Okquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
MB
Ga jij mee een eindje rijden binnenkort
Op dit moment ga ik voor 2, dan 1 en als laatste 3.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
2 is het mooist, nu ben ik bij 3.
Ook mooi
Met preischotel? Wel lekker warmquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vreet jij zoveel![]()
Je kan die push-up BH ook op andere manieren opvullen hoor
Ow, dat heb ik niet, dus komt goedquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:27 schreef MissBliss het volgende:
Ok
Als jij rijdt, want ik heb rij-angst
Ohquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Op dit moment ga ik voor 2, dan 1 en als laatste 3.
Guiding light is momenteel hot hier....mooooi![]()
Nu echt eten, want ik wil ook wijn
Yayquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dat heb ik niet, dus komt goed
MEID! The horro!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:32 schreef Greys het volgende:![]()
![]()
Vergat ik toch bijna Popstars op te zetten!
Ik had de goede zender vast op staanquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:32 schreef Greys het volgende:![]()
![]()
Vergat ik toch bijna Popstars op te zetten!
Horro! Dat zeker! En ook nog horror!quote:
Ik ook! En ik heb de tv uit. Ik ben benieuwd of ik aant end van de aaf nog kan lopenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Horro! Dat zeker! En ook nog horror!
Ik moet toch wat op de vrijdagavond?
Braaf onderdanig schaapje!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:35 schreef Greys het volgende:
Deze is wat schreeuwerig, maar toch wel leuk!
(Oh nee ik zal dit soort dingen wel in het Popstars topic gooien, niet leuk voor de niet kijkersAch ik post wel helemaal niet over Popstars
Voor Kweej! )
Durf ik te vragen waarom je eventueel NIET meer zou kunnen lopen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook! En ik heb de tv uit. Ik ben benieuwd of ik aant end van de aaf nog kan lopen
Lekker doorgaan zo, dan slinger ik heel het topic vol met Popstars meuk!quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Komt Re morgen nou alweer terug? Ja he?
Omdat ik aan de rode wodka zitquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Durf ik te vragen waarom je eventueel NIET meer zou kunnen lopen?![]()
Ik ga ook een wodkaatje nemen zo!
Nou, vanavond kom je wel door met je films en je wijntje en dan is ie er morgen alweer!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
9 uur issie op Schiphol, dus dan slaap ik nog
En dan gaan we die middag naar mn moeder terug en 's avonds eten bij mn opa en omaen dan de volgende dag terug met Ziggy/Het Ding
Nou... ik weet er wel een paar hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:36 schreef Loveless85 het volgende:
Ah ik dacht het al, er zit er eentje Muse te luisteren.
Butterflies & Hurricanes![]()
Plug in Baby![]()
Knight of Cydonia![]()
Wat niet eigenlijk
Ik heb een date met ElisaBquote:
Waarom zou je jezelf zo lazerus zuipen tot je niet meer op je benen kunt staan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat ik aan de rode wodka zit
En het blijft bij mij niet bij 1ik ben van plan die fles op te zuipen
Die ken ik niet eens.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou... ik weet er wel een paar hoor
Sober en Overdue en Screenager bijvoorbeeld
Cultuurbarbaar.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:39 schreef oh-oh het volgende:Oh bah Muse
![]()
Ik heb al es verteld dat ik weggegaan ben op Pinkpop toen he
Geen idee ik weet dan alleen wel dat ik KEI lekker slaap zonder 30x wakker te worden en alles te moeten checkenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom zou je jezelf zo lazerus zuipen tot je niet meer op je benen kunt staan?
Leg het me uit?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, vanavond kom je wel door met je films en je wijntje en dan is ie er morgen alweer! [afbeelding]
En hoezo noemen ze Ziggy 'Het Ding' dan? Dat wilde ik de vorige keer ook al vragen toen je het postte maar toen vergat ik het (ik moet écht meer water gaan drinken).
Dat was ik, en niks mis mee toch. Werk is werk en beter dan thuis zitten tochquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:40 schreef nieslief het volgende:
Zo hehe eindelijk bijgelezen zo'n beetje.
Elisa: geel Y
Zieken: beterschap en lekker![]()
Ll: ja wil wel een plaatje (avator) maar heb geen idee hoe. Wil ook wel in de OP en nee ik doe niet mee met Secret Santa.
Voor degene die het vroeg ik werk heel sjiek als interieurverzorgster.......
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar.
Muse is live is zo'n beetje de beste liveband die je kan krijgen
Schoonmaakster dusquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:40 schreef nieslief het volgende:
Zo hehe eindelijk bijgelezen zo'n beetje.
Elisa: geel Y
Zieken: beterschap en lekker![]()
Ll: ja wil wel een plaatje (avator) maar heb geen idee hoe. Wil ook wel in de OP en nee ik doe niet mee met Secret Santa.
Voor degene die het vroeg ik werk heel sjiek als interieurverzorgster.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |