Mijne eerst ook, maar nu istie lekker.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
OhGuiding Light is wel mn minst favoriet eigenlijk
Zooooo melodramatisch kerst-achtig
Je mening over de symphonie deel ik wel
Ik vind Unnatural Selection zo goed, en Resistance en en... nou ja, alles behalve GL en Undisclosed Desires
Eetse! En wijnze daarna
Egwel; briljantquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:54 schreef nieslief het volgende:
Goed he ik ben nog een beetje helder.
Ik willum!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:54 schreef Greys het volgende:
Ing, ik zocht een avatar voor nies en zie wat ik tegenkwam
[ afbeelding ]
DOE ES FF NORMAAL EN ZONDER KWIJLquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
*kwijl lebber kwijl*
*tong achter in oh-oh's strot ramt*
*Lebber kwijl*
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:58 schreef nieslief het volgende:
Dit is mijn poezemeisje Lillie lief is ze he.
Je heptum!quote:
De stem van Mattquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, alleen vind ik rammstein lekkerder beuken/deuntjes hebben dan muse. Zeker in combo met die stem
Heb je iets aan je instellingen veranderd dan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Nu zie ik de "gewone" icons niet meer
Nee dat had ik al niet gedacht dat je dat kon maar ik wou alleen maar even laten zien wat ik leuk vond.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Je heptum!![]()
Nies, ik kan geen youtube filmpje tot ava ombouwen, sorry
Heb je niet nog wat aanwijzingen ofzo, wat je leuk vindt?
Ik heb de eerste 2 albums op mp3 'gekregen' en gewoon in mn muzieklijst gezet. Dus ik heb die nummers al een miljoen keer gehoord, maar ik weet dus echt niet of ze op Showbiz of OoS staanquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijne eerst ook, maar nu istie lekker.
Unnatural Selection is m'n favo, dan USE, dan Resistance![]()
Mooiste album blijft toch OoS
Nou...toch best veel...anders waren die kutkaarten niet zo snel uitverkochtquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De stem van Matt![]()
![]()
![]()
Naja, ik weet dat er veel anti-fans van Muse zijn, ik neem je niks kwalijk
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:01 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nee dat had ik al niet gedacht dat je dat kon maar ik wou alleen maar even laten zien wat ik leuk vond.
Misschien Knabbel en Babbel ofzo.
Die is leuk ja.quote:
BHaR vind ik toch de minste.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb de eerste 2 albums op mp3 'gekregen' en gewoon in mn muzieklijst gezet. Dus ik heb die nummers al een miljoen keer gehoord, maar ik weet dus echt niet of ze op Showbiz of OoS staanNaja, ik vind de latere albums ook heel mooi hoor, anders, maar heel goed.
Hoe maak ik een avatar van een stukje film?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 @ 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Je heptum!![]()
Nies, ik kan geen youtube filmpje tot ava ombouwen, sorry
Heb je niet nog wat aanwijzingen ofzo, wat je leuk vindt?
Ik had écht géén moeitequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 @ 21:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou...toch best veel...anders waren die kutkaarten niet zo snel uitverkocht![]()
![]()
Wrijf het er nog ff in jaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik had écht géén moeiteMaar ja, met Metallica hetzelfde, ik surfte er zo doorheen (met 3 computers en dus 6 browsers open op die pagina
) en zoveel mensen hadden geen kaartje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |