quote:
McDoggystyle & McNice&Slow, dat klinkt primaquote:
Hihi ik ga trouwens over op 1 pil.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, die krengen zijn echt te verwend ondanks al die klappen
Ok, ik hoop dat ze zich dan beter voelt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi ik ga trouwens over op 1 pil.
Ze kijkt me de hele dag verwijtend aannet alsof ze zegt ik zit niet lekker in mijn velletje
.
Dus eens zien of 1 pil (einde vd middag) helpt.
Ben je ook begonnen met 2 plaspillen dan?quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi ik ga trouwens over op 1 pil.
Ze kijkt me de hele dag verwijtend aannet alsof ze zegt ik zit niet lekker in mijn velletje
.
Dus eens zien of 1 pil (einde vd middag) helpt.
I knew it!quote:
quote:
Oja ehmmquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Favo serie
Huisdieren
Hobbies
Fetishes
Zoiets?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ok, ik hoop dat ze zich dan beter voelt.
Ik snap nog steeds niet waarom je niet gewoon met 1 moest beginnen hoor, langzaam opbouwen![]()
Ik kruip op de bank, dvd staat al aan
Sounds like a planquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
I knew it!
[..]![]()
![]()
Doen wij hapje-voor-McBoobs, hapje-voor-McLegs, met McBig?
Ja de dierenarts wilde een week 2 en dan een week 1 en dan horen at het beste gaat.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:11 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ben je ook begonnen met 2 plaspillen dan?
Da klinkt een beetje onlogisch, maar dat vindt jezelf ook wel volgens mij..quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja de dierenarts wilde een week 2 en dan een week 1 en dan horen at het beste gaat.
Maar ze lijtk nu wel suf.
Het lijkt wel een ijsje hahaquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:15 schreef Greys het volgende:
MI-etje is McWhoopie.
Dat klinkt stout en leuk!
quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:15 schreef Morretje het volgende:
[..]
Da klinkt een beetje onlogisch, maar dat vindt jezelf ook wel volgens mij..
quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
heb er op dat moment niet over gedacht maar toen ik de straat uit was wel
Och het dametje heeft een eigen willetje en ze eet hem s'avonds lief op maar s'morgens is het proppen.
Dus ik doe eens wat ze wil.
Meestal wel, ze at die kauwtabletten eerst ook niet maar na twee dagen werden die braaf opgegeten.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:18 schreef Morretje het volgende:
[..]
Misschien weet ze wat goed voor d'r is..
Was dit de bedoelingquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:21 schreef Ml-etje het volgende:
Kan ik niet hennig sjiek schilderen?
[ afbeelding ]
Ik zou je er bijna McKwast van gaan noemen!quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:21 schreef Ml-etje het volgende:
Kan ik niet hennig sjiek schilderen?
[ afbeelding ]
Kijk, daar is McLWord!quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Was dit de bedoeling
Dan is het goed gelukt
Hoi, McMoongirl!quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:23 schreef Bamba het volgende:
Haha die bijnamen hier!!Hier de verwarming ook al aangehad
Hihihi ik wachtte op de eerste die me voorzichtig (of niet) zou vertellen dat dat niet mooi isquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Was dit de bedoeling
Dan is het goed gelukt
Ik heb hem net in excel zitten invoerenquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Dan is hij dus uitgebreid!
McTukkie...op zich ook een leuke naam voor mij...McTukkieNursequote:Op maandag 19 oktober 2009 22:30 schreef Greys het volgende:
McSlotje is ook leuk voor Elisa ja!
Ik ga een McTukkie doen, gezien de weinige uurtjes slaap van afgelopen nacht!
Tot morgen jubileumpjes!
werk je bij de belastingdienst of wordt je er regelmatig hard door genomen?quote:
Ik lijk er twee identiteiten te hebben met twee totaal verschillende levensquote:
Alle vijfquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:20 schreef nokwanda het volgende:
Elisa, gebruiken ze hem ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |