Ik voor clowns.quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:03 schreef Fha het volgende:
Ik ben bang voor ninjas
En dat is feest omdat...quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
en ik heb de laatste niet op slot gegooid![]()
![]()
ik anders 3 topic's achter mekaar had geopendquote:
Ik ook!!! En poppenquote:
That is kind of sad yeah...quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik anders 3 topic's achter mekaar had geopend
kook zequote:Op zondag 18 oktober 2009 18:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga koken. Brocoli, aardappelen en worst
moet je niet hier met halloween komenquote:
Aahwquote:
Ik voor grappige Ninja's.quote:
quote:
Tuig is het in ieder geval!quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:14 schreef Fha het volgende:
[..]
AahwNa IT werd ik bang voor doucheputjes
![]()
Clown angst heb ik mn hele leven al gehad, mijn ma denkt dat het komt omdat ze vaak zo erg geschminkt zijn dat ik daardoor niet goed meer hun gezichtsuitdrukking kan zien ofzoZal best, als ze maar weg blijven!
Eet smakelijk!
Dan is het goedquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
en ik verdien er ook goed aan
Kom ik weinig tegen, gelukkigquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik voor grappige Ninja's.
pas op dadelijk mag je hem blowenquote:
is ook de enigste reden dat nic die poppen mag kopenquote:
niet te hard gooienquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:54 schreef Fha het volgende:
Ik gooi gewoon nog een bord boerenkool in de magnetron om op te warmen
Het bord kan dat wel hebben.. maak me meer zorgen over de magnetronquote:
en de boerenkool zit dan ook overal tegenaanquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Het bord kan dat wel hebben.. maak me meer zorgen over de magnetron
Ga je mond spoelen. Bij voorkeur met bierquote:
Met Hertog Jan heh?quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen. Bij voorkeur met bier.
Ja. Als ie het doet, kan ie het maar beter meteen goed doenquote:
Jupilerquote:
jouw kat eet ook allesquote:
Grote kerelquote:
En dan een flesje Hertog Jan erbijquote:
Nee dan word hij ziekquote:
Een hele verbetering met de vorige.quote:
hij doet zijn naam eer aanquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee dan word hij ziekDat gaat me echt te ver haha
En inderdaad, grote kerelVorig weekend even gewogen: 6,5 kilo
Ga eens Gleufsap Grand Cru schenken of zo met je grote snavelquote:
Die was ziekquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een hele verbetering met de vorige.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen. Bij voorkeur met bier.
quote:
hoor ik nou een kameel op straat schijtenquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga eens Gleufsap Grand Cru schenken of zo met je grote snavel
quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Die was ziekDat telt niet
![]()
En opzich is dit ook wel lastig hoorNu moet ik echt elke dag een kat uit mijn bord meppen
Dat is minder werk dan van straat ophalen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Die was ziekDat telt niet
![]()
En opzich is dit ook wel lastig hoorNu moet ik echt elke dag een kat uit mijn bord meppen
Ja hou maar opquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is minder werk dan van straat ophalen.
Ik neem in ieder geval nog een bakkiequote:Op zondag 18 oktober 2009 20:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Die dingen interesseren mij ook weinig
En dan wel zeuren over die van mij heh?!quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Die dingen interesseren mij ook weinig
Ik vind het gewoon niets, die TT's met "Waar we..."quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:19 schreef Fha het volgende:
[..]
En dan wel zeuren over die van mij heh?!
ghehequote:Op zondag 18 oktober 2009 20:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niets, die TT's met "Waar we..."
verstandigquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:05 schreef MaleDuck het volgende:
zo even op zondagavond zorgen dat ik morgenochtend wat minder hoef te zoeken
Leg je de sleutel onder de mat?quote:
Dat is wel een godsallejezus end weg man!quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Iemand morgenavond n Groningen nog zin om mij te ontmoeten?
mwoa 400 km boejjequote:Op zondag 18 oktober 2009 21:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is wel een godsallejezus end weg man!
Die zijn toch vies en eng enzo,quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mwoa 400 km boejje
Lijjkt me leuk om eem KSC er te ontmoeten
Welnee, we doen alleen alsof als Pheno er is...quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zijn toch vies en eng enzo,
of zijn dat alleen loungers
Ja, tof, maar kom dan naar limbabwe ofzoquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mwoa 400 km boejje
Lijjkt me leuk om eem KSC er te ontmoeten
BeeIxquote:
Ah, dus over twee weken is er een heuse meet.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:51 schreef OA het volgende:
[..]
Welnee, we doen alleen alsof als Pheno er is...
En er hoeft niet eens iets geregeld te worden; het gebeurt gewoon!quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, dus over twee weken is er een heuse meet.
Ja.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
En zo is hetquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.
GF heeft de club beschikbaar gesteld, ik zorg voor het bier (Hertog Jan, want die juup van GF is niet te zuipen), OA zet koffie, JF draait plaatjes, Marcb gaat koken, Fles regelt het vervoer, LL zorgt voor de facturen, Fha neemt Bolle mee als mascotte, vrolijke-frits zoekt een leuke film uit, BrandX zorgt dat we geen ruzie maken, MaleDuck vergadert vantevoren en Miljonair financiert de boel.
Mits ook warsteinerquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.
GF heeft de club beschikbaar gesteld, ik zorg voor het bier (Hertog Jan, want die juup van GF is niet te zuipen), OA zet koffie, JF draait plaatjes, Marcb gaat koken, Fles regelt het vervoer, LL zorgt voor de facturen, Fha neemt Bolle mee als mascotte, vrolijke-frits zoekt een leuke film uit, BrandX zorgt dat we geen ruzie maken, MaleDuck vergadert vantevoren en Miljonair financiert de boel.
slaap zequote:
ik heb er genoeg hier staanquote:
HOAXquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.
wat was ook alweer het adres waar de rekening naar toe moestquote:
trustequote:
ligt eraan of er extra betaald wordtquote:
Heel goedquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
en dat was een een echte OAiaanse multiqoute
Want 70 euro voor 2 warsteiners is niet kostendekkend?quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
ligt eraan of er extra betaald wordt
Voor twee vaten niet, neequote:Op zondag 18 oktober 2009 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want 70 euro voor 2 warsteiners is niet kostendekkend?
quote:
2 maarquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want 70 euro voor 2 warsteiners is niet kostendekkend?
dat bedoel ikquote:
zo snel alquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:42 schreef marcb1974 het volgende:
2 vaten?
Na 3 normale glazen loop ik te tollen tegenwoordig
Ik mag amper meer, dus drink nog minder.quote:
dat klopt heb voor een kampioenschap 3 maanden geen alcohol gedronken en de eerste keer daarna was ik zo zat als een kanon van 5 pilsjesquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik mag amper meer, dus drink nog minder.
De gewenning is weg he
Ik ben nu al 4 jaar bezig met amper drinkenquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat klopt heb voor een kampioenschap 3 maanden geen alcohol gedronken en de eerste keer daarna was ik zo zat als een kanon van 5 pilsjes
ik ben er mee gestoptquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben nu al 4 jaar bezig met amper drinken
Gestopt met drinken of met proberen niet te drinken ?quote:
ik ben er mee gestoptquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben nu al 4 jaar bezig met amper drinken
het laatstequote:Op maandag 19 oktober 2009 00:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gestopt met drinken of met proberen niet te drinken ?
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 18-10-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 061 goldfinger1963
02. 032 Fha
03. 030 vrolijke-frits
04. 025 Dr_Flash
05. 016 marcb1974
06. 013 MPG
07. 008 OA
08. 008 Papierversnipperaar
09. 004 Pheno
10. 003 DaMart
11. 003 BrandX
12. 002 Sjowhan
13. 001 Miljonair
14. 001 wel.o.k
15. 001 MaleDuck
Reeks-statistieken!
Ja, lekker rustigquote:
Voor mij ook, lekker studerenquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:23 schreef BrandX het volgende:
Kia ora allen.
Wordt een lange dag vandaag
tot laters
Dat doen alsof daar ben ik wel goed inquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
iedereen doet alsof ze aan het werk zijn.
gewoon de hele dag fok!ken, weten zij veel wat je waar aan het typen bent.quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat doen alsof daar ben ik wel goed in
Dat is helemaal waar... Maar te lange stukken typen is wel verdacht, ik schrijf nooit van zulke lange emailsquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gewoon de hele dag fok!ken, weten zij veel wat je waar aan het typen bent.
o, die dirk.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dirk Scheringa, DBS Bank. Jij volgt het nieuws niet?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar... Maar te lange stukken typen is wel verdacht, ik schrijf nooit van zulke lange emails
bijna vergeten nijns in style te begroeten.quote:
die is leukquote:
ben je alweer aan het werkenquote:
Nee, donderdag pas. Maar moet wel redelijk wat doen vandaag.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ben je alweer aan het werken
smakelijkquote:
dan hup aan de gangquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, donderdag pas. Maar moet wel redelijk wat doen vandaag.
dat was anders geen lange lunchquote:
mwoa, langer dan sommige andere waar ik brood achter het beeldscherm naar binnen douw.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan hup aan de gang![]()
[..]
dat was anders geen lange lunch
Zelfde probleem hier. Ik moet een casus compleet uitwerken maar de zinnen dringen ook gewoon niet door ofzoquote:
dat is niet goed voor het beeldschermquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mwoa, langer dan sommige andere waar ik brood achter het beeldscherm naar binnen douw.
Ik moet wat afmaken zeg maarquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier. Ik moet een casus compleet uitwerken maar de zinnen dringen ook gewoon niet door ofzo
quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is niet goed voor het beeldscherm
nijnsquote:
dat kan je wel zeggenquote:
flink gefeest?quote:
gfquote:
weet iemand hoe je rode wijn vlekken van een muur krijgt?quote:
verjaardagenquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat kan je wel zeggen
en volgend weekend wordt nog erger
Opnieuw verven?quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
weet iemand hoe je rode wijn vlekken van een muur krijgt?
witte wijn erover doen maar dat werkt alleen als je het direct doetquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
quote:
spagtelputzquote:
Opnieuw stuccen dan. Zal ik vast een Pool sturen?quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
spagtelputz![]()
heb al witte wijn geprobeerd, is wel minder geworden. vanavond nog eens proberen met een tandenborstel.
ik ga de computerkast wel verzetten.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Opnieuw stuccen dan. Zal ik vast een Pool sturen?
zaterdag gaat het super druk wordenquote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zaterdag gaat het super druk worden![]()
we hebben dan zelfs iemand die de wagens op de parking regelt zodat er fatsoenlijk wordt geparkeerd
Jeej, een verkeersregelaar met een oranje hesjequote:Op maandag 19 oktober 2009 13:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zaterdag gaat het super druk worden![]()
we hebben dan zelfs iemand die de wagens op de parking regelt zodat er fatsoenlijk wordt geparkeerd
Waarom vraagt niemand hoe die rode wijn op zijn muur komt?quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ga de computerkast wel verzetten.
whehehe klopt hij heeft zo'n hesje aanquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jeej, een verkeersregelaar met een oranje hesje
korte versie of de lange versie?quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:21 schreef OA het volgende:
[..]
Waarom vraagt niemand hoe die rode wijn op zijn muur komt?
Waarom zit er rode wijn op je muur?
dat durfde niemand te vragenquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:21 schreef OA het volgende:
[..]
Waarom vraagt niemand hoe die rode wijn op zijn muur komt?
Waarom zit er rode wijn op je muur?
je mag zelf kiezenquote:
langquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
langSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kortdie lange versieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
zit nu bij de overheid, ik leer het al aardig om langdraadig te zijn.quote:
Fhaquote:
Ik mis nog de details over de dochter, de schoonvader en welke wijn het was.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zit nu bij de overheid, ik leer het al aardig om langdraadig te zijn.
dit valt nog mee, ik had nog moeten uitweiden over die kettingreactie
quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zit nu bij de overheid, ik leer het al aardig om langdraadig te zijn.
dit valt nog mee, ik had nog moeten uitweiden over die kettingreactie
quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik mis nog de details over de dochter, de schoonvader en welke wijn het was.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik mis nog de details over de dochter, de schoonvader en welke wijn het was.
Dat bepalen we wel na de detailsquote:
Ook dat is inderdaad belangrijk voor de beeldvormingquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
wat voor een frietsaus was het eigenlijk?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Ook dat is inderdaad belangrijk voor de beeldvorming.
Ook van belang: waarom heeft ie een witte muur?!quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ook hoe ver de tafel van de muur stond, hoe groot het glas was, hoeveel wijn erin zat, enz.
En waarom spachtelputz, en geen behang?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:10 schreef OA het volgende:
[..]
Ook van belang: waarom heeft ie een witte muur?!
quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:10 schreef OA het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
wat voor een frietsaus was het eigenlijk?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Ook dat is inderdaad belangrijk voor de beeldvorming.
ik zal morgen ochtend een rapport inleveren.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ook hoe ver de tafel van de muur stond, hoe groot het glas was, hoeveel wijn erin zat, enz.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:10 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zie wel twee dochters. Details zijn dus wel essentieel. Gaarne vermelden in het rapport.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
[..]
[..]
[..]
ik zal morgen ochtend een rapport inleveren.
[..]
geen witte muur.
zie hier
quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zie wel twee dochters. Details zijn dus wel essentieel. Gaarne vermelden in het rapport.
Je hebt wat gehaaldquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
Net ff Moderne viltpantoffels gehaald
die met het blauwe oogquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wie van de 2 is de schuldige
whehehequote:
Fhaquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:28 schreef Fha het volgende:
Prachtig verhaal
Jeej de was is ook weer gedaan
Nu even langs de apotheek en de supermarkt.
quote:
Is dat hip, tegenwoordig? Vilten pantoffels?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Pantoffels, en dan moderne van vilt.
was te druk met het bestuderen van de plaats van het delictquote:
ah, en? nog interessante details gevonden?quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
was te druk met het bestuderen van de plaats van het delict
Het is veel hipper om gigantische sloffen te hebben die rendierhoofden zijn inclusief geweienquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Is dat hip, tegenwoordig? Vilten pantoffels?
Ik draag die dingen namelijk nooit.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ah, en? nog interessante details gevonden?
dat gaat hier nietquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Het is veel hipper om gigantische sloffen te hebben die rendierhoofden zijn inclusief geweien
Dan moet je harder schoppenquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat gaat hier niet
de honden hangen meteen aan dat soort sloffen
Geen idee, intereert mij ook niet. Zo lang ik maar warme voeten hebquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Is dat hip, tegenwoordig? Vilten pantoffels?
Ik draag die dingen namelijk nooit.
En dat is de enige juiste redeneringquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Geen idee, intereert mij ook niet. Zo lang ik maar warme voeten heb
dat is een kat en geen adhd jack russelquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan moet je harder schoppenDat werkt bij Bolle ook prima
quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Geen idee, interseert mij ook niet. Zo lang ik maar warme voeten heb
Wel duidelijk dat jij mijn kat niet kentquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is een kat en geen adhd jack russel![]()
als ik ze weg schop zijn ze sneller terug dan dat ik weg schop
quote:
dat kloptquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Wel duidelijk dat jij mijn kat niet kent
die zijn echt zieligquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:47 schreef Fha het volgende:
Jesus, sommige van mijn vrienden zijn echt opper kansloos
Ze hebben behoorlijke geld issues op het moment. Maar toch gaan ze een halloween feest geven. Krijg ik net de uitnodiging: "een financiele bijdrage is welkom"
Pff!! Zij willen dat feest geven, dan ga ik toch zeker niet betalen
OMGquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:47 schreef Fha het volgende:
Jesus, sommige van mijn vrienden zijn echt opper kansloos
Ze hebben behoorlijke geld issues op het moment. Maar toch gaan ze een halloween feest geven. Krijg ik net de uitnodiging: "een financiele bijdrage is welkom"
Pff!! Zij willen dat feest geven, dan ga ik toch zeker niet betalen
wokquote:
MPGquote:
Beter in een topic dan terwijl je aan het fistfucken bent.quote:
Je weetz. Zwaaien = plebs.quote:
En mensen plezier toewensen die op ontdekking gaan?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je weetz. Zwaaien = plebs.
Vakantie = plebs.
Mensen uitzwaaien die op vakantie gaan = plebs2
Ah, een nieuwe opdracht 'vakkundig' om zeep geholpen dusquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:23 schreef Pheno het volgende:
Pheno bedankt een of andere vervangend manager die alvast een cv opgestuurd had zonder even te vragen of er iets aangepast moest worden zoals cv in kwestie naar de opdracht te schrijven.
Bedankt. Oetlul.
het zit jouw ook echt niet meequote:Op maandag 19 oktober 2009 16:23 schreef Pheno het volgende:
Pheno bedankt een of andere vervangend manager die alvast een cv opgestuurd had zonder even te vragen of er iets aangepast moest worden zoals cv in kwestie naar de opdracht te schrijven.
Bedankt. Oetlul.
eet zequote:
Yup. Ze doen het er om. Komt waarschijnlijk dat ik niet tot aan mijn elleboog in die kerel's reet zit.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:27 schreef OA het volgende:
[..]
Ah, een nieuwe opdracht 'vakkundig' om zeep geholpen dus
Smakelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Sterktequote:
Ik zie ze met het karretje rijden!quote:
wat ligt eropquote:
quote:
quote:
Oh ja, even opzetten.quote:
Verwende kinders vandaagquote:
quote:
quote:
Jij denkt dat Muck haar psychische voedertijdproblemen met een tv-dokter moet bespreken?quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jij denkt dat Muck haar psychische voedertijdproblemen met een tv-dokter moet bespreken?
Gezien de reactie van MPG is dat misschien wel een goed ideequote:Op maandag 19 oktober 2009 16:41 schreef DaMart het volgende:
Jij denkt dat Muck haar psychische voedertijdproblemen met een tv-dokter moet bespreken?
Ja, aangezien de bedrijfskok daar zelfs macaroni bolognese kan verpesten..quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Gezien de reactie van MPG is dat misschien wel een goed idee
Mja, MPG weet natuurlijk hoe de sla gemaakt is die Muck krijgt voorgeschoteldquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Gezien de reactie van MPG is dat misschien wel een goed idee
Een goede bolognese is dan ook best lastig. Dan heb ik het niet over dat potjeswerkquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, aangezien de bedrijfskok daar zelfs macaroni bolognese kan verpesten..
Nee hoorquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, MPG weet natuurlijk hoe de sla gemaakt is die Muck krijgt voorgeschoteld.
proficiatquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:48 schreef Fha het volgende:
IK KAN ONTSLAG NEMEN BIJ DE THUISZORG WANT IK MAG IN DE BOEKWINKEL BEGINNEN DONDERDAG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GEFELICIFLAPSTAARTquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:48 schreef Fha het volgende:
IK KAN ONTSLAG NEMEN BIJ DE THUISZORG WANT IK MAG IN DE BOEKWINKEL BEGINNEN DONDERDAG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je gaat boeken stofzuigen?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:48 schreef Fha het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bolognese uit potjesquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een goede bolognese is dan ook best lastig. Dan heb ik het niet over dat potjeswerk
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:48 schreef Fha het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het gaat jouw ook nog wel lukkenquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je gaat boeken stofzuigen?
Feli. Iedereen lukt het om een andere baan te krijgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |