SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag bij het openen van een nieuw topic de informatie uit de wiki halen, die vind je HIER
Als je een update van jouw doekenlijstje wil, graag zelf in de wiki doen, dan wordt het vanzelf meegenomen in een volgend topic....and together we'll stand on the threshold of a dream[
quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:48 schreef tessie het volgende:
Nou idd, ik vind dat wel vreemd... Als je het blijkbaar zo graag wil verkopen, dan check je toch even je pm op het forum waar de doeken al een week te koop staan voor je ze ergens anders neerzet? PM is zelfs nog opgeopend...
Ik gebruik hem vrijwel niet.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:26 schreef tessie het volgende:
Oh is het met Ellaroo´s weer anders dan met didymos? Ingewikkeld al die prijzen!
Waarom doe je hem weg BE?
Hoe zwaar is die nu? Misschien andere knoop? Andere doek?quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:38 schreef sjak het volgende:
Pvoess, wat mooi. Ben benieuwd hoe ie er in het echt uitziet.
Ik heb laatst Stijn nog eens een tijdje gedragen maar ik vind het toch echt te zwaar worden. Dus het kan nog wel maar niet te langIk moet afscheid gaan nemen van de doeken...
Of een andere rugquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:41 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Hoe zwaar is die nu? Misschien andere knoop? Andere doek?
Ik had het eerder moeten zeggen!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:19 schreef Pvoesss het volgende:
Zo veel tijd heeft ze niet
Zending gesorteerd in sorteercentrum 19-10-2009 Amsterdam , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 20-10-2009 Dordrecht , intern transport pakketten
Voorgemeld en gescand op rit 20-10-2009 Heerlen , pakkettendistributie
Voorgemeld en gescand op rit 20-10-2009 Heerlen , pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 20-10-2009 Heerlen , pakkettendistributie
![]()
Die is aan het genieten!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Mag ik ook effe met mijn eenvoudige doekies?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:23 schreef Pvoesss het volgende:
Sorry voor de doos he
Ik voel me zo lullig gister ene pakketje verstuurd en die heb ik ingepakt met kei duur papier en met lintjes enzo![]()
Sorry als die eventueel niet schoon is maar wassen van een doek is zo persoonlijk
Ik dacht ik begin op tijd met het achter-de-broek-zitten, dan lukt het voor Februari wel... niet goed?quote:[b]Op dinsdag 20 oktober 2009 14:21 schreef Asyniur het volgende:[/
Ca.ra![]()
als je zo doorgaat, krijg je weer niks lekkers hoor! En dan mag je mijn nieuwe doek niet zien!![]()
ik mag geen grasmaaien maar wel schuren van jou?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:55 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
Ik dacht ik begin op tijd met het achter-de-broek-zitten, dan lukt het voor Februari wel... niet goed?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Mag ik ook effe met mijn eenvoudige doekies?
[ afbeelding ]
Vicky, wat heerlijk! Hopen dat ze dit vaker gaat doen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:11 schreef Vicky het volgende:
Vanmiddag Tess maar weer eens in de doek gehangen. Ik was te lui om de maxicosi naar beneden te dragen.
In het begin zat ze lekker om zich heen te kijken en op de doek te sabbelen en ineens werd het een stuk stiller..
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:08 schreef Asyniur het volgende:
Maar wel een mooie inhoud rocks!![]()
de koerier rijdt hier net mijn huisje voorbijIk had echt even de neiging om naar buiten sprinten zo van: hé stop, je hebt een pakje voor me!
![]()
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Het gaat niet om het merk wat er opstaat, het gaat om de liefde waarmee je het doet.
Al zou je tips willen hoe je je kindje het beste kan knopen wanneer je alleen een tafellaken tot je beschikking hebt..
Ik hoop het niet, ik heb toch ook nog maar 2 doeken. Ok ik post wel wat minder omdat ik gewoon niet zoveel te vertellen heb maar ik lees/kijk graag mee. Al die ukkies in doekkiesquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:53 schreef DaviniaHR het volgende:
Zijn er echt mensen die niet durven te postenomdat ze een bepertke stash hebben? dat zou wel heel jammer zijn!
enne, zara is toch een theedoek, das bijna een tafellaken
en die kleintjes in de doek!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Thanks.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:55 schreef tessie het volgende:
Oh ja BE, wat ik vergat te zeggen. Als je op het andere forum iets te koop aan wil bieden, moet je minimaal 30 posts hebben. Ik had er 21 toen ik mijn doek te koop zette, en die werd ook gelijk weggehaald, met een pm´etje van een modje dat ik maar veel mensen welkom moest heten om aan de 30 te komenDus das wel ff onhandig, maar ja, ze hoeven in elk geval niet ontopic te zijn.
En omdat ie over je hoofd aan moet denk ik?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:45 schreef Pvoesss het volgende:
HahahaJa er zijn echte jassen om in te dragen.
Bijd ie van mij staat draagtrui maar dat is die dus echt niet. Maar dat is omdat het fleece is.
Hij is verder echt ontzettend warm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |