mag ik ook plaatjes zoeken?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:41 schreef Greys het volgende:
Nies, wat zou je eventueel als plaatje willen? Heb je een idee?
Dan kunnen we wat zoeken voor je en dan helpen we je wel!
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die ken ik niet eens.
Ik heb nóg steeds de The Resistance amper geluisterd
NEE!quote:
Jahaa maar in een sjiek kantoor met leuke mensen is toch sjiek.....quote:
Je hebt vast niet een hele fles wodka nodig om dat effect te kunnen bewerkstelligen, kom op!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen idee ik weet dan alleen wel dat ik KEI lekker slaap zonder 30x wakker te worden en alles te moeten checken
Hihi!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik weet het niet, mn zus begon ermee, die is sowieso het minst Ziggy-fan
Maar ja, ik noem haar ook vaak: het Kreng, het Monster, Ziggy de Verschrikkelijke enzo
KoosnaampjeWe vinden haar wel leuk verder hoor, maar ze is soms zo.... erg
Ik zeg niks meer.quote:
Roisin ooit op Werchter gezien... Dat was pas vreselijk. Wijf veel te lam/stoned volgens mijquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
No way.
Doe mij maar Prince, PJ Harvey of Ròisìn Murphey / Moloko
Ne ne ne ne neeeequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:39 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb een date met ElisaB
En jullie lekker niet
Wil ik echt niet wakker worden wel. Serieusquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt vast niet een hele fles wodka nodig om dat effect te kunnen bewerkstelligen, kom op!
[..]
Hihi!Ik noem Borie altijd homootje
Oh het is ook mijn aller-favo'ste band niet ofzo. Het oude werk ken ik zelfs vrij slecht, Ben vooral live erg gek van ze en luister meestal ook gewoon live-sets van ze, amper CDsquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
![]()
Die nummers die ik noemde zijn al oud. Tis mn favoriete band, maar zelfs zij maken kutnummers
En The Resistance is tofMaar ik moest ook wennen.
Prince wordt echt alleen maar beter live sinds hij geen commerciele platen meer uit brengtquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Roisin ooit op Werchter gezien... Dat was pas vreselijk. Wijf veel te lam/stoned volgens mij![]()
PJ Harvey is wel okay, Prince was 10 jaar geleden misschien nog leuk, maar denk dat die nu ook weinig meer voorstelt live
Datquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:42 schreef oh-oh het volgende:
NEE!
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt vast niet een hele fles wodka nodig om dat effect te kunnen bewerkstelligen, kom op!
[..]
Hihi!Ik noem Borie altijd homootje
3quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh het is ook mijn aller-favo'ste band niet ofzo. Het oude werk ken ik zelfs vrij slecht, Ben vooral live erg gek van ze en luister meestal ook gewoon live-sets van ze, amper CDs
Jahaa ikke ik vind dat gele nummerbord nl. niet zo mooi en bij geel valt 'ie niet zo op. Het is ook geen ik-blijf-poetsen-kleur-als-rood. Niet zo saai als zilver of zwart.quote:
Over rare werktijden gesproken.quote:
Werk ze!quote:
Ik wacht in spanning af.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:48 schreef Qwea het volgende:
Baloe ligt bij me te slijmen. Ik heb nu 1 hand minder
gelukkig typ ik wel vaker met 1 handDus er gaan geen kwaliteitsposts verloren heur
Nou thank god!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:48 schreef Qwea het volgende:
Baloe ligt bij me te slijmen. Ik heb nu 1 hand minder
gelukkig typ ik wel vaker met 1 handDus er gaan geen kwaliteitsposts verloren heur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |