangster gaan kleden, keukenmes van z'n moeder jatten en opzoek gaan naar een oud vrouwtje.

Maar ooit komt er een moment dat het fout gaat. Shaury en twee andere matties van hem werden opgepakt en uitgezonden naar Bureau Halt. Ze werden veroordeelt voor tasjesroven en ze moesten één jaar lang papiertjes gaan prikken.

[ Bericht 0% gewijzigd door blackbandanacrew op 20-10-2009 21:51:36 ]
pi_73895394
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_73895574
Oh wacht mijn laatste zinnetje klopt niet

Fixed
pi_73895669
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 21:46 schreef IkBenOzan het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey das big soldier of iets dergelijks!
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 22:01:24 #275
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_73896048
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 21:46 schreef IkBenOzan het volgende:
SPOILER

Had nog niet eerder gepost maar tering zeg.

Internet is geweldig, echter nu pas begrijp ik dat sommige mensen dit aan banden willen leggen, nou mijn stem hebben ze als ze dit soort retarded asswhipe's er meteen aftiefen, om ooit nog te voorkomen dat zulks pulp voor het grote publiek te zien is.

Deze fags zijn het schoolvoorbeeld van vooroordelen van andere mensen. Het beginnende kankergezwel van de maatschappij.
Deze "homeboys" (echt ) bevestigen elk vooroordeel, wat iemand maar kan hebben over zulke lui, en achteraf maar huilen dat wij rascisten/bitches of zoiets zijn.

Het ergste is nog dat jullie een nepneger in jullie clubje hebben "opgenomen", die ook nog eens een aantal jaar jonger is. Waarom is dat? Zodat je toch nog "ass"in de buurt hebt als je bitch die tijd van de maand heeft?

Ik wens het niet veel mensen toe, maar ik hoop dat er morgen een buschauffeur, wraak neemt en ze als clubje platrijd, omdat volk als hun hem vorige week hebben afgeslagen omdat hij zijn werk deed.

Fucking triest, kinderlijk en daarbij ronduit belachelijk dat er zulk volk op deze aardkloot mag rondlopen zonder een witte jas zonder mouwen
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')