abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 21:24:24 #201
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_73998099
Paypal gaf een bug dus ik heb het met een creditcard gedaan uiteindelijk. Ach ja, we zien wel, in de tussentijd heb ik lekker nog even de tricotdoek van Asy. Die vanavond weer goed van pas komt om een huilend mannetje in slaap te krijgen trouwens. Wat een verschil is dat. Zonder doek kan ik troosten en rondjes lopen door het huis zonder veel resultaat. Hij dommelt misschien een beetje in dan, maar gaat weer huilen zodra je stopt. Met de doek is het een paar keer heen en weer lopen van voor naar achter en hij slaapt. En ook echt goed slapen, dus dan kan ik daarna rustig met hem op de bank gaan zitten.

Maar ik hoop wel dat hij dinsdag komt, dan kan ik hem woensdag meenemen naar Asy. Kunnen we lekker samen doeken vergelijken en knopen oefenen
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_73998612
Cara, ik heb hem bij de kast van maxe besteld en hij was er in 2 dagen, maar daar heb je vast niks aan

BE Sorry! Ik vind Ellaroo nog steeds wel super mooi hoor, ik doe die van mij ook niet weg hoor. En net wat Macka zegt het is voor iedereen persoonlijk.

Macka, leuke foto! Echt zo´n ondeugend koppie En mooi rood
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_73998855
Ik vind de kast een fijne winkel
Zijn altijd erg snel
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 21:51:09 #204
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73999193
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 21:24 schreef Ca.ra het volgende:
Paypal gaf een bug dus ik heb het met een creditcard gedaan uiteindelijk. Ach ja, we zien wel, in de tussentijd heb ik lekker nog even de tricotdoek van Asy. Die vanavond weer goed van pas komt om een huilend mannetje in slaap te krijgen trouwens. Wat een verschil is dat. Zonder doek kan ik troosten en rondjes lopen door het huis zonder veel resultaat. Hij dommelt misschien een beetje in dan, maar gaat weer huilen zodra je stopt. Met de doek is het een paar keer heen en weer lopen van voor naar achter en hij slaapt. En ook echt goed slapen, dus dan kan ik daarna rustig met hem op de bank gaan zitten.

Maar ik hoop wel dat hij dinsdag komt, dan kan ik hem woensdag meenemen naar Asy. Kunnen we lekker samen doeken vergelijken en knopen oefenen
Ik heb hem nog niet nodig hoor, dus het heeft geen haast...
Ik vind het allang fijn dat het manneke het blijkbaar fijn vind! En jij ook natuurlijk...
je kan hem ook bij V omknopen hè?
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 22:24:27 #205
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74000599
1 keer melden mocht toch?
Zo niet, dan zeggen jullie het maar, ik weet het dus zelf echt niet meer.
Ik heb iig geen ruimte in mijn sig voor nog iets erbij.

Ellaroo LaRae 5.0 te koop
  Moderator zaterdag 24 oktober 2009 @ 08:58:57 #206
5428 crew  miss_sly
pi_74008369
Vraagje: hoe slecht is een BabyBjorn als ze met het gezichtje naar je toe erin zitten?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 09:17:50 #207
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_74008501
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 18:01 schreef Pvoesss het volgende:
Voor kersjes. De redenen waarom ik mijn draagjas heb gekozen

* Je kan er mee buikdragen en rugdragen. En hij gaat simpel aan en uit.
* Bij veel jassen moet je het hoofdje precies op de juiste hoogte hebben. Bij deze niet.
* De mouwen kunnen eraf voor in het voorjaar. of met een warme dikke trui
* De prijs.
* Geen klittenband of dingen die je doek kunnen vernielen
* Er zitten armgaten in de zijkant. (hier draagt ze altijd graag dingetjes of pakt dingen. Maar zo kan ze ook duimen. En nog fijner ik kan mijn handen in de doek doen en haar lekker vastpakken. De gaten zijn in principe dicht als je draagt. Geen tocht. wel goede warmte circulatie
* Ze past er met 2 jaar ook nog makkelijk in
* Het nekgedeelte kan je aansnoeren zodat het hoofdje altijd support heeft en niet koud is het sluit helemaal om het hoofdje.
* Het nekgedeelte kan je los ritsen en zo kan je makkelijk bij je kind.
De mouwen zijn warm maar niet enorm dik je kan er zelf ook nog een jas over aan en openlaten doordat je buik goed warm is natuurlijk. En je kindje heeft het dan niet bloedheet.
Bijvoorbeeld zoals ik het heb gedaan met een extra poncho/trui voor als het heel koud is.
[ afbeelding ]

Verder nog vragen?
Nope, en je bent een goede verkoopster: ik ga ervoor!!

En nu ik toch knopen aan het doorhakken ben... Voor mijn verjaardag wil ik de Neobulle Lou
.... met gevoel voor drama....
pi_74008575
Miss, ik dacht dat het vooral met de heupjes te maken heeft. Dat er geen goede steun voor het kontje is en dat ze de kikkerhouding niet kunnen aannemen. Dan ben je beter af met een ergonomische drager.

Kersjes,leuk vooruitzicht!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Moderator zaterdag 24 oktober 2009 @ 10:02:19 #209
5428 crew  miss_sly
pi_74008990
oeke, het is niet voor mezelf, uiteraard, maar op het kdv gaan ze iedere dag wandelen, ook met de babygroep, als het niet kouder is dan 7 graden. op zich een goed ding, natuurlijk, maar ze vertelde dat ze ook wel eens babies in de bb droegen dan. ik heb gevraagd of zze met het gezicht naar hun toe droegen en dat was zo. verder wist ik nog niet voldoende over de bb om iets te zeggen. nu zoek ik dus goede info om ze te vertellen dat ik dat niet wil met goede argumenten waarom.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 10:02:41 #210
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_74008996
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 22:24 schreef Brighteyes het volgende:
1 keer melden mocht toch?
Zo niet, dan zeggen jullie het maar, ik weet het dus zelf echt niet meer.
Ik heb iig geen ruimte in mijn sig voor nog iets erbij.

Ellaroo LaRae 5.0 te koop
BE vind je het geen fijne doek of is het dragen gewoon niet jou ding?
Mss wil ik hem wel overnemen, ga er even over nadenken goed!
Ben een beetjebang dat hij te lang is voor mij....maar goed ga even denken want vind hem erg mooi!
pi_74009474
Miss, hier staat wat meer info. Even naar beneden scrollen.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Denk dat die doek je mooi staat, Fruppel!
  Moderator zaterdag 24 oktober 2009 @ 10:52:34 #212
5428 crew  miss_sly
pi_74009732
dank je oeke! ik heb het uitgeprint. je zou denken dat een kdv met deze info ook af zou stappen van gebruik van een bb, maar iig kan ik beargumenteerd vertellen dat ik niet wil dat ze senna zo dragen
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 10:57:57 #213
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_74009821
Miss goed dat je aan gaat geven dat je niet wilt dat ze Senna zo dragen! Ik zou het ook echt niet goed vinden als ze dat op het KDV van D zouden doen!

Oeke dank je wel! ik vind die doek echt heel mooi, echt onze kleurtjes ook maar mijn doek die ik nu heb is 4.6 en eigenlijk lang genoeg dus ben bang dat deze echt te lang is.... of zal het verschil meevallen?
  † In Memoriam † zaterdag 24 oktober 2009 @ 11:19:48 #214
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_74010208
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 10:52 schreef miss_sly het volgende:
dank je oeke! ik heb het uitgeprint. je zou denken dat een kdv met deze info ook af zou stappen van gebruik van een bb, maar iig kan ik beargumenteerd vertellen dat ik niet wil dat ze senna zo dragen
Als ondersteuning nog een foto van een stapeltje ssc's. Van onder naar boven gelegd: Manduca - Ergo - Yamo - BabyBjorn. Je ziet duidelijk hoeveel smaller de BabyBjorn in het zitstuk is dan de anderen.

Van mijn Trageschule docente heb ik gehoord dat zij met de mensen van BabyBjorn op hun uitnodiging is gaan praten en dat er binnenkort een BabyBjorn komt met een veel breder zitstuk. Het enige jammere is dat je er iets af kunt ritsen om weer terug te gaan naar de klassiek BabyBjorn
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_74010234
Fruppel, je kan hem natuurlijk altijd inkorten. Dat maakt geen verschil voor de draagkracht van de doek.
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 11:19 schreef Macka66 het volgende:
Van mijn Trageschule docente heb ik gehoord dat zij met de mensen van BabyBjorn op hun uitnodiging is gaan praten en dat er binnenkort een BabyBjorn komt met een veel breder zitstuk. Het enige jammere is dat je er iets af kunt ritsen om weer terug te gaan naar de klassiek BabyBjorn
Dat slaat inderdaad nergens op!

Kennissen van ons hebben ook een BB op hun geboortelijst staan. Heb nu via de tante van het kindje (wel een redelijk goede vriendin) het verhaal gedaan van de BB in vergelijking met andere dragers, gewoon verwijzend naar de faq van de doekentheek en dat ik het leuk vond dat ze wilden dragen, maar dat het jammer zou zijn als ze er 70 euro aan zouden geven om dan vast te stellen dat hij zo zwaar draagt...
Rechtstreeks vind ik nog meer bemoeizuchtig overkomen, en ik zie hen waarschijnlijk pas begin december op het babyfeestje, dus zelf zeggen is even geen optie.

[ Bericht 85% gewijzigd door Iksje op 24-10-2009 11:26:42 ]
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 11:32:53 #216
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_74010481
[quote]Op zaterdag 24 oktober 2009 11:21 schreef Iksje het volgende:
Fruppel, je kan hem natuurlijk altijd inkorten. Dat maakt geen verschil voor de draagkracht van de doek.

Dat is natuurlijk ook zo....nog niet aan gedacht haha!
pi_74013291
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 09:17 schreef Kersjes het volgende:

[..]

Nope, en je bent een goede verkoopster: ik ga ervoor!!

En nu ik toch knopen aan het doorhakken ben... Voor mijn verjaardag wil ik de Neobulle Lou
Wel jammer dat ik er geen geld aan over zal houden

Ik wil ook een neobulle maar ik twijfel zo
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:53:08 #218
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74013689
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 10:02 schreef Fruppel het volgende:

[..]

BE vind je het geen fijne doek of is het dragen gewoon niet jou ding?
Mss wil ik hem wel overnemen, ga er even over nadenken goed!
Ben een beetjebang dat hij te lang is voor mij....maar goed ga even denken want vind hem erg mooi!
Zoals gezegd in de pm:
quote:
Ik vind het op zich een heerlijke doek om te dragen, maar ik heb nogal zware kindjes en ik heb inmiddels een andere geweven doek die daar voor mijn gevoel net iets prettiger voor is.
IK zat naar de foto van mij met Sasha te kijken en toen dacht ik wel nog weer even 'wat een prachtige doek'!

Een van de redenen dat ik hem weg doe is overigens ook omdat ik het geld wel goed kan gebruiken op dit moment, anders had ik hem vast nog wel laten hangen en nog gebruikt.

Zoals je mss in het draagtopic heb gelezen zijn de meningen over een Ellaroo verdeeld, de een vind het niks, de ander vind hem maar zozo en weer de volgende vind hem geweldig. Ik vond het een fijne doek iig.

Qua lengte kan je mss beter in het topic advies vragen, daar heb ik geen verstand van.
Inkorten zou mss kunnen, maar er zitten kwastjes aan de uiteinden dus dan moet je aan beide kanten iets doen.
pi_74014600
Heel even juichen hoor!
Net Ko op de rug gehad! Niet zo lang en ook niet heel strak geknoopt volgens mij, maar wel gewoon goed.
Hij moest heel hard lachen, vooral bij de santa-toss.
Leuk!
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:53:31 #220
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_74015038
BE dank je wel voor je berichtjes! Ik ga er over nadenken en kom er snel op terug!
Heb inderdaad gezien dat de meningen verschillen maar goed zal het toch moeten proberen

Oeke wat stoer !!!!!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 24 oktober 2009 @ 15:12:56 #221
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_74015425
wat is een Santa-toss?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 15:14:28 #222
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74015450
Ik gok zoals Santa zijn zak over zijn schouder gooit.
Dus de doek om het kind heen en aan de voorkant bij elkaar brengen en dan met 2 handen om de doek heen over je schouder zwaaien.
Ik vind het iig doodeng klinken, dus of dat het is...
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 15:18:29 #223
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_74015535
Ik ben ook heeeel erg benieuwd hoe het precies werkt want in mijn verbeelding word het echt heel eng!
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 15:27:38 #225
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_74015719
ahhh duidelijk! Ik geloof niet dat ik dat voor elkaar krijg met Danique hoor, lijkt me ze te zwaar voor maar het ziet er wel cool uit!
pi_74015793
Ik zou veel te bang zijn om dr te laten vallen en Ronny krijgt er helemaal een beroerte van, die vindt een FWCC al te gevaarlijk
Lotte!
Noah!
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 15:36:11 #227
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_74015926
nou dat ook inderdaad en ik ben bang dat ze nooit stil blijft liggen op mijn rug haha!
pi_74016643
Je hebt toch ook de supermantoss? (tenminste, volgens mij heet die zo..) Die klinkt nog enger haha, maar die is echt niet eng. Dan pak je je kindje met doek en al bij de schouder en onder het andere armpje, met jouw armen gekruist en dan kan je hem voorzichtig op je rug zwieren. Lijkt veel enger dan het is!
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 16:16:44 #229
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_74017139
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:36 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Wel jammer dat ik er geen geld aan over zal houden

Ik wil ook een neobulle maar ik twijfel zo
Hoezo dat dan?

M. zag trouwens de foto van Tessie met gecko's voorbij komen en was helemaal enthousiast
Nou is hij niet anti-dragen ofzo. Hij heeft Devin vroeger ook weleens in de doek gehad (keer of 5? ) en draagt hem tegenwoordig ook in de Yamo, maar hij is niet zo'n type die normaal gesproken blij wordt van stofjes en prints enzo.
.... met gevoel voor drama....
pi_74017184
Ieks wat eng dat gooien

Check me out!

Hij's heerlijk, tex!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_74017227
Zo hups, doe ik die santa toss niet hoor, dat gaat nog met horten en stoten en boven het bed. En Kobus moest echt keihard lachen dus dat maakte het ook minder eng.
En hij blijft dus heel relax liggen.
Misschien omdat hij al zo'n positieve associatie met de doek heeft. Als ik hem pak begint hij vaak al te lachen.

Tessie, de superman toss werd me nog even afgeraden omdat hij nog zo klein is.

En hier Ko in Zinnober op de rug:

* trots is!
pi_74017275
dat ziet er goed uit innepin!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_74017278
Mooi Innepin! Dat snoetje er zo boven uit piepend.

Leuk Kersjes, dat opent perspectieven.
pi_74017467
Mooooi Innepin!

Kersjes, wat leuk! Snel bestellen

Oeke Knap zeg! En waarom mag je met kleintjes dan die supermantoss beter niet doen dan?
pi_74017559
Weet ik niet precies, maar dat zeiden de dames op de meet bij Pvoess. Misschien om de armpjes niet uit de kom te slingeren ofzo.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 16:37:50 #236
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_74017677
ik ga het morgen als D weer terug is van haar logeerpartijtje en ik niet te gaar ben van het stappen eens proberen, kijken of het lukt!

Ziet er goed uit meiden
  Moderator zaterdag 24 oktober 2009 @ 16:39:44 #237
5428 crew  miss_sly
pi_74017722
innepin, ziet er mooi en gezellig uit

oeke, knap

Macka, dat verschil in die dragers nou, erg duidelijk dus dat Senna niet in de BB gaat!
pi_74019176
Goedzo Oeke
Mooie foto Innepin
  † In Memoriam † zaterdag 24 oktober 2009 @ 18:05:51 #239
141844 Macka66
pi_74020043
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 16:39 schreef miss_sly het volgende:
innepin, ziet er mooi en gezellig uit

oeke, knap

Macka, dat verschil in die dragers nou, erg duidelijk dus dat Senna niet in de BB gaat!
Ik ben zo blij dat ik die BB heb kunnen overkopen Al was het alleen maar voor deze afschrikwekkende foto.
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  † In Memoriam † zaterdag 24 oktober 2009 @ 18:06:34 #240
141844 Macka66
pi_74020059
Oeke en Innepin, dat gaat goed
pi_74020200
Ik vind dat verschil zo erg. En dat BB dan op de doos heeft staan hoe ergonomisch de BB wel niet is.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 19:48:08 #242
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_74023586
Innepin wat fijn dat doek bevalt! Hij staat jullie hartstikke mooi. En het knopen ziet er ook heel goed uit

oeke ziet er goed uit, goed gedaan!

Ik heb geen idee of de superman toss niet/minder goed is voor kleintjes hoor, ik zag het alleen zelf niet zitten om mijn kleine baby aan de armpjes op mijn rug te zwiepen. Ik voelde me prettiger bij de Santa toss.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_74024225
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 18:11 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind dat verschil zo erg. En dat BB dan op de doos heeft staan hoe ergonomisch de BB wel niet is.
Ja dat vind ik dus ook!
Ik was vansaag in het "Babyparadijs" hier in de buurt, en het enige wat ze hadden qua draagsystemen waren de Lodger Shelter en de BabyBjorn.
Dus ik vroeg of ze ook een ergonomische drager hadden, iets anders als de BB.
Nou zegt ze, de BB is gewoon goedgekeurd hoor. Dus ik vroeg of ze dan niet iets had met een breder onderstuk.
Dat was heel slecht voor babietjes, dat was geen natuurlijke houding als ze hun benen zo wijd hebben.
Dus ik daar weer op in, met die houding.. en toen zegt ze. Ah, nee, zoiets verkopen we niet.
Vervolgens zei ik dat ze wel bestonden. En toen zei ze dat ze niet wist welke merken daarbij hoorden en waar ze dat kon vinden. En toen heb ik even wat aangegeven. Ze zou er wel eens naar gaan kijken.

Ben benieuwd.. haha.
  † In Memoriam † zaterdag 24 oktober 2009 @ 21:10:24 #244
141844 Macka66
pi_74026057
Er is nog hoop, de Ergo is genomineerd als Babyproduct 2010
http://www.babyproductvanhetjaar.nl/artikelen.php
pi_74026262
Ko op de rug! Wat leuk!
Hardloper.
IG @webkim
pi_74026307
Ik heb een doek(indio Viola) en nee dat is niet zonde!) in de verf gezet en mooi dat ie is !
Hij is nu antraciet met draad dat alleen in het zonlicht paars glimt
En vanaf nu mijn favo.
pi_74026326
Eindelijk je antraciete indio. Krijgen we er nog een foto van te zien?
Hardloper.
IG @webkim
pi_74026379
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 21:18 schreef Webkim het volgende:
Eindelijk je antraciete indio. Krijgen we er nog een foto van te zien?
Moggel!
Kijken of ik de kleur goed kan 'vangen'

Ik ben echt helemaal verkocht, ik aai m al de hele dag (en daarbij past hij echt perfect bij mijn kleren en het is een indio )
  zondag 25 oktober 2009 @ 09:25:00 #249
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74036110
Wat een mooie foto's!
en een voor tessie dat gecko's zo lekker is

en ko op de rug! Heel mooi!

dat bb een drager gaat maken met een bredere onderkant! helemaal goed!

volgens mij zeiden de andere dames dat je bij de supermantosse iets minder steun hebt in de nek, maar als je de doek gewoon strak houdt in de nek, zoals we samen deden, is er volgens mij niks aan de hand
ik vond die santa toss er veel moeilijker uitzien! overal die doek straktrekken en zo, bij de superman toss hoef je alleen de doek bovenin strak te hebben, maar ja, als het werkt, werkt het

[ Bericht 55% gewijzigd door DaviniaHR op 25-10-2009 09:31:28 ]
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_74036226
Ja die santatoss lijkt me zo ingewikkeld. En ik heb eigenlijk ook helemaal niet het gevoel dat de supermantoss niet goed zou zijn of dat ik een arm uit de kom zou trekken ofzo... Maar Graeme is natuurlijk ook wel echt zo´n stevig beertje
pi_74036898
Mooie foto's

Dragen op mijn rug durf ik nog steeds niet alleen te doen. B. helpt dan altijd even een handje.
Merel begint ook te stralen zodra ze de doek ziet
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 25 oktober 2009 @ 10:41:52 #252
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_74037375
Dat rugdragen, is dat goed zelf te leren of kan ik dan toch beter mijn boeltje een keer richting een meet slepen? Jullie meeten altijd zo ver weg maar het lijkt me wel erg gezellig.

Ik moet sowiezo nog wachten tot Thomas wat sterker in zijn nekje is natuurlijk, maar tzt lijkt het me wel handig.Ik merk wel dat ik Thomas bijna dagelijks in de doek neem als hij weer eens heel onrustig is en niet kan/wil slapen terwijl hij wel duidelijk moe is. Dan je handen vrij hebben voor een afwasje oid klinkt erg aanlokkelijk dan.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_74037386
Waar helpt B dan een handje mee?
Niet lullig bedoelt hoor maar ik vind het doodeng als iemand de doek aanraakt dan ben ik mijn gevoel helemaal kwijt tijdens het knopen. Dus benieuwd waar hij dan helpt
pi_74037575
Kleurdoos, heb je al een foto? Ik ben benieuwd!

Tessie, als je er een goed gevoel bij hebt moet je het gewoon doen. Jij kunt dat het beste aanvoelen. Ik ben trouwens benieuwd hoe zwaar Greame is, omdat ik steeds het gevoel heb dat Ko ongeveer even groot is.

Ca.ra, volgens mij kan het wel zonder meet, maar het is best griezelig. Althans ik vond het fijn om er een paar ervaren ogen bij te hebben. En dan kan je Thomas ook showen!

Ik ben ook benieuwd hoe hij je helpt, Fuente.
  zondag 25 oktober 2009 @ 11:40:33 #255
35189 Troel
scherp en bot
pi_74038727
Vrijdag Jochem voor het eerst gedragen, weliswaar niet in Gecko, maar in de tricot en dat was wel weer heerlijk!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_74039476
Ik wil mijn doekenstash veranderen
Ik heb doek kriebels en ik denk eraan om CGW te verven.
Maar welke kleur

3e van onder
pi_74039586
wow, WAAROM????!
pi_74039666
Ja geen idee
Soms vind ik hem echt niet mooi. maar als ik zo de stash zie dan weer wel
  zondag 25 oktober 2009 @ 12:21:06 #259
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_74039700
Als ik iets zonde vind, is het wel verven van cgw! Maargoed, jouw doek dus zelf weten
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_74040108
ja ik ook voor de zachtheid. maar de andere optie is een nieuwe doek kopen
Ik wil wat meer kleur in mijn stash.
pi_74040232
Maar je hád kleur! Je had toch een scilla?
Verder ben ik het wel eens met wat anderen zeggen, die CGW zou ik niet verven!
Als je meer kleur wil kan je natuurlijk ook 1 regenboogdoek kopen.. heb je direct alle kleuren
Ik vind trouwens wel dat je mooie doeken hebt!
pi_74040239
dan koop je een earthy rainbow en heb je genoeg kleur
pi_74040501
Nee regenboogdoeken wil ik niet
En ja ik had scilla die vind ik heel mooi maar ik vond hem veel te dun.
Ik zit te denken aan de nieuwe ellipsen in dezelfde kleuren als Scilla.
En dankjewel
pi_74040694

Mijn nieuwe liefde
pi_74040825
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 12:53 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Mijn nieuwe liefde
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  † In Memoriam † zondag 25 oktober 2009 @ 13:04:42 #266
141844 Macka66
pi_74040963
Ik vind het meer grafiet dan antraciet, Kleurdoos. En misschien nog wel het meest licht tin. Heel erg mooi geworden
pi_74040992
Mooi KD! Maar nu een actiefoto tussen de lieveheersbeestjes!
pi_74041138
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 10:42 schreef Pvoesss het volgende:
Waar helpt B dan een handje mee?
Niet lullig bedoelt hoor maar ik vind het doodeng als iemand de doek aanraakt dan ben ik mijn gevoel helemaal kwijt tijdens het knopen. Dus benieuwd waar hij dan helpt
Nou, hij staat dan achter me omdat ik altijd bang ben dat Merel om wat voor vage reden dan ook zal vallen (Merel haalt de meest idiote capriolen uit als ik haar vastknoop, als ze een keer goed zit vindt ze het heerlijk, maar als ik nog bezig ben doet ze allerlei engs ).
En als ze dus idioot doet helpt hij met de doek achter kruisen zeg maar.
Sara
Merel
Ukje
pi_74041299
Oeh mooi KD! En idd, actiefoto´s willen we zien! Hop, het balkon op

Is er iets speciaals met de CGW dat je die niet zou mogen verven?
pi_74041631
ik ga dat balkon voor geen goud op
maar idd macka het is meer een tin kleurtje, met een metaalachtigglansje door de paarse draad
pi_74042499
CGW is ongeverfd en ongebleekt katoen. Alle draden zijn zo gegroeid en er is niets mee gedaan behalve het weven. Dat maakt de doek exrtreem zacht.
pi_74043547
Oohh ok. Vandaar de naam Als je een doek verft, wordt hij dan minder soepel/zacht?

En mijn Lief heeft de nieuwe doek ook goedgekeurd:

We gingen een stukje wandelen en voor ik mijn schoenen aan had, was hij al druk bezig de doek te knopen Zomaar uit zichzelf
pi_74043637
Goed zeg Tessie! Dat hij ook weet hoe het moet!
Hardloper.
IG @webkim
pi_74043969
Pvoess, het is eerst nog gesponnen, he.

Mooi Tessie! Op deze foto lijkt de doek meer okerkleurig. Is dat de echte kleur?
pi_74045193
Wat gaaf Tessie, dat je man ook draagt!
Wij hebben vanmorgen een eindje gewandeld met de tricot slen, en dat was ook wel fijn.
Het maakt Lars geen bal uit in welke doek hij hangt, hij slaapt wel.

Dat filmpje! Indrukwekkend wel...!

Leuke foto's kwamen er ook voorbij!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_74045437
Nu zie ik goed dat je gecko's idd bruiniger zijn dan de mijne.
Ik wil die ook. maar ja ik heb al gecko's al zijn ze geweldig
pi_74046629
Wat vinden jullie?

Of

Oh en tessie mooie foto dat was ik vergeten te zeggen
pi_74046680
Ellevill, duh

stomme elipsen
pi_74047327
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 16:33 schreef Kleurdoos het volgende:
Ellevill, duh

stomme elipsen
dat dus!
Sara
Merel
Ukje
pi_74047447
Jullie helpen niet
  zondag 25 oktober 2009 @ 17:12:45 #281
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_74047856
Zara! Zara! Zara! Zara!
Had ik al Zara gezegd?
I`m not weird. I`m limited edition.
  zondag 25 oktober 2009 @ 17:12:53 #282
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_74047863
Pvoesss als je liever hebt dat mensen je de ellipsen aanraden heb je je keuze volgens mij al gemaakt

Kleurdoos mooie doek geworden zo!

Tessie wat stoer dat je man ineens zelf ging knopen! Hoef ik van die van mij dus niet te verwachten
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zondag 25 oktober 2009 @ 17:18:55 #283
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_74048059
Mooi foto Tessie! Met de rooie haartjes van jullie erwt eruit Ik kan haast niet wachten..tot die van mij hier is...
Mijn doek he, niet mijn erwt
  † In Memoriam † zondag 25 oktober 2009 @ 17:35:28 #284
141844 Macka66
pi_74048530
Pvoesss, is geen van twee ook een optie
Die Zara heeft qua kleurstelling iets weg van Ellipsen klee-blau (en dat blauw lijkt me zo hard voor jou). Bovendien heb je nu net een leuke LE die je lekker zacht moet dragen!
En die Ellipsen Aida is tricky qua rood, ik zou er eerst wat actiefoto's van willen zien. (Didymos swatches, ik vertrouw ze voor geen cent!)
pi_74048946
nou ik ben er uit dat het zara niet gaat worden inderdaad ik heb een hele mooie Zara.
Ik mis mijn Scilla heel erg aan kleuren en daarom denk ik aan Aida.
Ik heb wel een foto van ons met scilla

pi_74049428
Mijn Lief heeft wel vaker gedragen, dus hij wist wel hoe het moest hoor Maar hij knoopt niet zo netjes, dus met deze doek gaat dat dan ook gelijk veel beter. Hij vind het ook heel gezellig om Graeme te dragen En hij kon ook net een FWCC knopen met deze lengte, dus das ook erg fijn.
Oeke, oker is toch gelig? Dat issie niet in elk geval. Vind het wel moeilijk om die kleur te benoemen. De lichte kant is misschien wel meer wittig dan grijs, en de donkere kant heeft iets bruinigs. Beetje zand kleuren, Sahara he

Ik ben echt zo blij met deze doek. En nu wil ik eigenlijk nog die rode Silk Indio die ik bij die LE´s zag staan. Maar ja... geld he...
Hoe lang is zo´n LE eigenlijk ongeveer te koop?
pi_74049487
Ik denk dat nu je deze geweldige doek hebt je al een veel fijnere doek hebt dan de indio
Maar ik ben sowieso geen indio fan
  zondag 25 oktober 2009 @ 18:33:12 #288
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_74050027
Nou de ene indio is de andere niet he Mijn silk indio natur voelt heerlijk zacht en soepel aan en draagt ook heel lekker (en toch gaat ie weg).

Voor LE's geldt: op=op. Dus ze zijn te koop zo lang ze ze op voorraad hebben. Heel soms wordt er nog een nieuwe oplage gemaakt, of een heruitgave. Maar meestal niet. Die rode zijde indio is in maart 2009 uitgekomen en staat dus al vrij lang te koop.
©Dumbo
pi_74050126
Doe jij die van jou weg Tex? Waarom dan??
  zondag 25 oktober 2009 @ 18:45:58 #290
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_74050431
Het is een maat 5, vind ik uiteindelijk toch niet zo'n heel handige maat, liever een 4 of een 6. Ik heb een zijde Ellevill maat 4 die ik mooier vind en inmiddels ook de lelies met ramie en zijde maat 6. Ik vind de kleuren ook niet zo mooi... "Gewoon wit" zou je denken Maar er zit ietsiepietsie kleurverschil tussen de katoenen en de zijde draden en dat vond ik niet zo mooi

En toen ik die Zara LE had gekocht moest er iets weg en was dit dus één van de eerste keuzes vanwege bovenstaande redenen.
©Dumbo
pi_74050588
Ah ok, klinkt logisch. Hij voelde wel errug fijn aan vond ik.
  maandag 26 oktober 2009 @ 10:51:51 #292
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_74071053
Hij is er! En net toen Thomas honger kreeg dus ik heb een hele voeding tegen de ongeopende doos aan mogen kijken
pi_74071255
Hoe heten die draagdoeken die op ene rugzak lijken? En vanaf welke leeftijd mogen ze daar in?
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  Moderator maandag 26 oktober 2009 @ 11:01:42 #294
5428 crew  miss_sly
pi_74071343
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 10:51 schreef Ca.ra het volgende:
Hij is er! En net toen Thomas honger kreeg dus ik heb een hele voeding tegen de ongeopende doos aan mogen kijken
haha, timing

Ik heb net op het kdv uitleg gegeven over mijn draagdoek en het verschil met de BB. De ene leidster begon er zelf over: kijk nou, dat ziet er fijn uit, maar is dat niet lastig om te doen? En is het niet zwaar?
Dus even een kleine verhandeling gegeven. Misschien straks eens aanbieden dat ik wel wil uitleggen hoe te knopen, zodat ze met draagdoeken kunnen werken ipv BB
pi_74071403
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 11:01 schreef miss_sly het volgende:

[..]

haha, timing

Ik heb net op het kdv uitleg gegeven over mijn draagdoek en het verschil met de BB. De ene leidster begon er zelf over: kijk nou, dat ziet er fijn uit, maar is dat niet lastig om te doen? En is het niet zwaar?
Dus even een kleine verhandeling gegeven. Misschien straks eens aanbieden dat ik wel wil uitleggen hoe te knopen, zodat ze met draagdoeken kunnen werken ipv BB
Als ze al dat knopen lastig vinden kunnen ze ook nog overwegen om een ergo, yamo of manduca te gebruiken. Net zo makkelijk als een babybungel en veel beter voor het gedragen kindje en de drager.
pi_74071843
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 10:58 schreef MeNicole2 het volgende:
Hoe heten die draagdoeken die op ene rugzak lijken? En vanaf welke leeftijd mogen ze daar in?
SSC, soft structured carriers. Volgens mij zijn de meeste daarvan vanaf een maand of 3. Vanaf het moment dat hun eigen hoofd goed stabiel kunnen houden.
pi_74072636
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 11:16 schreef p_iglet het volgende:

[..]

SSC, soft structured carriers. Volgens mij zijn de meeste daarvan vanaf een maand of 3. Vanaf het moment dat hun eigen hoofd goed stabiel kunnen houden.
Is er ergens een Nederlandse site waar je die kunt kopen?
Ik kan alleen maar engels vinden!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_74072703
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 11:41 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Is er ergens een Nederlandse site waar je die kunt kopen?
Ik kan alleen maar engels vinden!!
www.draagkrachtig.nl
www.slingomama.nl
pi_74072751
www.draagkrachtig.nl verkoopt Yamo's
www.slingomama.nl verkoopt manduca's en nogiets

en als je bedoelt met geknoopte banden ipv clips dan zijn het maitai's
www.mamamerel.nl
www.blozekriekske.nl

en nog veel meer nederlandse websites die ik allemaal niet uit mijn hoofd weet.
pi_74072919
LE, van manduca:

http://www.wickelkinder.d(...)alimitededitions.htm

Welliswaar een duitse site, maar ook erg snel binnen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')