Minstens vier posts op rij, dat deed jij laatst nog met de fipo, sepo, tripo en quapo?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:41 schreef JJH het volgende:
Mag ik misschien ook even weten wat een JJH'tje is? Zag het gister ook al voorbijkomen.
Ah zo, ik dacht alweer allemaal enge dingen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Minstens vier posts op rij, dat deed jij laatst nog met de fipo, sepo, tripo en quapo?
Nee johquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Ah zo, ik dacht alweer allemaal enge dingen.
Nu alweer terug?quote:
Dat was de grapquote:
Ik ook. Net met boek op paars schapenvelletje, stukkie brie en glas geitenmelk voor de gaskachel. We hebben hier maar een kachel voor het hele huis. Wel heel erg knus.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:32 schreef Goodbye het volgende:
Ben woensdag nog in bad geweest, misschien morgen maar weer eens dan.
Zit nu wel met de kachel aan dik ingepakt onder een dekentje op de bank hoor, dat wel![]()
Met dit hier als entertainment, voor ik mezelf heel zielig ga vinden.
dat was hier dus met 1 dag meteen feest, daarom nu abquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Good boy *schouderklopje geeft
Keelpijn, hoesten, holtes vol, koppijn en algehele lamlendigheid.Hopelijk gaat het niet echt doorzetten.
Dat klinkt idd gezelligquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ook. Net met boek op paars schapenvelletje, stukkie brie en glas geitenmelk voor de gaskachel. We hebben hier maar een kachel voor het hele huis. Wel heel erg knus.
Pal voor de kachel dus.quote:
Laten we dat dan een Qwea'tje nooemen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:51 schreef Greys het volgende:
Ik lig zo lekker op de bank en buiten regent het.
Ik voel me Qwea
Neequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:07 schreef Loveless85 het volgende:![]()
En de brokkenpiloot beheert tevens het wagenpark?
Is er al een kleur voor de Mito?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee
Mijn broer doet dat. Hij kiest dan ook graag de nieuwe auto (kleur, merk en type) voor zijn zusje uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |