en voor die URL heb je wel gedokt?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:00 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]Ik host hem al op mijn dedicated server.
Denk het wel, er moet donatie button op komen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:11 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
en voor die URL heb je wel gedokt?
verkoop hem aan die ekte ekte gangstersquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:12 schreef Raznet het volgende:
[..]
Denk het wel, er moet donatie button op komen.
Ja.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:11 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
en voor die URL heb je wel gedokt?
Zeg maar watquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:21 schreef blackbandanacrew het volgende:
Gaat iemand nog photoshoppen?
http://itszbrando.hyves.nl/quote:
3 mensen van mijn hyves kennen die persoonquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:44 schreef Raznet het volgende:
[..]
Ga hem kijken http://lo-ris.hyves.nl/is een goede tijdelijke entertainment totdat we wat horen en zien van dushaury
http://xanneeeeeee.hyves.nl/quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:32 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
3 mensen van mijn hyves kennen die persoon![]()
Gefeliciteerd dan, dat ben je namelijk.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik wou dat ik zo stoer en dom was als deze gasten.
Jep. Dat is haar.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:40 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
http://xanneeeeeee.hyves.nl/
Dat is zijn zus
een hockey spelende ras-kakker als zus...? lijkt me sterk hoor.quote:
Op 1 van zijn foto's staat als reactie dat het haar kamer is. En ze heten allebei janssens.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:58 schreef toxikon het volgende:
[..]
een hockey spelende ras-kakker als zus...? lijkt me sterk hoor.
anders heb ik veel medelijden met de familie met zo'n pestventje als broer/zoon.
Oh jammer.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:04 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
We hebben het over http://lo-ris.hyves.nl/
ah ok, ik dacht dat het de zus van sjonnie shauny wasquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:04 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
We hebben het over http://lo-ris.hyves.nl/
GRAAG!quote:
Ja leuk, maar nu wel opschieten, ik blijf niet eeuwig met de broek op de enkels zittenquote:
Heeft ze nou haar hand op zijn dingquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:22 schreef Ezechielk het volgende:
Die zus van floris heeft iets met chemo's
[ afbeelding ]
Lijkt er wel opquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:23 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Heeft ze nou haar hand op zijn ding?
het is maar waar je op letquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:23 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:23 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Wat een kanker hoerquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:22 schreef Ezechielk het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben geen chemo.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:22 schreef Ezechielk het volgende:
[ afbeelding ]
http://nickschiedam.hyves.nl/quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:23 schreef Ezechielk het volgende:
Ok, welke fokker is dit?
[ afbeelding ]
zijn torriequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:23 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dat is vergelijken. Haar duim is langer en groter dan zijn penisquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:23 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Care, ik bang m'n eigen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:30 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Jullie kunnen wel stoer doen over die gast
maar hij bangt wel dat wijf
mag ik hopen voor hem
DuShaury heeft weer een aantal bericht gepost. Young Soulja is niet op komen dagen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:34 schreef MYV het volgende:
Wohooo, gisteravond was deel 7 nog open :'D
ff korte samenvatting??
Is DuShaury nog langsgeweest, en Young Soulja
of Voice
Of wie dan ook?
Ik wil het geen Nederlands noemen eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:42 schreef jesperrrrsss het volgende:
DuShaury is een paar keer boos geweest in slecht Nederlands
INSECT!!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:23 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Die andere kerel is echt goedquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:05 schreef Cybey het volgende:
Zag zo gauw niet of deze al gepost was...
Is al een keer gepost ja.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:05 schreef Cybey het volgende:
Zelfs in het enige waar die goed in dacht te zijn faalt diequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:05 schreef Cybey het volgende:
3 minuten lang z'n foto in beeld? niet echt een dissquote:
quote:
Nadruk ligt meer op het liedje.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:36 schreef powerlite het volgende:
[..]
3 minuten lang z'n foto in beeld? niet echt een diss
You Fail!quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:46 schreef Raznet het volgende:
DuShauny toen die nog bij de ku klux klan zatmet een hitler snor
[ afbeelding ]
Ja staan naast hem op de foto, liggen naast hem in bed, zitten weer in hem naast zijn zus,.....quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:48 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]En een van zijn negervrienden staat zelfs naast hem.
Ik moet nu trainen, maar ik ga denk ik maar een serie van DuShauny foto's maken als ik weer thuis benquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:48 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]En een van zijn negervrienden staat zelfs naast hem.
Lame, weak.quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:46 schreef Raznet het volgende:
DuShauny toen die nog bij de ku klux klan zatmet een hitler snor
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
Inderdaadquote:
Ik hoop dat 'ie vanavond de topic weer komt redden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
InderdaadIk denk dat shaury zijn chimi aan het ballen is of aan het hosselen is.
Dat is niet waar, er is genoeg hiphop waar zulke uitspraken niet in voorkomen en waar ze echt over iets rappen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:18 schreef versabommie het volgende:
Eigenlijk is die hele hiphopcultuur gay! Vrouwen noemen ze bitches en mannen liefkozend my niggah, of homie...
Homos!!!
Er doen ook hetero's mee met de gaypride!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is niet waar, er is genoeg hiphop waar zulke uitspraken niet in voorkomen en waar ze echt over iets rappen.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:00 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Volgens mij heb ik de zus gevonden
[ afbeelding ]Lame, weak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Derevaun Seraun.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Er doen ook hetero's mee met de gaypride!
En hier je totaal oninteressante mening verkondigen op een webforum maakt je de prins van Sadnessistan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:52 schreef NoelGallagher het volgende:
En jullie maar o zo trots zijnWat een aandacht besteden jullie hieraan.
Sadness, royal sadness![]()
![]()
Het spijt me. Ik laat jullie je autistische gang wel weer gaan hierquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:54 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
En hier je totaal oninteressante mening verkondigen op een webforum maakt je de prins van Sadnessistan.
tvpquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:04 schreef Ian.1.5 het volgende:
Heeft het zin dit topique door te lezen of zijn het allemaal verkapte tvp's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |