Welnee, we doen alleen alsof als Pheno er is...quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zijn toch vies en eng enzo,
of zijn dat alleen loungers
Ja, tof, maar kom dan naar limbabwe ofzoquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mwoa 400 km boejje
Lijjkt me leuk om eem KSC er te ontmoeten
BeeIxquote:
Ah, dus over twee weken is er een heuse meet.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:51 schreef OA het volgende:
[..]
Welnee, we doen alleen alsof als Pheno er is...
En er hoeft niet eens iets geregeld te worden; het gebeurt gewoon!quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, dus over twee weken is er een heuse meet.
Ja.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
En zo is hetquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.
GF heeft de club beschikbaar gesteld, ik zorg voor het bier (Hertog Jan, want die juup van GF is niet te zuipen), OA zet koffie, JF draait plaatjes, Marcb gaat koken, Fles regelt het vervoer, LL zorgt voor de facturen, Fha neemt Bolle mee als mascotte, vrolijke-frits zoekt een leuke film uit, BrandX zorgt dat we geen ruzie maken, MaleDuck vergadert vantevoren en Miljonair financiert de boel.
Mits ook warsteinerquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.
GF heeft de club beschikbaar gesteld, ik zorg voor het bier (Hertog Jan, want die juup van GF is niet te zuipen), OA zet koffie, JF draait plaatjes, Marcb gaat koken, Fles regelt het vervoer, LL zorgt voor de facturen, Fha neemt Bolle mee als mascotte, vrolijke-frits zoekt een leuke film uit, BrandX zorgt dat we geen ruzie maken, MaleDuck vergadert vantevoren en Miljonair financiert de boel.
slaap zequote:
ik heb er genoeg hier staanquote:
HOAXquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.
wat was ook alweer het adres waar de rekening naar toe moestquote:
trustequote:
ligt eraan of er extra betaald wordtquote:
Heel goedquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
en dat was een een echte OAiaanse multiqoute
Want 70 euro voor 2 warsteiners is niet kostendekkend?quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
ligt eraan of er extra betaald wordt
Voor twee vaten niet, neequote:Op zondag 18 oktober 2009 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want 70 euro voor 2 warsteiners is niet kostendekkend?
quote:
2 maarquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want 70 euro voor 2 warsteiners is niet kostendekkend?
dat bedoel ikquote:
zo snel alquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:42 schreef marcb1974 het volgende:
2 vaten?
Na 3 normale glazen loop ik te tollen tegenwoordig
Ik mag amper meer, dus drink nog minder.quote:
dat klopt heb voor een kampioenschap 3 maanden geen alcohol gedronken en de eerste keer daarna was ik zo zat als een kanon van 5 pilsjesquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik mag amper meer, dus drink nog minder.
De gewenning is weg he
Ik ben nu al 4 jaar bezig met amper drinkenquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat klopt heb voor een kampioenschap 3 maanden geen alcohol gedronken en de eerste keer daarna was ik zo zat als een kanon van 5 pilsjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |