Dat is niet eerlijk hè met zo'n toetsenbordquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:01 schreef Paul het volgende:
paul
hehequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:04 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Dat is niet eerlijk hè met zo'n toetsenbord
[ afbeelding ]
Tja, dat is het bekende "aan je elleboog likken is onmogelijk" trucjequote:Op zondag 18 oktober 2009 00:21 schreef woads het volgende:
geniaal is dit ik heb ook echt met mijn kop op het toetsenbord liggen te rammen
quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:22 schreef Your_mother_in_law het volgende:
y6or+_mkothnertf_ion _loa3we
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Back to the 70's
Wat een funniteiten!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:08 schreef TNA het volgende:
NEE MAAR NU KRIJGEN WE DUS EEN TOPIC VOL RANDOM TOETSCOMBINATIES, HILARISCH!
Underscore met je kin.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:29 schreef Pudding_broodje het volgende:
pudding_broodje
![]()
IK KAN HET!!! MQWWHAHAHAH, MOEDERNUEJEKRS
flinke kin danquote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:22 schreef Deamobile het volgende:
ldxczsn dcderf Oftewel, Alexander
1e keer had ik de alt+tab te pakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Inderdaad, je moet eigenlijk gewoon nooit eens gek doen en altijd in de saaie sleur des levens hangen zoals jij van ons verwachtquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:12 schreef Pheno het volgende:
Ik hoop zo op webcambeelden. Er zijn dus mensen die als een mongool met hun kin op een toetsenbord gaan rammen omdat iemand op fok het vraagt
Gebruik de webcam eens als je probeert je naam te spellen met je kin.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Inderdaad, je moet eigenlijk gewoon nooit eens gek doen en altijd in de saaie sleur des levens hangen zoals jij van ons verwacht
ONZ zou afgeschaft moeten worden en KLB mag alleen maar gebruikt worden om echt te klagen en zuur te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |