Ik voor clowns.quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:03 schreef Fha het volgende:
Ik ben bang voor ninjas
En dat is feest omdat...quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
en ik heb de laatste niet op slot gegooid![]()
![]()
ik anders 3 topic's achter mekaar had geopendquote:
Ik ook!!! En poppenquote:
That is kind of sad yeah...quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik anders 3 topic's achter mekaar had geopend
kook zequote:Op zondag 18 oktober 2009 18:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga koken. Brocoli, aardappelen en worst
moet je niet hier met halloween komenquote:
Aahwquote:
Ik voor grappige Ninja's.quote:
quote:
Tuig is het in ieder geval!quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:14 schreef Fha het volgende:
[..]
AahwNa IT werd ik bang voor doucheputjes
![]()
Clown angst heb ik mn hele leven al gehad, mijn ma denkt dat het komt omdat ze vaak zo erg geschminkt zijn dat ik daardoor niet goed meer hun gezichtsuitdrukking kan zien ofzoZal best, als ze maar weg blijven!
Eet smakelijk!
Dan is het goedquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
en ik verdien er ook goed aan
Kom ik weinig tegen, gelukkigquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik voor grappige Ninja's.
pas op dadelijk mag je hem blowenquote:
is ook de enigste reden dat nic die poppen mag kopenquote:
niet te hard gooienquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:54 schreef Fha het volgende:
Ik gooi gewoon nog een bord boerenkool in de magnetron om op te warmen
Het bord kan dat wel hebben.. maak me meer zorgen over de magnetronquote:
en de boerenkool zit dan ook overal tegenaanquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Het bord kan dat wel hebben.. maak me meer zorgen over de magnetron
Ga je mond spoelen. Bij voorkeur met bierquote:
Met Hertog Jan heh?quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen. Bij voorkeur met bier.
Ja. Als ie het doet, kan ie het maar beter meteen goed doenquote:
Jupilerquote:
jouw kat eet ook allesquote:
Grote kerelquote:
En dan een flesje Hertog Jan erbijquote:
Nee dan word hij ziekquote:
Een hele verbetering met de vorige.quote:
hij doet zijn naam eer aanquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee dan word hij ziekDat gaat me echt te ver haha
En inderdaad, grote kerelVorig weekend even gewogen: 6,5 kilo
Ga eens Gleufsap Grand Cru schenken of zo met je grote snavelquote:
Die was ziekquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een hele verbetering met de vorige.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen. Bij voorkeur met bier.
quote:
hoor ik nou een kameel op straat schijtenquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga eens Gleufsap Grand Cru schenken of zo met je grote snavel
quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Die was ziekDat telt niet
![]()
En opzich is dit ook wel lastig hoorNu moet ik echt elke dag een kat uit mijn bord meppen
Dat is minder werk dan van straat ophalen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Die was ziekDat telt niet
![]()
En opzich is dit ook wel lastig hoorNu moet ik echt elke dag een kat uit mijn bord meppen
Ja hou maar opquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is minder werk dan van straat ophalen.
Ik neem in ieder geval nog een bakkiequote:Op zondag 18 oktober 2009 20:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Die dingen interesseren mij ook weinig
En dan wel zeuren over die van mij heh?!quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Die dingen interesseren mij ook weinig
Ik vind het gewoon niets, die TT's met "Waar we..."quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:19 schreef Fha het volgende:
[..]
En dan wel zeuren over die van mij heh?!
ghehequote:Op zondag 18 oktober 2009 20:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niets, die TT's met "Waar we..."
verstandigquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:05 schreef MaleDuck het volgende:
zo even op zondagavond zorgen dat ik morgenochtend wat minder hoef te zoeken
Leg je de sleutel onder de mat?quote:
Dat is wel een godsallejezus end weg man!quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Iemand morgenavond n Groningen nog zin om mij te ontmoeten?
mwoa 400 km boejjequote:Op zondag 18 oktober 2009 21:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is wel een godsallejezus end weg man!
Die zijn toch vies en eng enzo,quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mwoa 400 km boejje
Lijjkt me leuk om eem KSC er te ontmoeten
Welnee, we doen alleen alsof als Pheno er is...quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zijn toch vies en eng enzo,
of zijn dat alleen loungers
Ja, tof, maar kom dan naar limbabwe ofzoquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mwoa 400 km boejje
Lijjkt me leuk om eem KSC er te ontmoeten
BeeIxquote:
Ah, dus over twee weken is er een heuse meet.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:51 schreef OA het volgende:
[..]
Welnee, we doen alleen alsof als Pheno er is...
En er hoeft niet eens iets geregeld te worden; het gebeurt gewoon!quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, dus over twee weken is er een heuse meet.
Ja.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
En zo is hetquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.
GF heeft de club beschikbaar gesteld, ik zorg voor het bier (Hertog Jan, want die juup van GF is niet te zuipen), OA zet koffie, JF draait plaatjes, Marcb gaat koken, Fles regelt het vervoer, LL zorgt voor de facturen, Fha neemt Bolle mee als mascotte, vrolijke-frits zoekt een leuke film uit, BrandX zorgt dat we geen ruzie maken, MaleDuck vergadert vantevoren en Miljonair financiert de boel.
Mits ook warsteinerquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.
GF heeft de club beschikbaar gesteld, ik zorg voor het bier (Hertog Jan, want die juup van GF is niet te zuipen), OA zet koffie, JF draait plaatjes, Marcb gaat koken, Fles regelt het vervoer, LL zorgt voor de facturen, Fha neemt Bolle mee als mascotte, vrolijke-frits zoekt een leuke film uit, BrandX zorgt dat we geen ruzie maken, MaleDuck vergadert vantevoren en Miljonair financiert de boel.
slaap zequote:
ik heb er genoeg hier staanquote:
HOAXquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.
wat was ook alweer het adres waar de rekening naar toe moestquote:
trustequote:
ligt eraan of er extra betaald wordtquote:
Heel goedquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
en dat was een een echte OAiaanse multiqoute
Want 70 euro voor 2 warsteiners is niet kostendekkend?quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
ligt eraan of er extra betaald wordt
Voor twee vaten niet, neequote:Op zondag 18 oktober 2009 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want 70 euro voor 2 warsteiners is niet kostendekkend?
quote:
2 maarquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want 70 euro voor 2 warsteiners is niet kostendekkend?
dat bedoel ikquote:
zo snel alquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:42 schreef marcb1974 het volgende:
2 vaten?
Na 3 normale glazen loop ik te tollen tegenwoordig
Ik mag amper meer, dus drink nog minder.quote:
dat klopt heb voor een kampioenschap 3 maanden geen alcohol gedronken en de eerste keer daarna was ik zo zat als een kanon van 5 pilsjesquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik mag amper meer, dus drink nog minder.
De gewenning is weg he
Ik ben nu al 4 jaar bezig met amper drinkenquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat klopt heb voor een kampioenschap 3 maanden geen alcohol gedronken en de eerste keer daarna was ik zo zat als een kanon van 5 pilsjes
ik ben er mee gestoptquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben nu al 4 jaar bezig met amper drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |