Dat is privequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:43 schreef oh-oh het volgende:
Ja Greys laat es horen dan?
En Q help es?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga het bijlezen afschaffen hier geloof ik
Maar noemenswaardige feiten ontvang ik graag per PMquote:
Daar ben je niet de eerste mee, we kunnen bij wijze van wel een F&F SC Nieuwsbrief opzetten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maar noemenswaardige feiten ontvang ik graag per PM
Ik ga maar een betaalde service opzetten geloof ik.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maar noemenswaardige feiten ontvang ik graag per PM
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar ben je niet de eerste mee, we kunnen bij wijze van wel een F&F SC Nieuwsbrief opzetten.
Kan geregeld worden hoor. MM zit in die shizzlequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar ben je niet de eerste mee, we kunnen bij wijze van wel een F&F SC Nieuwsbrief opzetten.
Goed plan toch?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb jij mijn kut op de foto gezien? Nee? nou das dus privequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga maar een betaalde service opzetten geloof ik.
Wat bied je?
Oh en Q sinds wanneer is er bij jou iets privé????????
Hebben jullie die kinderwagen voor die trein zien vallen op t journaal?
Damn wat een mazzelbaby!
Da's dan ook zo'n beetje het enige wat ik nog niet van je gezien hebquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb jij mijn kut op de foto gezien? Nee? nou das dus prive
Truequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Da's dan ook zo'n beetje het enige wat ik nog niet van je gezien heb
Ik moet eerst nog eten, dus ff geduld aubquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog eten, dus ff geduld aub
Ik krijg nu toch wel weer zin in Secret Santaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
Oh gawd
Ik vraag niet voor niets aan Q of zij nog GA's heeft voor me, ik kan die Gezellige Avondgedichten echt niet zelf maken. Nou ja, hier een poging (al heb ik eigenlijk Muis erg hard nodig hier nu!).
Loveless, doe nou toch eens verstandig
zo'n TT is gewoon echt niet handig
Zie mij me wringen in allerlei bochten
om de gedichten te maken die jullie zochten
Verlos me uit mijn dichtlijden, zit me niet te flessen
om mooie gedichten te maken ontbeer ik Q haar lessen
Nou ja, het dicht en het rijmt en het rijmt en het dicht
en nu ben ik klaar, lekker helder licht!![]()
Ymme mag niet mee doenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik krijg nu toch wel weer zin in Secret Santa
Wrom niet? Ze vergeet het tochquote:
Jaaaaa die naam mag in geen enkel topic meer ontbreken hier hequote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
Loveless, doe nou toch eens verstandig
zo'n TT is gewoon echt niet handig
Zie mij me wringen in allerlei bochten
om de gedichten te maken die jullie zochten
Verlos me uit mijn dichtlijden, zit me niet te flessen
om mooie gedichten te maken ontbeer ik Q haar lessen
Nou ja, het dicht en het rijmt en het rijmt en het dicht
en nu ben ik klaar, lekker helder licht!![]()
Oh ja! Da's fijn, als ik Ll trek (Q, ik waarschuw jequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik krijg nu toch wel weer zin in Secret Santa
Nou, dat zou wel fijn zijn voor Ll, als jij hem zou trekken ja!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja! Da's fijn, als ik Ll trek (Q, ik waarschuw je) dan ben ik vast klaar qua rijmelarij!
En ze trekt maar doooooooooooooorquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:57 schreef Greys het volgende:
Extreme Home Make-over is weer een echte tranentrekker vandaag *slik*.
Greys mag mij best trekken ja, dat staat vast garant voor een plezierig cadeauquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, dat zou wel fijn zijn voor Ll, als jij hem zou trekken ja!
Ik vergat jou te waarschuwenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, dat zou wel fijn zijn voor Ll, als jij hem zou trekken ja!
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Greys mag mij best trekken ja, dat staat vast garant voor een plezierig cadeau
quote:
Een Nokje kan ik me niet snel iets bij voorstellen maar ik wil wel een Greysje vooorstellen: een post met een gekopieerd of gequoot lijstje dat minimaal verschilt van de vorige versiequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:08 schreef nokwanda het volgende:
Dan vraag ik me af wat dan een nokje gaat worden.
We hebben nu een Q-tje doen, een LHH-tje, een ElisaBslotje
Helleu, ekskjoezzz mequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:58 schreef Loveless85 het volgende:
Greys mag mij best trekken ja, dat staat vast garant voor een plezierig cadeau
Ze krijgen tegenwoordig ook al Engels op de bassischool, dat weet je toch?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:02 schreef Greys het volgende:
Hihihi.
Nou hup. Vlug. Engels praten. Het is nog geen half twaalf
Grijs isquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:04 schreef ElisaB het volgende:
Waarom zegt niemand grijs
Ik heb geen wit gezegd omdat me dat zo snel niet te binnen schoot. Ik zat aan de telefoon toe ie het vroeg. Verder zijn jullie lekker verdeeld
Ik zal het wel zien. En jullie ook, want ik zal wel een plaatje posten
Overigens... zou me niets verbazen als het tóch nog een Golf wordt...
Nee man...geel is wijvenkleurquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
![]()
Is het niet een beetje een wijvenkleur??
Bij ons weet je het nooit. Het zou een Golf worden, werd toen een MiTo, maar het kan zelfs nog gewoon iets totaal anders worden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Is die auto niet door gegaan?
Ik zal niet voor wit gaan daar zie je echt alles op.
Mijn 406 coupe was ook grijsquote:
Ik vind zelf geen en grijs eigenlijk wel heel mooi. Grijs is erg doorsnee, dus zou ik waarschijnlijk voor geel gaanquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Nee man...geel is wijvenkleur![]()
En rood wordt dofff als je niet graag poetst.
Straks wordt het een Atos met een schapenvachtje op de stoelquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bij ons weet je het nooit. Het zou een Golf worden, werd toen een MiTo, maar het kan zelfs nog gewoon iets totaal anders worden.
Die kwooten we ffquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vind zelf geen en grijs eigenlijk wel heel mooi. Grijs is erg foorsnee, dus zou ik waarschijnlijk voor geel gaan
Easy on the booze therequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vind zelf geen en grijs eigenlijk wel heel mooi. Grijs is erg doorsnee, dus zou ik waarschijnlijk voor geel gaan
Ik zie het probleem niet zo...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee man...geel is wijvenkleur![]()
En rood wordt dofff als je niet graag poetst.
Die mogen toch heul geen auto rijdenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:09 schreef JJH het volgende:
Soms,
Als ik niet beter zou weten (en velen in het echt heb gezien) zou je denken dat je tussen een stelletje 13jarigen terecht gekomen was.
Doe dan een Bimmer, Die audi vind ik zo'n 't gooi auto, met van die geblondeerde Milfs met veel te grote zonnebril die even naar de traiteur gaan voor de lunch.quote:
Ik moet eerst nog eten...preischotel meegekregen gisteravond.quote:
Je zet voor de zekerheid maar vaak het woord 'lootjes' bij het trekken he?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:09 schreef Goodbye het volgende:
Wanneer gaan we eigenlijk lootjes trekken? Ik heb veel tijd nodig hoor, om enigszins creatief uit de hoek te komen!
Vorig jaar had ik wel een leuk cadeautje voor het meisje waar ik het lootje van had getrokken, al zeg ik het zelf
Nee, ik had even deze pagina gemist, ik zat nog in het LL-trekken verhaal.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die mogen toch heul geen auto rijden
Gekkerd
Trouwen?
Een bijdehante doch moeilijk te begrijpen opmerking die 3 pagina's later komt of zoquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:04 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Een Nokje kan ik me niet snel iets bij voorstellen maar ik wil wel een Greysje vooorstellen: een post met een gekopieerd of gequoot lijstje dat minimaal verschilt van de vorige versie
Zou niet misstaan op onze oprit en ik denk ook dat ik er heel goed in uit komquote:
IK HEB HEM ECHT GEMAAKTquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog eten...preischotel meegekregen gisteravond.
Maar ik haalde het net uit de magnetron en ik kreeg direct een visioen van Qtjes foto
Mits zwaar opgeblazen kapsel, jurkje, push-up BH, veeul te grote zonnebril, 2 kleine keffertjes, en een tuinman erinquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zou niet misstaan op onze oprit en ik denk ook dat ik er heel goed in uit kom![]()
Maar ik doe het ook goed in een Accord
Dan wacht ik nog ff met inscheppenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
IK HEB HEM ECHT GEMAAKTIK GA HEM JE ZO PM'en
Maar daar is toch niks nieuws aan? Alles waar om gevraagd word fotografeer jij en PM je rond.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Je vergat het belangrijkste deel uit die zin te quoten, rotmokkel
Ja, ik kijk wel uitquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Je zet voor de zekerheid maar vaak het woord 'lootjes' bij het trekken he?
Geen idee eigenlijk. Volgende week ergens ofzo? Of eerste week november? Maakt mij niet zo heel veel uit eigenlijk.
Over gedichtjes gesproken, weten jullie nog mooie?
Ik vind deze wel prachtig maar zeker niet de mooiste. Ik lees zo vaak mooie, maar dan kan ik er later niet meer op komen als ik een mooi gedicht zoek (véél water drinken Greys).
One Art by Elizabeth Bishop
The art of losing isn't hard to master;
so many things seem filled with the intent
to be lost that their loss is no disaster.
Lose something every day. Accept the fluster
of lost door keys, the hour badly spent.
The art of losing isn't hard to master.
Then practice losing farther, losing faster:
places, and names, and where it was you meant to travel.
None of these will bring disaster.
I lost my mother's watch. And look! my last, or
next-to-last, of three loved houses went.
The art of losing isn't hard to master.
I lost two cities, lovely ones. And, vaster,
some realms I owned, two rivers, a continent.
I miss them, but it wasn't a disaster.
--Even losing you (the joking voice, a gesture
I love) I shan't have lied. It's evident
the art of losing's not too hard to master
though it may look like (Write it!) like disaster.
Doe maar platonisch, je weet dat ik meer diepgang heb dan datquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:16 schreef Qwea het volgende:
[..]ik HEB het belangrijkste quote. Vraag anders maar aan LL of dát niet het belangrijkste was.
Hmmm...toch maar niet danquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mits zwaar opgeblazen kapsel verrassen volumeshampoo doet verrassend weinig tot nu toe, jurkje, push-up BH
, veeul te grote zonnebril, 2 kleine keffertjes, en een tuinman erin
Gadverdamme Q! Ga je es scheren en een schimmelpil nemen ofzoquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doe maar platonisch, je weet dat ik meer diepgang heb dan dat
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gadverdamme Q! Ga je es scheren en een schimmelpil nemen ofzo![]()
![]()
Zoveel had ik precies...tot de DSB inklaptequote:
Of we je ooit nog zouden terugvinden in een Q7quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Zou niet misstaan op onze oprit en ik denk ook dat ik er heel goed in uit kom![]()
JJH wilt um ook graag ontvangenquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zoveel had ik precies...tot de DSB inklapte
Stoelverhogertjequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of we je ooit nog zouden terugvinden in een Q7
Das wel de V12 TDI, de normale is vanaf 75.900, maar die is voor pauper, die kan iedere sjonnie met een DSB lening kopenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dan gaat die mn kjut straks ook net zoals jij afzeiken zekerquote:
Jawelquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:19 schreef Qwea het volgende:
[..]bullshit, right? Je hebt daar toch niet meer dan 1 ton staan?
Da's ook het enige wat niet te zien is op de fotoquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:20 schreef Greys het volgende:
Jongens, voor schimmelpillen is het me echt nogaltijd te vroeg hoor
Neem een avatar dan kan je ook in de OP (mits je dat wil)quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:19 schreef nieslief het volgende:
Hoi ben er weer.
Ga ff lezen tot zo.
Edit: Gut half topicje maar valt me mee.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:19 schreef nieslief het volgende:
Hoi ben er weer.
Ga ff lezen tot zo.
Edit: Gut half topicje maar valt me mee.
Het is ook te vroeg voor opengereten egelsquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jawel![]()
[..]
Da's ook het enige wat niet te zien is op de foto
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das wel de V12 TDI, de normale is vanaf 75.900, maar die is voor pauper, die kan iedere sjonnie met een DSB lening kopen
KIJK! Jij zegt dat mensen met een dsb lening een sjonnie is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed zo.
Dat zei ik ook. Want sjonnie staat gelijk aan pauper.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Q, ook een exemplaar naar Llquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is ook te vroeg voor opengereten egels![]()
Daar is het altijd te vroeg voor
Jaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:20 schreef oh-oh het volgende:
Mijn lievelingsgedicht:
*knip*
Van Maya Angelou
Knowing is goedquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:21 schreef MissBliss het volgende:
Ja hoi!
Geel!
Ik ben er weer en ik heb wijn op zonder eerst te eten > niet slim
Wel even lekker eruit geweest
Nu luister ik de Symphonie (< boodschap alleen voor Ingetje, zij begrijpt dat) en dan ga ik 2 boterhammen met kaas eten en dan 2 films kijken(The Princess Diaries 2
en Knowing, thriller met Nicholas Cage)
[/dagboek]
Wat dacht je van deze (officieel en serieus gebeurd, paar weken geleden):quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Zoveel had ik precies...tot de DSB inklapte
Nee, kom op ing. Niet lopen fucken hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jawel![]()
[..]
Da's ook het enige wat niet te zien is op de foto
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:21 schreef MissBliss het volgende:
Ja hoi!
Geel!
Ik ben er weer en ik heb wijn op zonder eerst te eten > niet slim
Nu luister ik de Symphonie (< boodschap alleen voor Ingetje, zij begrijpt dat) en dan ga ik 2 boterhammen met kaas eten en dan 2 films kijken(The Princess Diaries 2
[/dagboek]
O.M.F.Gquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat dacht je van deze (officieel en serieus gebeurd, paar weken geleden):
- shit, ik had geld staan bij Icesafe..
- ow, auw... was het alles wat je had?
- nee, de rest staat bij DSB
Nee, dat las Queen Latifah, maar dat was wel een gedicht van haarquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa
Ze las ook zo mooi op de uitvaartdienst van MJ! (dat was zij toch?)
Hallo...als ik bijna 2 ton had reed ik echt niet in de verlepte Mazda...en had ik wel een nieuw type Accordquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, kom op ing. Niet lopen fucken hoor
Had je écht meer dan 1 ton op die rekening? Toch niet 184?
Gelukkigquote:
detailsquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, dat las Queen Latifah, maar dat was wel een gedicht van haar
Agree!quote:
Goed zo, en kan jou die wijn nou schelenquote:Ik ben er weer en ik heb wijn op zonder eerst te eten > niet slim
The Princess Diariesquote:Nu luister ik de Symphonie (< boodschap alleen voor Ingetje, zij begrijpt dat) en dan ga ik 2 boterhammen met kaas eten en dan 2 films kijken(The Princess Diaries 2
[/dagboek]
Die ken ik dan ook niet, en aan de titel en Re's reactie wil ik 'm niet kennen ookquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gelukkig
En de Princess Diaries vind ik vast ook leuk, want deel 1 vond ik ook leukSamen met Re gekeken en later vroeg ik: Zullen we deel 2 ook kijken?
Maar dat vond ie gek genoeg geen goed idee
Nu bijquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Wijn is fijn zeg ik altijd maar![]()
Welke symphonie; 1, 2, of 3?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hallo...als ik bijna 2 ton had reed ik echt niet in de verlepte Mazda...en had ik wel een nieuw type Accord
Nou nee hoor, beetje Queen Latifah voor Maya Angelou aanzien, dat is erg!quote:
Maar zoooo mooiquote:
Hebben ze beide tieten?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou nee hoor, beetje Queen Latifah voor Maya Angelou aanzien, dat is erg!
quote:
Oh ja, zo was hetquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, dat las Queen Latifah, maar dat was wel een gedicht van haar
quote:
Ik ga zo maar een rooie fles wodka soldaat maken ofzo. Aangezien we toch niet gaan borrelen doek het zelf welquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:24 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en Duveltjes voor het eten zijn ook geen goed idee, maar ach
2 is het mooist, nu ben ik bij 3.quote:
Vreet jij zoveelquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Nu ben ik eten...tot in het jubileumtopic #250
guilty!quote:
Okquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
MB
Ga jij mee een eindje rijden binnenkort
Op dit moment ga ik voor 2, dan 1 en als laatste 3.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
2 is het mooist, nu ben ik bij 3.
Ook mooi
Met preischotel? Wel lekker warmquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vreet jij zoveel![]()
Je kan die push-up BH ook op andere manieren opvullen hoor
Ow, dat heb ik niet, dus komt goedquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:27 schreef MissBliss het volgende:
Ok
Als jij rijdt, want ik heb rij-angst
Ohquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Op dit moment ga ik voor 2, dan 1 en als laatste 3.
Guiding light is momenteel hot hier....mooooi![]()
Nu echt eten, want ik wil ook wijn
Yayquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dat heb ik niet, dus komt goed
MEID! The horro!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:32 schreef Greys het volgende:![]()
![]()
Vergat ik toch bijna Popstars op te zetten!
Ik had de goede zender vast op staanquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:32 schreef Greys het volgende:![]()
![]()
Vergat ik toch bijna Popstars op te zetten!
Horro! Dat zeker! En ook nog horror!quote:
Ik ook! En ik heb de tv uit. Ik ben benieuwd of ik aant end van de aaf nog kan lopenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Horro! Dat zeker! En ook nog horror!
Ik moet toch wat op de vrijdagavond?
Braaf onderdanig schaapje!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:35 schreef Greys het volgende:
Deze is wat schreeuwerig, maar toch wel leuk!
(Oh nee ik zal dit soort dingen wel in het Popstars topic gooien, niet leuk voor de niet kijkersAch ik post wel helemaal niet over Popstars
Voor Kweej! )
Durf ik te vragen waarom je eventueel NIET meer zou kunnen lopen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook! En ik heb de tv uit. Ik ben benieuwd of ik aant end van de aaf nog kan lopen
Lekker doorgaan zo, dan slinger ik heel het topic vol met Popstars meuk!quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Komt Re morgen nou alweer terug? Ja he?
Omdat ik aan de rode wodka zitquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Durf ik te vragen waarom je eventueel NIET meer zou kunnen lopen?![]()
Ik ga ook een wodkaatje nemen zo!
Nou, vanavond kom je wel door met je films en je wijntje en dan is ie er morgen alweer!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
9 uur issie op Schiphol, dus dan slaap ik nog
En dan gaan we die middag naar mn moeder terug en 's avonds eten bij mn opa en omaen dan de volgende dag terug met Ziggy/Het Ding
Nou... ik weet er wel een paar hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:36 schreef Loveless85 het volgende:
Ah ik dacht het al, er zit er eentje Muse te luisteren.
Butterflies & Hurricanes![]()
Plug in Baby![]()
Knight of Cydonia![]()
Wat niet eigenlijk
Ik heb een date met ElisaBquote:
Waarom zou je jezelf zo lazerus zuipen tot je niet meer op je benen kunt staan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat ik aan de rode wodka zit
En het blijft bij mij niet bij 1ik ben van plan die fles op te zuipen
Die ken ik niet eens.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou... ik weet er wel een paar hoor
Sober en Overdue en Screenager bijvoorbeeld
Cultuurbarbaar.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:39 schreef oh-oh het volgende:Oh bah Muse
![]()
Ik heb al es verteld dat ik weggegaan ben op Pinkpop toen he
Geen idee ik weet dan alleen wel dat ik KEI lekker slaap zonder 30x wakker te worden en alles te moeten checkenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom zou je jezelf zo lazerus zuipen tot je niet meer op je benen kunt staan?
Leg het me uit?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, vanavond kom je wel door met je films en je wijntje en dan is ie er morgen alweer! [afbeelding]
En hoezo noemen ze Ziggy 'Het Ding' dan? Dat wilde ik de vorige keer ook al vragen toen je het postte maar toen vergat ik het (ik moet écht meer water gaan drinken).
Dat was ik, en niks mis mee toch. Werk is werk en beter dan thuis zitten tochquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:40 schreef nieslief het volgende:
Zo hehe eindelijk bijgelezen zo'n beetje.
Elisa: geel Y
Zieken: beterschap en lekker![]()
Ll: ja wil wel een plaatje (avator) maar heb geen idee hoe. Wil ook wel in de OP en nee ik doe niet mee met Secret Santa.
Voor degene die het vroeg ik werk heel sjiek als interieurverzorgster.......
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar.
Muse is live is zo'n beetje de beste liveband die je kan krijgen
Schoonmaakster dusquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:40 schreef nieslief het volgende:
Zo hehe eindelijk bijgelezen zo'n beetje.
Elisa: geel Y
Zieken: beterschap en lekker![]()
Ll: ja wil wel een plaatje (avator) maar heb geen idee hoe. Wil ook wel in de OP en nee ik doe niet mee met Secret Santa.
Voor degene die het vroeg ik werk heel sjiek als interieurverzorgster.......
mag ik ook plaatjes zoeken?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:41 schreef Greys het volgende:
Nies, wat zou je eventueel als plaatje willen? Heb je een idee?
Dan kunnen we wat zoeken voor je en dan helpen we je wel!
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die ken ik niet eens.
Ik heb nóg steeds de The Resistance amper geluisterd
NEE!quote:
Jahaa maar in een sjiek kantoor met leuke mensen is toch sjiek.....quote:
Je hebt vast niet een hele fles wodka nodig om dat effect te kunnen bewerkstelligen, kom op!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen idee ik weet dan alleen wel dat ik KEI lekker slaap zonder 30x wakker te worden en alles te moeten checken
Hihi!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik weet het niet, mn zus begon ermee, die is sowieso het minst Ziggy-fan
Maar ja, ik noem haar ook vaak: het Kreng, het Monster, Ziggy de Verschrikkelijke enzo
KoosnaampjeWe vinden haar wel leuk verder hoor, maar ze is soms zo.... erg
Ik zeg niks meer.quote:
Roisin ooit op Werchter gezien... Dat was pas vreselijk. Wijf veel te lam/stoned volgens mijquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
No way.
Doe mij maar Prince, PJ Harvey of Ròisìn Murphey / Moloko
Ne ne ne ne neeeequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:39 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb een date met ElisaB
En jullie lekker niet
Wil ik echt niet wakker worden wel. Serieusquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt vast niet een hele fles wodka nodig om dat effect te kunnen bewerkstelligen, kom op!
[..]
Hihi!Ik noem Borie altijd homootje
Oh het is ook mijn aller-favo'ste band niet ofzo. Het oude werk ken ik zelfs vrij slecht, Ben vooral live erg gek van ze en luister meestal ook gewoon live-sets van ze, amper CDsquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
![]()
Die nummers die ik noemde zijn al oud. Tis mn favoriete band, maar zelfs zij maken kutnummers
En The Resistance is tofMaar ik moest ook wennen.
Prince wordt echt alleen maar beter live sinds hij geen commerciele platen meer uit brengtquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Roisin ooit op Werchter gezien... Dat was pas vreselijk. Wijf veel te lam/stoned volgens mij![]()
PJ Harvey is wel okay, Prince was 10 jaar geleden misschien nog leuk, maar denk dat die nu ook weinig meer voorstelt live
Datquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:42 schreef oh-oh het volgende:
NEE!
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt vast niet een hele fles wodka nodig om dat effect te kunnen bewerkstelligen, kom op!
[..]
Hihi!Ik noem Borie altijd homootje
3quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh het is ook mijn aller-favo'ste band niet ofzo. Het oude werk ken ik zelfs vrij slecht, Ben vooral live erg gek van ze en luister meestal ook gewoon live-sets van ze, amper CDs
Jahaa ikke ik vind dat gele nummerbord nl. niet zo mooi en bij geel valt 'ie niet zo op. Het is ook geen ik-blijf-poetsen-kleur-als-rood. Niet zo saai als zilver of zwart.quote:
Over rare werktijden gesproken.quote:
Werk ze!quote:
Ik wacht in spanning af.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:48 schreef Qwea het volgende:
Baloe ligt bij me te slijmen. Ik heb nu 1 hand minder
gelukkig typ ik wel vaker met 1 handDus er gaan geen kwaliteitsposts verloren heur
Nou thank god!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:48 schreef Qwea het volgende:
Baloe ligt bij me te slijmen. Ik heb nu 1 hand minder
gelukkig typ ik wel vaker met 1 handDus er gaan geen kwaliteitsposts verloren heur
Zeikwijf. Je moet me wel hebben vanaaf he?quote:
Jeeeeetje, ik was oprecht blij!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zeikwijf. Je moet me wel hebben vanaaf he?
Je zei ZEIK is ook echt kwaliteit he.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zeikwijf. Je moet me wel hebben vanaaf he?
Nee, da is 14 nov. verjaardag van mn moeder. Ik ga naar het Sportpaleis in Antwerpenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ahoy' toch![]()
Ik helaas niet.
Wel Paramore 8 december, maar dat vind jij vast niks
Doe Plug in Baby of Butterflies & Hurricanesquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:51 schreef Qwea het volgende:
Oke, ik heb het een minuut geprobeerd
*muse afzet.
Herrie
Goedzo moppiequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:51 schreef Qwea het volgende:
*muse afzet.
Herrie
Rammstein staat op nuquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doe Plug in Baby of Butterflies & Hurricanes
Tuuuuurlijkquote:
Die van die pornofilm clip achtig ding?quote:
Beter!quote:
Das een goeiequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:50 schreef Qwea het volgende:
nou, ik ga muse - bliss proberen.
Eens zien
Kijk! Dat is nou nog eens praktisch gedachtquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:47 schreef nieslief het volgende:
Jahaa ikke ik vind dat gele nummerbord nl. niet zo mooi en bij geel valt 'ie niet zo op. Het is ook geen ik-blijf-poetsen-kleur-als-rood. Niet zo saai als zilver of zwart.
Ik ben 1 keer in het sportpaleis geweest...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, da is 14 nov. verjaardag van mn moeder. Ik ga naar het Sportpaleis in Antwerpen
Laatste keer dat ik daar was was nogal kutdus ik heb wat goed te maken
Paramore ken ik niet, wat is het?
*kwijl lebber kwijl*quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:51 schreef Qwea het volgende:
*muse afzet.
Herrie
Goed he ik ben nog een beetje helder.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kijk! Dat is nou nog eens praktisch gedacht
Die is ook leuk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:54 schreef Greys het volgende:
Ing, ik zocht een avatar voor nies en zie wat ik tegenkwam
[ afbeelding ]
Ja, alleen vind ik rammstein lekkerder beuken/deuntjes hebben dan muse. Zeker in combo met die stemquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]!
En dan Rammstein opzetten
Das ook leuk, maar wel wat meer herrie danMuse
natuurlijk
Mijne eerst ook, maar nu istie lekker.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
OhGuiding Light is wel mn minst favoriet eigenlijk
Zooooo melodramatisch kerst-achtig
Je mening over de symphonie deel ik wel
Ik vind Unnatural Selection zo goed, en Resistance en en... nou ja, alles behalve GL en Undisclosed Desires
Eetse! En wijnze daarna
Egwel; briljantquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:54 schreef nieslief het volgende:
Goed he ik ben nog een beetje helder.
Ik willum!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:54 schreef Greys het volgende:
Ing, ik zocht een avatar voor nies en zie wat ik tegenkwam
[ afbeelding ]
DOE ES FF NORMAAL EN ZONDER KWIJLquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
*kwijl lebber kwijl*
*tong achter in oh-oh's strot ramt*
*Lebber kwijl*
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:58 schreef nieslief het volgende:
Dit is mijn poezemeisje Lillie lief is ze he.
Je heptum!quote:
De stem van Mattquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, alleen vind ik rammstein lekkerder beuken/deuntjes hebben dan muse. Zeker in combo met die stem
Heb je iets aan je instellingen veranderd dan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Nu zie ik de "gewone" icons niet meer
Nee dat had ik al niet gedacht dat je dat kon maar ik wou alleen maar even laten zien wat ik leuk vond.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Je heptum!![]()
Nies, ik kan geen youtube filmpje tot ava ombouwen, sorry
Heb je niet nog wat aanwijzingen ofzo, wat je leuk vindt?
Ik heb de eerste 2 albums op mp3 'gekregen' en gewoon in mn muzieklijst gezet. Dus ik heb die nummers al een miljoen keer gehoord, maar ik weet dus echt niet of ze op Showbiz of OoS staanquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijne eerst ook, maar nu istie lekker.
Unnatural Selection is m'n favo, dan USE, dan Resistance![]()
Mooiste album blijft toch OoS
Nou...toch best veel...anders waren die kutkaarten niet zo snel uitverkochtquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De stem van Matt![]()
![]()
![]()
Naja, ik weet dat er veel anti-fans van Muse zijn, ik neem je niks kwalijk
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:01 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nee dat had ik al niet gedacht dat je dat kon maar ik wou alleen maar even laten zien wat ik leuk vond.
Misschien Knabbel en Babbel ofzo.
Die is leuk ja.quote:
BHaR vind ik toch de minste.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb de eerste 2 albums op mp3 'gekregen' en gewoon in mn muzieklijst gezet. Dus ik heb die nummers al een miljoen keer gehoord, maar ik weet dus echt niet of ze op Showbiz of OoS staanNaja, ik vind de latere albums ook heel mooi hoor, anders, maar heel goed.
Hoe maak ik een avatar van een stukje film?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 @ 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Je heptum!![]()
Nies, ik kan geen youtube filmpje tot ava ombouwen, sorry
Heb je niet nog wat aanwijzingen ofzo, wat je leuk vindt?
Ik had écht géén moeitequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 @ 21:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou...toch best veel...anders waren die kutkaarten niet zo snel uitverkocht![]()
![]()
Wrijf het er nog ff in jaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik had écht géén moeiteMaar ja, met Metallica hetzelfde, ik surfte er zo doorheen (met 3 computers en dus 6 browsers open op die pagina
) en zoveel mensen hadden geen kaartje
Ja ik heb daar ook altijd mazzel mee, ook gewoon 2x 2 kaarten voor Metallica te pakken gehad terwijl het concert wss nog rapper dan Muse was uitverkocht. En wel vaker bij dat soort concerten gewoon kunnen bestellen (Foo Fighters in HMH ofzo)...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik had écht géén moeiteMaar ja, met Metallica hetzelfde, ik surfte er zo doorheen (met 3 computers en dus 6 browsers open op die pagina
) en zoveel mensen hadden geen kaartje
Ik heb zo'n chocolade marsepein staaf gekochtquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:13 schreef Greys het volgende:
Grrrrr, wat zijn Toffifees toch verslavend![]()
Ik kan er dan nooit eens gewoon twee nemen ofzo
Hij is met 10854 bytes te groot voor de usericon uploader.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:10 schreef Greys het volgende:
Nies:
[ afbeelding ]
Als je hem nu opslaat met je rechtermuisknop, ga je naar PROFIEL hier ergens bovenin.
Dan ga je Upload Icon daar, naar de usericon manager en doe je hem uploaden
En als je wilt kan je bij Webicon ook nog het linkje plakken.
Als het niet lukt gil je maar!
Probeer dan eens die nieuwe chocolade met caramel snoepjes van wethers echte.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:13 schreef Greys het volgende:
Grrrrr, wat zijn Toffifees toch verslavend![]()
Ik kan er dan nooit eens gewoon twee nemen ofzo
Jij bent naar Wembley geweest!quote:
Ja daar zal ik vast lang mee bezig zijn he.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:21 schreef Loveless85 het volgende:
Nieslief, ga anders vast een nieuwe openen
1 min heb je hemquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:21 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ja daar zal ik vast lang mee bezig zijn he.
Ik wist wel dat jij het leuk zou vinden naamgenoot van mequote:
Jaah! Ben je ook naar Assen geweest? Dat was gaafquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:19 schreef Loveless85 het volgende:
Ik wil dat Maiden weer naar NL komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |