Kan je mij niet een keer in je jacuzzi gooien?quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:24 schreef Goodbye het volgende:
Al die baddingetjes van Lush, kan je dat ook gewoon in een whirlpool gooien? Of gaat dat rare reacties geven?
Daar krijgt ze geheid rare reacties opquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan je mij niet een keer in je jacuzzi gooien?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:30 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat het met de bubblebars wel iets teveel schuim zal geven!
Nou ja, aan de andere kant... kán je té veel schuim hebben?
Je moest er eerst een geul in graven?quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Eg wel dat had ik laatst nog.
Laatste restjes uit twee flessen bij elkaar gesmeten ( SDM en Flying Saucers ) en het schuim stond echt zo hoog dat ik dr niet in kon gaan zitten
quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:28 schreef oh-oh het volgende:Jij weer met je whirlpool
![]()
Ik geloof dat dat wel kan hoor, maar moet je anders ff in t Lush topic in LIF vragen
Ik heb gewoon net zo lang gewacht tot het wat gezakt was, maar als ik was gaan zitten was het echt boven mn hoofd uitgekomen. En zo kan ik nie lezen nie in mn bad hequote:Op maandag 19 oktober 2009 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Je moest er eerst een geul in graven?
Wattan?????quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:36 schreef Loveless85 het volgende:
Lieffffff![]()
En ik heb prijs gewonnen @ FOK!![]()
Prima hoor, kom maar langsquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan je mij niet een keer in je jacuzzi gooien?
Schuimende dingen vooral. Maar dat lijkt me vooral een 1 + 1 = 2 verhaal.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Nee, maar ik meen het serieus! Sommige dingen kunnen daar niet in, volgensmij. Daar maar even vragen dan!
Neequote:Op maandag 19 oktober 2009 21:30 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat het met de bubblebars wel iets teveel schuim zal geven!
Nou ja, aan de andere kant... kán je té veel schuim hebben?
I dunnoquote:
quote:Beste user!
Hierbij kan ik je mededelen dat jij één van de prijzen van de 'Verdedig jezelf met de X-marker' prijsvraag hebt gewonnen! Welke prijs je precies hebt gewonnen kan ik je nu nog niet vertellen. Dat zie je wel wanneer de postbode het bij je komt bezorgen!
Ik wil graag je volledige naam en je adresgegevens weten waar ik je prijs naartoe kan sturen!
Voornaam Achternaam
Straat huisnummer
Postcode Woonplaats
E-mailadres
(Je e-mailadres hebben we al, maar voor het overzicht!)
Met vriendelijke groet,
FOK!-PR
Kaartjes voor Jennifers Body?quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:36 schreef Loveless85 het volgende:
Lieffffff![]()
En ik heb prijs gewonnen @ FOK!![]()
Ik zou senes PM'en om te weten wat het isquote:
Hihihihiquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:38 schreef oh-oh het volgende:
Billy gisteren gewassen, staat ie net met zn hele kop in een bijna lege bak yoghurt en nu plakt zn hele kuif
Hopenlijk borstel ik dat dr straks zo uit met de slicker
Wat waren de te winnen prijzen? Dat weet je toch wel?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |