Okquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
MB
Ga jij mee een eindje rijden binnenkort
Op dit moment ga ik voor 2, dan 1 en als laatste 3.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
2 is het mooist, nu ben ik bij 3.
Ook mooi
Met preischotel? Wel lekker warmquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vreet jij zoveel![]()
Je kan die push-up BH ook op andere manieren opvullen hoor
Ow, dat heb ik niet, dus komt goedquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:27 schreef MissBliss het volgende:
Ok
Als jij rijdt, want ik heb rij-angst
Ohquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Op dit moment ga ik voor 2, dan 1 en als laatste 3.
Guiding light is momenteel hot hier....mooooi![]()
Nu echt eten, want ik wil ook wijn
Yayquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dat heb ik niet, dus komt goed
MEID! The horro!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:32 schreef Greys het volgende:![]()
![]()
Vergat ik toch bijna Popstars op te zetten!
Ik had de goede zender vast op staanquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:32 schreef Greys het volgende:![]()
![]()
Vergat ik toch bijna Popstars op te zetten!
Horro! Dat zeker! En ook nog horror!quote:
Ik ook! En ik heb de tv uit. Ik ben benieuwd of ik aant end van de aaf nog kan lopenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Horro! Dat zeker! En ook nog horror!
Ik moet toch wat op de vrijdagavond?
Braaf onderdanig schaapje!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:35 schreef Greys het volgende:
Deze is wat schreeuwerig, maar toch wel leuk!
(Oh nee ik zal dit soort dingen wel in het Popstars topic gooien, niet leuk voor de niet kijkersAch ik post wel helemaal niet over Popstars
Voor Kweej! )
Durf ik te vragen waarom je eventueel NIET meer zou kunnen lopen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook! En ik heb de tv uit. Ik ben benieuwd of ik aant end van de aaf nog kan lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |