abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 10:44:27 #181
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_73976356
Nee vest heb ik al langer dan de doek. Is wel een favo vest, de enige doek die er goed bij paste heb ik aan Innepin verkocht dus ben wel heel blij dat ik nu weer een bijpassende doek heb
En dat ik hem nu aan had toen ik de doek uitprobeerde was ook toeval, maar ik heb dit vest bijna elke dag aan zo ongeveer
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_73981460
Ik vind hem écht heel erg mooi Tex!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:28:08 #183
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_73983944
"ik moest wel want Thomas had al de bijpassende sokken"
goeie smoes?

Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 15:06:31 #184
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73985383
Haha Ca.ra
Tex wat mooi!
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_73985786
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:02 schreef mrien het volgende:

[..]

Echt fijn dat je d'r al zo goed mee over weg kunt
Welke gebruik je tot nu toe? De gestreepte (Girasol Mister X) of de grijze (rekkende tricot slen)?

Mini meet op ouders natuurlijk

Zara is mooi Pvoesss! Ik ben ook heel benieuwd naar die van Tex, volgens mij is die ontzettend mooi!
Ik gebruik steeds de Girasol.
De grijze heb ik een keer geprobeerd te knopen, wat even zo gauw niet lukte, en met krijsalarm van Lars toch maar weer voor de andere gekozen...
De grijze probeer ik wel even een keertje weer als Lars wat rustiger is.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_73990871
Ooooh nu snap ik wat mensen bedoelen als ze zeggen dat de Ellaroo niet zo fijn vinden knopen. Ik wist niet beter, maar nu De Gecko´s knopen echt veel makkelijker. Dat dat kan En ik kan er ook gewoon nog een FWCC mee ! En het voelt gewoon heel anders ook allemaal.
Het was echt wel een beetje een gok, want met de Ellipsen, die dezelfde maat was, lukte FWCC net niet, en hiermee lukt het gewoon wél!
Ik ben helemaal blij En hij voelt zo fijn Was echt bang voor weer een miskoop, maar dat is hij duidelijk niet.
pi_73991744
Voor kersjes. De redenen waarom ik mijn draagjas heb gekozen

* Je kan er mee buikdragen en rugdragen. En hij gaat simpel aan en uit.
* Bij veel jassen moet je het hoofdje precies op de juiste hoogte hebben. Bij deze niet.
* De mouwen kunnen eraf voor in het voorjaar. of met een warme dikke trui
* De prijs.
* Geen klittenband of dingen die je doek kunnen vernielen
* Er zitten armgaten in de zijkant. (hier draagt ze altijd graag dingetjes of pakt dingen. Maar zo kan ze ook duimen. En nog fijner ik kan mijn handen in de doek doen en haar lekker vastpakken. De gaten zijn in principe dicht als je draagt. Geen tocht. wel goede warmte circulatie
* Ze past er met 2 jaar ook nog makkelijk in
* Het nekgedeelte kan je aansnoeren zodat het hoofdje altijd support heeft en niet koud is het sluit helemaal om het hoofdje.
* Het nekgedeelte kan je los ritsen en zo kan je makkelijk bij je kind.
De mouwen zijn warm maar niet enorm dik je kan er zelf ook nog een jas over aan en openlaten doordat je buik goed warm is natuurlijk. En je kindje heeft het dan niet bloedheet.
Bijvoorbeeld zoals ik het heb gedaan met een extra poncho/trui voor als het heel koud is.

Verder nog vragen?
pi_73992067
Oh ja handig dat je er ook nog een open jas over kan dragen zo

Hier nog even een foto van mn Gecko´s
pi_73992121
Staat jullie goed! En mooi geknoopt
  † In Memoriam † vrijdag 23 oktober 2009 @ 18:18:25 #190
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_73992170
Leuk en sjiek tessie! Je kunt ook zien dat jij er fijn mee kan knopen
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_73992368
Ja ik vind het wonderlijk hoor, dat verschil. Ik was al heel blij met mijn Ellaroo, maar dat aantrekken ging altijd zo moeizaam, ik kreeg het maar niet strak. Dus ben blij dat het met deze zo makkelijk gaat. Dit had ik gewoon ff snel geknoopt om naar de supermarkt te gaan en zat al super fijn strak.
Ben helemaal in zo´n jubelstemming. Hij is én mooi en super fijn!
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 18:48:19 #192
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_73992802
Mooi Tessie!
Ik dacht eerst ook dat elke doek wel hetzelfde zouden zijn. Totdat je wat probeert en het verschil voelt Fijn dat je nu iets hebt gevonden dat voor jou beter werkt!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_73993462
Mooie Zara's dames!
En Pvoess, wat zie je er stoer uit in die combi van laarzen-vest-mooi kind!
En een fijne uitleg over je jas!

Tessie, wat fijn dat je een doek hebt gevonden die je helemaal blij maakt. Hij staat jullie ook heel mooi!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 20:38:50 #194
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73996275
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 18:26 schreef tessie het volgende:
Ja ik vind het wonderlijk hoor, dat verschil. Ik was al heel blij met mijn Ellaroo, maar dat aantrekken ging altijd zo moeizaam, ik kreeg het maar niet strak. Dus ben blij dat het met deze zo makkelijk gaat. Dit had ik gewoon ff snel geknoopt om naar de supermarkt te gaan en zat al super fijn strak.
Ben helemaal in zo´n jubelstemming. Hij is én mooi en super fijn!
Zeg! Doe eens niet net nu ik de mijne wil gaan verkopen, zo raak ik hem aan de straatstenen niet kwijt he!
  † In Memoriam † vrijdag 23 oktober 2009 @ 20:47:12 #195
141844 Macka66
pi_73996557
Dan wachten we even op Icicle met haar Ellaroo fan praatje
Wat voor de een goed werkt kan voor de ander niet werken, en vice versa.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 20:49:38 #196
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_73996645
Oeh Tessie, hij staat jullie inderdaad prachtig. En goed om te lezen dat hij bevalt.

Hoe lang duurde het voordat ie er was? Oh als ie nou maar niet woensdag komt . Dat kan niet hoor!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_73996852
Als je het doet met Paypal en het is 'S ochtends dan de volgende dag (alleen DPD doet niet aan bezorgen in het weekend) En hij moet voorradig zijn etc.
En als je 'S middags betaald is het er na 2 dagen.

Dus Dinsdag bestellen is in principe Donderdag in huis.
  † In Memoriam † vrijdag 23 oktober 2009 @ 21:13:30 #198
141844 Macka66
pi_73997657
Dinsdagavond bestellen is vrijdagochtend in huis Küpfer-graphit cashmere was er vanochtend en ging mee als omslagdoek naar de stad. Maar toen Maja in de parkeergarage en de MediaMarkt alle kanten behalve de wenselijke was opgehold werd het tijd om 'm ook als draagdoek te gebruiken. Hier plant Maja duidelijk haar escape from Alcatrazz

pi_73997815
Leuke foto Macka! Maja kijkt lekker ondeugend.
Bevalt hij goed?
pi_73997958
Hele leuke foto. Hij staat jullie goed.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 21:24:24 #201
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_73998099
Paypal gaf een bug dus ik heb het met een creditcard gedaan uiteindelijk. Ach ja, we zien wel, in de tussentijd heb ik lekker nog even de tricotdoek van Asy. Die vanavond weer goed van pas komt om een huilend mannetje in slaap te krijgen trouwens. Wat een verschil is dat. Zonder doek kan ik troosten en rondjes lopen door het huis zonder veel resultaat. Hij dommelt misschien een beetje in dan, maar gaat weer huilen zodra je stopt. Met de doek is het een paar keer heen en weer lopen van voor naar achter en hij slaapt. En ook echt goed slapen, dus dan kan ik daarna rustig met hem op de bank gaan zitten.

Maar ik hoop wel dat hij dinsdag komt, dan kan ik hem woensdag meenemen naar Asy. Kunnen we lekker samen doeken vergelijken en knopen oefenen
pi_73998612
Cara, ik heb hem bij de kast van maxe besteld en hij was er in 2 dagen, maar daar heb je vast niks aan

BE Sorry! Ik vind Ellaroo nog steeds wel super mooi hoor, ik doe die van mij ook niet weg hoor. En net wat Macka zegt het is voor iedereen persoonlijk.

Macka, leuke foto! Echt zo´n ondeugend koppie En mooi rood
pi_73998855
Ik vind de kast een fijne winkel
Zijn altijd erg snel
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 21:51:09 #204
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73999193
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 21:24 schreef Ca.ra het volgende:
Paypal gaf een bug dus ik heb het met een creditcard gedaan uiteindelijk. Ach ja, we zien wel, in de tussentijd heb ik lekker nog even de tricotdoek van Asy. Die vanavond weer goed van pas komt om een huilend mannetje in slaap te krijgen trouwens. Wat een verschil is dat. Zonder doek kan ik troosten en rondjes lopen door het huis zonder veel resultaat. Hij dommelt misschien een beetje in dan, maar gaat weer huilen zodra je stopt. Met de doek is het een paar keer heen en weer lopen van voor naar achter en hij slaapt. En ook echt goed slapen, dus dan kan ik daarna rustig met hem op de bank gaan zitten.

Maar ik hoop wel dat hij dinsdag komt, dan kan ik hem woensdag meenemen naar Asy. Kunnen we lekker samen doeken vergelijken en knopen oefenen
Ik heb hem nog niet nodig hoor, dus het heeft geen haast...
Ik vind het allang fijn dat het manneke het blijkbaar fijn vind! En jij ook natuurlijk...
je kan hem ook bij V omknopen hè?
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 22:24:27 #205
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74000599
1 keer melden mocht toch?
Zo niet, dan zeggen jullie het maar, ik weet het dus zelf echt niet meer.
Ik heb iig geen ruimte in mijn sig voor nog iets erbij.

Ellaroo LaRae 5.0 te koop
  Moderator zaterdag 24 oktober 2009 @ 08:58:57 #206
5428 crew  miss_sly
pi_74008369
Vraagje: hoe slecht is een BabyBjorn als ze met het gezichtje naar je toe erin zitten?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 09:17:50 #207
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_74008501
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 18:01 schreef Pvoesss het volgende:
Voor kersjes. De redenen waarom ik mijn draagjas heb gekozen

* Je kan er mee buikdragen en rugdragen. En hij gaat simpel aan en uit.
* Bij veel jassen moet je het hoofdje precies op de juiste hoogte hebben. Bij deze niet.
* De mouwen kunnen eraf voor in het voorjaar. of met een warme dikke trui
* De prijs.
* Geen klittenband of dingen die je doek kunnen vernielen
* Er zitten armgaten in de zijkant. (hier draagt ze altijd graag dingetjes of pakt dingen. Maar zo kan ze ook duimen. En nog fijner ik kan mijn handen in de doek doen en haar lekker vastpakken. De gaten zijn in principe dicht als je draagt. Geen tocht. wel goede warmte circulatie
* Ze past er met 2 jaar ook nog makkelijk in
* Het nekgedeelte kan je aansnoeren zodat het hoofdje altijd support heeft en niet koud is het sluit helemaal om het hoofdje.
* Het nekgedeelte kan je los ritsen en zo kan je makkelijk bij je kind.
De mouwen zijn warm maar niet enorm dik je kan er zelf ook nog een jas over aan en openlaten doordat je buik goed warm is natuurlijk. En je kindje heeft het dan niet bloedheet.
Bijvoorbeeld zoals ik het heb gedaan met een extra poncho/trui voor als het heel koud is.
[ afbeelding ]

Verder nog vragen?
Nope, en je bent een goede verkoopster: ik ga ervoor!!

En nu ik toch knopen aan het doorhakken ben... Voor mijn verjaardag wil ik de Neobulle Lou
.... met gevoel voor drama....
pi_74008575
Miss, ik dacht dat het vooral met de heupjes te maken heeft. Dat er geen goede steun voor het kontje is en dat ze de kikkerhouding niet kunnen aannemen. Dan ben je beter af met een ergonomische drager.

Kersjes,leuk vooruitzicht!
  Moderator zaterdag 24 oktober 2009 @ 10:02:19 #209
5428 crew  miss_sly
pi_74008990
oeke, het is niet voor mezelf, uiteraard, maar op het kdv gaan ze iedere dag wandelen, ook met de babygroep, als het niet kouder is dan 7 graden. op zich een goed ding, natuurlijk, maar ze vertelde dat ze ook wel eens babies in de bb droegen dan. ik heb gevraagd of zze met het gezicht naar hun toe droegen en dat was zo. verder wist ik nog niet voldoende over de bb om iets te zeggen. nu zoek ik dus goede info om ze te vertellen dat ik dat niet wil met goede argumenten waarom.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 10:02:41 #210
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_74008996
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 22:24 schreef Brighteyes het volgende:
1 keer melden mocht toch?
Zo niet, dan zeggen jullie het maar, ik weet het dus zelf echt niet meer.
Ik heb iig geen ruimte in mijn sig voor nog iets erbij.

Ellaroo LaRae 5.0 te koop
BE vind je het geen fijne doek of is het dragen gewoon niet jou ding?
Mss wil ik hem wel overnemen, ga er even over nadenken goed!
Ben een beetjebang dat hij te lang is voor mij....maar goed ga even denken want vind hem erg mooi!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')