die had ik er eigenlijk bij moeten zettenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Vibo's en printerlinten jah
Van elk drie.
je was me voorquote:
Mart!! Doe ffquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die had ik er eigenlijk bij moeten zetten
*knip*quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:52 schreef Dr_Flash het volgende:
hier Pheno
http://www.nu.nl/algemeen(...)lijk-mediastunt.html
Ik zie echt niets in het bericht wat nu de mediastunt was, eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:52 schreef Dr_Flash het volgende:
hier Pheno
http://www.nu.nl/algemeen(...)lijk-mediastunt.html
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:11 schreef MaleDuck het volgende:
zo na deze post weet ik ook weer waar dit topic is gebleven...
Wou jij in de oude blijven posten dan?quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Wou jij in de oude blijven posten dan?
hij is er toe in staatquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Wou jij in de oude blijven posten dan?
whehehehequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zat na mijn lunch pauze te godvere op fok omdat de quickquotes het weer eens niet deden.
hadden ze het heule topic al vol gespammed
lekker gewandeld ?quote:
ze heeft oplaadbarequote:
Dank u!quote:
tot maandag dan maarquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dank u!
Ik ga nog maar even wat voorbereiden en dan maar weer de auto in, op naar Leiden
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dank u!
Ik ga nog maar even wat voorbereiden en dan maar weer de auto in, op naar Leiden
ze heeft ze van mij geleendquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als jij het zegt geloof ik je gelijk
Eerder een reizende vergadereendquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vergadereend is reiseend geworden
Fijn weekend en werkse gf!quote:
ziet er wel naar uitquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vergadereend is reiseend geworden
ff schudde wil nog wel eens helpen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
mmmm denk dat de fan van deze pc het gaat begeven
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Eerder een reizende vergadereend
[..]
dat zal wel lukkenquote:Fijn weekend en werkse gf!
denk dat ik dat te vaak heb gedaanquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ff schudde wil nog wel eens helpen.
koffie met veel suiker, wordt ie weer stil van.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
denk dat ik dat te vaak heb gedaan
zal maar een andere fan halen lijkt me beterquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
koffie met veel suiker, wordt ie weer stil van.
quote:
quote:
Ben bij de kerels gaan staan deze keer, samen pauzeren is gezelligerquote:
o ja, dat kan natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zal maar een andere fan halen lijkt me beter
menselijke interactiequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ben bij de kerels gaan staan deze keer, samen pauzeren is gezelliger
het praat wel makkelijkerquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ben bij de kerels gaan staan deze keer, samen pauzeren is gezelliger
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:40 schreef Ladylike het volgende:
baas gaat nu weg
jammer genoeg heb ik veel werk
zegt de baas tegen mij:
Doe jij alles uit (hij bedoelt natuurlijk het licht)? waarop een collega zegt: en bel mij dan ff...
baas:marco, gedraag je
Marco:waarom
je bent mn vrouw niet
Baas zat trouwens op schatjes.nl...
zegt ie tegen mij omdat hij iets moest opzoeken.
Wat blijkt: gisteren avond is ie de hele tijd gebeld geworden omdat blijkbaar zn nummer daar in een advertentie staat
Om 23.00u heeft ie de "haak er maar naast gelegd"
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:45 schreef Ladylike het volgende:
Nee
je moest een account hebben, hij gaat zn zoon laten hacken
Ik heb niets gezegdquote:
Heyquote:
ik heb niks gehoordquote:
Je hebt het verkeerd verstaanquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:53 schreef wel.o.k het volgende:
he wat
* kijkt verwilderd om zich heen
zei er iemand hacken?
ik dacht kackenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je hebt het verkeerd verstaan![]()
Ik zei slacken
te laat het team is al bezigquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je hebt het verkeerd verstaan![]()
Ik zei slacken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo dannee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:
GF, LLquote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
te laat het team is al bezigOOOOOOOOOOOh dies leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo dan
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
te laat het team is al bezigOeh, dat ziet er wel gevaarlijk uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo dan...
Gauw extra beveiliging in de firewall zetten...
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:
geheime wapen zit rechts op de foto.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Oeh, dat ziet er wel gevaarlijk uit...
Gauw extra beveiliging in de firewall zetten...
Slim kindquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
samen met papa.
[..]
geheime wapen zit rechts op de foto.
die navigeert gewoon over chinese sites
Jaaaaaaaah daar is ze!quote:
zijn dus echt gevaarlijkquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
samen met papa.
[..]
geheime wapen zit rechts op de foto.
die navigeert gewoon over chinese sites
Woahquote:
Ze willen eigenlijk dat jij op hun spuit komt zittenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:18 schreef Ladylike het volgende:
help.. brandweer![]()
ze zijn de sirenes aant testen
Geef mij dan oordopjes, als dat perse naast mn raam moet
weet je wel wat voor kracht daarachter zitquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze willen eigenlijk dat jij op hun spuit komt zitten
Sterke brandweermannen danquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
weet je wel wat voor kracht daarachter zit
das nog erger dan American Pie
er is maar 1 echte brandweerman hierquote:
Niet de borst geven!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:25 schreef Fha het volgende:
Bolle ligt als een baby'tje in mijn armen te slapen hihi
Autch!quote:
heb je weer wit aan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
er is maar 1 echte brandweerman hier
nee, doe mij maar de service monteurs
neequote:
* rent naar auto, trekt motorkap open en begint motor te knuffelen om zwarte handen te krijgen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee
dat bewaar ik altijd voor jou
Liefquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:29 schreef Ladylike het volgende:
mn Tommy (heb nu 5 katten) gaf me gisteren de hele tijd kopjes in mn gezicht toen ik op de bank lag
Awwwwquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:25 schreef Fha het volgende:
Bolle ligt als een baby'tje in mijn armen te slapen hihi
doe niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* rent naar auto, trekt motorkap open en begint motor te knuffelen om zwarte handen te krijgen.
Dat doet geen enkele kat van mij, behalve tommy dus.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Liefdat doet bolleman ook vaak
en dan met kwijl, en daar ben ik allergisch voor dus dan krijg ik weer uitslag
Waar moet hij zijn vingers in stekenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
doe niet zo moeilijk![]()
gewoon een keertje de banden aaien en je vingers in m'n uitlaat steken
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waar moet hij zijn vingers in steken
Daar worden ze niet zwart maar bruin vanquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waar moet hij zijn vingers in steken
* LL Knuft ff lekkerquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:42 schreef Fha het volgende:
Bah. Eigenlijk voel ik me nog steeds rot over dat gezeik van mijn werk van gister
Knufffquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL Knuft ff lekker
Het ging ook wel erg lullig
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:42 schreef Fha het volgende:
Bah. Eigenlijk voel ik me nog steeds rot over dat gezeik van mijn werk van gister
worst nightmarequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:56 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)sing-met-trein.dhtml
Oh wat een verschrikkelijk moment voor die moederquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:56 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)sing-met-trein.dhtml
zo, over een emmer ijswater in je nek gesproken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:57 schreef Fha het volgende:
[..]
[KSC #1.514] De nachtversie post #287
Hay
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:02 schreef wel.o.k het volgende:ik ga inpakken.
thuis jarig gaan zitten wezen
Gedraag je een beetje hequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:02 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga inpakken.
dank jequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
You're SCREWED!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:42 schreef Ladylike het volgende:
wat een woord: Einschraubverschraubungduitsers
Raar wijfquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:54 schreef Fha het volgende:
Ik denk dat ik het verdien om uit te sterven
quote:
Maar. Je leeft nog.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:00 schreef Fha het volgende:
[..]iets met natuurlijke selectie enzo dacht ik aan
Nog welquote:
Nog een hele tijd toch? Is de bedoleingquote:
Misschien wacht ik volgende keer per ongeluk wel zo lang dat mijn blaas uit elkaar knapt en dan ga ik doodquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Nog een hele tijd toch? Is de bedoleing!
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Misschien wacht ik volgende keer per ongeluk wel zo lang dat mijn blaas uit elkaar knapt en dan ga ik dood
wokquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:02 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga inpakken.
zeikerdquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:07 schreef Ladylike het volgende:
Klaar
nu plassen, want net als Fha heb ik het opgehouden
Doeiquote:
Jah? Dus?quote:
Altijdquote:
je watquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:20 schreef Fha het volgende:
IK HEB MN P!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
eindelijk!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mn propedeuse :pquote:
de makreel is al besteldquote:
ahaquote:
Je Pquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:20 schreef Fha het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
eindelijk!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EN je baan terugquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:20 schreef Fha het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
eindelijk!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jajaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
aha
die had je dus nog niet.
ik dacht dat je al een paar jaar daar aan het studeren was
quote:
Nou seks gaat hem niet worden denk ik en bier ook niet.. maar verderquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN je baan terug![]()
en weekend![]()
SEKS
BIER
Eindelijk inderdaadquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je P![]()
Eindelijk
weet nog hoe blij mn zus was toen ze eindelijk haar P had
LLquote:
Vandaag kan nog wel hoor. Volgende week is het pas dat er geen treinen rijden naar Dvquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vandaag kan nog wel hoor. Volgende week is het pas dat er geen treinen rijden naar Dv
geen seks en geen bierquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou seks gaat hem niet worden denk ik en bier ook niet.. maar verder![]()
![]()
![]()
jij brengt bier meequote:
GMTAquote:
quote:
OAquote:
dat moet je weer met fles regelenquote:
Maak hem weer levend!quote:
postpostpostquote:
En ik weet nergens vanquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:01 schreef MPG het volgende:
Maar, wat had ik gehoord? Vanavond bier en seks @ Fha's place?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:01 schreef MPG het volgende:
jij hebt fles er voor ingeschakeldquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:02 schreef Fha het volgende:
[..]
En ik weet nergens vanKlopt toch ergens iets niet
ben druk bezigquote:
3 achter mekaar is toch genoegquote:
Fles schakelde zichzelf in en ik zei dat bier en seks het wel niet zou worden.. En toen nam jij het overquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
jij hebt fles er voor ingeschakeld
ik ben gewoon goedquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Fles schakelde zichzelf in en ik zei dat bier en seks het wel niet zou worden.. En toen nam jij het over
fritsquote:
Jaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
gf
Fha
Je hebt inmiddels je baan gewoon weer terug, toch?
Wat bedoel je daarmee?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:26 schreef Fha het volgende:
[..]
JaIk weet alleen nog niet helemaal of ik dat ook wel wil op deze manier
Hoe is het daar?
Nou, ik ben er niet echt van gediend dat mijn baas zijn woede/frustratie op mij afgereageerd door me maar meteen te ontslaan, ook nog om iets wat gewoon niet mijn fout is. Ik weet niet of ik wel zin heb om voor zo iemand te werken als normale communicatie geen optie isquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
Wat bedoel je daarmee?
Hier alles prima hoor, gaat z'n gangetje
Op die manier. Nee dat zou ik ook slecht trekken denk ik. Maar even uitkijken naar een andere baan dus?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou, ik ben er niet echt van gediend dat mijn baas zijn woede/frustratie op mij afgereageerd door me maar meteen te ontslaan, ook nog om iets wat gewo
on niet mijn fout is. Ik weet niet of ik wel zin heb om voor zo iemand te werken als normale communicatie geen optie is
Fijn dat alles prima gaat daar
Ik hoor begin volgende week of ik bij de boekwinkel mag werken, als dat door gaat dan stap ik denk ik wel op ja.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Op die manier. Nee dat zou ik ook slecht trekken denk ik. Maar even uitkijken naar een andere baan dus?
Nu kapper
Hmmmz. Kon wel een verzetje gebruiken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb wel roosvicee en soepstengels..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmmmz. Kon wel een verzetje gebruiken.
Daar kun je vast ook wel een leuk feestje mee bouwen. Toch?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb wel roosvicee en soepstengels..
vast welquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar kun je vast ook wel een leuk feestje mee bouwen. Toch?
Soepstengels!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:07 schreef Fha het volgende:
Ja weet ik niet. Eigenlijk heb ik zin in nog meer eten maar ik weet niet goed wat.
Die zijn net opquote:
dus blijft er alleen de roosvice nog over om te feestenquote:
welke ?quote:
dat is wel vroeg Fhaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:35 schreef Fha het volgende:
Nog even bankhangen en dan naar bed. Fijne avond nog![]()
Uh, Garam Masala met knoflook. Er staat hot op het potje en dat klopt welquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uh, Garam Masala met knoflook. Er staat hot op het potje en dat klopt wel
Het had er anders alle schijn van dat je Fles uitnodigde om met zijn bier naar je club te komenquote:
* DaMart belt met 'meld misdaad anoniem'quote:
Spammerquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:01 schreef MPG het volgende:
MPG! Nu verpest je de verrassing!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Bij DSB gaan werken, kun je je tegen een faillissement verzettenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmmmz. Kon wel een verzetje gebruiken.
Brood met Unox rookworstquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:07 schreef Fha het volgende:
Ja weet ik niet. Eigenlijk heb ik zin in nog meer eten maar ik weet niet goed wat.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:35 schreef Fha het volgende:
Nog even bankhangen en dan naar bed. Fijne avond nog![]()
Hallo, Fles kwam met bier voor seks... die moet nog wel zijn laatste trein naar huis halen, natuurlijkquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is wel vroeg Fha![]()
fijne avond
Pepertjes? Uh, geen idee. Zal straks even kijken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
hoeveel pepertjes staat er dan op of staat er alleen op hot
daar ookquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:47 schreef Pheno het volgende:
geen pepertjes staan er op. Maar pepertjes staan toch alleen op een menukaart of zo?
Knoflook kaneel was het. Hij brandt goed weg. Nog niet te, maar gewoon lekker branden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar ook
ligt aan waar en door wie de curry is gemaakt anders wil het nog wel eens gebeuren dat er pepertjes opstaan
maar nic zei me het al dat het een redelijke pittge is
teveel branden is ook niet lekker.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Knoflook kaneel was het. Hij brandt goed weg. Nog niet te, maar gewoon lekker branden.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
teveel branden is ook niet lekker.
we hebben hier laatst rauwe hongaarse pepers gegeten om te kijken of ze wel scherp genoeg waren![]()
is een afrader
Dat is elk jaar toch? Erg triest van die ouders, ik zou ze af laten zinken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:06 schreef DaMart het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)schaamnaam-2009.html
Sommige van die namen.
Wat doe je je kind ook aan als je zo'n zulke combinaties bedenkt.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:06 schreef DaMart het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)schaamnaam-2009.html
Sommige van die namen.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ook maar een paar plaatjes dan![]()
Woensdagmiddag 7 oktober, IJmuiden. De boot ligt te wachten, het is goed weer om VER weg te gaan.
[ afbeelding ]
Oh jee, er blijft een ankertje hangenIk help wel even
![]()
[ afbeelding ]
Uitvaren, doei mistroostig IJmuiden!
[ afbeelding ]
De schuit op, en pinten happen
[ afbeelding ]
Donderdagochtend 8 oktober, een kilometer of 10 buiten de monding van de Tyne. Het is goed weer om HIER naartoe te gaan
[ afbeelding ]
Trossen vastleggen en aan land maar!
[ afbeelding ]
Daarna niet met de standaard toeristenbus naar Newcastle, maar meteen ons eigen plan getrokken. Eerst 2 kilometer lopen naar het dichtstbijzijnde metrostation. Daarvandaan naar het prachtige Tynemouth. Wat impressies van het station.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gek genoeg kwamen we niet eens voor dat station, maar voor de Tynemouth Priory, een prachtig gelegen kloosterruīne uit vroeger tijden, met een originele begraafplaats erbij. Precies bovenop de kust, waar het 7 ēC was en behoorlijk hard woei. Bibberen dus. Maar zeer de moeite waard, en erg fotogeniek ookIk had op die begraafplaats moeite om stenen van na 1860 te vinden. De oudste die ik gezien heb was van 1672
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hierna gingen we toch maar de stad even in, via een bezoekje aan het eindpunt van Hadrian's Wall (waar niet echt toonbare foto's van overgebleven zijn) waar een stevige lunch genuttigd werd
[ afbeelding ]
Daarna even gekeken bij het stadion van de Magpies en via Chinatown teruggelopen naar het Central Station waar de toeristenbus ons weer naar de boot bracht.
[ afbeelding ]
De laatste verbinding tussen de boot en het Engelse "vasteland" plonst hier zeer elegant te water.
[ afbeelding ]
Bij het uitvaren van de Tyne kwamen we o.a. deze collectie weekendscheepjes tegen![]()
[ afbeelding ]
Daarna was het weer pinten happen geblazen op de boot. Net op tijd wakker voor de zonsopkomst voor aankomst in IJmuiden![]()
[ afbeelding ]
En dat was weer een geweldige minicruise
"Je was ongewenst, en je zult het weten ookquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:06 schreef DaMart het volgende:
whehehehequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Je was ongewenst, en je zult het weten ook"
Welke?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:03 schreef zarGon het volgende:
Wie heeft (de paatjes van) de OP gemaakt?
niet te klagenquote:
quote:I am a Westmeath bachelor, me age is 63,
I don't intend to marry, or to raise a family.
I'm happy and contented just to live a single life.
And thats the reason why I don't intend to take a wife.
With the red stuff on her fingernails, and the varnish on her toes,
the raddle on her old face and the whitewash on her nose
She'll get a fancy barber to shave her neck and head
Sure thats why I'm a bachelor and don't intend to wed.
Last Thursday after market in the town of Mullingar,
a friend he introduced me to a famous movie star,
She'd been married several times before to men of every creed
She thought that she had found a sucker in the bachelor from Westmeath
er moet alleen nog bij staan dan hij normaal op Fok! postquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
nee. Ik hoop nog op wat meer reacties op mijn bloedig in elkaar gemaakte reisverslag
Ok, komt er aan!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
nee. Ik hoop nog op wat meer reacties op mijn bloedig in elkaar gemaakte reisverslag
Zo te zien was het een mooi tripje. Scheelt ook altijd als het weer meezit!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Woensdagmiddag 7 oktober, IJmuiden. De boot ligt te wachten, het is goed weer om VER weg te gaan.
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Donderdagochtend 8 oktober, een kilometer of 10 buiten de monding van de Tyne. Het is goed weer om HIER naartoe te gaan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarna niet met de standaard toeristenbus naar Newcastle, maar meteen ons eigen plan getrokken. Eerst 2 kilometer lopen naar het dichtstbijzijnde metrostation. Daarvandaan naar het prachtige Tynemouth. Wat impressies van het station.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gek genoeg kwamen we niet eens voor dat station, maar voor de Tynemouth Priory, een prachtig gelegen kloosterruīne uit vroeger tijden, met een originele begraafplaats erbij. Precies bovenop de kust, waar het 7 ēC was en behoorlijk hard woei. Bibberen dus. Maar zeer de moeite waard, en erg fotogeniek ookIk had op die begraafplaats moeite om stenen van na 1860 te vinden. De oudste die ik gezien heb was van 1672
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hierna gingen we toch maar de stad even in, via een bezoekje aan het eindpunt van Hadrian's Wall (waar niet echt toonbare foto's van overgebleven zijn) waar een stevige lunch genuttigd werd
[ afbeelding ]
Daarna even gekeken bij het stadion van de Magpies en via Chinatown teruggelopen naar het Central Station waar de toeristenbus ons weer naar de boot bracht.
[ afbeelding ]
De laatste verbinding tussen de boot en het Engelse "vasteland" plonst hier zeer elegant te water.
[ afbeelding ]
Bij het uitvaren van de Tyne kwamen we o.a. deze collectie weekendscheepjes tegen![]()
[ afbeelding ]
Daarna was het weer pinten happen geblazen op de boot. Net op tijd wakker voor de zonsopkomst voor aankomst in IJmuiden![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:36 schreef OA het volgende:
[..]
Zo te zien was het een mooi tripje. Scheelt ook altijd als het weer meezit!
Wat is er trouwens met de foto's van Hadrians Wall gebeurd dan?
Dat was gewoon niet bijster spannend om te zienquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:36 schreef OA het volgende:
[..]
Zo te zien was het een mooi tripje. Scheelt ook altijd als het weer meezit!
Wat is er trouwens met de foto's van Hadrians Wall gebeurd dan?
O, ik dacht dat je zelf de foto's verziekt hadquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was gewoon niet bijster spannend om te zienMuseumpje voor de kinders over de Romeinen en zo. En verder uitzicht over de opgravingen. Na ja je ziet waar de muren gelopen hebben en zo. Meer niet
Stel je gerust, er gaan nog steeds dingen in de wereld mis ZONDER dat ik daar de hand in hebquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:22 schreef OA het volgende:
O, ik dacht dat je zelf de foto's verziekt had.
Hoe is het mogelijk!?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stel je gerust, er gaan nog steeds dingen in de wereld mis ZONDER dat ik daar de hand in heb
Ik lees nu pas terug. Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
en waarom ben jij dat nog niet wezen doen ?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik lees nu pas terug. Ziet er goed uit
is er niemand meer hierquote:
Die ruīnequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu al? Ik kom er net pas uitquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 04:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nou ga ik ook naar mijn bedje
latersssssssssssssssssss
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 16-10-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 131 goldfinger1963
02. 055 wel.o.k
03. 052 Ladylike
04. 040 Fha
05. 028 marcb1974
06. 024 Pheno
07. 022 MPG
08. 022 Dr_Flash
09. 021 MaleDuck
10. 012 Q.E.D.
11. 010 OA
12. 007 DaMart
13. 004 vrolijke-frits
14. 002 Sjowhan
15. 001 Muck
16. 001 zarGon
17. 001 JortK
Reeks-statistieken!
Welke plaatjes? De icons zijn gewoon van iedereen? De andere zijn denk ik nog door eer-ik ooit gemaakt. Die alleen nog geupdate wordt voor de xxxx+ topics in de header.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:03 schreef zarGon het volgende:
Wie heeft (de plaatjes van) de OP gemaakt?
Mooi, in het vliegtuig 'mag' je de hele papierwinkel nogmaals invullen en als je 'geluk' hebt, mag je ook nog een babbeltje met de douane maken...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:26 schreef Pheno het volgende:
Joepi, we hebben toestemming om naar Amerika te gaan.
Wat een belachelijke zooi ook: "gaat u een aanslag plegen?". Like duh, als ik dat zou gaan doen, ga ik me daar toch even een partijtje "ja" invullen
Neurotisch, paranoīde zooi daar ook
Mja, I know. Maar dat is standaard, in het vliegtuig wat geneuzel invullen. Je hoeft iig geen geld te betalen, dat pleit voor zequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:36 schreef OA het volgende:
[..]
Mooi, in het vliegtuig 'mag' je de hele papierwinkel nogmaals invullen en als je 'geluk' hebt, mag je ook nog een babbeltje met de douane maken...
Dat is inderdaad standaard, maar je moet het nu wel 2x invullen en dat is gewoon onzin. Amerika(nen)quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, I know. Maar dat is standaard, in het vliegtuig wat geneuzel invullen. Je hoeft iig geen geld te betalen, dat pleit voor ze
Het hypocriete is, dat het andersom niet wordt toegestaan door de VS. Hun burgers zijn het toonbeeld van modelburgers die niets kwaads in de zin hebben...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:41 schreef Pheno het volgende:
ach, als ze zich daar veiliger door voelen
Het is wel een belangrijke rechtspositionele vraag!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:26 schreef Pheno het volgende:
Joepi, we hebben toestemming om naar Amerika te gaan.
Wat een belachelijke zooi ook: "gaat u een aanslag plegen?". Like duh, als ik dat zou gaan doen, ga ik me daar toch even een partijtje "ja" invullen
Neurotisch, paranoīde zooi daar ook
Als je het oorlog noemt zijn aanslagen legaal.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:42 schreef OA het volgende:
[..]
Het hypocriete is, dat het andersom niet wordt toegestaan door de VS. Hun burgers zijn het toonbeeld van modelburgers die niets kwaads in de zin hebben...
Daarom noemen die terroristen het ook oorlogquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je het oorlog noemt zijn aanslagen legaal.
Pheņotrotterquote:
Maar dat is gewoon waar!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:44 schreef Pheno het volgende:
Wij doen toch ook nooit iets. Het zijn altijd de buitenlanders, als ik de media hier moet geloven
Het maakt ook niet uit dat ze het vragen, maar dan moeten ze geen huilie spelen als het andersom ook gebeurt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is wel een belangrijke rechtspositionele vraag!
quote:Verzekeraar: "Did you ask for the terrorists intentions before giving permission to enter the country?"
CIA: "Errrr, no?"
Verzekeraar: "Then we can't help you with rebuilding Washington D.C. You had the chance to prevent this nuclear attack."
Ja, net zoiets als met dat Strafhof, wat ze alleen maar willen erkennen op voorwaarde dat het nooit voor Amerikanen zal geldenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:42 schreef OA het volgende:
[..]
Het hypocriete is, dat het andersom niet wordt toegestaan door de VS. Hun burgers zijn het toonbeeld van modelburgers die niets kwaads in de zin hebben...
Ik zeg altijd ja tegen FFquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:12 schreef Pheno het volgende:
Iedereen weet toch dat MS onveilig isFF doet er wat aan, hup er uit mieteren
Tijdquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:04 schreef Pheno het volgende:
Ik ga maar eens wat doen. Er was geen spinning wegens een evenement met geldinleg om iets te sponsoren (ja, me hoela) dus ik heb tijd over.
Ach, zijn gangetje. Ik ga iig de komende weken voor mijn onderzoek iemand flink lastig vallen op het werk. Eigenlijk wil ik al voor mijn onderzoek weten of ik kan emigrerenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
Alles goed Ph.?
Piertje!quote:
Flessiequote:
Zonnig en rustig. Beetje werken, vanavond flink stappen. Ik heb morgen m'n dienst geruild. Ik kan tot 14:00uur uitslapen.quote:
Jij wil gewoon staan met een zweep en fles dingen laten doenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Flessie![]()
Kom je bij mij ook huishoudelijke klusjes doen? ik help wel mee hoor![]()
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Flessie![]()
Kom je bij mij ook huishoudelijke klusjes doen? ik help wel mee hoor![]()
Oeh lekker hoorquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zonnig en rustig. Beetje werken, vanavond flink stappen. Ik heb morgen m'n dienst geruild. Ik kan tot 14:00uur uitslapen.![]()
Gewerkt vannacht?
Helemaal nietquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij wil gewoon staan met een zweep en fles dingen laten doen
Jeeejquote:
Ow, vind ik juist niet, dan loop je elkaar alleen maar in de wegquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:58 schreef Fha het volgende:
Helemaal nietIk weet gewoon niet waar ik moet beginnen
Dan is met zijn 2en makkelijker
Of ben je gewoon bang dat ik jou ook vraag?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, vind ik juist niet, dan loop je elkaar alleen maar in de weg
Oh dat los ik wel even opquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:58 schreef Fha het volgende:
Helemaal nietIk weet gewoon niet waar ik moet beginnen
Dan is met zijn 2en makkelijker
Dan zit het gewoon ergens in een van de 20 vuilniszakken die je gevuld hebt?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat los ik wel even op
Maar later niet gaan zeuren als je eens iets kwijt bent he?
Neequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Of ben je gewoon bang dat ik jou ook vraag?
20 containers jaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan zit het gewoon ergens in een van de 20 vuilniszakken die je gevuld hebt?
Daar ben ik zelf nog niet helemaal van overtuigdquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee
Jij bent slim genoeg om dat niet te doen
Wat voor onderzoek is dat?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, zijn gangetje. Ik ga iig de komende weken voor mijn onderzoek iemand flink lastig vallen op het werk. Eigenlijk wil ik al voor mijn onderzoek weten of ik kan emigreren
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is wel een belangrijke rechtspositionele vraag!
Verzekeraar: "Did you ask for the terrorists intentions before giving permission to enter the country?"
CIA: "Errrr, no?"
Verzekeraar: "Then we can't help you with rebuilding Washington D.C. You had the chance to prevent this nuclear attack."
Fhaatjequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:40 schreef Fha het volgende:
Zo. Boodschappen ook weer gedaanNu even eten en dan heel fijn de was doen. Ik haaaat handwas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |