dat was t ook, uiteindelijk heeft hij toen zijn motoriek in 1 hand weer wat terug kreeg bij een nederlandse stagaire kunnen duidelijk maken dat hij zijn ouders moest zoeken, die heeft internet afgespeurd en via t werk toen contact gelegd,quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat eng lijkt me dat![]()
Meestal krijgen mensen met een hersenbloeding alles om zich heen wel mee, maar ze kunnen er niet op reageren...brrrr
Geen light. Ivm de aspartaam. Ik dacht/denk altijd dat je daarvan aan de race komtquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:36 schreef Greys het volgende:
Q, PM terug met een voorbeeldje hoe ik het schema zou doen als ik jou was.
Iets beknopter dan wat je mij PMde, is straks handiger 'uit te lezen' als we patronen gaan zoeken
Oh en wat ik vergat te PMen:
Eet en drink morgen nog gewoon wat je anders ook zou doen. Net als vandaag ook met koolzuurhoudende drankjes. En doe dan overmorgen voor de gein eens een hele dag zonder koolzuurhoudende drankjes. Gewoon als experimentje. Drink je Light drankjes eigenlijk of gewone?
Ze zijn wel lang, maar niet echt mooi.quote:
Heb je zoveel boob als Greys dan?quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:44 schreef Goodbye het volgende:
Greys heeft wel lange benen, dus dat kan prima!![]()
Ben ik McBoobs wel![]()
Dat weet ik niet! Ook ik heb niet gevoeld aan de boezem van Greys, schande niet?quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je zoveel boob als Greys dan?
Ik vind mijn knieën niet mooiquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat is er nou weer mis met je benen dan?
Dat moet je ook een onafhankelijk persoon laten doen hé. Die vergelijkt dan jullie boezems even.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat weet ik niet! Ook ik heb niet gevoeld aan de boezem van Greys, schande niet?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
McSuckmycock met je rare bijnaampjesquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind mijn knieën niet mooi
Verder ben ik best tevreden. Maar ze zijn niet mooi genoeg voor McLegs
Eigenlijk moeten we in dit topic, 'waar we ons eigen ziekenhuis openen', allemaal een McBijnaam hebben!
Ing is McNurse!
Oh jaquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:45 schreef Greys het volgende:![]()
![]()
![]()
FELI MET ONS JUBILEUM!!!
![]()
![]()
![]()
[..]
Ze zijn wel lang, maar niet echt mooi.
Dus die naam is niet op mij van toepassing helaas, hij bekt idd wel goed!
McNursequote:Op maandag 19 oktober 2009 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we in dit topic, 'waar we ons eigen ziekenhuis openen', allemaal een McBijnaam hebben!
Ing is McNurse!
Wat had je dan gewild voor bijnaam, mejuffrouw?quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ing is McNurse!
McPantyhosequote:Op maandag 19 oktober 2009 19:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
McSuckmycock met je rare bijnaampjes
quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat moet je ook een onafhankelijk persoon laten doen hé. Die vergelijkt dan jullie boezems even.
Maar ja waar vind je zo iemand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, ik denk dat ik McBoobs best kan hebben. Maar wie weet is er een betere bijnaam
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat moet je ook een onafhankelijk persoon laten doen hé. Die vergelijkt dan jullie boezems even.
Maar ja waar vind je zo iemand?
Wat ben je toch ook een drama, McSuckmycock!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Die houden we er in, sorry)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
GI Joe in pantyhose....is makin' room for the one and only KING FOR A DAY!quote:
McBigquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
GI Joe in pantyhose....is makin' room for the one and only KING FOR A DAY!![]()
Hoe wil je dan heten? Jij mag kiezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
McStront, McShitty, McDunnePoep...whatevahquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:51 schreef Greys het volgende:
Nou okay, dan wil ik McLegs wel zijn![]()
En Goodbye mag McBoobs zijn, want ze mogen er zeker wezen (voor zover ik heb kunnen beoordelen).
Q is McShitty?
McShittyquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:51 schreef Greys het volgende:
Nou okay, dan wil ik McLegs wel zijn![]()
En Goodbye mag McBoobs zijn, want ze mogen er zeker wezen (voor zover ik heb kunnen beoordelen).
Q is McShitty?
McStrontquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
McStront, McShitty, McDunnePoep...whatevah
quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
McBigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op Kreta gingen we wel es eten bij de King Burger...ook zoiets
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
[..]
McBigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, want dan is het MacBigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
McBigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan denk ik gelijk aan Mr BigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ik krijg er in elk geval wel buikpijn van.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen light. Ivm de aspartaam. Ik dacht/denk altijd dat je daarvan aan de race komt
Leuk ziekenhuis, vind je niet?quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:53 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik krijg er in elk geval wel buikpijn van.
En McNurse, McLegs, McBoobs en McPantyhose..![]()
![]()
Oehquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan denk ik gelijk aan Mr Big
[ afbeelding ]
Die is leuk!quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij bent McMighty!
En dat bekt ook geweldig!
McPregnantquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:53 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik krijg er in elk geval wel buikpijn van.
En McNurse, McLegs, McBoobs en McPantyhose..![]()
![]()
quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan denk ik gelijk aan Mr Big
[ afbeelding ]
Sexy foto, hmm?quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh
Pak maar niet in, ik eet hem hier wel op
Nou, dat klinkt ook lekker lief, McMormelquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:54 schreef Ingetje79 het volgende:
McJenny en McLenny...we zijn eruit![]()
En McMormel is Morrie
piggyquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:56 schreef Greys het volgende:
Morrie is McPiggy (lief bedoeld) of McPreggy
SATC fan?quote:
quote:
Grapjes zijn nooit leuk als je ze uit moet leggenquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:00 schreef Greys het volgende:
Oh-oh is McLush, of McBootship (snappiejum? snappiejum? boot? ship? bootship+boodschap?)
Ik heb geen fotoseriequote:Op maandag 19 oktober 2009 19:48 schreef Barbaaf het volgende:
Enneh, vrouwen zijn nooit tevreden over hun eigen uiterlijk dus plaats maar 'ns een fotoserie, dan bepalen wij wel of jouw benen mooi zijn
Truequote:Op maandag 19 oktober 2009 20:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Grapjes zijn nooit leuk als je ze uit moet leggen
Je vergeet een belangrijke vraag te beantwoordenquote:
Huh welke dan?quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je vergeet een belangrijke vraag te beantwoorden![]()
doei![]()
Dezequote:
quote:
Ze doet de groetjesquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:07 schreef Goodbye het volgende:
Valt het jullie ook op dat Greys en Ll telkens tegelijkertijd gaan douchen/badderen
Oh, ik kijk nooit in fobo's. Es ff doen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb een fobo, en je mama heeft m'n Hyves en me IRL gezien. Ask her
Zet je nou nog 'ns de OP in je OP?quote:
Check FB, het lukt me nietquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:23 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Zet je nou nog 'ns de OP in je OP?
Jammer...quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Check FB, het lukt me nietPC loopt telkens vast op die wiki.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:54 schreef Ingetje79 het volgende:
McJenny en McLenny...we zijn eruit![]()
En McMormel is Morrie
Hmm..quote:
Die klinken beter..quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:56 schreef Greys het volgende:
Morrie is McPiggy (lief bedoeld) of McPreggy
Waar zit dat in dan?quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:44 schreef oh-oh het volgende:
Oh waar ik trouwens echt migraine van krijg is van ve-tsin
In chinees eten vaak, tis ook een soort van smaakversterker.quote:
Ik zie 'm voor 't eerstquote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:10 schreef Greys het volgende:Uitgesopt!
Oh-oh, McDoggystyle is geweldig
Mor, McPiggy was omdat je van varkentjes houdt he, niet om andere redenen!
Deze keer een blauwpaarse bruisbal waar BOMB op stond!quote:
Kan je mij niet een keer in je jacuzzi gooien?quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:24 schreef Goodbye het volgende:
Al die baddingetjes van Lush, kan je dat ook gewoon in een whirlpool gooien? Of gaat dat rare reacties geven?
Daar krijgt ze geheid rare reacties opquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan je mij niet een keer in je jacuzzi gooien?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:30 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat het met de bubblebars wel iets teveel schuim zal geven!
Nou ja, aan de andere kant... kán je té veel schuim hebben?
Je moest er eerst een geul in graven?quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Eg wel dat had ik laatst nog.
Laatste restjes uit twee flessen bij elkaar gesmeten ( SDM en Flying Saucers ) en het schuim stond echt zo hoog dat ik dr niet in kon gaan zitten
quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:28 schreef oh-oh het volgende:Jij weer met je whirlpool
![]()
Ik geloof dat dat wel kan hoor, maar moet je anders ff in t Lush topic in LIF vragen
Ik heb gewoon net zo lang gewacht tot het wat gezakt was, maar als ik was gaan zitten was het echt boven mn hoofd uitgekomen. En zo kan ik nie lezen nie in mn bad hequote:Op maandag 19 oktober 2009 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Je moest er eerst een geul in graven?
Wattan?????quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:36 schreef Loveless85 het volgende:
Lieffffff![]()
En ik heb prijs gewonnen @ FOK!![]()
Prima hoor, kom maar langsquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan je mij niet een keer in je jacuzzi gooien?
Schuimende dingen vooral. Maar dat lijkt me vooral een 1 + 1 = 2 verhaal.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Nee, maar ik meen het serieus! Sommige dingen kunnen daar niet in, volgensmij. Daar maar even vragen dan!
Neequote:Op maandag 19 oktober 2009 21:30 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat het met de bubblebars wel iets teveel schuim zal geven!
Nou ja, aan de andere kant... kán je té veel schuim hebben?
I dunnoquote:
quote:Beste user!
Hierbij kan ik je mededelen dat jij één van de prijzen van de 'Verdedig jezelf met de X-marker' prijsvraag hebt gewonnen! Welke prijs je precies hebt gewonnen kan ik je nu nog niet vertellen. Dat zie je wel wanneer de postbode het bij je komt bezorgen!
Ik wil graag je volledige naam en je adresgegevens weten waar ik je prijs naartoe kan sturen!
Voornaam Achternaam
Straat huisnummer
Postcode Woonplaats
E-mailadres
(Je e-mailadres hebben we al, maar voor het overzicht!)
Met vriendelijke groet,
FOK!-PR
Kaartjes voor Jennifers Body?quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:36 schreef Loveless85 het volgende:
Lieffffff![]()
En ik heb prijs gewonnen @ FOK!![]()
Ik zou senes PM'en om te weten wat het isquote:
Hihihihiquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:38 schreef oh-oh het volgende:
Billy gisteren gewassen, staat ie net met zn hele kop in een bijna lege bak yoghurt en nu plakt zn hele kuif
Hopenlijk borstel ik dat dr straks zo uit met de slicker
Wat waren de te winnen prijzen? Dat weet je toch wel?quote:
Linkquote:In samenwerking met PSProducts mogen we een aantal mooie prijzen weggeven, waar jij kans op maakt door mee te doen aan deze prijsvraag;
10 x 2 Drink Detectives
5 x Durex condooms (3 pack)
5 x Een X-marker
1 x Een prijzenpakket bestaande uit:
Een X-marker met broekclip
Alpine universele gehoorbeschermers
Durex 12 pack Fetherlight
5 Drink Detectives
Ik hoop voor je het prijzenpakketquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:41 schreef Loveless85 het volgende:
OMFG![]()
Je kan niet meer zien als de prijsvraag is afgelopen wat de prijzen zijn, maar de Google Cache weet alles![]()
[..]
Link
How you doin'quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
Nou, jij zit goed qua condooms binnenkort Ll!
goegelquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:43 schreef Greys het volgende:
Wat zijn Drink Detectives en wat is een X Marker?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:43 schreef Greys het volgende:
Wat zijn Drink Detectives en wat is een X Marker?
quote:De X-marker is de enige legale en effectieve zelfverdedigingspray in Nederland. Niet alleen schakelt de X-marker de dader tijdelijk uit waardoor je weg kunt komen, ook markeert hij de dader zodat deze makkelijk herkenbaar is voor de politie. Daarnaast biedt PSProducts een ruim assortiment in persoonlijke veiligheidsartikelen en is altijd op zoek naar nieuwe producten die een bijdrage leveren aan jouw veiligheid!
Ahhhh, ze zijn zo poepig samen!quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:32 schreef Greys het volgende:
Kijk, wie had dit vorig jaar nou durven denken toen we een asielkat met issues (ik heb ze nog steeds niet ontdekt) bij een toen 12,5 jarig hondje dat geen katten gewend was parkeerden?
Check die staart van Boor over Bink!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Jaaaaa, wij lieten jou toch ook niet Goegelen hoe je je hutspot moest opwarmen?quote:
Ik heb ook 2 busjes. Ik ging voor de grap een jaar geleden er even mee in huis rondspuitenquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:46 schreef oh-oh het volgende:
Valium en Xanax heb ik ook een hele berg van liggen ,even ongebruikt als de pepperspray
Zuurkoolquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Jaaaaa, wij lieten jou toch ook niet Goegelen hoe je je hutspot moest opwarmen?
Maar je hebt gelijk
Wat moet je met valium en xanax dan?quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:46 schreef oh-oh het volgende:
Valium en Xanax heb ik ook een hele berg van liggen ,even ongebruikt als de pepperspray
Nou he, wie had dat durven denken!quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb ook 2 busjes. Ik ging voor de grap een jaar geleden er even mee in huis rondspuitendat heb ik fucking geweten
![]()
![]()
Dankquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:51 schreef MrSubtle het volgende:
Leuk om de reacties te lezen op het winnen van een prijsvraag. Ik was vroeger een van de mensen die de prijsvragen regelde en verstuurde, was altijd veel werk en omdat het bijna volledig achter de schermen afspeelde kreeg je zelden of nooit reactie.
Proficiat Ll
écht. MM kon er niet om lachen. En pijn aan de ogen. Kolere. We hebben alles tegen elkaar open gezetquote:
guiltyquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:52 schreef oh-oh het volgende:
Q neeeee, zo dom bende ge toch echt nie???
EN ik maar denken dat jij zo lief bentquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:52 schreef oh-oh het volgende:
Q neeeee, zo dom bende ge toch echt nie???
Oh die valium en xanax heb ik es van een vriendin gekregen toen ik ging stoppen met roken.
Ze was bang dat ik zo opgefokt zou raken dat ik de honden zou vermoorden, en de valium was om te slapen.
Echt gewoon een hele envelop volgepropt met die meuk he
quote:
Ik ben ook als klein menneke nietsvermoedend een campingwinkel binnengestapt terwijl er net een overval was geweest. Ik liep recht in het traangasquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
écht. MM kon er niet om lachen. En pijn aan de ogen. Kolere. We hebben alles tegen elkaar open gezet
McSubtle!quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:51 schreef MrSubtle het volgende:
Leuk om de reacties te lezen op het winnen van een prijsvraag. Ik was vroeger een van de mensen die de prijsvragen regelde en verstuurde, was altijd veel werk en omdat het bijna volledig achter de schermen afspeelde kreeg je zelden of nooit reactie.
Proficiat Ll
Ben ik ook, ik heb t niet geslikt en die honden leven bijna allemaal nogquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
EN ik maar denken dat jij zo lief bent
Aan mijn statistiekbotjequote:Op maandag 19 oktober 2009 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
McSubtle!
Welkom in ons ziekenhuis.
Waar heeft u pijn?
McLegs en McBoobs komen u wel even instoppenquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
McSubtle!
Welkom in ons ziekenhuis.
Waar heeft u pijn?
Nee nee, ze had hele verantwoorde doseringsinstructies erbij gedaan.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:55 schreef Morretje het volgende:
Oef, das best veul oh-oh! Dat kan ook zomaar verkeerd uitpakken zeg...
En wie isquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
McLegs en McBoobs komen u wel even instoppen
Bij een enorme verslaafde ws welquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee nee, ze had hele verantwoorde doseringsinstructies erbij gedaan.
Maar ik heb t nie geslikt![]()
Kan ik daar goed geld voor boeren???
McDoggystylequote:Op maandag 19 oktober 2009 21:57 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
En wie ish-
h? McLief of McLekker?
McDoggystyle, heeft ze zelf bedacht.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:57 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
En wie ish-
h? McLief of McLekker?
Whahahahahahaa en jij denkt dat je antw gaat krijgen? You wishquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:56 schreef Loveless85 het volgende:
Ml-etje!
Begint je werk met So.... of heeft het veel met water te maken
quote:
Geen laptopje? Wel lekker hoo ik lig ook onder het dubbeldikke winterdekbedquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb nog steeds de verwarming niet aan, ik verdom het!
Dus ik kruip nu bij de hondjes onder het dekbed op de bank
Pepperspray doet wel wat zeerder jaquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb liever sperma in mn oog dan hoor
Nou Chico heeft een dikke trui aan hoor.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:59 schreef Morretje het volgende:
Oh boy! Ik lig al met deken en verwarming aan op de bank!
quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
McLegs en McBoobs komen u wel even instoppen
Ik had hem wel ff aan vanaafquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb nog steeds de verwarming niet aan, ik verdom het!
Dus ik kruip nu bij de hondjes onder het dekbed op de bank
Ik heb ook es in mn oog gewreven na het snijden van een pittig pepertje.quote:
Oh toch wel een laptopquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou Chico heeft een dikke trui aan hoor.
En de laptop is ook lekker warm.
Het raam staat ook nog op kiepstand
Sweet dreams MrSquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:00 schreef MrSubtle het volgende:
Ik ga naar bedje (morgen weer vroeg cursus)...
Trusten allemaal
Zo hou op...en wasmachinereiniger dan ben je ook drie dagen verzekerd van een dik oogquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb ook es in mn oog gewreven na het snijden van een pittig pepertje.
Dat was ook echt geen pretje
Tja, en toch, als ik moet kiezen tussen nog eens traangas of sperma koos ik toch weer voor traangasquote:
Ja lekker warm.quote:
Grrr je weet ook waar ik arbeitquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Whahahahahahaa en jij denkt dat je antw gaat krijgen? You wish
Ze denken bij mij tegenwoordig dat ik me suf tikoverigens
McQuickyquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:00 schreef MrSubtle het volgende:
Ik ga naar bedje (morgen weer vroeg cursus)...
Trusten allemaal
Wasmachinereiniger?????quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zo hou op...en wasmachinereiniger dan ben je ook drie dagen verzekerd van een dik oog
DAT wordt 'm in ieder geval nietquote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Grrr je weet ook waar ik arbeit
Ik natuurlijkquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:57 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
En wie ish-
h? McLief of McLekker?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wasmachinereiniger?????
Dat heb ik gelukkig niet in huis!
Wat voor info wil je?quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:01 schreef Greys het volgende:
MI-etje, welke Mc wil jij zijn in ons jubileumziekenhuis?
Geef ons eens wat info waar we iets mee kunnen om een passende naam te bedenken?
Ik mik dr wel es een halve fles azijn in, werkt ook altijdquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mja ons wasmachine is niet altijd fris ruikende dus heb ik dat wel in huis.
En ik mocht de dag erna leuk op visite bij een vriendinin België.
quote:
Hahaha je mept niet hard genoegquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja lekker warm.
maar als ik daarmee op de bank ga liggen kruipen de honden dr op
Kijk, da's nou al beterquote:
Ja dat doe ik ook maar dat werkt niet afdoende voor de leidingen (heel hard water hier, de handdoeken blijven staan).quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik mik dr wel es een halve fles azijn in, werkt ook altijd
Nee, die krengen zijn echt te verwend ondanks al die klappenquote:
quote:
McDoggystyle & McNice&Slow, dat klinkt primaquote:
Hihi ik ga trouwens over op 1 pil.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, die krengen zijn echt te verwend ondanks al die klappen
Ok, ik hoop dat ze zich dan beter voelt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi ik ga trouwens over op 1 pil.
Ze kijkt me de hele dag verwijtend aannet alsof ze zegt ik zit niet lekker in mijn velletje
.
Dus eens zien of 1 pil (einde vd middag) helpt.
Ben je ook begonnen met 2 plaspillen dan?quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi ik ga trouwens over op 1 pil.
Ze kijkt me de hele dag verwijtend aannet alsof ze zegt ik zit niet lekker in mijn velletje
.
Dus eens zien of 1 pil (einde vd middag) helpt.
I knew it!quote:
quote:
Oja ehmmquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Favo serie
Huisdieren
Hobbies
Fetishes
Zoiets?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ok, ik hoop dat ze zich dan beter voelt.
Ik snap nog steeds niet waarom je niet gewoon met 1 moest beginnen hoor, langzaam opbouwen![]()
Ik kruip op de bank, dvd staat al aan
Sounds like a planquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
I knew it!
[..]![]()
![]()
Doen wij hapje-voor-McBoobs, hapje-voor-McLegs, met McBig?
Ja de dierenarts wilde een week 2 en dan een week 1 en dan horen at het beste gaat.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:11 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ben je ook begonnen met 2 plaspillen dan?
Da klinkt een beetje onlogisch, maar dat vindt jezelf ook wel volgens mij..quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja de dierenarts wilde een week 2 en dan een week 1 en dan horen at het beste gaat.
Maar ze lijtk nu wel suf.
Het lijkt wel een ijsje hahaquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:15 schreef Greys het volgende:
MI-etje is McWhoopie.
Dat klinkt stout en leuk!
quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:15 schreef Morretje het volgende:
[..]
Da klinkt een beetje onlogisch, maar dat vindt jezelf ook wel volgens mij..
quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
heb er op dat moment niet over gedacht maar toen ik de straat uit was wel
Och het dametje heeft een eigen willetje en ze eet hem s'avonds lief op maar s'morgens is het proppen.
Dus ik doe eens wat ze wil.
Meestal wel, ze at die kauwtabletten eerst ook niet maar na twee dagen werden die braaf opgegeten.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:18 schreef Morretje het volgende:
[..]
Misschien weet ze wat goed voor d'r is..
Was dit de bedoelingquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:21 schreef Ml-etje het volgende:
Kan ik niet hennig sjiek schilderen?
[ afbeelding ]
Ik zou je er bijna McKwast van gaan noemen!quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:21 schreef Ml-etje het volgende:
Kan ik niet hennig sjiek schilderen?
[ afbeelding ]
Kijk, daar is McLWord!quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Was dit de bedoeling
Dan is het goed gelukt
Hoi, McMoongirl!quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:23 schreef Bamba het volgende:
Haha die bijnamen hier!!Hier de verwarming ook al aangehad
Hihihi ik wachtte op de eerste die me voorzichtig (of niet) zou vertellen dat dat niet mooi isquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Was dit de bedoeling
Dan is het goed gelukt
Ik heb hem net in excel zitten invoerenquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Dan is hij dus uitgebreid!
McTukkie...op zich ook een leuke naam voor mij...McTukkieNursequote:Op maandag 19 oktober 2009 22:30 schreef Greys het volgende:
McSlotje is ook leuk voor Elisa ja!
Ik ga een McTukkie doen, gezien de weinige uurtjes slaap van afgelopen nacht!
Tot morgen jubileumpjes!
werk je bij de belastingdienst of wordt je er regelmatig hard door genomen?quote:
Ik lijk er twee identiteiten te hebben met twee totaal verschillende levensquote:
Alle vijfquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:20 schreef nokwanda het volgende:
Elisa, gebruiken ze hem ook?
Jij kijkt nooit Greys Anatomy, dat is wel duidelijkquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 02:24 schreef JJH het volgende:
En waar komt dat hele McBijnaam opeens vandaan?
McCabbie, dacht ik zo voor mezelf.![]()
![]()
Net nietquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 02:10 schreef JJH het volgende:
en daar hebben jullie een nieuwe aanbouw voor laten plaatsen?
Nee Billebips ook hoor, maar die kruipt zelf onder zijn deken in zijn mand en die heeft geen hittepitjequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:51 schreef Ml-etje het volgende:
Leuk Elisa!
Heb je alleen Chico bij je oh-oh?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:42 schreef oh-oh het volgende:
Top 100 van maandag 19 oktober 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
05. 236 Loveless85
19. 144 Greys
27. 124 Qwea
31. 121 oh-oh
52. 091 Goodbye
69. 074 Ynske
91. 065 Ml-etje
Loveless toch...
Ze zijn zó blijquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:30 schreef Ml-etje het volgende:
Wow is wel heel leuk zo
En spelen ze er ook in?
quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:57 schreef oh-oh het volgende:Van Catnip wordt Karel altijd hysterisch
![]()
Tis ook best een kattig hondje eigenlijk
toch netjes dat ze je t bedrag in korting of terug willen storten?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:31 schreef Bamba het volgende:
Mogguh!
Ik bestel dus nooit meer iets bij zooplus!!! Ze waren een product vergeten bij m'n bestelling en na mijn email krijg ik na bijna een week ook nog iets terug..Let ook op de brakkige zinsopbouw en spelfouten:
Geachte mevruw *******, Hartelijk dank voor uw e-mail. Wij willen u onze verontschuldigingen aanbieden voor de onvolledige levering.Wij vragen om uw begrip dat het nasturen van deze artikelen naar het buitenland voor Zooplus niet mogelijk is aangezien de leveringskosten hiervan te hoog zijn.We willen het graag op een of andere manier vergoeden. Zullen we de aankoopprijs 10,22 euro terug storten? Of wilt u bij de volgende bestelling 10,22 euro minder betalen? Hartelijk dank voor uw verwijzing.Voor een terugboeking hebben we uw IBANnummer en Bic/Swiftcode nodig. Deze kunt u vinden op een afschrift of opvragen via de website van uw bank.Met vriendelijke groet, uw service-team van zooplus
![]()
naast de pink en vlak naast de bijenkorf he?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:40 schreef oh-oh het volgende:
Oh die Soap Story vond ik echt vreselijk, al die chemische geurtjes en kleurtjes...
Die zat hier ook, was nooit een mens binnen![]()
Bamba , woon jij niet in NL? Venster te lang open... solly.
Nee dat was Lush, die zat eerst in de kleine Staat, nu in de grote ( nu zit daar Accessorize ).quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
naast de pink en vlak naast de bijenkorf he?
goeie oude tijd, daar kwamen we altijd langs als we naar college gingen aan de brusselsestraat
Zijn er ook geen gewone verkooppunten bij je in de buurt?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:46 schreef Bamba het volgende:
Ik geef gizmo nu graanvrije brokken en die kan ik nergens in de dierenwinkels vinden, dus moet wel via internet bestellen..Iemand nog ervaring met goede webwinkels?
De Lush winkel is ook niet te harden door alle luchten door elkaar, vind ikquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:40 schreef oh-oh het volgende:
Oh die Soap Story vond ik echt vreselijk, al die chemische geurtjes en kleurtjes...
Die zat hier ook, was nooit een mens binnen![]()
Bamba , woon jij niet in NL? Venster te lang open... solly.
Ja maar de spullen van Soap Story waren echt smerig gewoonquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:48 schreef Greys het volgende:
[..]
De Lush winkel is ook niet te harden door alle luchten door elkaar, vind ik
Maar de luchtjes apart zijn wel weer lekker
dat ben ik met je eenstquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:48 schreef Greys het volgende:
[..]
De Lush winkel is ook niet te harden door alle luchten door elkaar, vind ik
Maar de luchtjes apart zijn wel weer lekker
valt echt reuze meequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar de spullen van Soap Story waren echt smerig gewoon
Ik heb nog niks kunnen vindenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zijn er ook geen gewone verkooppunten bij je in de buurt?
wat is de naam van t product en de leverancier?quote:
Welke moet je hebben?quote:
zijn t die blikjes?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:58 schreef Bamba het volgende:
Het heet Applaws, kittenvoer. Ik wil wel het liefste bij dit merk blijven, anders blijf ik switchen. Lijkt me ook niet zo lekker voor het darmgestel van Gizmo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |