quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:27 schreef Macka66 het volgende:
Gevraagd: fietsstoeltje voor achter op de fiets. Bekleding maakt niks uit, als het maar een veilig stoeltje is.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:12 schreef Vivi het volgende:
Ik sluit me aan bij Macka en ik heb er ook een in de aanbieding; Een voorzitje van Bobike met scherm en van die klittenbandkussentjes (zitten wel krasjes op het scherm. En vogelpoep. Maar dat was ik er voor je af). 35 euro of eventueel ruilen tegen een achterzitje.
Om iets voor 11 hoef je daar geen sorry voor te zeggen hoor! Ik duik ook snel mijn bedje in.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:56 schreef huuphuup het volgende:
Cattie ik wil je shirtje wel hebben
pm je morgen enzo, nu voeden en kind in bed doen. srry
Ja! nummer 11 en 22.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:27 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Zoeken er nog mensen van die puzzeldingen van Appie?
11 heb ik voor je.quote:
ik moet even kijken en overleggen, maar volgens mij hebben wij er zoiezo nog liggen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:46 schreef Macka66 het volgende:
Nog steeds gevraagd: fietsstoeltje voor achter op de fiets. Bekleding maakt niks uit, als het maar een veilig stoeltje is.
Dat kan niet uit, bezinetechnischquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:14 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
als je naar de oudpindameet komt heb ik er 1 voor je, graties
Die bevestigingsdingen zijn idd ook los te krijgen. Geen idee eigenlijk wat ze kosten moet ik je bekennen? En eehh.. ik ga ff in overleg hieroquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:19 schreef Vivi het volgende:
Wat vraag je voor het stoeltje Ireth? En kan je die bevestigingsdingen los kopen?
Super het is helemaal gelukt! Nu maar eens even wachten of het ook binnenkomtquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Liesz, de pop zat bij het allereerste item. De tijdschriften kunnen zover ik weet, worden nabesteld op dorapop.eu
maat 50quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:33 schreef RockabeIIa het volgende:
Vlindur, volgens mij maat 50. cht voor de eerste weekjes, zeg maar. Ik kijk het straks nog even aan. Heb er ook bijna geen foto's van omdat ie het maar 2 keer gedragen heeft ofzo...
oja, excl. mutsje
Sokjes krijg je erbij
Mikoxx, dit dus:
[ afbeelding ]
Krijg je het jongetje er ook bij?quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:33 schreef RockabeIIa het volgende:
Vlindur, volgens mij maat 50. cht voor de eerste weekjes, zeg maar. Ik kijk het straks nog even aan. Heb er ook bijna geen foto's van omdat ie het maar 2 keer gedragen heeft ofzo...
oja, excl. mutsje
Sokjes krijg je erbij
Mikoxx, dit dus:
[ afbeelding ]
Zat ik me ook al af te vragen..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Is dat appelpakje niet nog ergens te koop?![]()
Die is leuk!!!!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:05 schreef trui het volgende:
ik heb nog een leuk rokje in de aanbieding. officieel maat 116 maar valt smal. de kleur komt een beetje gek over op deze foto, is donkerbruin.
Ze lijken vrij handig maar ze zijn heel lelijk..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:29 schreef freecell het volgende:
Heeft iemand toevallig ervaring met de trofast kasten van IKEA? Ik wil er wel één aanschaffen voor speelgoed ed, maar zijn ze ook echt handig of lijkt het alleen maar handig?
Dit idee dus:
*lampje*quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:17 schreef pinquit het volgende:
ja ze zijn handig, op de peuterspeelzaal hier hebben ze er 1 staan. het handige is ook dat ze beide kanten open kunnen, die lades, zodat ze hier ook gebruikt worden als muurtje.
ik heb dr een heleboel!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:27 schreef ymme het volgende:
Als iemand van de AH actie, van sneeuwwitje en de zeven dwergen af moet
Hier zijn ze ontzettend welkom!
Ik ga je pm-enquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik heb dr een heleboel!
Ik kan ze wel naar je opsturen. Anders pleur ik ze toch weg
Was je naar iets op zoek dan? Ik ga wel alles weg doen. Voorlopig zijn we hier klaar en als er nog 1 bij komt word het gewoon een meidquote:
Wij hebben ze ook. Handig voor onder de trap!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:34 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ze lijken vrij handig maar ze zijn heel lelijk..
Misschien kun je met wat likken verf hier nog wel iets leuks van maken![]()
[ afbeelding ]
bij de action heb je van die room7 achtige plaids, superschattigquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:27 schreef YPPY het volgende:
Iemand een meisjesdeken in de aanbieding? Liefst roze. Wel voor een gewoon bed, dus minimaal 150 cm lang. Ik heb 3 leuke gezien, maar twijfel nog een beetje. Het is als extra voor als het straks heel koud is 's nachts.
Welke maat heb je? Anders heb ik nog wel twee mooie spijkerbroeken voor je.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:29 schreef Beessie-Jen het volgende:
zoveeel leuke positiekleding steeds hier! alleen heb ik al veeeel te veel.. (en helaas of misschien maar beter ook) zit mijn maat er bijna niet bij..
Wat zij zegtquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:13 schreef tessie het volgende:
Innepin, wat een super leuke positiekleding heb jij! Heb je niks aan, want ik ben niet zwanger en heb totaal niet jouw maat, (even voor Rocka, waarmee ik wil zeggen dat ik dik ben en jullie allemaal niet) maar wou het toch even zeggen
Nuh, BJ is juist erg lang geloof ik. Zo lang dat ze ook niet eens mijn positiebroeken past en die waren echt lang...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:11 schreef RockabeIIa het volgende:
BJ, wat zeg je nu? Dat iedereen dik is of dat jij zo enorm slank bent?
dat iddquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:34 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Nuh, BJ is juist erg lang geloof ik. Zo lang dat ze ook niet eens mijn positiebroeken past en die waren echt lang...
Ik moet ook eigenlijk nog wat positiekleding online zetten, maar dat komt er maar niet van..
Uhh geen idee, het was een kadootjequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:08 schreef mama_papa het volgende:
innepin welke maat is de buikband ik lig nu al dwars?
Zat dat in het tijdschrift ? Een bonnetje om eruit te scheuren? , zeg maar.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:33 schreef Ticootje het volgende:
Ik zoek iemand die een blijdorp abo heeft en die nog vrijkaartjes over heeft voor antwerpen Zoo/planckendael.
Iemand die de bonnetjes heeft liggen en er niets mee doet??
2 tijdschriften doorgekeken, maar zie het niet...quote:Op zondag 1 november 2009 07:51 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Zat dat in het tijdschrift ? Een bonnetje om eruit te scheuren? , zeg maar.
Ik ga alvast even kijken......
Zal ff kijken of ik dat kan vinden, maar vrees dat dat in handen in gekomen van de meiden....quote:Op zondag 1 november 2009 08:27 schreef Ticootje het volgende:
Nee kp, het zit in je bonnenboekje.
Maar staan die niet op nummer van het abonnement. Zo is het wel bij de Artis jaarkaart, die kaartjes zijn niet overdraagbaar.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:33 schreef Ticootje het volgende:
Ik zoek iemand die een blijdorp abo heeft en die nog vrijkaartjes over heeft voor antwerpen Zoo/planckendael.
Iemand die de bonnetjes heeft liggen en er niets mee doet??
klopt maar je moet wel zelf je abo laten zien bij binnenkomst in Antwerpen, dus als je niet zo'n abo hebt kun je er niets meequote:Op zondag 1 november 2009 09:34 schreef p_iglet het volgende:
Nope staan niet op nummer.
Zijn gewoon algemene bonnetjes, in een algemeen bonnenboekje.
Ticootje, je hoort na de 18de of wij nog een bonnetje over hebben.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:05 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Te koop:
Autostoel Römer King TS - zwart met rood, nog heel erg goed en mooi. Ziet er echt als nieuw uit.
Uiteraard nooit een aanrijding of iets dergelijks mee gehad, de stoel is helemaal oké.![]()
Met handleiding erbij.
[ afbeelding ]
Oh ja, op te halen in E'hoven. PM me maar als je interesse hebt.![]()
dat abo heb ik.quote:Op zondag 1 november 2009 15:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
klopt maar je moet wel zelf je abo laten zien bij binnenkomst in Antwerpen, dus als je niet zo'n abo hebt kun je er niets mee
quote:Op zondag 1 november 2009 09:34 schreef _Bar_ het volgende:
mvd ik heb je over de duowagen gepmt.
heb wel intresse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |