Linkquote:In samenwerking met PSProducts mogen we een aantal mooie prijzen weggeven, waar jij kans op maakt door mee te doen aan deze prijsvraag;
10 x 2 Drink Detectives
5 x Durex condooms (3 pack)
5 x Een X-marker
1 x Een prijzenpakket bestaande uit:
Een X-marker met broekclip
Alpine universele gehoorbeschermers
Durex 12 pack Fetherlight
5 Drink Detectives
Ik hoop voor je het prijzenpakketquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:41 schreef Loveless85 het volgende:
OMFG![]()
Je kan niet meer zien als de prijsvraag is afgelopen wat de prijzen zijn, maar de Google Cache weet alles![]()
[..]
Link
How you doin'quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
Nou, jij zit goed qua condooms binnenkort Ll!
goegelquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:43 schreef Greys het volgende:
Wat zijn Drink Detectives en wat is een X Marker?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:43 schreef Greys het volgende:
Wat zijn Drink Detectives en wat is een X Marker?
quote:De X-marker is de enige legale en effectieve zelfverdedigingspray in Nederland. Niet alleen schakelt de X-marker de dader tijdelijk uit waardoor je weg kunt komen, ook markeert hij de dader zodat deze makkelijk herkenbaar is voor de politie. Daarnaast biedt PSProducts een ruim assortiment in persoonlijke veiligheidsartikelen en is altijd op zoek naar nieuwe producten die een bijdrage leveren aan jouw veiligheid!
Ahhhh, ze zijn zo poepig samen!quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:32 schreef Greys het volgende:
Kijk, wie had dit vorig jaar nou durven denken toen we een asielkat met issues (ik heb ze nog steeds niet ontdekt) bij een toen 12,5 jarig hondje dat geen katten gewend was parkeerden?
Check die staart van Boor over Bink!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Jaaaaa, wij lieten jou toch ook niet Goegelen hoe je je hutspot moest opwarmen?quote:
Ik heb ook 2 busjes. Ik ging voor de grap een jaar geleden er even mee in huis rondspuitenquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:46 schreef oh-oh het volgende:
Valium en Xanax heb ik ook een hele berg van liggen ,even ongebruikt als de pepperspray
Zuurkoolquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Jaaaaa, wij lieten jou toch ook niet Goegelen hoe je je hutspot moest opwarmen?
Maar je hebt gelijk
Wat moet je met valium en xanax dan?quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:46 schreef oh-oh het volgende:
Valium en Xanax heb ik ook een hele berg van liggen ,even ongebruikt als de pepperspray
Nou he, wie had dat durven denken!quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb ook 2 busjes. Ik ging voor de grap een jaar geleden er even mee in huis rondspuitendat heb ik fucking geweten
![]()
![]()
Dankquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:51 schreef MrSubtle het volgende:
Leuk om de reacties te lezen op het winnen van een prijsvraag. Ik was vroeger een van de mensen die de prijsvragen regelde en verstuurde, was altijd veel werk en omdat het bijna volledig achter de schermen afspeelde kreeg je zelden of nooit reactie.
Proficiat Ll
écht. MM kon er niet om lachen. En pijn aan de ogen. Kolere. We hebben alles tegen elkaar open gezetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |