Ja dat vind ik dus ook!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:11 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind dat verschil zo erg. En dat BB dan op de doos heeft staan hoe ergonomisch de BB wel niet is.
Moggel!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:18 schreef Webkim het volgende:
Eindelijk je antraciete indio.Krijgen we er nog een foto van te zien?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:53 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe liefde
Nou, hij staat dan achter me omdat ik altijd bang ben dat Merel om wat voor vage reden dan ook zal vallen (Merel haalt de meest idiote capriolen uit als ik haar vastknoop, als ze een keer goed zit vindt ze het heerlijk, maar als ik nog bezig ben doet ze allerlei engsquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:42 schreef Pvoesss het volgende:
Waar helpt B dan een handje mee?
Niet lullig bedoelt hoor maar ik vind het doodeng als iemand de doek aanraakt dan ben ik mijn gevoel helemaal kwijt tijdens het knopen. Dus benieuwd waar hij dan helpt
haha, timingquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:51 schreef Ca.ra het volgende:
Hij is er! En net toen Thomas honger kreeg dus ik heb een hele voeding tegen de ongeopende doos aan mogen kijken
Als ze al dat knopen lastig vinden kunnen ze ook nog overwegen om een ergo, yamo of manduca te gebruiken. Net zo makkelijk als een babybungel en veel beter voor het gedragen kindje en de drager.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
haha, timing
Ik heb net op het kdv uitleg gegeven over mijn draagdoek en het verschil met de BB. De ene leidster begon er zelf over: kijk nou, dat ziet er fijn uit, maar is dat niet lastig om te doen? En is het niet zwaar?
Dus even een kleine verhandeling gegeven. Misschien straks eens aanbieden dat ik wel wil uitleggen hoe te knopen, zodat ze met draagdoeken kunnen werken ipv BB
SSC, soft structured carriers. Volgens mij zijn de meeste daarvan vanaf een maand of 3. Vanaf het moment dat hun eigen hoofd goed stabiel kunnen houden.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:58 schreef MeNicole2 het volgende:
Hoe heten die draagdoeken die op ene rugzak lijken? En vanaf welke leeftijd mogen ze daar in?
Is er ergens een Nederlandse site waar je die kunt kopen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:16 schreef p_iglet het volgende:
[..]
SSC, soft structured carriers. Volgens mij zijn de meeste daarvan vanaf een maand of 3. Vanaf het moment dat hun eigen hoofd goed stabiel kunnen houden.
www.draagkrachtig.nlquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:41 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Is er ergens een Nederlandse site waar je die kunt kopen?
Ik kan alleen maar engels vinden!!
Ja hier staat die wat ik zoekquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:45 schreef p_iglet het volgende:
www.mamamerel.nl
en nog veel meer nederlandse websites die ik allemaal niet uit mijn hoofd weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |