guiltyquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:52 schreef oh-oh het volgende:
Q neeeee, zo dom bende ge toch echt nie???
EN ik maar denken dat jij zo lief bentquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:52 schreef oh-oh het volgende:
Q neeeee, zo dom bende ge toch echt nie???
Oh die valium en xanax heb ik es van een vriendin gekregen toen ik ging stoppen met roken.
Ze was bang dat ik zo opgefokt zou raken dat ik de honden zou vermoorden, en de valium was om te slapen.
Echt gewoon een hele envelop volgepropt met die meuk he
quote:
Ik ben ook als klein menneke nietsvermoedend een campingwinkel binnengestapt terwijl er net een overval was geweest. Ik liep recht in het traangasquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
écht. MM kon er niet om lachen. En pijn aan de ogen. Kolere. We hebben alles tegen elkaar open gezet
McSubtle!quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:51 schreef MrSubtle het volgende:
Leuk om de reacties te lezen op het winnen van een prijsvraag. Ik was vroeger een van de mensen die de prijsvragen regelde en verstuurde, was altijd veel werk en omdat het bijna volledig achter de schermen afspeelde kreeg je zelden of nooit reactie.
Proficiat Ll
Ben ik ook, ik heb t niet geslikt en die honden leven bijna allemaal nogquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
EN ik maar denken dat jij zo lief bent
Aan mijn statistiekbotjequote:Op maandag 19 oktober 2009 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
McSubtle!
Welkom in ons ziekenhuis.
Waar heeft u pijn?
McLegs en McBoobs komen u wel even instoppenquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
McSubtle!
Welkom in ons ziekenhuis.
Waar heeft u pijn?
Nee nee, ze had hele verantwoorde doseringsinstructies erbij gedaan.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:55 schreef Morretje het volgende:
Oef, das best veul oh-oh! Dat kan ook zomaar verkeerd uitpakken zeg...
En wie isquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
McLegs en McBoobs komen u wel even instoppen
Bij een enorme verslaafde ws welquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee nee, ze had hele verantwoorde doseringsinstructies erbij gedaan.
Maar ik heb t nie geslikt![]()
Kan ik daar goed geld voor boeren???
McDoggystylequote:Op maandag 19 oktober 2009 21:57 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
En wie ish-
h? McLief of McLekker?
McDoggystyle, heeft ze zelf bedacht.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:57 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
En wie ish-
h? McLief of McLekker?
Whahahahahahaa en jij denkt dat je antw gaat krijgen? You wishquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:56 schreef Loveless85 het volgende:
Ml-etje!
Begint je werk met So.... of heeft het veel met water te maken
quote:
Geen laptopje? Wel lekker hoo ik lig ook onder het dubbeldikke winterdekbedquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb nog steeds de verwarming niet aan, ik verdom het!
Dus ik kruip nu bij de hondjes onder het dekbed op de bank
Pepperspray doet wel wat zeerder jaquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb liever sperma in mn oog dan hoor
Nou Chico heeft een dikke trui aan hoor.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:59 schreef Morretje het volgende:
Oh boy! Ik lig al met deken en verwarming aan op de bank!
quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
McLegs en McBoobs komen u wel even instoppen
Ik had hem wel ff aan vanaafquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb nog steeds de verwarming niet aan, ik verdom het!
Dus ik kruip nu bij de hondjes onder het dekbed op de bank
Ik heb ook es in mn oog gewreven na het snijden van een pittig pepertje.quote:
Oh toch wel een laptopquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou Chico heeft een dikke trui aan hoor.
En de laptop is ook lekker warm.
Het raam staat ook nog op kiepstand
Sweet dreams MrSquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:00 schreef MrSubtle het volgende:
Ik ga naar bedje (morgen weer vroeg cursus)...
Trusten allemaal
Zo hou op...en wasmachinereiniger dan ben je ook drie dagen verzekerd van een dik oogquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb ook es in mn oog gewreven na het snijden van een pittig pepertje.
Dat was ook echt geen pretje
Tja, en toch, als ik moet kiezen tussen nog eens traangas of sperma koos ik toch weer voor traangasquote:
Ja lekker warm.quote:
Grrr je weet ook waar ik arbeitquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Whahahahahahaa en jij denkt dat je antw gaat krijgen? You wish
Ze denken bij mij tegenwoordig dat ik me suf tikoverigens
McQuickyquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:00 schreef MrSubtle het volgende:
Ik ga naar bedje (morgen weer vroeg cursus)...
Trusten allemaal
Wasmachinereiniger?????quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zo hou op...en wasmachinereiniger dan ben je ook drie dagen verzekerd van een dik oog
DAT wordt 'm in ieder geval nietquote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Grrr je weet ook waar ik arbeit
Ik natuurlijkquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:57 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
En wie ish-
h? McLief of McLekker?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wasmachinereiniger?????
Dat heb ik gelukkig niet in huis!
Wat voor info wil je?quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:01 schreef Greys het volgende:
MI-etje, welke Mc wil jij zijn in ons jubileumziekenhuis?
Geef ons eens wat info waar we iets mee kunnen om een passende naam te bedenken?
Ik mik dr wel es een halve fles azijn in, werkt ook altijdquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mja ons wasmachine is niet altijd fris ruikende dus heb ik dat wel in huis.
En ik mocht de dag erna leuk op visite bij een vriendinin België.
quote:
Hahaha je mept niet hard genoegquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja lekker warm.
maar als ik daarmee op de bank ga liggen kruipen de honden dr op
Kijk, da's nou al beterquote:
Ja dat doe ik ook maar dat werkt niet afdoende voor de leidingen (heel hard water hier, de handdoeken blijven staan).quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik mik dr wel es een halve fles azijn in, werkt ook altijd
Nee, die krengen zijn echt te verwend ondanks al die klappenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |