Ja ik heb daar ook altijd mazzel mee, ook gewoon 2x 2 kaarten voor Metallica te pakken gehad terwijl het concert wss nog rapper dan Muse was uitverkocht. En wel vaker bij dat soort concerten gewoon kunnen bestellen (Foo Fighters in HMH ofzo)...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik had écht géén moeiteMaar ja, met Metallica hetzelfde, ik surfte er zo doorheen (met 3 computers en dus 6 browsers open op die pagina
) en zoveel mensen hadden geen kaartje
Ik heb zo'n chocolade marsepein staaf gekochtquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:13 schreef Greys het volgende:
Grrrrr, wat zijn Toffifees toch verslavend![]()
Ik kan er dan nooit eens gewoon twee nemen ofzo
Hij is met 10854 bytes te groot voor de usericon uploader.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:10 schreef Greys het volgende:
Nies:
[ afbeelding ]
Als je hem nu opslaat met je rechtermuisknop, ga je naar PROFIEL hier ergens bovenin.
Dan ga je Upload Icon daar, naar de usericon manager en doe je hem uploaden
En als je wilt kan je bij Webicon ook nog het linkje plakken.
Als het niet lukt gil je maar!
Probeer dan eens die nieuwe chocolade met caramel snoepjes van wethers echte.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:13 schreef Greys het volgende:
Grrrrr, wat zijn Toffifees toch verslavend![]()
Ik kan er dan nooit eens gewoon twee nemen ofzo
Jij bent naar Wembley geweest!quote:
Ja daar zal ik vast lang mee bezig zijn he.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:21 schreef Loveless85 het volgende:
Nieslief, ga anders vast een nieuwe openen
1 min heb je hemquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:21 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ja daar zal ik vast lang mee bezig zijn he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |