SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag bij het openen van een nieuw topic de informatie uit de wiki halen, die vind je HIER
Als je een update van jouw doekenlijstje wil, graag zelf in de wiki doen, dan wordt het vanzelf meegenomen in een volgend topic....and together we'll stand on the threshold of a dream[
quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:48 schreef tessie het volgende:
Nou idd, ik vind dat wel vreemd... Als je het blijkbaar zo graag wil verkopen, dan check je toch even je pm op het forum waar de doeken al een week te koop staan voor je ze ergens anders neerzet? PM is zelfs nog opgeopend...
Ik gebruik hem vrijwel niet.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:26 schreef tessie het volgende:
Oh is het met Ellaroo´s weer anders dan met didymos? Ingewikkeld al die prijzen!
Waarom doe je hem weg BE?
Hoe zwaar is die nu? Misschien andere knoop? Andere doek?quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:38 schreef sjak het volgende:
Pvoess, wat mooi. Ben benieuwd hoe ie er in het echt uitziet.
Ik heb laatst Stijn nog eens een tijdje gedragen maar ik vind het toch echt te zwaar worden. Dus het kan nog wel maar niet te langIk moet afscheid gaan nemen van de doeken...
Of een andere rugquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:41 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Hoe zwaar is die nu? Misschien andere knoop? Andere doek?
Ik had het eerder moeten zeggen!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:19 schreef Pvoesss het volgende:
Zo veel tijd heeft ze niet
Zending gesorteerd in sorteercentrum 19-10-2009 Amsterdam , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 20-10-2009 Dordrecht , intern transport pakketten
Voorgemeld en gescand op rit 20-10-2009 Heerlen , pakkettendistributie
Voorgemeld en gescand op rit 20-10-2009 Heerlen , pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 20-10-2009 Heerlen , pakkettendistributie
![]()
Die is aan het genieten!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Mag ik ook effe met mijn eenvoudige doekies?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:23 schreef Pvoesss het volgende:
Sorry voor de doos he
Ik voel me zo lullig gister ene pakketje verstuurd en die heb ik ingepakt met kei duur papier en met lintjes enzo![]()
Sorry als die eventueel niet schoon is maar wassen van een doek is zo persoonlijk
Ik dacht ik begin op tijd met het achter-de-broek-zitten, dan lukt het voor Februari wel... niet goed?quote:[b]Op dinsdag 20 oktober 2009 14:21 schreef Asyniur het volgende:[/
Ca.ra![]()
als je zo doorgaat, krijg je weer niks lekkers hoor! En dan mag je mijn nieuwe doek niet zien!![]()
ik mag geen grasmaaien maar wel schuren van jou?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:55 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
Ik dacht ik begin op tijd met het achter-de-broek-zitten, dan lukt het voor Februari wel... niet goed?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Mag ik ook effe met mijn eenvoudige doekies?
[ afbeelding ]
Vicky, wat heerlijk! Hopen dat ze dit vaker gaat doen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:11 schreef Vicky het volgende:
Vanmiddag Tess maar weer eens in de doek gehangen. Ik was te lui om de maxicosi naar beneden te dragen.
In het begin zat ze lekker om zich heen te kijken en op de doek te sabbelen en ineens werd het een stuk stiller..
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:08 schreef Asyniur het volgende:
Maar wel een mooie inhoud rocks!![]()
de koerier rijdt hier net mijn huisje voorbijIk had echt even de neiging om naar buiten sprinten zo van: hé stop, je hebt een pakje voor me!
![]()
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Het gaat niet om het merk wat er opstaat, het gaat om de liefde waarmee je het doet.
Al zou je tips willen hoe je je kindje het beste kan knopen wanneer je alleen een tafellaken tot je beschikking hebt..
Ik hoop het niet, ik heb toch ook nog maar 2 doeken. Ok ik post wel wat minder omdat ik gewoon niet zoveel te vertellen heb maar ik lees/kijk graag mee. Al die ukkies in doekkiesquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:53 schreef DaviniaHR het volgende:
Zijn er echt mensen die niet durven te postenomdat ze een bepertke stash hebben? dat zou wel heel jammer zijn!
enne, zara is toch een theedoek, das bijna een tafellaken
en die kleintjes in de doek!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Thanks.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:55 schreef tessie het volgende:
Oh ja BE, wat ik vergat te zeggen. Als je op het andere forum iets te koop aan wil bieden, moet je minimaal 30 posts hebben. Ik had er 21 toen ik mijn doek te koop zette, en die werd ook gelijk weggehaald, met een pm´etje van een modje dat ik maar veel mensen welkom moest heten om aan de 30 te komenDus das wel ff onhandig, maar ja, ze hoeven in elk geval niet ontopic te zijn.
En omdat ie over je hoofd aan moet denk ik?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:45 schreef Pvoesss het volgende:
HahahaJa er zijn echte jassen om in te dragen.
Bijd ie van mij staat draagtrui maar dat is die dus echt niet. Maar dat is omdat het fleece is.
Hij is verder echt ontzettend warm.
In de cashmere Nautilus zit maar 15% cashmere. De cashmere Indio's zijn duurder (met 30% cashmere).quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:23 schreef texelonia het volgende:
Als die ellipsen met wol was geweest had ik hem misschien wel leuk gevonden, maar nu.... neh.
En de linnen is even duur als de cashmere
Ja maar dan nog. Linnen is normaal gesproken toch niet zo duur? Die gecko's vond ik ook al zo duur (voor ze de prijs verlaagd hebben). Zelfs Zink was niet zo duur met 50% linnen bijv.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:30 schreef Macka66 het volgende:
[..]
In de cashmere Nautilus zit maar 15% cashmere. De cashmere Indio's zijn duurder (met 30% cashmere).
Op dit moment verkopen mijn doeken niet zo goed als de vorige keer, dus denk ik daar wat minder makkelijk overquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:40 schreef Pvoesss het volgende:
Weeje wat het is. Ben je hem zat verkoop je hem weer,
Ik heb vorige week 3 doeken verkocht voor 225 euro bij elkaar.![]()
En op die van huupje zat het meest verlies maar dat gun ik haar wel
ja ik vind het geweldig dat dragenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:30 schreef oeke het volgende:
HuupLeuk is dat he, je kleintje het strand en het bos en alles te laten zien.
Aan de hand van nieuwprijs, merk, staat van de ringsling, populariteit van de kleur, eerdere ebay verkopen van eenzelfde soort ringsling en wat je er zelf maximaal voor uit zou willen geven.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:04 schreef miss_sly het volgende:
hoe bepaal je wat een redelijke prijs is voor zo'n tweedehands ringsling?
Bijvoorbeeld. Ik wil per pm ook wel mijn mening geven hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:00 schreef miss_sly het volgende:
Aangezien het mijn eerste is en ik nog niet zo erg thuis ben, kan ik ook gewoon een bedrag nemen dat ik er nu voor zou willen geven. Is het te laag, heb ik pech, anders voor weinig geld een leuke sling; dat idee?
En groepsconsulten door moi.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:44 schreef Macka66 het volgende:
Ik wil graag even een tip geven. Op 15 november is in Enschede de Ouders Natuurlijk beurs met gratis lezingen en workshops, onder meer over dragen! *programma*
Ik ben er nog over aan het twijfelen of ik ga, alleen met de kindjes heel lang in de trein...
ik ga!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:44 schreef Macka66 het volgende:
Ik wil graag even een tip geven. Op 15 november is in Enschede de Ouders Natuurlijk beurs met gratis lezingen en workshops, onder meer over dragen! *programma*
Ik ben er nog over aan het twijfelen of ik ga, alleen met de kindjes heel lang in de trein...
Misschien mag je mijn plaatsje wel innemen, ik sta volgens mij hogerquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:18 schreef mrien het volgende:
Ja![]()
Moet zeggen dat het nu nog wel een luxe is natuurlijk, maar heb de laatste tijd bij een aantal mensen geholpen met de draagdoeken en dan was het echt wel handig geweest als ik m'n pop al had gehad.
En als ik aan de beurt ben voor de cursus heb ik d'r toch ook 1 nodig (sta onderaan de wachtlijst volgens mij, maar goed)
Maar het is een mooie pop voor een acceptabele prijs
Je mag mijn oude ringsling ook wel even lenen als je wil? Dan kan je rustig verder zoekenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:52 schreef miss_sly het volgende:
OK, ik wil eigenlijk gaan bieden op een ringsling op e-bay. Er staat alleen geen maat bij. Hoe precies komt dat, maat 1 tot confectiemt 42 en maat 2 vanaf 44?
En ik kan gewoon een maximumbedrag aangeven en dan biedt ie voor mij?
ik moet nog registreren ofzo, natuurlijk?
jeumig, wat een gedoe
Hé leuk! Ik ben ook nog aan het twijfelen of ik zin heb om het hele eind met de trein (en kinderen) te gaan.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:44 schreef Macka66 het volgende:
Da's goed, laat maar wetenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:24 schreef miss_sly het volgende:
dat zou wel fijn zijn, kim
ik heb er een gezien nu, nog even goedkeuring vragen an schaap aangezien hij er ook mee wil lopen, maar als ik die niet krijg (eerste keer op ebay, what are the odds), dan wil ik dat erg graag!
Ik heb hem zojuist persoonlijk gegeven aan slybabequote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:32 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Da's goed, laat maar weten. Hij ligt nu bij de taartjesfee, die kan hem vast ook wel gelijk naar jou opsturen, in plaats van eerst naar mij en dan ik weer naar jou? Toch, Taart?
.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:37 schreef RockabeIIa het volgende:
owlet, en dan mij ook es meeten in Enschede?
taartjesfee heeft je ringsling gebracht, kim! wat een luxe. en wat issie mooiquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:32 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Da's goed, laat maar weten. Hij ligt nu bij de taartjesfee, die kan hem vast ook wel gelijk naar jou opsturen, in plaats van eerst naar mij en dan ik weer naar jou? Toch, Taart?
.
Hij is er nog steeds nietquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:21 schreef Pvoesss het volgende:
Hij kan nog komen!!
Ik zal voor je duimen
Echt fijn dat je d'r al zo goed mee over weg kuntquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:28 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Al die benamingen voor doeken, het komt nog zover dat hier het:
"draagdoekennamentopic" wordt geopend
Ik heb Lars vanmiddag nog een poosje in de doek gedaan toen hij onrustig was en niet wilde slapen.
In de doek was hij weer net zo relaxt, en viel even daarna in slaap.
Het was nu zelfs onder het eten rustig!
Ik heb vandaag Texelonia's Lilie Amethyst uit mogen proberen, en die heeft dezelfde samenstelling van stof als Gecko's Sahara. Dun en soepel, beetje glad om aan te voelen maar goede grip, heel stevig en knoopt makkelijk. Lucie van bijna 17 kg zat lekker op mijn rug. Prima doek, en als je 'm zo mooi vindt en een goed fijnwasprogramma op je wasmachine hebt (vanwege de 15% zijde) zou ik het zeker doen. Juist iemand die maar 1 doek gaat kopen moet een extra mooie aanschaffenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:39 schreef Ca.ra het volgende:
Die gecko's sahara, zou dat wat voor mij zijn? die vind ik mooo-hooi! Maar ik heb totaal geen verstand van wat nou een goede doek zou zijn voor iemand die maar 1 doek gaat kopen, en ik wil geen miskoop doen natuurlijk. Macka (geloof ik) zei laatst al dat een Storchenwiege een goed idee zou zijn voor mij, en ik mag er volgende week een proberen bij Asy, maar toch. Die gecko's zijn stoer!
Ik draag zelf (nog) niet eens en ik heb al iemand aangestoken!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:01 schreef Ca.ra het volgende:
Hihihi Tex, die had ik er ook ingegooid (waardevastheid) en hij wordt inmiddels besteld. (doet V even omdat ik nog steeds geen paypal heb)
Nu ben ik helemaal jahoe
Het zijn echt verschillende doeken. Als ik uitga van de Lelies Ramie/zijde (want die heb ik uitgeprobeerd) is Millefiori kapok minder dun, wat minder sterk, minder glad en bijna wollig zacht. Ik zou voor een kleintje eerder de Millefiori kapok kiezen, voor een wat groter kind de ramie/zijde.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:57 schreef Asyniur het volgende:
Zijn de Gecko's een beetje te vergelijken met de millefiori kapok (voor n00bs)?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:01 schreef Ca.ra het volgende:
Hihihi Tex, die had ik er ook ingegooid (waardevastheid) en hij wordt inmiddels besteld. (doet V even omdat ik nog steeds geen paypal heb)
Nu ben ik helemaal jahoe
Dank je.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:11 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Het zijn echt verschillende doeken. Als ik uitga van de Lelies Ramie/zijde (want die heb ik uitgeprobeerd) is Millefiori kapok minder dun, wat minder sterk, minder glad en bijna wollig zacht. Ik zou voor een kleintje eerder de Millefiori kapok kiezen, voor een wat groter kind de ramie/zijde.
(Millefiori kapok is ook makkelijker wassen, ivm spugen)
Ik gebruik steeds de Girasol.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:02 schreef mrien het volgende:
[..]
Echt fijn dat je d'r al zo goed mee over weg kunt![]()
Welke gebruik je tot nu toe? De gestreepte (Girasol Mister X) of de grijze (rekkende tricot slen)?
Mini meet op ouders natuurlijk
Zara is mooi Pvoesss! Ik ben ook heel benieuwd naar die van Tex, volgens mij is die ontzettend mooi!
Zeg! Doe eens niet net nu ik de mijne wil gaan verkopen, zo raak ik hem aan de straatstenen niet kwijt he!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:26 schreef tessie het volgende:
Ja ik vind het wonderlijk hoor, dat verschil. Ik was al heel blij met mijn Ellaroo, maar dat aantrekken ging altijd zo moeizaam, ik kreeg het maar niet strak. Dus ben blij dat het met deze zo makkelijk gaat. Dit had ik gewoon ff snel geknoopt om naar de supermarkt te gaan en zat al super fijn strak.![]()
Ben helemaal in zo´n jubelstemming. Hij is én mooi en super fijn!
Ik heb hem nog niet nodig hoor, dus het heeft geen haast...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:24 schreef Ca.ra het volgende:
Paypal gaf een bug dus ik heb het met een creditcard gedaan uiteindelijk. Ach ja, we zien wel, in de tussentijd heb ik lekker nog even de tricotdoek van Asy. Die vanavond weer goed van pas komt om een huilend mannetje in slaap te krijgen trouwens. Wat een verschil is dat. Zonder doek kan ik troosten en rondjes lopen door het huis zonder veel resultaat. Hij dommelt misschien een beetje in dan, maar gaat weer huilen zodra je stopt. Met de doek is het een paar keer heen en weer lopen van voor naar achter en hij slaapt. En ook echt goed slapen, dus dan kan ik daarna rustig met hem op de bank gaan zitten.
Maar ik hoop wel dat hij dinsdag komt, dan kan ik hem woensdag meenemen naar Asy. Kunnen we lekker samen doeken vergelijken en knopen oefenen
Nope, en je bent een goede verkoopster: ik ga ervoor!!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:01 schreef Pvoesss het volgende:
Voor kersjes. De redenen waarom ik mijn draagjas heb gekozen![]()
* Je kan er mee buikdragen en rugdragen. En hij gaat simpel aan en uit.
* Bij veel jassen moet je het hoofdje precies op de juiste hoogte hebben. Bij deze niet.
* De mouwen kunnen eraf voor in het voorjaar. of met een warme dikke trui
* De prijs.
* Geen klittenband of dingen die je doek kunnen vernielen
* Er zitten armgaten in de zijkant. (hier draagt ze altijd graag dingetjes of pakt dingen. Maar zo kan ze ook duimen. En nog fijner ik kan mijn handen in de doek doen en haar lekker vastpakken. De gaten zijn in principe dicht als je draagt. Geen tocht. wel goede warmte circulatie
* Ze past er met 2 jaar ook nog makkelijk in
* Het nekgedeelte kan je aansnoeren zodat het hoofdje altijd support heeft en niet koud is het sluit helemaal om het hoofdje.
* Het nekgedeelte kan je los ritsen en zo kan je makkelijk bij je kind.
De mouwen zijn warm maar niet enorm dik je kan er zelf ook nog een jas over aan en openlaten doordat je buik goed warm is natuurlijk. En je kindje heeft het dan niet bloedheet.
Bijvoorbeeld zoals ik het heb gedaan met een extra poncho/trui voor als het heel koud is.
[ afbeelding ]
Verder nog vragen?![]()
BE vind je het geen fijne doek of is het dragen gewoon niet jou ding?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:24 schreef Brighteyes het volgende:
1 keer melden mocht toch?
Zo niet, dan zeggen jullie het maar, ik weet het dus zelf echt niet meer.
Ik heb iig geen ruimte in mijn sig voor nog iets erbij.![]()
Ellaroo LaRae 5.0 te koop
Als ondersteuning nog een foto van een stapeltje ssc's. Van onder naar boven gelegd: Manduca - Ergo - Yamo - BabyBjorn. Je ziet duidelijk hoeveel smaller de BabyBjorn in het zitstuk is dan de anderen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:52 schreef miss_sly het volgende:
dank je oeke! ik heb het uitgeprint. je zou denken dat een kdv met deze info ook af zou stappen van gebruik van een bb, maar iig kan ik beargumenteerd vertellen dat ik niet wil dat ze senna zo dragen
Dat slaat inderdaad nergens op!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:19 schreef Macka66 het volgende:
Van mijn Trageschule docente heb ik gehoord dat zij met de mensen van BabyBjorn op hun uitnodiging is gaan praten en dat er binnenkort een BabyBjorn komt met een veel breder zitstuk. Het enige jammere is dat je er iets af kunt ritsen om weer terug te gaan naar de klassiek BabyBjorn
Wel jammer dat ik er geen geld aan over zal houdenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:17 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Nope, en je bent een goede verkoopster: ik ga ervoor!!
En nu ik toch knopen aan het doorhakken ben... Voor mijn verjaardag wil ik de Neobulle Lou
Zoals gezegd in de pm:quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:02 schreef Fruppel het volgende:
[..]
BE vind je het geen fijne doek of is het dragen gewoon niet jou ding?
Mss wil ik hem wel overnemen, ga er even over nadenken goed!
Ben een beetjebang dat hij te lang is voor mij....maar goed ga even denken want vind hem erg mooi!
Inkorten zou mss kunnen, maar er zitten kwastjes aan de uiteinden dus dan moet je aan beide kanten iets doen.quote:Ik vind het op zich een heerlijke doek om te dragen, maar ik heb nogal zware kindjes en ik heb inmiddels een andere geweven doek die daar voor mijn gevoel net iets prettiger voor is.
IK zat naar de foto van mij met Sasha te kijken en toen dacht ik wel nog weer even 'wat een prachtige doek'!
Een van de redenen dat ik hem weg doe is overigens ook omdat ik het geld wel goed kan gebruiken op dit moment, anders had ik hem vast nog wel laten hangen en nog gebruikt.
Zoals je mss in het draagtopic heb gelezen zijn de meningen over een Ellaroo verdeeld, de een vind het niks, de ander vind hem maar zozo en weer de volgende vind hem geweldig. Ik vond het een fijne doek iig.
Qua lengte kan je mss beter in het topic advies vragen, daar heb ik geen verstand van.
Hoezo dat dan?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:36 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Wel jammer dat ik er geen geld aan over zal houden![]()
Ik wil ook een neobulle maar ik twijfel zo
Ik ben zo blij dat ik die BB heb kunnen overkopenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:39 schreef miss_sly het volgende:
innepin, ziet er mooi en gezellig uit
oeke, knap![]()
Macka, dat verschil in die dragersnou, erg duidelijk dus dat Senna niet in de BB gaat!
Ja dat vind ik dus ook!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:11 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind dat verschil zo erg. En dat BB dan op de doos heeft staan hoe ergonomisch de BB wel niet is.
Moggel!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:18 schreef Webkim het volgende:
Eindelijk je antraciete indio.Krijgen we er nog een foto van te zien?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:53 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe liefde
Nou, hij staat dan achter me omdat ik altijd bang ben dat Merel om wat voor vage reden dan ook zal vallen (Merel haalt de meest idiote capriolen uit als ik haar vastknoop, als ze een keer goed zit vindt ze het heerlijk, maar als ik nog bezig ben doet ze allerlei engsquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:42 schreef Pvoesss het volgende:
Waar helpt B dan een handje mee?
Niet lullig bedoelt hoor maar ik vind het doodeng als iemand de doek aanraakt dan ben ik mijn gevoel helemaal kwijt tijdens het knopen. Dus benieuwd waar hij dan helpt
haha, timingquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:51 schreef Ca.ra het volgende:
Hij is er! En net toen Thomas honger kreeg dus ik heb een hele voeding tegen de ongeopende doos aan mogen kijken
Als ze al dat knopen lastig vinden kunnen ze ook nog overwegen om een ergo, yamo of manduca te gebruiken. Net zo makkelijk als een babybungel en veel beter voor het gedragen kindje en de drager.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
haha, timing
Ik heb net op het kdv uitleg gegeven over mijn draagdoek en het verschil met de BB. De ene leidster begon er zelf over: kijk nou, dat ziet er fijn uit, maar is dat niet lastig om te doen? En is het niet zwaar?
Dus even een kleine verhandeling gegeven. Misschien straks eens aanbieden dat ik wel wil uitleggen hoe te knopen, zodat ze met draagdoeken kunnen werken ipv BB
SSC, soft structured carriers. Volgens mij zijn de meeste daarvan vanaf een maand of 3. Vanaf het moment dat hun eigen hoofd goed stabiel kunnen houden.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:58 schreef MeNicole2 het volgende:
Hoe heten die draagdoeken die op ene rugzak lijken? En vanaf welke leeftijd mogen ze daar in?
Is er ergens een Nederlandse site waar je die kunt kopen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:16 schreef p_iglet het volgende:
[..]
SSC, soft structured carriers. Volgens mij zijn de meeste daarvan vanaf een maand of 3. Vanaf het moment dat hun eigen hoofd goed stabiel kunnen houden.
www.draagkrachtig.nlquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:41 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Is er ergens een Nederlandse site waar je die kunt kopen?
Ik kan alleen maar engels vinden!!
Ja hier staat die wat ik zoekquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:45 schreef p_iglet het volgende:
www.mamamerel.nl
en nog veel meer nederlandse websites die ik allemaal niet uit mijn hoofd weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |