quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:57 schreef oh-oh het volgende:Van Catnip wordt Karel altijd hysterisch
![]()
Tis ook best een kattig hondje eigenlijk
toch netjes dat ze je t bedrag in korting of terug willen storten?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:31 schreef Bamba het volgende:
Mogguh!
Ik bestel dus nooit meer iets bij zooplus!!! Ze waren een product vergeten bij m'n bestelling en na mijn email krijg ik na bijna een week ook nog iets terug..Let ook op de brakkige zinsopbouw en spelfouten:
Geachte mevruw *******, Hartelijk dank voor uw e-mail. Wij willen u onze verontschuldigingen aanbieden voor de onvolledige levering.Wij vragen om uw begrip dat het nasturen van deze artikelen naar het buitenland voor Zooplus niet mogelijk is aangezien de leveringskosten hiervan te hoog zijn.We willen het graag op een of andere manier vergoeden. Zullen we de aankoopprijs 10,22 euro terug storten? Of wilt u bij de volgende bestelling 10,22 euro minder betalen? Hartelijk dank voor uw verwijzing.Voor een terugboeking hebben we uw IBANnummer en Bic/Swiftcode nodig. Deze kunt u vinden op een afschrift of opvragen via de website van uw bank.Met vriendelijke groet, uw service-team van zooplus
![]()
naast de pink en vlak naast de bijenkorf he?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:40 schreef oh-oh het volgende:
Oh die Soap Story vond ik echt vreselijk, al die chemische geurtjes en kleurtjes...
Die zat hier ook, was nooit een mens binnen![]()
Bamba , woon jij niet in NL? Venster te lang open... solly.
Nee dat was Lush, die zat eerst in de kleine Staat, nu in de grote ( nu zit daar Accessorize ).quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
naast de pink en vlak naast de bijenkorf he?
goeie oude tijd, daar kwamen we altijd langs als we naar college gingen aan de brusselsestraat
Zijn er ook geen gewone verkooppunten bij je in de buurt?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:46 schreef Bamba het volgende:
Ik geef gizmo nu graanvrije brokken en die kan ik nergens in de dierenwinkels vinden, dus moet wel via internet bestellen..Iemand nog ervaring met goede webwinkels?
De Lush winkel is ook niet te harden door alle luchten door elkaar, vind ikquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:40 schreef oh-oh het volgende:
Oh die Soap Story vond ik echt vreselijk, al die chemische geurtjes en kleurtjes...
Die zat hier ook, was nooit een mens binnen![]()
Bamba , woon jij niet in NL? Venster te lang open... solly.
Ja maar de spullen van Soap Story waren echt smerig gewoonquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:48 schreef Greys het volgende:
[..]
De Lush winkel is ook niet te harden door alle luchten door elkaar, vind ik
Maar de luchtjes apart zijn wel weer lekker
dat ben ik met je eenstquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:48 schreef Greys het volgende:
[..]
De Lush winkel is ook niet te harden door alle luchten door elkaar, vind ik
Maar de luchtjes apart zijn wel weer lekker
valt echt reuze meequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar de spullen van Soap Story waren echt smerig gewoon
Ik heb nog niks kunnen vindenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zijn er ook geen gewone verkooppunten bij je in de buurt?
wat is de naam van t product en de leverancier?quote:
Welke moet je hebben?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |