dat iddquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:34 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Nuh, BJ is juist erg lang geloof ik. Zo lang dat ze ook niet eens mijn positiebroeken past en die waren echt lang...
Ik moet ook eigenlijk nog wat positiekleding online zetten, maar dat komt er maar niet van..
Uhh geen idee, het was een kadootjequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:08 schreef mama_papa het volgende:
innepin welke maat is de buikband ik lig nu al dwars?
Zat dat in het tijdschrift ? Een bonnetje om eruit te scheuren? , zeg maar.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:33 schreef Ticootje het volgende:
Ik zoek iemand die een blijdorp abo heeft en die nog vrijkaartjes over heeft voor antwerpen Zoo/planckendael.
Iemand die de bonnetjes heeft liggen en er niets mee doet??
2 tijdschriften doorgekeken, maar zie het niet...quote:Op zondag 1 november 2009 07:51 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Zat dat in het tijdschrift ? Een bonnetje om eruit te scheuren? , zeg maar.
Ik ga alvast even kijken......
Zal ff kijken of ik dat kan vinden, maar vrees dat dat in handen in gekomen van de meiden....quote:Op zondag 1 november 2009 08:27 schreef Ticootje het volgende:
Nee kp, het zit in je bonnenboekje.
Maar staan die niet op nummer van het abonnement. Zo is het wel bij de Artis jaarkaart, die kaartjes zijn niet overdraagbaar.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:33 schreef Ticootje het volgende:
Ik zoek iemand die een blijdorp abo heeft en die nog vrijkaartjes over heeft voor antwerpen Zoo/planckendael.
Iemand die de bonnetjes heeft liggen en er niets mee doet??
klopt maar je moet wel zelf je abo laten zien bij binnenkomst in Antwerpen, dus als je niet zo'n abo hebt kun je er niets meequote:Op zondag 1 november 2009 09:34 schreef p_iglet het volgende:
Nope staan niet op nummer.
Zijn gewoon algemene bonnetjes, in een algemeen bonnenboekje.
Ticootje, je hoort na de 18de of wij nog een bonnetje over hebben.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:05 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Te koop:
Autostoel Römer King TS - zwart met rood, nog heel erg goed en mooi. Ziet er echt als nieuw uit.
Uiteraard nooit een aanrijding of iets dergelijks mee gehad, de stoel is helemaal oké.![]()
Met handleiding erbij.
[ afbeelding ]
Oh ja, op te halen in E'hoven. PM me maar als je interesse hebt.![]()
dat abo heb ik.quote:Op zondag 1 november 2009 15:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
klopt maar je moet wel zelf je abo laten zien bij binnenkomst in Antwerpen, dus als je niet zo'n abo hebt kun je er niets mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |