Ik wil ook genoemd worden door die gorilla's!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:54 schreef Michielos het volgende:
De tering.. is er alweer een deel 9 van dit nu al legendarische topic?
Shaury.. nogmaals.. ik eis dat ik nadrukkelijker in je filmpje genoemd wordt... anders word ik HEEEEEL boos....
a) mongool
b) nepneger
c) onderdaan voor de rest van je clique
d) nld heeft geen ghetto's
e) sloeber
Imageshack.usquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:08 schreef snowy1 het volgende:
zijn oudere zussen ik heb ook foto maar weet niet hoe ik het erop moet doen
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:21 schreef snowy1 het volgende:
http://img43.imageshack.us/img43/5080/sdc10555t.jpg
[ afbeelding ]
He bah.. Getekende wenkbrauwen :s en ze lijkt een jaar of 35..quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:21 schreef snowy1 het volgende:
http://img43.imageshack.us/img43/5080/sdc10555t.jpg
[ afbeelding ]
Waar heb jij het over?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:25 schreef snowy1 het volgende:
joke joke joke hahahahahaha jullie zijn kanker wanhopig
Gezien zijn taaltje is dit een kloon van Douwie, of Shoury of was het Shauny? KANKER IK WEET HET NIET MEER waar is de EKTE EKTE?quote:
Shaury was het toch?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Gezien zijn taaltje is dit een kloon van Douwie, of Shoury of was het Shauny? KANKER IK WEET HET NIET MEER waar is de EKTE EKTE?
Nee een wannabee gangstaquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:57 schreef toxikon het volgende:
[..]
ja in ieder geval een gangsta wannabee
komkom, een beetje respect voor de heren. ze zijn een bron van vermaak dus helemaal niet nodig om zulk taalgebruik te bezigen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:06 schreef Mopst3r het volgende:
Ik wil ook in je filmpje vuile kankershaury met je hoerenkop
Gooi het eruit!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:13 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik heb weer zin om even te babbelen
Kijk deze slimmer neger dan:quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:27 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ook al een roze kamer
[ afbeelding ]
Hij is vast aan het hosselen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:39 schreef Trollface. het volgende:
De OP vind je nu ook op http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Kansjongeren_op_Hyves, na request van Tazar_Yoot.
Ik wil meer DuShaury zien!
Ga hem kijken http://lo-ris.hyves.nl/quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:39 schreef Trollface. het volgende:
De OP vind je nu ook op http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Kansjongeren_op_Hyves, na request van Tazar_Yoot.
Ik wil meer DuShaury zien!
Ja.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:48 schreef blackbandanacrew het volgende:
Waarom staat mijn site niet in de OP?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:21 schreef Raznet het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk eens wat ik op de fuckret hyves vind![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een chemo kuur gangster![]()
Denk dat het in elkaar slaan is.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
WTF is "bossen" trouwens.!!!
Wat een gangster
De jeugd is verrot. Ik ben voor after-abortus. Laat de abortusboot maar aanmeren in Rotterdam mensen !SCHNELL ! SCHNELLLLL !!!
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:55 schreef Cybey het volgende:
Ben je niet stiekem een beetje jaloers op die stoere gasten, BoWa?
Jouw site is geniaal, ik wil eraan meewerkenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:48 schreef blackbandanacrew het volgende:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:59 schreef Raznet het volgende:
[..]
Jouw site is geniaal, ik wil eraan meewerkenwant heeft potentie om uit te groeien. Ik kan je gratis hosting geven op me server
en de site meer stijl geven. Want je maakt niet dagelijks zoiets geniaals mee.
Als je geïnteresseerd bent PM me.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:00 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]Ik host hem al op mijn dedicated server.
Klik eens op de link in The Post That Started It All, man.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:48 schreef blackbandanacrew het volgende:
Maak maar een design.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:01 schreef Raznet het volgende:
[..]
Maar ik heb een nigeriaanse server
, je weet zelf, het gaat om de details
Ohja, ik dacht dat het de eerste topic was ofzo.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:02 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Klik eens op de link in The Post That Started It All, man.
Dus je hebt je server ingesteld op "Nigeriaans" en dan noem je het gelijk een nigeriaanse server?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:01 schreef Raznet het volgende:
[..]
Maar ik heb een nigeriaanse server
, je weet zelf, het gaat om de details
Ik maak het wel wat duidelijker.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:03 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Ohja, ik dacht dat het de eerste topic was ofzo.
Nee hij staat in Lagos, dus hij is 100% Nigeriaansquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:03 schreef Cybey het volgende:
[..]
Dus je hebt je server ingesteld op "Nigeriaans" en dan noem je het gelijk een nigeriaanse server?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |