Gadverdamme Q! Ga je es scheren en een schimmelpil nemen ofzoquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
IK HEB HEM ECHT GEMAAKTIK GA HEM JE ZO PM'en
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doe maar platonisch, je weet dat ik meer diepgang heb dan dat
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gadverdamme Q! Ga je es scheren en een schimmelpil nemen ofzo![]()
![]()
Zoveel had ik precies...tot de DSB inklaptequote:
Of we je ooit nog zouden terugvinden in een Q7quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Zou niet misstaan op onze oprit en ik denk ook dat ik er heel goed in uit kom![]()
JJH wilt um ook graag ontvangenquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zoveel had ik precies...tot de DSB inklapte
Stoelverhogertjequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of we je ooit nog zouden terugvinden in een Q7
Das wel de V12 TDI, de normale is vanaf 75.900, maar die is voor pauper, die kan iedere sjonnie met een DSB lening kopenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dan gaat die mn kjut straks ook net zoals jij afzeiken zekerquote:
Jawelquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:19 schreef Qwea het volgende:
[..]bullshit, right? Je hebt daar toch niet meer dan 1 ton staan?
Da's ook het enige wat niet te zien is op de fotoquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:20 schreef Greys het volgende:
Jongens, voor schimmelpillen is het me echt nogaltijd te vroeg hoor
Neem een avatar dan kan je ook in de OP (mits je dat wil)quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:19 schreef nieslief het volgende:
Hoi ben er weer.
Ga ff lezen tot zo.
Edit: Gut half topicje maar valt me mee.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:19 schreef nieslief het volgende:
Hoi ben er weer.
Ga ff lezen tot zo.
Edit: Gut half topicje maar valt me mee.
Het is ook te vroeg voor opengereten egelsquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jawel![]()
[..]
Da's ook het enige wat niet te zien is op de foto
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das wel de V12 TDI, de normale is vanaf 75.900, maar die is voor pauper, die kan iedere sjonnie met een DSB lening kopen
KIJK! Jij zegt dat mensen met een dsb lening een sjonnie is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed zo.
Dat zei ik ook. Want sjonnie staat gelijk aan pauper.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Q, ook een exemplaar naar Llquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is ook te vroeg voor opengereten egels![]()
Daar is het altijd te vroeg voor
Jaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:20 schreef oh-oh het volgende:
Mijn lievelingsgedicht:
*knip*
Van Maya Angelou
Knowing is goedquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:21 schreef MissBliss het volgende:
Ja hoi!
Geel!
Ik ben er weer en ik heb wijn op zonder eerst te eten > niet slim
Wel even lekker eruit geweest
Nu luister ik de Symphonie (< boodschap alleen voor Ingetje, zij begrijpt dat) en dan ga ik 2 boterhammen met kaas eten en dan 2 films kijken(The Princess Diaries 2
en Knowing, thriller met Nicholas Cage)
[/dagboek]
Wat dacht je van deze (officieel en serieus gebeurd, paar weken geleden):quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Zoveel had ik precies...tot de DSB inklapte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |