SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag bij het openen van een nieuw topic de informatie uit de wiki halen, die vind je HIER
Als je een update van jouw doekenlijstje wil, graag zelf in de wiki doen, dan wordt het vanzelf meegenomen in een volgend topic....and together we'll stand on the threshold of a dream[
quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:48 schreef tessie het volgende:
Nou idd, ik vind dat wel vreemd... Als je het blijkbaar zo graag wil verkopen, dan check je toch even je pm op het forum waar de doeken al een week te koop staan voor je ze ergens anders neerzet? PM is zelfs nog opgeopend...
Ik gebruik hem vrijwel niet.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:26 schreef tessie het volgende:
Oh is het met Ellaroo´s weer anders dan met didymos? Ingewikkeld al die prijzen!
Waarom doe je hem weg BE?
Hoe zwaar is die nu? Misschien andere knoop? Andere doek?quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:38 schreef sjak het volgende:
Pvoess, wat mooi. Ben benieuwd hoe ie er in het echt uitziet.
Ik heb laatst Stijn nog eens een tijdje gedragen maar ik vind het toch echt te zwaar worden. Dus het kan nog wel maar niet te langIk moet afscheid gaan nemen van de doeken...
Of een andere rugquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:41 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Hoe zwaar is die nu? Misschien andere knoop? Andere doek?
Ik had het eerder moeten zeggen!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:19 schreef Pvoesss het volgende:
Zo veel tijd heeft ze niet
Zending gesorteerd in sorteercentrum 19-10-2009 Amsterdam , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 20-10-2009 Dordrecht , intern transport pakketten
Voorgemeld en gescand op rit 20-10-2009 Heerlen , pakkettendistributie
Voorgemeld en gescand op rit 20-10-2009 Heerlen , pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 20-10-2009 Heerlen , pakkettendistributie
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |