Ik gebruik steeds de Girasol.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:02 schreef mrien het volgende:
[..]
Echt fijn dat je d'r al zo goed mee over weg kunt![]()
Welke gebruik je tot nu toe? De gestreepte (Girasol Mister X) of de grijze (rekkende tricot slen)?
Mini meet op ouders natuurlijk
Zara is mooi Pvoesss! Ik ben ook heel benieuwd naar die van Tex, volgens mij is die ontzettend mooi!
Zeg! Doe eens niet net nu ik de mijne wil gaan verkopen, zo raak ik hem aan de straatstenen niet kwijt he!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:26 schreef tessie het volgende:
Ja ik vind het wonderlijk hoor, dat verschil. Ik was al heel blij met mijn Ellaroo, maar dat aantrekken ging altijd zo moeizaam, ik kreeg het maar niet strak. Dus ben blij dat het met deze zo makkelijk gaat. Dit had ik gewoon ff snel geknoopt om naar de supermarkt te gaan en zat al super fijn strak.![]()
Ben helemaal in zo´n jubelstemming. Hij is én mooi en super fijn!
Ik heb hem nog niet nodig hoor, dus het heeft geen haast...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:24 schreef Ca.ra het volgende:
Paypal gaf een bug dus ik heb het met een creditcard gedaan uiteindelijk. Ach ja, we zien wel, in de tussentijd heb ik lekker nog even de tricotdoek van Asy. Die vanavond weer goed van pas komt om een huilend mannetje in slaap te krijgen trouwens. Wat een verschil is dat. Zonder doek kan ik troosten en rondjes lopen door het huis zonder veel resultaat. Hij dommelt misschien een beetje in dan, maar gaat weer huilen zodra je stopt. Met de doek is het een paar keer heen en weer lopen van voor naar achter en hij slaapt. En ook echt goed slapen, dus dan kan ik daarna rustig met hem op de bank gaan zitten.
Maar ik hoop wel dat hij dinsdag komt, dan kan ik hem woensdag meenemen naar Asy. Kunnen we lekker samen doeken vergelijken en knopen oefenen
Nope, en je bent een goede verkoopster: ik ga ervoor!!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:01 schreef Pvoesss het volgende:
Voor kersjes. De redenen waarom ik mijn draagjas heb gekozen![]()
* Je kan er mee buikdragen en rugdragen. En hij gaat simpel aan en uit.
* Bij veel jassen moet je het hoofdje precies op de juiste hoogte hebben. Bij deze niet.
* De mouwen kunnen eraf voor in het voorjaar. of met een warme dikke trui
* De prijs.
* Geen klittenband of dingen die je doek kunnen vernielen
* Er zitten armgaten in de zijkant. (hier draagt ze altijd graag dingetjes of pakt dingen. Maar zo kan ze ook duimen. En nog fijner ik kan mijn handen in de doek doen en haar lekker vastpakken. De gaten zijn in principe dicht als je draagt. Geen tocht. wel goede warmte circulatie
* Ze past er met 2 jaar ook nog makkelijk in
* Het nekgedeelte kan je aansnoeren zodat het hoofdje altijd support heeft en niet koud is het sluit helemaal om het hoofdje.
* Het nekgedeelte kan je los ritsen en zo kan je makkelijk bij je kind.
De mouwen zijn warm maar niet enorm dik je kan er zelf ook nog een jas over aan en openlaten doordat je buik goed warm is natuurlijk. En je kindje heeft het dan niet bloedheet.
Bijvoorbeeld zoals ik het heb gedaan met een extra poncho/trui voor als het heel koud is.
[ afbeelding ]
Verder nog vragen?![]()
BE vind je het geen fijne doek of is het dragen gewoon niet jou ding?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:24 schreef Brighteyes het volgende:
1 keer melden mocht toch?
Zo niet, dan zeggen jullie het maar, ik weet het dus zelf echt niet meer.
Ik heb iig geen ruimte in mijn sig voor nog iets erbij.![]()
Ellaroo LaRae 5.0 te koop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |