taartjesfee heeft je ringsling gebracht, kim! wat een luxe. en wat issie mooiquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:32 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Da's goed, laat maar weten. Hij ligt nu bij de taartjesfee, die kan hem vast ook wel gelijk naar jou opsturen, in plaats van eerst naar mij en dan ik weer naar jou? Toch, Taart?
.
Hij is er nog steeds nietquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:21 schreef Pvoesss het volgende:
Hij kan nog komen!!
Ik zal voor je duimen
Echt fijn dat je d'r al zo goed mee over weg kuntquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:28 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Al die benamingen voor doeken, het komt nog zover dat hier het:
"draagdoekennamentopic" wordt geopend
Ik heb Lars vanmiddag nog een poosje in de doek gedaan toen hij onrustig was en niet wilde slapen.
In de doek was hij weer net zo relaxt, en viel even daarna in slaap.
Het was nu zelfs onder het eten rustig!
Ik heb vandaag Texelonia's Lilie Amethyst uit mogen proberen, en die heeft dezelfde samenstelling van stof als Gecko's Sahara. Dun en soepel, beetje glad om aan te voelen maar goede grip, heel stevig en knoopt makkelijk. Lucie van bijna 17 kg zat lekker op mijn rug. Prima doek, en als je 'm zo mooi vindt en een goed fijnwasprogramma op je wasmachine hebt (vanwege de 15% zijde) zou ik het zeker doen. Juist iemand die maar 1 doek gaat kopen moet een extra mooie aanschaffenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:39 schreef Ca.ra het volgende:
Die gecko's sahara, zou dat wat voor mij zijn? die vind ik mooo-hooi! Maar ik heb totaal geen verstand van wat nou een goede doek zou zijn voor iemand die maar 1 doek gaat kopen, en ik wil geen miskoop doen natuurlijk. Macka (geloof ik) zei laatst al dat een Storchenwiege een goed idee zou zijn voor mij, en ik mag er volgende week een proberen bij Asy, maar toch. Die gecko's zijn stoer!
Ik draag zelf (nog) niet eens en ik heb al iemand aangestoken!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:01 schreef Ca.ra het volgende:
Hihihi Tex, die had ik er ook ingegooid (waardevastheid) en hij wordt inmiddels besteld. (doet V even omdat ik nog steeds geen paypal heb)
Nu ben ik helemaal jahoe
Het zijn echt verschillende doeken. Als ik uitga van de Lelies Ramie/zijde (want die heb ik uitgeprobeerd) is Millefiori kapok minder dun, wat minder sterk, minder glad en bijna wollig zacht. Ik zou voor een kleintje eerder de Millefiori kapok kiezen, voor een wat groter kind de ramie/zijde.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:57 schreef Asyniur het volgende:
Zijn de Gecko's een beetje te vergelijken met de millefiori kapok (voor n00bs)?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:01 schreef Ca.ra het volgende:
Hihihi Tex, die had ik er ook ingegooid (waardevastheid) en hij wordt inmiddels besteld. (doet V even omdat ik nog steeds geen paypal heb)
Nu ben ik helemaal jahoe
Dank je.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:11 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Het zijn echt verschillende doeken. Als ik uitga van de Lelies Ramie/zijde (want die heb ik uitgeprobeerd) is Millefiori kapok minder dun, wat minder sterk, minder glad en bijna wollig zacht. Ik zou voor een kleintje eerder de Millefiori kapok kiezen, voor een wat groter kind de ramie/zijde.
(Millefiori kapok is ook makkelijker wassen, ivm spugen)
Ik gebruik steeds de Girasol.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:02 schreef mrien het volgende:
[..]
Echt fijn dat je d'r al zo goed mee over weg kunt![]()
Welke gebruik je tot nu toe? De gestreepte (Girasol Mister X) of de grijze (rekkende tricot slen)?
Mini meet op ouders natuurlijk
Zara is mooi Pvoesss! Ik ben ook heel benieuwd naar die van Tex, volgens mij is die ontzettend mooi!
Zeg! Doe eens niet net nu ik de mijne wil gaan verkopen, zo raak ik hem aan de straatstenen niet kwijt he!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:26 schreef tessie het volgende:
Ja ik vind het wonderlijk hoor, dat verschil. Ik was al heel blij met mijn Ellaroo, maar dat aantrekken ging altijd zo moeizaam, ik kreeg het maar niet strak. Dus ben blij dat het met deze zo makkelijk gaat. Dit had ik gewoon ff snel geknoopt om naar de supermarkt te gaan en zat al super fijn strak.![]()
Ben helemaal in zo´n jubelstemming. Hij is én mooi en super fijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |