Grote uitverkoop

Babykleertjes en mamakleertjes
Sommige kleertjes zijn al tweede generatie Fok!, er komt nl eea van de kinderkledingbeurs vandaan.![]()
Heel erg leuke jumpsuit in maat 56

Knalgroen, veel feller dan ie op de foto lijkt. weet niet meer van welke site ie komt, maar het is goede kwaliteit iig, en is echt twee keer gedragen ofzo omdat ik m te jongensachtig vond

4 euro.
![]()
Winterjasjes. De linker is maat 50 en is overgekocht van Raïssa terwijl ik eigenlijk wel wist dat ik niets zou hebben aan een winterjasje maat 50

Dus door Willow nooit gedragen. De rechter staat geen maat in, maar ik gok 68. Is overigens ook binnenstebuiten te dragen. 3 euro per stuk.
![]()
Vestjes, van boven naar beneden: mt 62, mt 68, mt 62, mt 50. 1,50 per stuk.
![]()
Mutsjes en petje met VW Kevers aan de binnenkant, allemaal ongedragen. 50 cent per stuk.
![]()
Gratis rompertjes! De bovenste is maat 56, de twee witte in t midden allebei 62/68, de onderste twee maat 50.
![]()
Gratis rompertjes! Linkerrij is 50/56, behalve de blauwe, die is 62/68. Rechtsachter is 56/62, die andere staat geen maat in maar is ongeveer 68.
![]()
Gratis shirtjes! Alledrie maat 50.
![]()
Nijntjespul! De twee achterste rompertjes met oranje Nijntjes zijn maat 56, Linksmidden is 50, die met de rode randjes is 50/56, het vestje is 56, het broekje 50, en het tshirtje is 50/56. 1 euro per stuk.
en ja, ik had het inderdaad veel logischer kunnen ordenen, maarja
![]()
Links: ongedragen rompertje van de Hema in limoengroen

50/56, 1,50. Jip & Janneke romper 50/56, 50 cent. Broekpakje van de Hema 50/56, vrijwel niet gedragen, 2 euro. Setje van Ducky Beau maat 62, 2 euro.
![]()
Broekjes, bovenste rij vlnr: wit broekje maat 50, 2 broekjes met voetjes eraan
of hoe noem je zoiets
, eentje is maat 50 en eentje is 62, beige joggingbroekje maat 50/56. Allemaal 50 cent per stuk.
Onderste rij: legergroen broekje van de Hema maat 62, 50 cent, en Imps & Elfs broekje maat 62, 2 euro.
![]()
Shirtjes! Linkerrij van boven naar beneden: H&M shirtje Sesamstraat maat 62, ongedragen, 1 euro. H&M shirtje met leeuw, maat 50, ongedragen, 1 euro. Mexx shirtje maat 50/56, ongedragen, 2 euro. Rechterrij: gratis witte vestjes maat 56 en maat 50, en een gratis hema shirtje maat 62 (da's de bovenste). Onderaan: Prénatal overslagvestje maat 56, 1 euro.
![]()

Een echte

Kleurdoosmuts

Een weekje gedragen en vervolgens kreeg madame d'r hoofd een groeispurt en paste ie niet meer

Geen idee wat ik er voor moet vragen, maar daar komen we vast wel uit.
Ik heb duidelijkere foto's, maar ik wilde niet iedereen z'n computer vast laten lopen
En straks post ik nog wel een hele hoop positiekleding